Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz gbors #5892 üzenetére

    Nem szerintem, hanem a Microsoft szerint.
    Szerintem az egész rendszer úgy ahogy van rossz, ha a gyártók nem képesek betartani a szabályait. Gondolom ezért veszi el a kernel drivert a Microsoft a DirectX 12-ben, hogy a gyökerénél tűnjön el az alapprobléma. Ezzel az a gond is eltűnik, hogy a kevés valós processzoridő miatt nem lehet komoly AI-val konzolra tervezett játékokat PC-re portolni.

    Az is fontos, hogy az első dolog, ami fejlődni fog a DX12-vel az az AI. Megvannak az algoritmusok. Nem állt le a fejlesztés, csak nincs meg a számítási kapacitást hozzá PC-n, de nem a hardver, hanem a grafikus driverek miatt.
    Kevin Floyer-Lea low-level leírásában is ott van ez: "Ability to increase the CPU budget for other systems like AI".

Új hozzászólás Aktív témák