- Kis méret, nagy változás a Motorolánál
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Google Pixel topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- IFA 2025: Telepcsere kikapcsolás nélkül
- Google Pixel 10 Pro XL – tíz kicsi Pixel
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- IFA 2025: Nem is látszik, hogy strapatelefon
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nagyon nem dolgoztak rajta. Egyszerűen mindenre szokatlanul nagy felbontású textúrákat használnak. Ebben a tömörítésnek nincs szerepe. A DirectX API-ban eléggé szabványosítva van, hogy milyen BC formátumok vannak az egyes problémákra. Ha nagyon akarnának erre gyúrni, akkor használtak volna ASTC-t az AGS-en keresztül, de nem tették, mert ugye kétszer kellene szállítani a tartalmat. És annyira sokat ezzel amúgy nem nyernének, maximum -20%-ot, miközben a játék telepített mérete majdnem megduplázódna.
A játék és a 3rd party programok kijelzése között az a nagy különbség, hogy a játék eléri a VRAM-ot, míg a 3rd party programok nem is látják. Emiatt egy nagy kövér hasraütéses tippelés, amit csinálnak. Én ezeket szoktam nézni RGP-vel, és a közelében sincs a valóságnak DX12-ben vagy Vulkan API-ban az afterburner. A legközelebb a Windows 10 feladatkezelőjében beépített mérő jár. Nem annyira pontos az sem, mint egy profilozó, de tényleg nincsenek 50-60%-os eltérések, inkább 3-5%. Az meg ugye reális, mert a profilozó az mégis egy frame-ről ad információt, míg a Windows 10 mérője nem.
Az RE2 Remake egyszerűen ennyit kér. Az volt a koncepciója a Capcomnak a memóriamenedzsmenttel, hogy nyugodtan rá lehet adni az maxot, a játék maximum nem tölti be a legnagyobb textúrákat, ha nincs hozzá elég nagy memória. Ehhez egyébként az is kellett, hogy ne csökkentsék mesterségesen a textúrák felbontását, hanem úgy voltak vele, hogy leszállítják a natívot, ahogy elkészültek. A legtöbb játék esetében tudni kell, hogy messze nem kapják meg azt a minőséget, amin amúgy elérhető lenne. Egy csomó olyan döntést hoznak a kiadás előtt, hogy bizonyos textúrákból csak a megalkotott felbontású verziónak a felezett minőségét szállítják. Emiatt férnek bele a játékok jórészt a 8-12 GB-ba. De ha ezzel nem akarnak törődni, akkor ki lehet adni a tervezett minőséget, az bizony zabál rendesen. Ha jól működik a memóriamenedzsment, és képes kezelni ezt a problémát, akkor tulajdonképpen miért ne, akinek megvan a VRAM-ja élvezheti tényleg maximumon, akinek pedig nincs meg, annak a memóriamenedzsment megoldja a minőségcsökkentést.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- PlayStation 5
- Kis méret, nagy változás a Motorolánál
- Gumi és felni topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AliExpress tapasztalatok
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Milyen monitort vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- További aktív témák...
- Készpénzes / Utalásos Videokártya és Hardver felvásárlás! Személyesen vagy Postával!
- ASUS RTX 5070 Ti 16GB GDDR7 PRIME OC Edition - Új, 3 év garancia - Eladó!
- Több db Nvidia Quadro M4000 8GB GDDR5 videokártya számlával
- ZOTAC RTX 4080 16GB GDDR6X AMP EXTREME AIRO Eladó!
- NVidia RTX 3080 Founders Edition + 12VHPWR átalakító
- Samsung Galaxy A16 5G 128GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Samsung Galaxy S23+ 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- LG 55C4 - 48" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - A9 Gen7 CPU
- BESZÁMÍTÁS! ASUS Prime H370 i5 8600K 32GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Zalman N5 BitFenix 550W
- ÚJ Dell Latitude 15 5550 - 15.6"FullHD IPS - Ultra 5 135U - 16GB - 512GB SSD - Win11 - 2,5+ év gari
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest