Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz #85552128 #24430 üzenetére

    A Civilization 6-ban van multi GPU. Működik is, ha nem procilimites a beállítás.

    Az újabb DX12 játékokban ezek szerencsére sokkal nagyobb figyelmet kapnak. Elsődlegesen azért, mert a Microsoft hozott egy szabványos AFR-t. Ez van a Warhammerben és az új Deus Exben. Az új Tomb Raider is ezzel kezdett, de lecserélték saját AFR-re.

    Egy összefüggő probléma van DX12 alatt. Saját AFR-t nem nagyon akarnak írni a fejlesztők, viszont a Microsoft szabványos AFR-je körül vannak gondok. Ez az AMD-vel nagyon működik, lásd új Deus Ex és Warhammer, míg NV-vel alig használható. A Microsoft szerint jó a konstrukciójuk, mert az AMD-vel tökéletes, míg az NV szerint a konstrukció szar, nem pedig a driverük. Jelenleg itt állnak az álláspontok.

Új hozzászólás Aktív témák