Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz #85552128 #18695 üzenetére

    Mi úgy állítottuk be az AotS-t, hogy sok legyen a mintavétel, ami növeli a rajzolási parancsok számát. Az RX 480 azért olyan erős itt, mert ez az első GPU, ami támogat utasítás előbetöltést, és nem ütközik bele a futószalag mélységének limitjeibe, ami a régebbi GPU-kra jellemző. Amint tízezer rajzolás fölé megy a jelenet komplexitása, azonnal hatékonyságot vesztenek a korábbi hardverek, mert 1 mikromásodpercük van egy rajzolásra, és az túl alacsony érték ahhoz, hogy a memóriaelérést átlapolja a többi szál. A Polaris esetében a határérték 100 nanomásodperc, vagyis 100-szor kisebb a futószalag mélysége, így addig biztosan skálázódik a hardver, ameddig az API. Talán tovább is, de értelemszerűen ezt a gyakorlatban nem lehet még megnézni.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák