Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Attix82 #5762 üzenetére

    Azt mondod, hogy ne teszteljünk a legújabb DX11-es játékokkal, mert erősen a GCN-nek kedveznek? Ez valami mániád lett. De nem tudom, hogy hol a gond. Márciusban a Kepler tesztben leírtuk, hogy a Keplernek gondja lesz a compute hatékonysággal. Akkor persze nem volt rá példa, de ettől még látszott. Azóta érkezett 5 darab DX11-es játék, ami erősen igényli a compute hatékonyságot. Most mit csináljunk? Ne teszteljük egyiket sem, mert a Keplernek ez nem fekszik?

    (#5763) Alpachino: Hihetetlenül nehéz belegondolni, hogy megkérdeztük a DICE-t, hogy melyik a játékuk legmegterhelőbb része. Ők azt mondták, hogy a Going Hunting küldetés eleje. Azzal mérünk.

    A számításigényes játékokra pedig: A DiRT Showdown mellett mér érkezett a Sleeping Dogs, a Sniper Elite V2, a GR: Future Soldier és a Nexuiz. 5 játék három hónap alatt, ami erősen számol. A fejlesztők sem hitték, hogy a Kepler visszalépés lesz a Fermihez képest.
    Mindenki csak a DiRT Showdownnal jön, mint egyetlen példa. Nyissátok ki a szemetek. Ez csak egy példa. Azért kap akkora figyelmet, mert sokkal rosszabb benne a Kepler, mint a GCN, de ezt is megmagyaráztuk. Ellenben a többi számításigényes játékban sem erős annyira a Kepler. A GR Future Soldierben a GTX 680 a Radeon HD 7870 szintjére képes ... Nem muszáj trendről beszélni, de jelenleg több DX11 játék erre megy, és azzal, hogy az AMD a következő fél évben hat AAA játékra kötött szerződést, eléggé megnyomható a compute vonal.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák