- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Telekom mobilszolgáltatások
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Yettel topik
- Soundcore Space One Pro - hordozható komfort
- iPhone topik
-
Mobilarena
AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Megnyitott a Retro beárazás topik!
Új hozzászólás Aktív témák
-
alvaro
senior tag
válasz
zoltanz #47021 üzenetére
Semmit se számol, csak tömi a kártya memóriáját a buszon keresztül.
3DBench annyival összetettebb, hogy kiszámolja a képet, amit aztán feltölt. Így benne van a szoftver render is, sokkal több köze van a korabeli játékok alatt felmutatott (komplett rendszer-)sebességhez, mint a Landmarknak, ami a videokártya nyers adatátvitelét méri, semmi mást.Érdekes még, hogy játékokban nem feltétlenül azonos a teljesítménysorrend azzal, amit a landmark ad. Gondolom a hozzáférési sorrendek-minták se mindegy, hogy alakulnak. A Doom pl. valami egészen trükkösen csinálja a videoelérést, szerintem X mód lehet, bár a forrását sose láttam. Ennek megfelelően egészen érdekes eredményt ad, valamint "ultramodern" gépeken se bír úgy igazán elszállni a sebessége. Mai kedvence egy AGP-s Trident 3DImage 9750 volt, verte a teljes PCI-os mezőnyt, beleértve az olyan ágyúkat is, mint a Tseng 6100, a Riva128 vagy a Banshee. Nem tudom, miért pont ez a kártya, és miért pont Doom alatt
Új hozzászólás Aktív témák
- Hardcore café
- The Elder Scrolls V: Skyrim
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Mit tehetsz jogilag, ha átvertek, megkárosítottak a Hardveraprón?
- Hálózati kábelek és szerelésük
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- nVidia tulajok OFF topikja
- Idő előtt kiszivárgott a METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER megjelenési dátuma
- BestBuy topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest