Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pengwin

    addikt

    válasz golya87 #5644 üzenetére

    Velem ugyanez történt, 2017 július óta zárolva van a fiókom, sehogy se tudtam őket elérni... meg aztán már tárgytalan is lett az egész vásárlás és nem is igazán bátorított az ilyen hozzáállás, hogy Amazonon akarjak vásárolni még egyszer.

    Most, hogy írtad: az androidos alkalmazásból minden megy, ott nincs lezárva a fiókom... :U

    Én is írtam nekik ott, ha az lesz a reakció, hogy ott se tudok már hozzáférni semmihez, akkor elmehetnek melegebb éghajlatra.

    Egyébként az mégis milyen logika, hogy ha le van zárva a fiókom és emiatt az oldalukon fel akarom venni a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, ahhoz be kell jelentkezni... :D
    Értem én, hogy a 22-es csapdája az milyen jó könyv, de ennyire nem kéne utánozni.

    Folytatás:
    Good day,

    You can now use your customer account again without restriction.
    If necessary, please check the status of your orders and write to us if you have any further questions.

    You can reach us via the contact form on our help pages.

    Kb. 5 perc alatt feloldották a fiókot. Igaz ennek automatikusan kellett volna történnie kb. 5 hónapja, meg a "contact form on our help pages" nem elérhető ha zárolták a fiókot, de nem baj.

    [ Szerkesztve ]

    Üdv, pengwin

Új hozzászólás Aktív témák