Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • numera007

    tag

    Üdv! A következő történt. Tavaly novemberben vettem egy USB töltőt az amcsi amazonon. Kiszállították, minden happy volt, egészen január 23.-ig, amikor is a töltő bekrepált. Nem volt olcsó, ráadásul egy év garit adott a cég rá (ez külső beszállítós volt, nem maga az amazon). Írtam nekik (az amazonon keresztül), nagyon kedvesen azonnal válaszoltak (uszkve 11 órás időeltolódást figyelembe véve). Kért egy videót róla, megcsináltam, és azonnal ígéretet kaptam, hogy ASAP újra küldi (Priority Mail®).
    Másnap 25.-én USPS "print label" volt a kapott tracknumber alapján, és 26.-án "Pre Shippment" infó. ÉS AZÓTA síri csend.
    Az eladó nem válaszol, a posta nem mozdul. Ennyi idő után azért kéne valaminek történni. Mit tegyek, meddig várjak?

Új hozzászólás Aktív témák