Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Madycsa

    tag

    Sziasztok!

    Belefutottam egy, (számomra) új dologba.

    A néha előforduló sztori, csomag felad, tracking semmit nem mutat, az idő múlik. A napokban(3-4 nap volt hátra a védelemből) az eladó meghosszabbította a védelmet. Mivel a tracking semmit nem mutatott, rákérdeztem, hogy mi van a termékkel, mert a tracking nem működik. Nem tudom, hogy ezután utána néztek e jobban vagy mit csináltak, de kb. olyasmit írtak rá, hogy sajnálják, de a csomag elveszett és ha gondolom feladják újra.
    Írtam, hogy inkább a pénzt szeretném visszakapni. Erre jött ez a levélke, amit ide bemásolok. Nem tudom, hogy ezt az eljárást, amit javasol érdemes e meglépni, nem valami átverés esetleg. Elég furcsa számomra.

    "Dear
    So sorry for bring you trouble
    I am very very so sorry .Please help me . please kindy give this of the dispute " i just don't like the product".
    When you open dispute ,it display ‘‘ whether received order " you can click "yes " .
    The second step choose " refund money and return back goods " ( pls not worry about it , we not let you return back goods )
    Then pls point button " i don't need this item "
    At last we will refund you soon .
    This will not affect you anything.We will full refund to you within 24 hours.Please believe us.Thanks a lot !
    Any problem please feel free to contact us , we will try our best to serve you.
    Best Regards
    Sophie"

Új hozzászólás Aktív témák