Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Fryskitt

    addikt

    válasz #64791808 #248 üzenetére

    Hahó! Hát ilyet még nem csináltam, de volt már, hogy közel jártam hozzá.

    Legutóbb szerettem volna venni egy 2GB-os SD kártyát. Ki is néztem, interneten befoglaltam, de SZEMÉLYES átvétellel, okulva az előzményekből. Vártam egy órát a boltban a soromra, kifizettem, aztán vártam egy órát az árukiadásnál, amikor is előjön egy kis nyüzüge (két osztállyal magasabb és súlyosabb voltam nála :) ), és közli, hogy van egy utolsó darab, ez biztos, és az is biztos, hogy ő nem keresi meg, mert sokáig tartana !!!!! :W Csak azért nem fajult el a dolog, mert egy ilyen köcsög miatt nem hurcoltatom meg magam, de....

    Ezek a boltok nem abból élnek, h mi veszünk valamit? Nem kell a pénz? Én nem mehetek ilyen helyre dolgozni? Aki bejönne az ajtón elkergetném a ...-ba, aztán hónap végén kapnék fizetést. Nem rossz nem? Nyitvatartási időben meg húzogatnám.... az legalább jó nekem. :))

    [Szerkesztve]

    Ne vegyél élő nyulat Húsvétra! Az ilyenkor vett kisnyuszik 90%-a nem éri meg az egyéves kort!

  • Fryskitt

    addikt

    válasz Szten Márs #252 üzenetére

    Az Expert Computer.

    És nem az volt a baj, h nincs, vagy hogy közben elfogyott. Vagy odaadta a haverjának előtte, vagy elvitette a cica. Kerek perec közölte, hogy nem keresi meg, mert túl nagy munka lenne. Érted? Még arra sem vette a fáradtságot, hogy kegyes hazugságot találjon ki.


    [Szerkesztve]

    Ne vegyél élő nyulat Húsvétra! Az ilyenkor vett kisnyuszik 90%-a nem éri meg az egyéves kort!

  • Szten Márs

    nagyúr

    válasz Fryskitt #253 üzenetére

    Igen értettem, hátöö mit lehet erre mondani... valószínűleg azért én elbeszéltem volna a főnökével. Azt megkérdezted, hogy akkor tulképp miért ül ő ott?
    Egy kicsit megdöbbennék, ha vki ezt így közölné az arcomba, amikor ő az eladó... :U

  • Rica

    senior tag

    Sziasztok!

    AQUA Karinthyban történt ma velem: Logitech EX kormány PC-hez, szokásos csekk a Neten. Felhívom őket, minden stimmel, van, félretéve a nevemre. Megérkezek, rövid szőke hajú nyikhaj már hányik, amint vevőt lát. Elém vágja a félretett cuccot, amiről nagy betűkkel virít, hogy PS2, és ugyebár fekete-kék a piros helyett. Mondom, hogy a PC-és válzozatot kértem félretenni. Válasz:''Tököm tudja mi lett félrerakva, különben is usb az usb, jó ez is''. Csak ragaszkodom a piros darabhoz és valahogy sikerül rávenni emberünket, hogy megvehessem. Órákig pötyög a gépén, majd odavágja, hogy ez 2500-zal drágább.
    Lecsekkoltam, nincs árkülönbség, viszont nem csak a színben tér el a két cucc, nyilván másképp játszik az ember TV és PC előtt (én az utóbbinál :D ). A magam részéről maradok a Red Tower-nél, nemsokára lesz nekik is.

    https://magaduram-hu.cms.webnode.hu/a-magyar-tortenelem-logikusan/

  • Fryskitt

    addikt

    válasz Szten Márs #254 üzenetére

    Szerintem a főnökét sem érdekli. És ez a legnagyobb baj.
    Ha elmész valahova, és azt mondod, hogy itt akarok hagyni 150 millió forintot, és ehhez az jön még, hogy a boltosnak csak le kell emelnie az éppen ennyibe kerülő, becsomagolt árut a polcról akkor jó. De ha ezt már pl. össze kell válogatni, akkor már nem jó.
    Akkor most mit akarok én szaros 30e forin tnyi vásárlással, ami ráadásul 4 terméket jelent?
    Nota bene: a héten visszamentem, mert ki akartam próbálni, most mi van. Hát jól rá is b@sztam, mert 2 és fél órát álltam sorban a pénztár után. Azt mondták nincsenek elegen, hogy kiszolgáljanak. Hát ez igaz is volt: egy ember virtuális boxot játszott egy nagy kivetítőn (mindenki szeme előtt!), egy vagy két ember dohányzott, a raktárból egyszer csak előfutott egy fazon, és éppen egy elgurult ping-pong labdát kergetett, többen pedig egyszerűen csak beszélgettek a pult mögött.
    Hát én innentől be is fejeztem a náluk való vásárlást. De, hogy a főnöket ez sem érdekli, az is biztos. :W

    Ne vegyél élő nyulat Húsvétra! Az ilyenkor vett kisnyuszik 90%-a nem éri meg az egyéves kort!

  • zetorg

    aktív tag

    válasz Kasza08 #226 üzenetére

    3 napon belül a teljes vételárat kapod vissza.
    2 héten belül, ha működik a cucc 10% levonás.
    2 héten túl 20%
    garanciaidőn belül, ha rögtön lehet tesztelni és rossz azonnal kapsz másikat.

  • Ariadne

    őstag

    válasz zetorg #257 üzenetére

    3 napon belül a teljes vételárat kapod vissza.
    2 héten belül, ha működik a cucc 10% levonás.
    2 héten túl 20%


    Hát igen, ezt szeretnék az üzletek. A valóság és az üzletek jogszabályi kötelezettsége rossz terméknél a javítás és ugyanolyanra való csere lehetetlensége esetén a teljes vételár visszaadása. És ettől nem lehet a vásárló hátrányára eltérni... :P

    Persze ha mindezt arra értették, hogy jó cuccot is vissza lehet hozni, mert nem tetszik vagy ilyesmi, akkor viszont le a kalappal... :DDD

    [Szerkesztve]

    "In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

  • zetorg

    aktív tag

    válasz Ariadne #258 üzenetére

    ez jó cuccokra vonatkozik.
    rosszat, gariidőn belül, azonnal csere...

  • Fryskitt

    addikt

    válasz zetorg #257 üzenetére

    Ez hol van leírva? Jelenleg az a helyzet, hogy egy egyszerű garanciához is még a csomagolóanyagokat is el kell tenni. Ami pl. egy olyan manapság divatos, hegesztett kemény műanyag csomagnál, amit csak ollóval, vagy angolkéssel lehet kinyitni és még a kezedet is elvágja, vicces nem? Mi lesz még kitalálva? Csináljunk fényképet magunkról meg az eladóról, amikor átvesszük a cuccot és még azt is vigyük magunkkal? És ez a rögtön csere sem nagyon megy. 15 nap vagy 30, és még legyek hálás. Számítástechnikai eszköz (amit néha gyakran cég vesz) eleve reménytelen, mert a fogyasztóvédelem nem törődik a cégekkel? hogy is van ez? És hogy van az, hogy Magyarországon csak magyar leírással lehet terméket forgalomba hozni? Ezt ki ellenőrzi? És miért nem ment még csődbe az a sok bolt a bírságok következtében, aki sz...ik erre a szabályra? Ne legyünk már naívak. Ez nem Európa. De szerintem lassan a mongol tevesz@r árus is korrektebb, mint az itthoni kiskereskedők. :(((

    Ne vegyél élő nyulat Húsvétra! Az ilyenkor vett kisnyuszik 90%-a nem éri meg az egyéves kort!

  • zetorg

    aktív tag

    válasz Fryskitt #260 üzenetére

    nincs leírva sehol, ez a gyakorlat.
    főnökék eldöntötték, hogy bevállalják az azonnali garicserét, hogy a vevőkenek jobb legyen.megtehetik...
    a magyar leírást szerintem a beszállítókon kéne keresni, nem a kiskereknél.
    pl a könig rúterekhez kapunk magyar leírást, de csak a rúterhez.webcamhoz nem :U

  • Ariadne

    őstag

    válasz zetorg #259 üzenetére

    Hoppá, akkor viszont respect... :R Vannak még jó cégek, mondom, csak meg kell találni őket. Nekem is sikerült egy nagyon jóval összefutnom, az Alienben voltak nemrég abszolút korrektek garis ügyintézésnél, de ezt inkább a jó boltok topicban részletezem. :)

    [Szerkesztve]

    "In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

  • #27070592

    törölt tag

    Nem tudom ki lehet-e jelenteni egy boltról, hogy alapból sz@r vagy csak egy-két (pár) eladó nem erre a pályára termett. Nem a boltokat akarom védeni, szvsz alapvetően kb. Berlintől Keletre olyan mint szolgáltatás nem létező fogalom. De akadnak korrekt hozzáértő eladók, akik akarnak segíteni.
    A tulajok egy részének teljesen mindegy, hogy redőnyboltba, kocsmába vagy épp véletlenül számtechboltba rakja a pénzét. Lényeg, hogy az eladónak felvett suttyók olcsón dolgozzanak, az árrés 50% felett legyen a cuccokon, és meglegyen ebben az évben is a két hónapos karib-tengeri nyaralás mellé az új X5 bömös.

    Nemrég volt egy memo ügyem, noname 512 egy év garral. Tíz hónaposan vittem vissza. Nem kért a csávó se számlát, se garlevelet, csak lehúzta a ramon lévő vonalkódot, oké ekkor-akkor vettem, most nincs raktáron ilyen, de jövő hétre lesz, megfelel-e a csere? Hápersze. És tényleg ott volt időre.
    De ugyanabban a boltban egy másik csumika nagyon tapló volt. Bemegyek, ilyen és ilyen intel proccot keresek, erre ő : de mér azt mikor amd-t vegyek már, neki is az van, olcsón tud hozzá alaplapot is... erre én : nem fogok most lapot, plusz memot plusz videokártyát cserélni, csak mert neked az jobban tetszene , erre ő : de ezzel a cuccal sokkal kevesebb lenne a villanyszámlám... de mi köze hozzá?
    Ezt nagyon szeretem, amikor elolvasok hatszáz oldalnyi tesztet meg fórumoldalt egy konkrét alakatrészről, eldöntöm, hogy pontosan az kell nekem, majd boltban az okostojás f@xkalap elő akarja virítani a szaktudását, hogy én azt mért ne vegyem meg, és mért ezt vegyem és hogy ő mért űberkirály szaktekintély.

  • Fryskitt

    addikt

    válasz zetorg #261 üzenetére

    Hát kevés ilyen bolttal találkoztam. Garanciás cuccot visszaviszed, faarc, összes papír + csomagolás + céges meghatalmazás + valami, ami biztos nincs nálam. Haza, szükséges hiányzó bürokratikus alkatrészek összeszed, vissza, sort + garis ürge kávézését, pisilését, tévézését, telefonálását újra kivár, faarc, alkatrészt bevesz, megvizsgálják, 15 nap múlva vissza. 15 nap alatt semmi nem történik, visszamenés, rimánkodás, fenyegetőzés, cucc előkerül: ugynaz a hiba. Várjak fél órát, megnézik. Várok, egy óra, kettő meg egy fél: visszakapom. Működik.
    Hazaérek, kihullott hajam visszaültetése, idegesség ellen néhány vodka, nyugtató, altató. Kesergés: miért ebbe az országba születtem.

    A leírásokat meg senkin nem akarom keresni: MEG AKAROM KAPNI, mert JÁR és mert FIZETTEM ÉRTE (is). :W

    Ne vegyél élő nyulat Húsvétra! Az ilyenkor vett kisnyuszik 90%-a nem éri meg az egyéves kort!

  • taltos

    senior tag

    Sziasztok!

    Most állok gépvásárlás előtt remélhetőleg, és szeretném kérdezni, hogy melyik boltot kerüljem Debrecenben?

    (a valakinek a valakinek a valakijével történt dolgok is érdekelnek, ha van :) )

    Előre is kösz!

  • Ripley

    tag

    válasz taltos #265 üzenetére

    Ha jól tudom van ott egy Mistral, azt mindenképp kerüld el, sokak megjárták már velük, elég csak a fogyasztóvédelem fórumának idevonatkozó, vagy ezen topikot elolvasni.

    ... akkor evezzünk más vágányokra beszélgetésünk fonalával és öntsünk tiszta vizet a nyílt kártyák közé ...

  • Ayg0

    senior tag

    válasz Ripley #266 üzenetére

    Nincs Mistral Debrecenben jó ideje. Bár másképp lenne, mert akkor megvehettem volna a legolcsóbb Zalman Fatal1ty FS-V7-et az országban. :O És úgy tudom, hogy az ismerőseim körében sem volt velük szemben probléma, sőt egy időben náluk lehetett egyedül emberi áron márkás AGP-s 6600GT-t rendelni. :D A többi helyen megkopasztottak rendensen... Szóval én rosszat nem tudok róluk, legalábbis nem régi helyi Mistralra.

    "A Celeron egy olyan gyár ami az Intelnek készít olcsó, megbízható processzorokat, ezért felesleges a Pentiumokért plussz pénzt fizetni."

  • Ripley

    tag

    válasz Ayg0 #267 üzenetére

    Csak, hogy mást ne linkeljek:
    [link]
    [link] 2004-től napjainkig

    ... akkor evezzünk más vágányokra beszélgetésünk fonalával és öntsünk tiszta vizet a nyílt kártyák közé ...

  • Fryskitt

    addikt

    Nem kifejezetten egy bolt, hanem inkább hálózat, de szörnyű rossz tapasztalataim vannak a T-vel. Mármint T-KOM, T-Online, T-Kábel stb.
    Anno kábelnetem volt, ami egyszer csak elkezdett nem működni. Borzalmas mennyiségű telefonálás (sokszor mobilról), ugye a kötelező automata végighallgatása, majd 6 (!) alkalommal helyszíni szerelés (1-2 óra / alkalom), plusz további egy-két óra szerelőkre várás, lakás sáros lábbal összerondítása. Amit az előző szerelő átállított, azt az éppen ott lévő visszaállította, modemcsere (nem sikerült a hálózatra regisztrálni), újrakábelezés, aknába lemászás, amit el tudtok képzelni. Persze nem ment. Javíthatatlan volt, amit a mái napig nem értek. Számlajóváírás persze nem volt. Vagy 3 hónapig fizettem a havi 10e-t. Aztán felmondtam. Na az is megérne pár oldalt. Nem lennék meglepve, ha még mindig előfizetőnek számon tartanának, pl. úgy, hogy csak felfüggesztettem az előfizetést. Ugyanis a T-nél, aki egyszer bekerül a rendszerbe, már ott is marad. A lakásom összes előttem lévő előfizetőjének összes adatát tárolják, hiába rég nem ügyfelük.
    Mostanság pedig egy e-mail cím megváltoztatása kapcsán kerültem össze velük (nem férek hozzá a régi fotótáramhoz), több levél az ügyfélszolgálatnak, de persze le se sz@rnak.
    Kínálgatják, sőt felhívnak, legyek digitális csomgjuk előfizetője...... Ezért mondjuk becsülöm őket: ennyi rossz tapasztalat után van bőr a képükön még pénzt próbálni szerezni tőlem. :W

    Ne vegyél élő nyulat Húsvétra! Az ilyenkor vett kisnyuszik 90%-a nem éri meg az egyéves kort!

  • Fryskitt

    addikt

    Hozzátenném még a Freemail-t, ami persze szintén T csoport. Ez a kedvencem:

    Adatbázis hiba!
    Később próbálja újra.


    Miért van az, hogy a Yahoo, a G-mail és még más hasonló nem fizetős, ámde nem magyar oldalak rendesen működnek? Komolyan mondom, ezt ebben az országban direkt csinálják. Nehogy má' jól érezd magad! Nesze b..meg egy kis bosszantás. :W

    Legalább egyszer az életben, mondjuk másjus elsejére vagy karácsonyra (kinek mi tetszik) nem lehetne csak egy napra, hogy úgy működjön minden, ahogy kell?

    Miért van az, hogy ebben a kurv@ országban soha semmi sem jó? Ezért élünk átlagéletkorban számolva 20 évvel kevesebbet, mint egy skandináv. :W

    Ne vegyél élő nyulat Húsvétra! Az ilyenkor vett kisnyuszik 90%-a nem éri meg az egyéves kort!

  • Mackósajt

    senior tag

    válasz Fryskitt #269 üzenetére

    Ne is mond. A cégünknél az egyik mailcímről nem lehet leveleket küldeni, csak fogadni újév óta. (Vagy fordítva. Ennél a résznél nem figyeltem oda.) Felhívták a T-t. Válasz: ilyen cím nem létezik, és soha nem is létezett. Tehát csak képzeltük egy éven keresztül, hogy levelezünk róla. :DD

  • Fryskitt

    addikt

    válasz Mackósajt #271 üzenetére

    Na ez érdekes. Egy ismerősnél telepítettem Wi-Fi routert, beállítottam egy t-online-os postafiókot, ment is rendesen. Erre most hív, hogy a leveleket tudja fogadni, de ő nem tud küldeni. Lehet, hogy ugyanaz a hiba.

    Ja, és alegjobbat el is felejtettem: a z IWIW. Ahhoz képest, hogy új tulajdonos van, a hibák, lassúságok stb. nem lettek kevesebbek. :(

    B

    Ne vegyél élő nyulat Húsvétra! Az ilyenkor vett kisnyuszik 90%-a nem éri meg az egyéves kort!

  • vati

    senior tag

    Akartam venni 2x512-es DDR1 kitet, CL2.5-öst. pl.a Kingston gyárt még ilyet, de a többi nagyobb brand is.
    Úgy láttam, nálunk mégis hiánycikkek lettek ezek a gyorsabb DDR1 kitek - örültem amikor a PcLand-nál találtam az árlistában CL3-ast és CL2.5-öst is.

    Megrendeltem a 2.5-öst. A mailes vissszaigazolásban már CL3 szerepelt a CL2.5 áráért (típusjelzésben eldugva..) amit jeleztem, hogy sürgősen felejtsenek el, és levelezés, telefonálgatás után kijavították CL2.5-re. Megjött a nagykerből, megyek átvenni.

    Átvétel előtt megnézem közelebbről a Kingston PN-matricát a kóddal, látom, hogy ez bizony CL3-as. Szólok hogy hozzák azt amit rendeltem, mert ez egy másik termék, ráadásul jelentősen alacsonyabb értékű. Ja, CL2.5-ös nincsen, őket is szivatja a nagyker, n-szer előfordult hogy CL2.5 helyett CL3-ast kapnak. :))) Annyi becsület volt a gyerekben, hogy egy pillanatig sem akart győzködni hogy az 2.5-ös, amikor látszik hogy nem az. Nem akartam vitatkozni, rugalmas vagyok - nem tuningerőműbe kell a RAM, elfogadható a CL3-as is, annak se volt rossz ára.
    Jó, mondom, akkor üsse ki a CL2.5-öst, és üsse be helyette a CL3-ast, az árlista szerint pár ezerrel kevesebbért. Már csak a forma kedvéért is, nehogy ''A'' termékről szóljon a számla, nekem meg odaad egy ''B'' terméket. (más termékkód a rendszerükben is.)
    Azt ő nem tudja megcsinálni, neki CL2.5-ös árban kell eladnia a RAMot.:))

    Ezen a ponton jeleztem, hogy akkor itt nem lesz üzlet... Azért ez a pofátlanság teteje...

    Utólag visszagondolva, ügyes marketingfogásnak tűnik: van standard CL3-as ramjuk mint más üzleteknek, de egy részét megpróbálják eladni mint 2.5-öst, hátha találnak madarat aki látásra nem tudja megkülönböztetni a kettőt, vagy eleve nem is érti, mi a különbség.

    Asus TUF Gaming A17 / Ryzen7 6800H / 16GB / 512+1024 GB SSD / GeForce RTX 3050Ti "Vízen járni is könnyű, ha az ember tudja, hol vannak a cölöpök..."

  • vati

    senior tag

    +1 elvi szintű kérdés:
    Tudja valaki, milyen jogszabály alapján követelik meg a kisker. üzletek a garanciális cseréhez a csomagolóanyagok (doboz, bizbaszok) meglétét?

    Asus TUF Gaming A17 / Ryzen7 6800H / 16GB / 512+1024 GB SSD / GeForce RTX 3050Ti "Vízen járni is könnyű, ha az ember tudja, hol vannak a cölöpök..."

  • Fryskitt

    addikt

    válasz vati #274 üzenetére

    Nem tudom. De szerintem nincs is. Ha egy termék hibás, akkor hibás.

    Ez az alap:

    A szavatossági jogok tartalmára, illetőleg a jogérvényesítés szabályaira vonatkozó rendelkezések módosítását elsősorban a tagállamok hibás termékekért való felelősségre vonatkozó törvényeinek, rendeleteinek és közigazgatási rendelkezéseinek közelítéséről szóló, az 1999/34/EK európai parlamenti és tanácsi irányelvvel módosított 85/374/EGK tanácsi irányelv indokolta. A hivatkozott EU-norma eredményeként született meg a 2002. évi XXXVI. törvény, amely a Polgári Törvénykönyv (a továbbiakban: Ptk.) módosítása mellett több, a fogyasztóvédelemmel összefüggő törvényi változást beiktatott.

    A törvénymódosítás az alacsonyabb szintű jogszabályok megváltoztatását is szükségessé tette: 2003. szeptember 1-jén lépett hatályba a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről szóló 49/2003. (VII.30.) GKM rendelet (a továbbiakban: Rendelet), amely a jogérvényesítés eljárási rendjét határozza meg, az anyagi jogot a Ptk. adja.


    További rendelkezések:

    A Ptk. a szavatossági jogokra vonatkozó rendelkezéseit a hibás teljesítésre vonatkozó szabályok között helyezte el. A jogszabályi definíció szerint a kötelezett hibásan teljesít, ha a szolgáltatott dolog a teljesítés időpontjában nem felel meg a jogszabályban vagy a szerződésben meghatározott tulajdonságoknak. Ez azt jelenti, hogy a meghibásodás oka nem a termék rendeltetésellenes használata, hanem olyan körülmény, amely az áruban már a vásárláskor is benne volt (ún. rejtett hiba).

    Látható, hogy a lényeg a HIBÁS TERMÉK, csomagolásról szó sem esik. Nem is eshet, hiszen azért, mert valaki nem biztosít külön raktárat arra, hogy megőrizze a dobozokat, még nem esik el attól a jogtól, hogy az eleve hibás terméket kicseréltethesse.


    A fenti gyakorlat csak és kizárólag azért lehetséges, mert Magyarország nem jogállam, itt mindenki azt tehet, amit akar, és azzal tol ki, akivel akar.
    Egyebekben ilyen vita esetén érdemes a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőséghez fordulni, gyakran ennek puszta említése is megoldja a vitát.

    Bocs a regényért. :)

    Ne vegyél élő nyulat Húsvétra! Az ilyenkor vett kisnyuszik 90%-a nem éri meg az egyéves kort!

  • Fryskitt

    addikt

    válasz vati #274 üzenetére

    Ezt a problémát korábban már frappánsabban is összefoglaltam, most megtaláltam:

    ''Sajnos magyarhon utoljára a két háború között számíthatta magát Európához, azóta a nyolcvanas évek maszek zöldségeseinek eszméjén nevelkedett, magukat kereskedőnek hívó szemétládák korlátlan és védtelen vadászterepe lett. Ez van.''

    Ne vegyél élő nyulat Húsvétra! Az ilyenkor vett kisnyuszik 90%-a nem éri meg az egyéves kort!

  • Ariadne

    őstag

    válasz Fryskitt #275 üzenetére

    Ezek nem arra vonatkoznak, amit kérdezett... :U Ráadásul van az ilyen problémákra van külön topik, Garancia kérdés címmel.

    Ezek [link] viszont igen, különösen a 151/2003. kormányrendelet és a 49/2003 GKM, plusz a Ptk.

    Ez a ''nem jogállam'' szöveg meg teljesen lol, a fogyasztóvédelmi jogszabályok sokkal jobban kedveznek nekünk, fogyasztóknak itt, mint az EU bármely más országában. Még egy ideig, mert valszeg nem tart örökké... A fogyasztóvédelem viszont már nem foglalkozik egyéni ügyekkel, ha bejelentést teszel, azt a köz érdekében teszed, de az ügyedet magadnak kell elintézned, ők csak tájékoztatást adhatnak a jogaidról. Tudom, hogy régen nem így volt, de hát közeledtünk az EU-hoz, állam bácsi elengedi a kezünket, és fel kell nőnünk lassan a fogyasztóvédelem terén is.....

    vati #274 kérdésre válaszolva: nincsen olyan előírás, amely szerint a csomagolást is vissza kellene adni, a tartozékokat viszont igen. Tehát ha mondjuk csere vagy elállás (= pénz visszafizetés) esete áll fenn, akkor a kábeleket, cd-ket, egyéb cuccokat vissza kell vinni, de önmagában a dobozt nem kötelező. Javításhoz meg pláne nem követelhetik meg, hogy behozd az egész hóbelevancot. A doboz nem tartozéka a terméknek, akkor sem, ha egyes cégek szeretik (megpróbálni) kikötni ezt a garanciális feltételeikben - ez ellenkezik a jótállásra vonatkozó jogszabályokkal, ezért semmis (= mintha ott sem lenne).

    [Szerkesztve]

    "In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

  • Fryskitt

    addikt

    válasz Ariadne #277 üzenetére

    Én szívesen elhiszem neked, hogy itt minden szép és jó, és hogy verjem a seggem a földhöz örömömben, amiért itt élhetek. Amit leírtál, az bocs, de olyan mintha a Holdon élnél. Amit írsz az nem a valóság, hanem az, amilyennek lennie kellene. De szívesen meghívlak a következő garis ügyintézésre, amikor el kell magyaráznom, miért nincs meg a papírdoboz meg a zacskó. Én csak azt tudom, hogy pl. Amerikában visszaveszik a dolgokat azért is, ha azt mondom nem erre gondoltam, sőt még a hozzá használt elemeket is beszámítják. Nem ha rosszak vagy használhatatlanok.
    A nem jogállam pedig igaz: legfeljebb nem jó példát hoztam. Gondolok itt mondjuk a Napló megbüntetésére, amiért leleplezi a megvesztegethető parkolóőrt, a húsforgalmazókra, akiket 5x egymás után le lehet fülelni, ahelyett, hogy az első után esetleg megérdemelt pihenésüket töltenék, és sorolhatnám.

    Ne vegyél élő nyulat Húsvétra! Az ilyenkor vett kisnyuszik 90%-a nem éri meg az egyéves kort!

  • Fryskitt

    addikt

    Ja, és bocs az off-ért. Majd morgok a garanciás topicban is. :O

    Ne vegyél élő nyulat Húsvétra! Az ilyenkor vett kisnyuszik 90%-a nem éri meg az egyéves kort!

  • vati

    senior tag

    válasz Fryskitt #278 üzenetére

    Szerintem ez a topik a rossz boltokról kellen szóljon mint neve is mutatja, (ki, melyik boltban, hogyan járt, miért rossz az adott bolt) nem általános egyéni sirámokról a világ állapotáról.

    Papírdoboz-zacskó mint garancia feltétele: ha velem eljátsszák ezt, azonnal perrel fenyegetnék, törvényben előírt jótállási kötelezettség nem teljesítése miatt. Aztán majd meglátjuk, a magyar bíróság is a termék részének gondolja-e a nejlonzacskót.

    Semmi nem válik jogszabállyá attól, hogy valami kis szervizes gyökér kitalálja mert a boltnak úgy jó - még akkor sem, ha elkeresztelik ''Szerződési feltételek''-nek. Joggal ellentétes szerződési feltételek semmisek (ha aláírod akkor is), szerződési kitételeket visszamenőleges hatállyal is megsemmisíthet a bíróság.

    A kérdésem is arra vonatkozott: létezik-e olyan jogszabály amiből (egyesek szerint) levezethető, hogy a csomagolóanyag a termék része? Illetve, van-e ítélkezési gyakorlat a témában, a jog hol húzza meg a határt a kettő között.
    (Az én értelmezésem szerint, ami a termék rendeltetésszerű használatához nem szükséges, az nem a termék része. Vonatkozik ez a bundle-ban adott ''önállóan nem árusítható'' szirszarokra is, mint játék, dvd-sütő sw, hasonlók amit vidkártyák vagy ODDk mellé adnak.)

    Asus TUF Gaming A17 / Ryzen7 6800H / 16GB / 512+1024 GB SSD / GeForce RTX 3050Ti "Vízen járni is könnyű, ha az ember tudja, hol vannak a cölöpök..."

  • Ariadne

    őstag

    válasz Fryskitt #278 üzenetére

    Hát, szerintem én több garanciális ügyintézéssel találkoztam már nálad, lásd az adatlapomon lévő linket... És jelenleg is perelek egy céget egy saját ügyem miatt - bár nem nagy öröm, de több tízezer forintot nem hagyok veszni csak úgy. Szóval ha érdekel, pontosan elmondhatom, mit és hogyan érdemes tenni-mondani, ha kérik a csomagolóanyagot. ;) A jelenlegi elfajult helyzet a számtech kiskereknél szvsz annak is köszönhető, hogy legtöbben 100 Ft-tal óccsóbb cuccért bárhová elmennek, a garancia csak akkor érdekli őket, ha már baj van, és a nagy többség (tisztelet a kivételnek) szó nélkül belemegy a csökkentett áron levásárlásba mondjuk, ami abszolút jogellenes egyébként. A kisker meg látja, hogy megteheti, és meg is teszi, hülye lenne betartani a szabályokat, ha a vásárló sem ismeri és nem követeli meg tőle a betartatását...

    A hús meg a parkolás más azért. Vagy legalábbis a fogyasztóvédelem nekem mindig kicsit eltér más problémáktól, mert azért vannak ott eszközök, csak az emberek 90%-a sajnos nem ismeri, mit hogyan kellene tenni ha gond van, és állam bácsira vár, meg a fogyasztóvédelemre, hogy az büntessen, ez egy rossz beidegződés. Azt viszont elismerem, hogy elég gázos az a helyzet, hogy gyakorlatilag nem elérhetőek a jogszabályok, és én biztos oktatnék némi jogot a középiskolásoknak, hogy legalább alapvető fogalmaik legyenek pár dologról, és ne lehessen átvágni őket olyan könnyen...

    Na de off, tudom, max privátban folytathatjuk. :)


    Vati: Nem tudok olyan jogszabályról, amiből levezethető lenne. Magát a terméket és az alkatrészeit, tartozékait (ezeknek van jogi fogalma a Ptk-ban) persze vissza kell vinni, de a doboz csak csomagolóanyag, nem része a terméknek. Jelzem ''szerintem''. A zacskós dvd íróhoz sem kérik a zacskót vissza, akkor az alaplap meg a monitor dobozával se tegyék ezt... Bírói gyakorlatról nem tudok ezzel kapcsolatban (hány fogyasztó megy bíróságra ilyen miatt ebben az országban? ;) ), meg egyébként sem mérvadó, ugyanis nem kötelez senkit semmire, minden bíró a saját belátása szerint dönt.

    [Szerkesztve]

    "In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

  • Fryskitt

    addikt

    válasz Ariadne #281 üzenetére

    Senkit sem megbántani nem akartam, sem kioktatni. :B És köszönöm az infokat.... A garancia kérdését nem tartom teljesen off-nak, hiszen minden boltban más és más a gyakorlat, ettől az adott hely lehet jó is, meg nem is.
    Az általános sirámokban igazatok van, bocs, de hát a helyzet néha annyira csüggesztő...
    Szerencsére a számítástechnikai kérdésekben a nagykerekkel találkozom, de néha már ott is kezdik ezeket a csúfságokat, tisztelet a kivételnek.

    Ne vegyél élő nyulat Húsvétra! Az ilyenkor vett kisnyuszik 90%-a nem éri meg az egyéves kort!

  • Ariadne

    őstag

    válasz Fryskitt #282 üzenetére

    Szintén nem volt ilyen szándékom, peace... :) Azért a helyzet általános csüggesztőségével egyetértek, csak optimista vagyok. Remélem idővel megszokjuk a pultnak erről meg a túlsó oldaláról is az új rendszert - meg egyszer lesz pénz esetleg arra, hogy a fogyasztóvédelem bár nem oldja meg az ügyemet, de legalább sűrűn eljárjon bírságolni, ha már hatóság...

    "In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

  • adalbert1

    veterán

    Upp a topicnak:

    Vásárolt már vki. a pcland nevű helyen, mert ha igen ,akkor érdekelne a véleménye, se itt ,se a jó boltok topicjában nem találta a kereső...

  • skyboi

    tag

    Szeged - Freesector

    Vettem ma egy A64 X2 processzort. Autóztam érte 80 km-t, ráment a félnapom, de 939-es tokozású kellett, nem nagyon találni már. 23400 ft volt. bruttó.Én nem vagyok hozzáértő, csak internetezésre és filmnézésre használom a gépet. A régi procim tönkrement, ezért cseréltem. Ezt ajánlották, ezért lett az X2-es. Kétszer is rákérdeztem, hogy biztos s939-es-e, mert nekem az kell. Abit av8 3rd eye alaplapba kell. Ez egy agp-s alaplap, via-s, de kezeli az x2-eseket. Hazahoztuk, átjött egy barátom, hogy beszereli nekem a procit. Közölte, hogy ez nem jó bele és tényleg: egy kis lábbal több van rajta. Megnéztük a neten, úgy tűnik, hogy egy am2-es modellt kaptam. Külön rákérdeztem, többször is. Rá is írta filctollal a procira, hogy s939. Elegem van a hozzá nem értő emberekből az üzletekben. Nekem újabb 4000 ft benzinköltséget jelent hétfőn a csere, ha egyáltalán van nekik 939-es x2 raktáron igazából. A vásárlók könyvét minimális kiindulópontnak tartom. :W

    True story.

  • szeva000

    addikt

    Szintén Szeged-IDC.
    Monitorvásárlás.....Bementem,pontos típusra rákérdezek,mondom ez kellene,ha lehet.
    Az eladó mondja OK,tudnak intézni,de mennyiért kéne???(így megkérdezi tőlem :D )
    Én mondtam egy összeget kb.Na akkor elmondta,hogy ennyiért nem tudnak,de 5000ft-al többért már igen.
    Mondtam is neki,hogy ennyiért jó vétel akkor is nekem,mert nem kell felutaznom pestre érte.
    Na akkor elkezdett velem üvöltözni,hogy akkor menjek pestre vásárolni,ha ott az olcsó,meg mittom én miket ugatott.Ezt már nem vártam meg.Megfordultam és menekülés. :DDD
    Na ennyit az IDC-ről,ide se megyek be többet.(Úgylátszik az IDC-nél nem számít majdnem 2milla elhajtása,mivel aztán majdnem 2millát hagytam egy Pesti boltban,ahol nagyon rendesek voltak,sőt volt egy garis dolog a vásárlás után,azonnal intézték)

  • Ariadne

    őstag

    szeva000, skyboi: Szegeden a Vadász utcai Perfekt PC-nek évekig voltunk törzsvásárlói, teljesen korrekt cég voltak, remélem még mindig azok. Garis ügyintézés is volt velük egyszer, szabályosan jártak el. ;)

    "In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

  • szeva000

    addikt

    válasz Ariadne #287 üzenetére

    azóta én már csakis az IPON-nál vásárolok szinte minden nagyobb és drágább dolgot.ott semmi gond nincs a garral,rendesek és aránylag olcsók is.Szerintem a legkorrektebb cég,az a 2400ft-os futárdíj meg már nagy összegnél nem oszt-szoroz.A gart is ők intézik a későbbiekben.

  • marsu

    addikt

    válasz adalbert1 #284 üzenetére

    Szia!

    Igen, egyik ismerősön rendelt tőlük konfigot, kiszállítással kérte, összeépítve, tesztelve. Határidő után vitték ki, alkatrészenként, nem volt összeállítva a konfig, és nem is volt tesztelve. Én segítettem neki összerakni, és amikor nem indult a gép én vittem vissza az egészet. Másnap én mentem el érte. Nem túl bizalomgerjesztő környéken vannak, Bp. XIII. ker, Hatalmas vasrácsos ajtók, ablakok. A konfig egy AM2-es gép volt. Alapból rossz volt az alaplap. Cserélték. Utána kiderült hogy a két full egyforma SATA-s winyó közül csak az egyik jó, a másikat fel sem ismeri a gép. Újra visszavittem a gépet, pár nap múlva visszaadták... Egy hét múlva hívott az ismerős, hogy megy a gép, de folyamatosan fagy. Mint később kiderült, a memóriákkal is volt gond. Harmadszor már nem hozta el, visszakérte a gép árát. Vissza is adták. Persze lehet, hogy sok elégedett vásárlójuk van, de nekünk nem jött be. :( :(

    Press any key to continue ...

  • vati

    senior tag

    válasz adalbert1 #284 üzenetére

    szerintem nem kerestél.
    ha beírod a keresőbe jobboldalt, hogy pcland - lőn... mindjárt 11 hsz-al lejjebb.

    Az igazság, hogy évek alatt több dolgot vettem náluk, mert a webáruházuk elég jól használható, a választék se rossz, és az áraik is sokszor a topon vannal. Gariztatni eddig semmit nem kellett szerencsére.
    Ismerek olyat, aki komplett sulinetes gépet vett náluk - eddig nincs gond vele, kop-kop.

    Csak úgy tűnik, néha ''bepróbálkoznak'' hátha láma a kedves vevő, és át lehet baszni az agyát. (ld #273-beli történet) Ez után marhára megnézném mit veszek náluk, kábé mintha az Ecserin venném. De ez majd minden boltra igaz. A többi bolt se feltétlen makulátlanabb, esetleg puccosabb az eladótér, az eladók szebben vigyorognak és jobb emberismerők, jobban kiszúrják kit lehet átdobni a palánkon, kit nem.
    A ''hatalmas vasrácsos ajtók, ablakok''-ból önmagában nem következtetnék semmi rosszra, eléggé nigger környék.

    Eddig minden bolttal az volt a tapasztalatom 15 év alatt, hogy van egy kezdeti, jó periódusuk, amikor korrektek, szolgálatkészek, olcsók és jók. Mert kell az ügyfél. Aztán ahogy elkezd szaladni a szekér, fokozatosan elkutyul az üzlet. Egyre genyább eladókat vesznek fel, egyre romlik az ár/érték arány, egyre nagyobb ívben leszarják az ügyfelet. Aztán ahogy kigyűlt a tulajoknak villára, bika terepjáróra, yachtra, tengerparti nyaralóra, tököm tudja mire, a bolt vagy profilt vált, megszűnik, mindenesetre kikerül az árérzékeny tudatos vásárlók látóköréből. A jó isten tudja, miből élnek meg tovább, mert hogy elégedett kis ügyfelekből nem, az biztos.

    [Szerkesztve]

    Asus TUF Gaming A17 / Ryzen7 6800H / 16GB / 512+1024 GB SSD / GeForce RTX 3050Ti "Vízen járni is könnyű, ha az ember tudja, hol vannak a cölöpök..."

  • Fáraó

    őstag

    Nem gondoltam volna, hogy egyszer ebbe a topikba fogok írni az Alien Computers-ről. Nagyon sajnálom, mert szerettem ott vásárolni, maximálisan elégedett voltam velük, szakmailag is jók, eddig mindig segítőkészek voltak. Bár az áraik ált. magasabbak mint a többi bolté, de ezt a szolgátatásuk színvonala miatt megérte kifizetni.
    Most viszont seggly#kat csináltak a szájukból. Másodszor. :(((

    1. Januárban kinéztem egy routert az árlistájukról. Bemementem egy hétfőn, szólok hogy vennék 1db-ot. Jó van mondták, péntekre lesz. Jobb lett volna hamarabb, szükségem lett volna rá szinte azonnal. Hétközben megnéztem még 1-2 árlistát, találtam olcsóbban -2k-val olcsóbbat, ez 20%-, ugyanolyan jó garanciális feltételekkel. Mind1 gondoltam, ennyit megér, nem idegesítem magam, ált. ott szoktam vásárolni, látásból talán ismernek. Pénteken megyek szól a srác: ''Router? Milyen router? Hát azt nem hoztunk...'' B+! :(( Még aznap átmentem a másik helyre és megvettem.

    2. Kinyírtam a DVD-RW-m. Árlistájukról kinézek egy dobozos írót. Bemegyek hétfőn, mondom: ''Dobozos DVD írót keresek''. Válasz -meg látom is-:''Csak OEM van, péntekre lesz, hozunk.'' Meg kellett volna írnom vagy 2 lemezt, de gondoltam inkább megvárom. Megint átnéztem egy-két árlistát, s annál a cégnél ahol a routert vettem szintén van ua. a DVD-RW 1k-val olcsóbban. Mind1, megvárom a pénteket. Ma bemegyek, 3 srác ül a pultban, mindegyik maga elé néz a saját monitorára -biztos fórumoznak-, kérdezem: ''Hoztatok dobozos DVD írót?'', válasz: ''Nem.''

    De akkor már miért ígérnek meg valamit, ha nem tudják teljesíteni??? Nem igaz, hogy ha mennek áruért nem fér be 1-2 kis doboz még 5 nap alatt!!! Ráadásul bent személyesen beszélek velük, szemtől-szembe, nem is mail-en. Így csak azt érik el, hogy nem fogok ott vásárolni, és ezzel a hsz-el is csak rosszabb lesz a hírnevük.
    Nyáron akartam venni kb. 350-400k-ért egy fasza kis játékgépet. Ezekután lehet, hogy nem az Alien Computers-ben fogom elkölteni a pénzemet...

    VIGYORRRGAZMUS.....

  • Bosiken

    csendes tag

    válasz Fáraó #291 üzenetére

    Szerintem, mindegyik bolt ugyan olyan. 1 – Bemész, örülj ha köszönnek! 2 - ha nem is köszönnek, örülj ha vissza köszönnek! Ha már kiválasztottad azt az eladót aki mióta beléptél az isteni szentélybe legalább egyszer rád, vagy ha szerencsés vagy a szemedbe nézett. Bátortalanul oda lépsz hozzá jelezvén, hogy te itt szeretnél pénzt költeni…
    És még ha nem is vagy teljesen amatőr a téren, és tudod, hogy miért jöttél, pontosan milyen típusra van szükséged (bár nem tudom, hogy egy boltban miért ne lehetne érdeklődni afelől, hogy mi micsoda és mit tud…), na akkor van az, hogy nincs sajnos a boltban illetve raktáron, jövő héten lesz. Na aki ezt elhiszi 
    Ugyan kérhetsz egy telefonszámot amin majd érdeklődsz, de abban biztos lehetsz, hogy nem veszik fel a telefont…
    Ezek a kisker tapasztalataim. Mivel van egy cégem ami pl.: számtech. dolgokkal is foglalkozik,
    Több nagykerben is vásárolunk. Na az az igazi szívás. Ott tényleg úgy bánnak veled mint egy hülyével! Ja és ha reklamálsz, mondjuk a stílus miatt, kitiltanak a vásárlásból, pont így járt egy ismerősöm. A bűne az volt, hogy megreklamálta, hogy az alaplapon amit vett nincs integrált hang, pedig ő pont ilyet kereset, le is egyeztette az eladóval aki megnyugtatta, hogy van rajta… és most itt áll előtte a vevő aki kérte, és mivel nem azt kapta visszamondta a rendelést. Elnézés kérés helyett, kitiltás.
    Ha pedig megkapod azt amit kerestél, na és az véletlen rossz, vagy elromlik a gari idő alatt, na akkor sok sikert kívánok a szervizhez! 
    Ez a nagy büdös helyzet mind a kiskerekben, mind a nagykerekben. Tisztelet a kivételnek! :R

    ASUS P6T6 WS Revolution-Intel Core i7 965 XE-Kingston HyperX 24GB RAM-MSI N460GTX-Corsair TX850W-NOCTUA NH-U12P-ThermalTake Armor+-RAZER NAGA-Zalman ZM-MFC1 Plus+5db. Scythe S-FLEX

  • vati

    senior tag

    válasz Bosiken #292 üzenetére

    1. Nagyker boltnak nem feladata a nemtudomka végfelhasználó felokosítása. Nem belőlük él meg, hanem hogy importálja és a többi boltnak szállítja a cuccot.
    A kiskereskedelem van e célra kitalálva kitalálva.

    2. Ha én akármi hardvert veszek, előzőleg körbenyomozom a neten, pontosan mit tud, mit adnak vele, hogyan néz ki, hol mit írnak róla, hol mennyibe kerül, és mire elmegyek a boltba, jobban ismerem azt a cuccot mint az eladó. Elmondom, milyen rendelésemért jöttem, kicsomagolja elém, csekkolom, összecsomagoltatom, kassza, viszlát.
    Hülyén érezném magam ha a pattanásos fejű eladótól várnom hogy felokosítson, és égetném magam hülye kérdésekkel.

    3.azért nincs raktáron sokminden, mert nem éri meg. Ezek az áruk gyorsan forognak, gyorsan változik az áruk, nem rentábilis polcokon porosítani mindenből mindent hónapokig. Megrendeled, ők összeszedik nagykerből, elhozzák neked. Ez 1-2 nap, hiánycikknél több.

    Asus TUF Gaming A17 / Ryzen7 6800H / 16GB / 512+1024 GB SSD / GeForce RTX 3050Ti "Vízen járni is könnyű, ha az ember tudja, hol vannak a cölöpök..."

  • Agostino

    addikt

    válasz adalbert1 #284 üzenetére

    Üdv.

    PCLandhoz két dolog kell: tengersok türelem és elszántság.

    Első alkalommal tv kártyát rendeltem nagyon régen, rendben meg is jött, semmi gond nem volt vele.

    Nagyobb szünet után, tán pár hónapja vettem a jelenlegi vidkarim, na ott már voltak gondok. Az igazi baj az, hogy a honlapjukon található adatok távolról sem fedik a valóságot. Hiába van ott, hogy raktáron, persze vidd, ezt jobb ha nem hiszed el. Kinéztem egy karit, leadtam a rendelést, hivnak, hogy az nincsen, kellene más. Rendben, semmi baj, néztem másikat. Megint hivnak másnap, hát biza az sincsen. Kezdtem pipa lenni, hogy most akkor mi a francnak van az oldal, ha nem fedi a valóságot, míg végül harmadjára sikerült olyat találnom ami volt is.

    A futárok egyébként szimpik, megérdemlik a borravalót amit adok nekik.

    Mod : nem néztem a dátumot.... na mindegy, legalább megosztottam veletek én hogyan jártam. : ))

    [Szerkesztve]

                              hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse

  • Bosiken

    csendes tag

    válasz vati #293 üzenetére

    Hát ezzel azért nem értek egyett. A nagykereknek van még egy elfelejtett feladata, a suport, azaz a háttér támogatás. Ez minimálisan a szóbeli tájékoztatást fedi.
    Én más műszaki területeken is vásárlok a cégemmel, nagykerekben. A különbség az az, hogy ha bemegyek, megkínálnak kávéval, közben elmondják, hogy milyen új termékek érkeztek mik várhatók mostanában. Lényege hogy, a vevőimet én is tudjam tájékoztatni. Na ez lenne a normális. De ha elfogadod, hogy te vagy a kereskedőkért, és nem ők vannak érted akkor ez nem is fog változni.

    ASUS P6T6 WS Revolution-Intel Core i7 965 XE-Kingston HyperX 24GB RAM-MSI N460GTX-Corsair TX850W-NOCTUA NH-U12P-ThermalTake Armor+-RAZER NAGA-Zalman ZM-MFC1 Plus+5db. Scythe S-FLEX

  • hoby36

    senior tag

    Egy undoríttó hely ahol most akartak átb..ni.Használt tv tuner kártya volt a dobozban.Hazamentem kinyitom a dobozt,tiszta csuvás cucc volt benne.Persze vissza vittem rögtön.Nem én voltam az első mások szerint.Móron a Trend3x volt ez.

    [Szerkesztve]

    A logikában semmi sem véletlen!

  • Mr-Pamacs

    senior tag

    Hi

    Én ugy jártam egy céggel hogy rendeltem tőlük egy konfigot az egyik hét elején (Am2 4600+ proci,Asus M2N Deluxe alaplap,2 *1 GB Kingmax (sima) ram, Videókari (még nem volt kiválasztva, 30-at szántam rá) összesen kb 100-110 EFt körül), azt mondták rendben péntekre itt lesznek mert proci meg lap nincs raktáron és akrik se nagyon vannak.A lap volt 28.900, a proci 27.000 körül, a ramok 9600/db. Nézem az árlistájukat a megrendelés után 1 nappal h kiválasszam a videókarit, és látom h már a lap 31500, a proci meg szintén 30 körül volt, a memók meg 10.500. Na gondoltam ez már rám nem vonatkozik mivel már leadtam hamarabb a rendelést és az árakat is egyeztettük.Pénteken megyek, mondták h megjött a lap de proci nem lesz válasszak másikat, mondom akkor nem kell majd szerzek máshonnan. Nem is akadékoskodott a srác. Kérdem h mennyi a lap és mondja h 31500, mondom amikor én megrendeltem akkor még csak 28900 volt, aztán kérdem a memót az is feljebb ment 900 Ft-ot darabonként. Persze azt is az új áron akarta adni.Proci ból a következő már nagyon drága lett volna (kb 7000 több), az alatta lévő meg nagyon gyenge az árához képest. Mondom ezek így már nekem sok. Na mondom akkor nem kell semmi várok még vele, adják el másnak, ugyis van rá kereslet mert nagyforgalmú a cég a városban és a környéken. Kicsit húzta a srác a száját, de kihúzta a megrendelsét. Gondolom nem tetszett neki, de ha nincs rá (a megemeltre) zsém akkor nincs. Na irány haza szétnéztem a neten, találtam egy boltot (IPON) ahol kijöttem volna az eredeti összegből, keresgéltem tovább és találtam egy srácot a PH!-n aki uj alkatrészeket árul igen baráti áron és csak jót mondanak róla, postázásról és gariról is.Szétnéztem nála és 4800+-os procit vettem 23.500 ért (a másik cégnél a 460-os volt 28900 az eredeti áron), Asus M2N32 Deluxe Wifi lapot 25.600-ért (lényegesen többet tud mint a kiszemelt, a másik cégnél ez 43 lett volna ez), Asus X1950Pro kártyát (szintén vagy 15-17-el volt drágább), és 2*1Gb Kingmax Mars ramot (többet tud és csak 8600 vagy 8900 volt). Így körülbelül 40 ezret spóroltam meg, pénteki rendelés után kedden már a kezemben is volt.
    Az eredeti céggel csak annyi bajom volt hogy igen magasak az áraik és h kiteszik a netes árlistájukra a cuccot amikor nem is tudnak hozni, és az eladók (újak) igen érdekesen állnak a dolgokhoz, de mit vár az ember egy esztergályostól aki számtech boltban dolgozik? :)
    Az viszont tény h garanciához nagyon normálisan állnak hozzá, ezért is nem írom a cég nevét.

  • Ariadne

    őstag

    válasz Mr-Pamacs #297 üzenetére

    Név nélkül sajnos nem sokra megyünk a tapasztalatoddal, pedig jó lenne tudni, kikről van szó...

    "In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

  • gban

    Közösségépítő

    Nekem az áraktól durran el az agyam soxor.
    [link]
    P4 1600 - ez egy db ára????

    [link]
    Itt a 933 celeron az érdekes - évek óta hirdetik, viszont ilyen proci nem létezik...

    [link]
    Garantált legjobb árak - az eladónak... :( :((( :F

    egy-két példa tőlük, a HASZNÁLT alkatrészekből:
    [link]
    [link]
    [link]

    Én nem bírnék nyugodtan aludni ha ilyen árakon árulnám a termékeimet. :(

    Postázást nem vállalok.

  • pulcsi

    tag

    most nekem is volt egy garis ügyem igaz én boltban dolgozom vettem egy fuji gépet jótállásos király kipróbál olyan 2 nap megjelenik pixelhiba és az 1 pixelhiba középen a gépen nem túl jó vissza a fuji szervíz ahol nem cserélik hanem javítják és ha lesz rajta pixel így jártál na ekkor fuji magyarország felhív ilyenkor mi van ott megmondták 3 napos azonnali csere vagy ha akarom javítják (akarja a fene) felhív nagyker h nekem kéne csere fujinál mondták lehet, nagyker gondolom felhív fuji és cserélték, ennek semmi baja, ha mi veszünk minket is szivatnak és ezeket az utakat végigjárni IMÁDOM, tudom tetü boltos vagyok de minket is szivatnak rendesen

    ''A cmabrigde-i etegyemen kéüszlt eikgy tnuamálny áítllsáa sznreit a szvkaaon bleül nincs jlneestőgée annak, mkénit rdeeőzndenk el a btűek'' " Ezért a megrendelése teljesítése legkésőbb a hétfői (január 06) napon 15:00 - 18:00 óra között"

Új hozzászólás Aktív témák