Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ariadne

    őstag

    válasz adalbert1 #400 üzenetére

    Hivatalosan magyar jogszabályok szerint nincs olyan, hogy EUs garancialevél, ezért nincs is rá szabályozás, ez a gyártó/forgalmazó magánügye. Más kérdés, hogy az adott gyártónak illene gondoskodni arról, hogy elfogadják nálunk is a papírját, és körmére nézni a magyar szervizeknek, de ez valahogy nem megy sokaknak.

    No meg elég sok üzlet még mindig úgy hozza, hozatja be a cuccot, hogy az nem a hivatalos magyar importőrön át jön. Ez nem sért semmilyen szabályt, kivéve ha kizárólagos importőre van az adott márkának nálunk, de akkor is az ő gondjuk, nekik kell perelni emiatt. Hátránya viszont, hogy az adott üzleten át kell érvényesíteni a jótállást, és nem mehet márkaszervizbe az ember, ami néha gyorsabb lenne (bár tény, mindig a kisker köteles a jótállást teljesíteni, a szervizhez menni csak lehetőség).

    mod: Áruk szabad áramlásáról: igen, sajnos nem megy túl fényesen a dolog az EU nagy tervei ellenére, éppen most kezdik tervezni, hogyan is dolgozzák át az EU-ban a közös szabályokat úgy, hogy ne féljen az ember más tagállamban vásárolni.

  • Agostino

    addikt

    válasz adalbert1 #284 üzenetére

    Üdv.

    PCLandhoz két dolog kell: tengersok türelem és elszántság.

    Első alkalommal tv kártyát rendeltem nagyon régen, rendben meg is jött, semmi gond nem volt vele.

    Nagyobb szünet után, tán pár hónapja vettem a jelenlegi vidkarim, na ott már voltak gondok. Az igazi baj az, hogy a honlapjukon található adatok távolról sem fedik a valóságot. Hiába van ott, hogy raktáron, persze vidd, ezt jobb ha nem hiszed el. Kinéztem egy karit, leadtam a rendelést, hivnak, hogy az nincsen, kellene más. Rendben, semmi baj, néztem másikat. Megint hivnak másnap, hát biza az sincsen. Kezdtem pipa lenni, hogy most akkor mi a francnak van az oldal, ha nem fedi a valóságot, míg végül harmadjára sikerült olyat találnom ami volt is.

    A futárok egyébként szimpik, megérdemlik a borravalót amit adok nekik.

    Mod : nem néztem a dátumot.... na mindegy, legalább megosztottam veletek én hogyan jártam. : ))

    [Szerkesztve]

  • vati

    senior tag

    válasz adalbert1 #284 üzenetére

    szerintem nem kerestél.
    ha beírod a keresőbe jobboldalt, hogy pcland - lőn... mindjárt 11 hsz-al lejjebb.

    Az igazság, hogy évek alatt több dolgot vettem náluk, mert a webáruházuk elég jól használható, a választék se rossz, és az áraik is sokszor a topon vannal. Gariztatni eddig semmit nem kellett szerencsére.
    Ismerek olyat, aki komplett sulinetes gépet vett náluk - eddig nincs gond vele, kop-kop.

    Csak úgy tűnik, néha ''bepróbálkoznak'' hátha láma a kedves vevő, és át lehet baszni az agyát. (ld #273-beli történet) Ez után marhára megnézném mit veszek náluk, kábé mintha az Ecserin venném. De ez majd minden boltra igaz. A többi bolt se feltétlen makulátlanabb, esetleg puccosabb az eladótér, az eladók szebben vigyorognak és jobb emberismerők, jobban kiszúrják kit lehet átdobni a palánkon, kit nem.
    A ''hatalmas vasrácsos ajtók, ablakok''-ból önmagában nem következtetnék semmi rosszra, eléggé nigger környék.

    Eddig minden bolttal az volt a tapasztalatom 15 év alatt, hogy van egy kezdeti, jó periódusuk, amikor korrektek, szolgálatkészek, olcsók és jók. Mert kell az ügyfél. Aztán ahogy elkezd szaladni a szekér, fokozatosan elkutyul az üzlet. Egyre genyább eladókat vesznek fel, egyre romlik az ár/érték arány, egyre nagyobb ívben leszarják az ügyfelet. Aztán ahogy kigyűlt a tulajoknak villára, bika terepjáróra, yachtra, tengerparti nyaralóra, tököm tudja mire, a bolt vagy profilt vált, megszűnik, mindenesetre kikerül az árérzékeny tudatos vásárlók látóköréből. A jó isten tudja, miből élnek meg tovább, mert hogy elégedett kis ügyfelekből nem, az biztos.

    [Szerkesztve]

  • marsu

    veterán

    válasz adalbert1 #284 üzenetére

    Szia!

    Igen, egyik ismerősön rendelt tőlük konfigot, kiszállítással kérte, összeépítve, tesztelve. Határidő után vitték ki, alkatrészenként, nem volt összeállítva a konfig, és nem is volt tesztelve. Én segítettem neki összerakni, és amikor nem indult a gép én vittem vissza az egészet. Másnap én mentem el érte. Nem túl bizalomgerjesztő környéken vannak, Bp. XIII. ker, Hatalmas vasrácsos ajtók, ablakok. A konfig egy AM2-es gép volt. Alapból rossz volt az alaplap. Cserélték. Utána kiderült hogy a két full egyforma SATA-s winyó közül csak az egyik jó, a másikat fel sem ismeri a gép. Újra visszavittem a gépet, pár nap múlva visszaadták... Egy hét múlva hívott az ismerős, hogy megy a gép, de folyamatosan fagy. Mint később kiderült, a memóriákkal is volt gond. Harmadszor már nem hozta el, visszakérte a gép árát. Vissza is adták. Persze lehet, hogy sok elégedett vásárlójuk van, de nekünk nem jött be. :( :(

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés