- iPhone topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Google Pixel topik
- Apple AirPods 4 - ismerős is, új is
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Íme az új Android Auto!
- Végre bemutatkozott a Google Pixel 4a
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
-
Mobilarena
-
Dyingsoul
Topikgazda
(rögzített hozzászólás)
A topik témája: VR. Az Amazonos vásárlással kapcsolatban ide írjátok: Amazon topik
Ami nem a topikba tartozik: Hardveraprós hirdetések linkelése/kibeszélése, csomagszállítási információk, Amazonos rendelési problémák. Ha a hozzászólásod törlésre kerül, kérlek ne írd be újra![ Módosította: lugosi ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
Új hozzászólás Aktív témák
-
Raymond
félisten
válasz proci985 #7396 üzenetére
Lehet en latom rosszul, de nem nezted be az arakat? A kettot amit linkeltel - a mostani 115eur az elozo pedig 135eur (nem 35). A legolcsobb amit ott van es nem VIA az ez lesz: [link] De ezen mas vezerlo van mint a ket dragabbikon.
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
proci985
MODERÁTOR
válasz Raymond #7394 üzenetére
a 4 portos varians elvileg stabil
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
warcat
veterán
Fallout 4 VR And Skyrim VR: Quakecon Hands-On Impressions
Más:
Oculus boltban meg van 2 játékbundle szept. 4-igRift Essentials Pack: $59.99
The Climb
Raw Data
Superhot
Apollo 11 VRRift Summer Hits Pack: $89.99
The Mage's Tale
Rick and Morty: Virtual Rick-ality
Job Simulator
Arizona Sunshine[ Szerkesztve ]
EA: It's in the crate!
-
proci985
MODERÁTOR
PEXUSB3S42V talaltam egy ilyen StarTechet. Ugyanannyiba kerul mint az Inatech 4 portos, de pciEx4 es ket host controllerje van es csak 35 eur. van belole egyebkent egy 4 vezerlos is, de az kiepitestol fuggoen 100/120 euro es az gyakorlatilag overkill hacsak az ember nem 4 szenzort akar az oculus riftre kotni.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-Solt-
veterán
www.smart-bus.hu
-
Dyingsoul
Topikgazda
Nagy köszi az élménybeszámolókért, mentek az összefoglalóba! Egy dologról nem írtál: a FoV-ról. Mennyire érzed azt, hogy egy doboz van a fejeden? Akkor lenne érdekes még egy összehasonlítás, ha egy riftet vagy vive-ot is kipróbálnál. Esetleg, ha a jövőben lesz rá még módod, akkor mindenképp írd meg milyen azokhoz képest.
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Uzi74
senior tag
Ebay-en 400 Eur -ért is ott a szett, igaz csak németországi szállítással
[link] -
Raymond
félisten
válasz #44630784 #7387 üzenetére
Jo leiras! Annyit tennek hozza hogy ha az IPD mar biztos be van allitva akkor az elsseget erdemesebb a Home-ban allitani, jobban latni mindent. A masik hogy dontheted a HMD-t a vizszintes tengely menten. Ha mar megvan hogy a milyen magassagban legyen az arcodon es azon nem kell allitani akkor dontheted picit a HMD-t ha megfogod ketoldalt. Mint egy monitoron ahol van Tilt funktion. A masik dolog a warping, ezt erdemes eliminalni: [link]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
#44630784
törölt tag
Legalább egy szenzornak működnie kell, mert az érzékeli a hmd mozgását.
A párásodás valószínűleg azért van, mert nem jól vetted fel a hmd-t. Ha túlságosan benne van az orrod, akkor befele fújod a párát.
A hmd "szakszerű" felrakása:
- kilazítod az összes szíjat
- ha a hmd kábelén a hurok, ahol a hmd-hez erősítették túl feszes, akkor húzd lazábbra, mert a feszes kábel hajlamos az egész hmd-t balra húzni
- felveszed a hmd-t a fejedre
- a hátsó háromszög alakú részt lehúzod egészen a nyakszirtedig (sokan csak a fejtetőig húzzák, az nem jó)
- fel-le állítgatod a fejeden a szemüveg részt, hogy éles legyen a kép (legjobb a kalibráló célkereszted nézve csinálni)
- ha éles a kép, akkor behúzod a felső szíjat
- behúzod az első szíjakat, hogy stabilan álljon a fejeden a szemüveg, de ne túl szorosra, mert úgy egy idő után fejfájást okoz
- ha eléletlenedne a kép, akkor kicsit még mozgatod a fejeden a hmd-t és utánaigazítod a szíjakat
- beálltod a visszintes lencsetávolságot, hogy a függőleges vonalak is élesek legyenekÁltalában a felső szíjat nem kell többet állítgani, ha rajtad kívül más nem használta a riftet, az elsőket és a hmd kábelt felrakáskor néha újra kell húzni, ha elmászna az élesség.
Ha jól raktad fel a hmd-t, akkor a kép közepe éles, a szivacs alsó része felfekszik a pofacsontra és az orrod kilóg a szemüvegből. -
Márton
nagyúr
Kijelző fényerőt lehet állítani valahol? vagy csak én vagyok bamba és nem találom?
Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Ombi5
őstag
Udv. Megjott az oculus packom, es tegnapi tesztelgetes ami nagyon zavart, hogy parasodik a lencse belul. Tavolsagot nem lehet allitani, hogy ne legyen olyan kozel vagy cserelnem kell covert rajta?
Dirt Rally-nal ,ha csak a szemuveget dugom ra a gepre,akkor tudom majd vele hasznalni minden gond nelkul,nem rinyal az erzekelokert ?
[ Szerkesztve ]
-
kiskuplung
őstag
Srácok, ez a Lone Echo valami zseniális. Azt kívánom, sose érjen véget....
Ezt láttátok már? [link]
Direkt az érdekes részre raktam a timestampet.
2,5x2,5 méteren lehet kavarni benne, de egy ügyes trükkel mégis egy hatalmas labirintusban érzi magát a játékos. Egészen zseniális -
Raymond
félisten
Na, valamire csak jok lesznek azok az MS platform VR HMD-k is $299 (csak HMD) es $399 (plusz kontrollerek) aron
"Microsoft is also announcing a partnership that may come as a surprise: games built for Valve's SteamVR platform will run on and be compatible with the Windows Mixed Reality headsets. This means that there's an existing library of software that'll work on day one."
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
csip
csendes tag
válasz Dyingsoul #6631 üzenetére
Pimax 4K élménybeszámoló vol 2.
Sikerült összehergelni a Kinect360 kameráját a SteamVR-al (Driver4VR szoftverrel, ingyen próbálható, párezer forint a fizetős), annyi volt a titok, hogy legalább 2 méter távolság és jelentős fénymennyiség kell neki hogy lásson rendesen. Positional tracking kiválóan működik. Közben megjött a Zotac GTX 1080 mini is, War Thunderben minden maximumra rakva (kivéve az antialiast, mert az csak FXAA) kiválóan hasít, semmi röccenés. Elite Dangerous szintén, szóval a kicikínai srácok jó munkát végeznek a renderer optimalizálással (folyamatosan fejlesztik ugyanis). Néha elveszti a kapcsolatota videokártya a headsettel a gép bekapcsolása után, ezt egy HDMI és USB ki-be dugdosással viszonylag gyorsan lehet orvosolni. Screen door effekt gyakorlatilag nincs, de ezt már írtam korábban, a hozzá adott fülesek is elég nagyok és szépen is szólnak (mostanra vettem a fáradtságot, hogy felrakjam őket), viszont mikrofon már nincs hozzá. Utánhúzásnak, ghostingnak, meg amiket jórészt írogatnak az LCD miatt én nyomát sem éreztem, szerintem ez elég jelentősen videokártya és oversampling függő lehet (nálam nincs oversampling beállítva, minden 1.0 mindenhol). SteamVR szépen felismeri, Vive játékok problémamentesen futtathatók.
És akkor most a negatívumokról.
Az IPD beállítás egy merő hányadék, ez az "állítsd a két keresztet egymásra" szerű dolog végül azzal végződött, hogy tükör előtt tolómérővel megmértem a pupillatávolságom és innen legalább nagyjából el tudtam indulni, hogy mennyiről kelljen állítsak (ebben ugye egy darab panel van, tehát nem fizikai az IPD állítás hanem szoftveres). Órákig szenvedtem vele így is, valamint ha nem sikerül rendesen beállítani akkor negyed-fél óra játék után a látótér közepe elkezd homályosodni (gondolom a szemfáradás miatt) és arra a napra lőttek a VR-nek. Amúgy is elmondható, hogy 2-3 óránál több használat iszonyatosan elfárasztja a szemet ezzel a headsettel, a DK2-vel például nem tapasztaltam semmi ilyet (pedig az is egypaneles).
Kényelmetlen a headset. Konkrétan laposorrú kiskínaiakra van tervezve, és nyomja az orrom a műanyagház. Ezt majd megpróbálom orvosolni vastagabb szivaccsal a káva körül, szerencsére cserélhető, de akkor is...
Maga a kábel elég rövid, az ülő dolgokhoz még elég (bár néha már itt is voltak hosszproblémák a Kinect360 2 métere miatt) de egy roomscale az elég felejtős. Azért majd kipróbálom valahogy, mert van Razer Hydrám is a fiók mélyén.
Az egyik headstrap tartója (bal oldalt) egyszer csak konkrétan kicsavarodott, amit vissza lehetett csavarni minden probléma nélkül ugyan de azért az összeszerelési minőség, hát na...
Összességében azt tudom elmondani, hogy aki főleg ülő játékokat, szimulátorokat szeretne játszani, annak kis macera után nagyon faja kis cucc egy driver4VR illetve valamilyen az által kezelt eszköz beszerzése után a positional tracking miatt, aki meg roomscale VR élményt szeretne az inkább kerülje el. Mivel nekem az előbbi opció van ezért én elégedett vagyok vele, mert a gyermekbetegségei ellenére fényévekkel jobb, mint a DK2 volt. Szintén hasznos tulajdonsága, hogy tud Vive, Oculus és Extended Display módban is működni, ami ezt a "csak erre a headsetre adtuk ki" dolgot nagyon elegánsan kiküszöböli a játékok esetén. Úgyhogy Fallout4 VR és Skyrim VR welcome, addig REZ Infinite megy ezerrel
-
#54625216
törölt tag
válasz Raymond #7370 üzenetére
Szerintem ha a Zenimax csak azért adja ki a VR verziókat, hogy bizonyítsa, hogy Carmack és a Facebook megkárosította őket, akkor tutira mennie kell a játékoknak rifttel is, különben oculusék azzal védekezhetnének, hogy lám a két rendszer nem is kompatibilis egymással és a Zenimaxra hárulna a bizonyítási kényszer, hogy pedig de.
A "vive exkluzív" matrica pedig az USA-ban már elég, hogy alávágjanak a rift eladásoknak, mert ott sokkal kevesebben patkolják a rendszerüket, mint nálunk, azaz ha valamit hivatalosan nem támogatnak, akkor a legtöbb usert nem érdekli, hogy kisebb bidzsizéssel menne az nála is, inkább nem kockáztat, így nem kell beépíteni a rift letiltását a játékba ahhoz, hogy elriassza a rifttől a fallout fanokat.
A nagy kérdés a VR verziók minősége lesz. A vorpx réteg szvsz annyiban érdekes csak, hogy megállnak-e az eredeti vorpx szintjén, mert úgy a perben már rá lehet fogni, hogy VR, vagy igyekeznek használhatóvá is alakítani. Ha az egész nem több, mint alibizés és maga a VR élmény gagyi lesz, azzal végül is a saját brandjüket rombolnák, ami hosszabb távon több kárt okozna nekik, mint amennyi pénzt le tudnának húzni a Facebookról. -
Dyingsoul
Topikgazda
válasz Raymond #7370 üzenetére
A FO4 implementációjáról nem találtam sokat, de a Skyrim VR-ról megosztott E3-as tapasztalatok eléggé lehúzóak.
Nagy kár lenne, ha egy AAA fejlesztő nem tudna normálisan lefejleszteni egy VR címet, ugyanakkor blama is. Egyébként ha ennyire nem megy a már meglévő motor VR-osítása, akkor miért nem hagyják a fenébe a régi címeket és adnának ki egy új engine-n alapuló új játékot? A kérdés természetesen költői, mindenki tudja a választ.- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Raymond
félisten
válasz #54625216 #7374 üzenetére
"próbálgatására (beleértve "a hogy rakd a fejedre a hmd-t" problémakört)."
Ezt megint kiemelnem, mert fontos. Ha rendesen a fejen van a HMD akkor 100% olyan mintha ott lennel. Forogsz es olyan mintha "eloben" forgnal valahol. Ha nincs rendesen felteve akkor elojon a warping - torzitas - a kep szelein ahogy mozgatod a fejed. Picit olyan mintha tul nagy FOV lenne egy FPS jatekban beallitba es a szele torzit. Addig kell alligatni (fel le az arcon es donteni a vizszintes tengely menten) amig ez el nem tunik, mert ez is hozzajarul ahhoz hogy szedules es fejfajas lesz a vege.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Dyingsoul
Topikgazda
Na igen... anno első bejelentéskor arról volt szó, hogy VR DLC lesz a FO4-hez... gyakorlatilag ezért vettem Season Pass-t, ennek ellenére külön címként jön. Így én is elvárnám, hogy teljes natív támogatás legyen benne. Mondjuk így, hogy megvan a FO4 a DLC-kkel nem fogom megvenni még egyszer ugyanazt VR-ban max majd valami akciózással de 60 eurót nem fogok érte adni pedig az egyik kedvenc franchise-om a Fallout...
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
#54625216
törölt tag
válasz painkillerx #7365 üzenetére
Ha még sosem próbáltál riftet, akkor nagyon ajánlott, hogy látogass el valahova és próbáld ki, hogy Neked való-e, mert páran csalódtak benne, akik nagyobb felbontást, jobb grafikai minőséget vártak. Van, akinek attól jó egy szimulátor, hogy az összes elsuhanó fűszálat tűélesen látja, másnak fontosabb, hogy a szimulált világ beszippantsa magába és valóban úgy érezze, hogy egy igazi autóban ül.
A VR az utóbbiaknak való.
Szvsz a Te esetedben is egyszerűbb lenne, ha kapásból inateck kártyát is rendelnél a rift mellé. Így garantáltan nem lesz gondod a kompatibilitással és bármikor, ha egyéb usb eszközt kell csatlakoztatni a géphez, nem dobja hanyatt magát a rendszer.
Hubokat felejtsd el, mert azok egy port sávszélességét osztják szét több port felé, a szenzoroknak pedig a maximum kell.
Szimulátorokhoz elég az egy db. szenzor, de szvsz adj esélyt a touchnak, mert sokan vettek riftet kizárólag autószimulátorhoz vagy elite-hez és a végén rendesen rákattantak a touch-os játékokra is. A másik, hogy ha másnak is meg akarod mutatni (haverok, gyerekek a családban, nagyi ), a touch-os játékok első próbálkozásra sokkal jobb "wow" élmény nyújtanak, mint a szimulátorok, amikhez kell némi gyakorlás, hogy igazán élvezni tudja az ember.
További tanács, hogy telepítéskor ne számíts plug and play élményre, azaz szánj egy hétvégét a rendszer beállítására, tesztelésére, próbálgatására (beleértve "a hogy rakd a fejedre a hmd-t" problémakört).
A VR nem egy sima monitor vagy videokártya, hogy bedug, telepít és működik, hanem bedug, telepít, kalibrál, rendszer hisztizik, user anyázik, szenzort pakolgat, kalibrál, elindul, akadozik, újra állítgat, kalibrál, akadozik, újrakalibrál, jó. Aztán hmd felvesz, életlen, szíjakkal babrál, most jó, elfordítod a fejed, megint életlen, szíjat arréb rak, most jó. Azaz kell egy kis idő, amíg minden a helyére kerül.
Pozitívum, hogy csak az elején kell szívni vele és ha kialakítottad magad körül a kis VR szobádat, és kitapasztaltad a rendszer működését, akkor már nem lesznek meglepetések. -
Raymond
félisten
Oh, nem mondom hogy nem kulon lesz arulva, arrol volt szo hogy technikailag egy VorpX implementacio. Fogtak a VorpX-et (gondolom megegyezes/penz fejeben) es azt implementaljak egy wrapper-en keresztul (gondolom hogy legyen egy sajat layer is). Aranylag nehez lenne kiadas utan titokban tartani igy majd kiderul mi van. Ha tenyleg az akkor kell nekik valami maszlag hogy "VorpX mert ez a legjobb megoldas az ilyen cimekre, de nem sima VorpX hanem a csucs szakerto munkatarsaink a vegletekig optimalizaltak hogy a felhasznaloknak idealis elmenyben legyen reszuk, bla bla bla".
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz kiskuplung #7368 üzenetére
Excluzivnak excluziv, de hogy ez mit jelent azt a megjelenes elott nem tudjuk. Ahogy lattad a csak Vive-osnak jelolt jatekok a Steam-rol is mennek a Rift-el, mindig az iranyitas a kerdeses csak. Lehet hogy nem passzol a Touch-ra a felosztas es nehezebben jatszhato vagy a szogek nem ulnek es furan allnal a kezedben a jatekban fogott targyak. Olyan hogy kimondottan csak Vive-al hajlando elindulni csak a Googge Earth VR volt, de az is meg lett oldva egy-ket napon belul egy kulso patch-el.
Ami itt bekever az a Zenimax es az Oculus nem eppen felhotlen baratsaga. Az is hogy egyaltalan keszulnek ezek a jatekok az egesz jogi hercehurcanak koszonheto, a kovetkezo korben a Zenimax szerintem meg akarja mutatni hogy igenis nagy erokkel benne van a VR vilagaban. Buktak sokat azon hogy semmi ilyen iranyu tevekenyseget nem folytat a ceg es akkor felmerult hogy mirol is beszelnek hogy a fenyes jovot ellopta toluk a Facebook? Egyebkent visszakerestem valamit par napja mert emlekszem hogy olvastam valahol de nem talalom. Arrol irtak hogy az egesz FO4 es Skyrim VR tamogatas gyakorlatilag egy VorpX wrapper/implementacio. Tehat az lesz ami mar most is van, gondolom azert csiszolnak picit a scale-en es mozgason, de technikailag a meglevo jatekba lesz ez beleekelve, ugyanugy mint a mostani VorpX megoldas. Nem lesz kulon speci VR verzio. ar hogy nem talalom hol volt, de ismerve a Zenimax-ot es a Bethesda technikai kepessegeit egyaltalan nem lepne meg ha igy van.
Szoval hogy felaldoz-e a Zenimax penzt azert hogy direkt blokkoljak nem Vive HMD-vel a jatekot majd kiderul. Ha arra jatszanak hogy meg par szaz milliot kisajtolnak a Facebook-tol akkor siman hagynak azt az apropenzt amit a VR jatekokkal keresnenek rajta. Amit szinten megcsinalhatnak az az iranyitas - ugy van megcsinalva hogy a Touch-al ne mukodjon rendesen. Ez mind felesleges lenne ugy igazabol, megoldhato minden foleg egy olyan ismert motorral mint a Gamebryo.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
proci985
MODERÁTOR
válasz kiskuplung #7368 üzenetére
bandwith egy dolog, latency es foleg stabilitas egy masik.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
kiskuplung
őstag
válasz Dyingsoul #7363 üzenetére
Gondolom azóta végigolvastad, hogy fel sem merült bennem, hogy probléma lehet, mert a 2 db alaplapi USB3-mal simán megy a két szenzor, az általam jónak hitt Delock-ra meg a HMD van dugva. Lassan fél éve használom így...
Amúgy most már nyilván utólag okos kapitányként, lefuttattam az Oculus compatibility checkert, és persze egyből kiírja, hogy ez a VIA-s kontroller nem lesz jó
Ezt, hogy ez a Delock ilyen szar, nem is gondoltam volna. Árban ugyanannyi mint ez az ajánlott Inateck, szóval nem hittem volna Tescos minőségnek... Nagyobb dolog vásárlásakor szoktam jobban körülnézni, de erre a kártyára iponon senki nem panaszkodott, de ezek után beírom oda is a fórumjába, hogy ha valaki Rift miatt vennék, akkor ne tegye.
Érdekes amúgy, tegnap olvasgattam még, és külföldi fórumonok fejtegetik, hogy is van ez, hogy bár mindegyik kontroller USB3-as, mégse teljesíti a specifikációt, és mivel az emberek 99%-a csak a sávszélesség miatt veszi, fel sem tűnik neki, hogy kispóroltak belőle valamit. De mit is? Mit használ az Oculus, amit egy ilyen egyszerűbb chip nem tud?
@Raymond: nagyszerű Az exkluzivitásra nem tudsz mit mondani?
-
Márton
nagyúr
-
Fehercsoki
aktív tag
válasz painkillerx #7365 üzenetére
Ha csak a HMD-t használnád akkor elég 1 szenzor is, nekem most úgy van, hogy hátulra van bekötve a HMD (hdmi és usb3), az egyik első USB3 csatlakozóba pedig a szenzor (a szenzoroknak külön kábele van, nem csatlakoznak a HMD-hez). Hub-ot szerintem ne használj, valószínűleg nem menne vele, viszont lehet kapni olyan átalakítót ami USB C-ről A-ra alakít át. Egyébként a Touch Bundle ugyanannyi mint a sima, szóval mindenképpen a Bundle-t érdemes venni, akkor is ha nem használnád ki.
[ Szerkesztve ]
-
painkillerx
tag
Sziasztok, pár napja elkapott a hype, hogy vegyek egy VR szemüveget. Konkrétan Oculus Riftet. Nagyon sok kérdésem lett de sokat megvalaszoltak a videók, fórumok.
Elsősorban csakis iRacingre használnám. Meg különböző autó szimulátorokban.
Mostani konfigom i5 6600 + 760gtx + 8gb ram.
Graf. kártyát gondolom cserélnem kell egy 1060 6gb-ra ha magas grafikan akarok stabil 90 fpst.(esetleg 970 ha találok olcsón)
Alaplapom Gigabyte H170N-WiFi és itt jön a kérdés, hogy lehetséges bekötni az elülső es hátsó usb portokra egyszerre? Van olyan széles az elágazás a kabel végén? Elől van 2 szabad 3.0as, hatul csak 1db és a type-c 3.0 is szabad. Az lenne a legjobb, ha egy type-c hubra tudnék kötni 2-3 kabelt.Az oculus+touch bundleban 2 szenzor van. Sim racing-re kell 2 szenzor? Vagy 1 is elég?
-
proci985
MODERÁTOR
válasz Dyingsoul #7363 üzenetére
StarTech PEXUSB3S44V amit meg mondanak, hogy nagyon jo (4 controller egy kartyan), viszont nem minden hazzal kompatibilis es brutalisan draga. elvileg a kettes vezerlo is jo belole ami azert lenyegesen olcsobb.
----
latoter egyebkent kutatasi cikkek alapjan az egyik olyan dolog ami elegge erolteljesen korrelal a rosszullettel, tehat ez is lehet az oculusnal ok (kutatok bizonyos teruleteken elegge rafekudtek a hordozhato VRre mert nagymertekben leegyszerusiti az ember eletet). viszont a grid mar joval kevesbe latszik, mint mondjuk a DK1es idokben.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz kiskuplung #7342 üzenetére
Egyébként az Inatek kártya is ott van az összefoglalóban, nem véletlenül.
A Delock-ról illik tudni, hogy a legalja minőség Tesco alattira kell gondolni. Ettől függetlenül nekem is van Delock kábelem de nem Rifthez hanem egy noname kütyühöz.Szerk: még most olvasgatok vissza, de a legjobb az lenne, hogy ha a Delockot neten vásároltad akkor küldd vissza 14 napos elállás lehetőségével élve és rendelj egy Inatek-et.
[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Raymond
félisten
válasz kiskuplung #7356 üzenetére
Megneztem a Doom 3 BFG VR mod-ot. Nagyon jol meg van csinalva. Az osszes letezo mozgasi lehetoseg benne van, van stick turning, onward style (a kezed iranyaba), teleport lehet snap turning allithato mennyit. Lehet kezet valasztani a fegyvernek, lehet valasztani hogy a kez latszodjon-e vagy csak a fegyverek esetleg az egesz test is latszodjon. A scale szerintem jo. A texturaknak kell majd egy high-res pack, de igy is jo ahogy van, legalabb megvan a "classic look" Ha a jatek a standard Steam konyvtarba van telepitve akkor a mod telepitese next next next es meg a talcara is tesz egy icont amivel egyenesen VR-ben indul a jatek.
Amik nincsenek megoldva az a cutscene, ott a kamera odaugrik ahova a fejlesztok megalmodtak cinematic-nak, de ezt tul lehet elni.
(#7361) kiskuplung - Egyszerre irtunk
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
kiskuplung
őstag
Márton problémája hamarosan megoldódik, úton az új kártya.
Viszont akkor én feldobnám azt a témát az év végén esedékes Doom VFR-ről, ugyanis a sajtósok szerint Vive exkluzív lesz, leginkább a Zenimax és az Oculus viszonya miatt.
Kérdésem a következő: létezik már most olyan app Steam-en, ami csak és kizárólag Vive-on hajlandó elindulni és rendesen működni? Létezik ilyen hogy if (RIFT_DETECTED) then Quit(); ?
Én kipróbáltam pár appot ami a Steam szerint csak Vive-ot támogat, és minden további nélkül működtek. Igaz, néha kicsit furcsán álltak a kezeim VR-ban Meg értelemszerűen más gombokra hivatkozott, mint amiket a Touchon végül meg kellett nyomni, de ez szerintem megszokható.
-
-
Márton
nagyúr
válasz Raymond #7358 üzenetére
Így van
Rám a látószög valószínű nagyobb hatással van, mint az SDE.
Brutál volt a víz alatt, ahogy a bálna elúszott mellettem és a perifériás mezőben is szinte olyan volt a dolog mint élőben. Ez kell majd Rift2-nél is 4k/szem minőségben.Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Raymond
félisten
Ez is a kompromisszum jegyeben van igy. Ugyanaz a ket display, de a lencsek masok ezert a Vive-nal ahol jobban nagyito klasszikus fresnel lencsek vannak picit nagyobb a FoV de az SDE is, mig a Rift-nel ahol nem nagyit annyira a custom lencse kisebb a FoV de az SDE is kisebb.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
proci985
MODERÁTOR
hang es kidob a menube, aztan utana nem is talalja meg magat. mondjuk en az elolapi csatlakozoval probalkoztam az NZXT 630om.
nezd, en is szakmabeli vagyok, de ez ilyen. egyebkent az egyetlen dolog amiben jobb a Vive az a kovetes (bar harmadik kamerat az Oculushoz is lehet venni viszont meg ugy se annyira stabil, minden masban a Riftet hozzak ki jobbnak).
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
#54625216
törölt tag
Az igazat megvallva - bár ez a problémádon nyilván nem segít - nem az oculus sara az inkompatibilitás, hanem a szutyok usb chipset gyártóké, akik képtelenek az usb 3 szabványnak megfelelő chipsetet tervezni.
Azaz az oculus nem azért ajánlja a fl1100-as kártyákat, mert az a kedvencük, hanem mert azon ritka chipsetek egyike, ami tényleg eleget tesz az usb 3 szabványnak.
Sajnos az egész PC iparágra jellemző, hogy a szabványokat laza ajánlás szinten kezelik, a lényeg, hogy minél hamarabb rákerüljön az alaplapra az új csatlakozó, mert akkor +1 színes matrica a dobozon, a többivel meg vergődjön a user vagy az alkalmazás készítője. Pontosan tudják, hogy nem a chipset brandje sérül a silány minőség miatt, hanem a szoftver, os, pc vagy max. az alaplap gyártójáé.
A komolyabb brand gyártók (apple, dell és hp pro szériák, stb.) pont ezért olyan háklisak a beszállítóikra, mert egy hibás alkatrész a végén a nekik okoz majd százmilliós nagyságrendű arcvesztést nem a beszállítónak.
Na az oculus is egy ilyen klasszikus arcvesztéses történetbe futott bele. És igen, ha a brand oldaláról nézzük, az oculus talán jobban járt volna, ha - legalább opcionálisan - pci-usb kártyát is mellékel a rifthez, bár ennyi erővel az összes usb eszköz gyártójának is ezt kellene tennie.A rángatózás (amikor az egész világ néha arrébb ugrik pár centit) amúgy tipikus szenzor hiba, akkor csinálja, amikor az egyik szenzor elveszti a kapcsolatot a géppel és a tracker egy pillanatra azt hiszi, hogy a kontrollpontok takarásba kerültek. Amikor aztán érzékeli, hogy nem megy a szenzor, korrigálja a tracket így a világ megint arrébb ugrik, de közben a szenzor visszakapcsol, ezért megint újra állítja magát, és így tovább.
Sajnos tényleg az a leggyorsabb és legegyszerűbb megoldás, ha amazon.de-ről rendelsz egy inateck kártyát. Nálam a 4 portos kártya kényelmesen ellátja a hmd és a két szenzor támogatását.
Szvsz jobb az elején benyelni az extra kiadást, mint hónapokig csökkent játékélménnyel kísérletezni, mert amikor már mindent kipróbáltál, a végén úgyis meg fogod venni. -
Márton
nagyúr
válasz izomman1 #7351 üzenetére
Milyen kábel, milyen plusz szenzor? Elég nekem a kettő.
Panellakásban nem fogok rohangálniSzóval van itthon karesz?
proci985: neked hogy néz ki a gyakorlatban az "eldobja a szenzort"?
Jön a kellemes hangjelzés, és rövid időre elmozdul a virtuális kéz?Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
-
izomman1
senior tag
-
Márton
nagyúr
válasz izomman1 #7349 üzenetére
Dehogynem lenne problémám: az ár
Akkor itthon nem kapni kompatibilis kártyát? viccRaymond: mi van, ha kiszedem a blacklistből? elfogadja, de ugyanúgy lesz itt-ott akadozás?
[ Szerkesztve ]
Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Márton
nagyúr
válasz kiskuplung #7342 üzenetére
Hát ja, kezdem is érteni az áron kivül miért nem terjed annyira sebesen..
Csak komplett gépet szabadna eladni, vagy minimum bónuszként egy működő usb3 kártyát mellékelni minden rifthez. Ez így katasztrófa, mondom ezt én 2000-ben végzett mérnök-informatikusEmlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Márton
nagyúr
Akkor tudtok ajánlani kártyát ami itthon kapható és megy? Elég 2 port is..
Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
proci985
MODERÁTOR
válasz kiskuplung #7342 üzenetére
udv a realitasban. a sajatom beuzemelesenel par pillanatban megvolt a kora 2000es evek flashbeckem.
hm, akkor egyebkent lehet ezert dobalja le neha a szenzort a Robo recall alatt?
Fresco FL1009 van mondjuk az enyemben ami a program szerint oke. ahogy nezem a holnapon az fl1100as kontrollert ajanljak.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Raymond
félisten
válasz kiskuplung #7342 üzenetére
Az hat, de egy 2011-es chipset-el ellatott alaplapban akarjuk eletre birni amin meg az a ket USB3.0 port is az Asmedia-n keresztul megy amit kimondottan nem szeret mert problemak vannak a latency-vel es a stabilitassal. Meg az ujabb Asmedia-val is morog itt nekem, de legalabb mukodik. A compatibility.json-ban ez a blacklist van USB controller-ekre:
"UsbMinSpecList": [],
"UsbBlackList": [
{
"Vendor": "VIA Labs",
"PID": "Any",
"OS": "Any"
},
{
"Vendor": "ETron",
"PID": "Any",
"OS": "Any"
},
{
"Vendor": "Renesas",
"PID": "Any",
"OS": "Any"
},
{
"Vendor": "ASMedia",
"PID": "1042",
"OS": "Any"
},
{
"Vendor": "Texas Instruments",
"PID": "8241",
"OS": "Any"
},
{
"Vendor": "AMD",
"PID": "7814",
"OS": "Any"
}Gondolom az alaplapon pont az van, nem tudom mi lehet a DeLock kartyan, lehet erdemes azt megnezni driver ugyben?
Szerk: megtalaltam a linked a kartyara, VIA
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
kiskuplung
őstag
válasz Raymond #7340 üzenetére
Azért Te is érzed, hogy ez mennyire advanced space magic, az alaplapi chipset képességeiről beszélni, miközben arról van szó, hogy egy eszköz, ami "customer version", és Steve Jobs hazájában tervezték, nem működik plug-and-play módon, 2017-ben.
Márton mindent elkövetett, és tájékozódott, de a franc se gondolta (én se), hogy egy USB3-as kártya, ami egyébként hibátlan(!), nem működik egy Oculus szenzorral. Meh. -
Márton
nagyúr
válasz Raymond #7340 üzenetére
A touch tutorial vagy Lucky's tale nameg a Quill, ezek mind touch-osak és mennek..
A First contact is egész jó, be tudom dugni a lemezt, stb. Még az a leglátványosabb eddig 3D ügyileg.[ Szerkesztve ]
Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Raymond
félisten
válasz kiskuplung #7338 üzenetére
Az a DMI link lesz tulterhelve, igaz hogy 20Gb, de a gyakorlatban olyan 2GB/s csak max es ezen osztozik minden (PCIe slot-ok az egy 16xGPU-n kivul, USB2, USB3, SATA,...). Az irja a spec hogy ket EHCI van az USB2 portok kiszolgalasara, ugy talan menne ha a szenzor az egyiken van es a HMD a masikon. Aztan a kartya ha mukodik akkor talan elvinne a masik szenzort magaban.
Ahogy ott a blog-ban is irjak, ket szenzor elfoglalja egy USB controller kapacitasanak 80%-at (2x16MB/s = 32MB/s = 80% a max 40MB/s-bol). Meg lehetne jatszani azt hogy 2 szenzor egy EHCI-n es a HMD a masikon, de talan ugy jobb hogy egy szenzor egy EHCI es a masik a HMD-vel egyutt a masikon. Aztan ha van eger, billentyuzet es mas bizsu akkor azokat meg felosztani. Eger az elso kontrollerhez, billentyuzet a HMD-hez.
(#7339) Márton
A Touch-os app-ok nem mennek Touch nelkul, az lehet a gond.[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Márton
nagyúr
válasz Raymond #7337 üzenetére
nem, sosem jelezte zöldnek, mindig az incompatible-t írja, viszont úgy-ahogy működik.
Sokszor arrébb megy a scene, vagy csak a kezeim. És a setup sem fut így le ugyebár, ez is nagy gond.Én még hagyján, de ki tudja hányan rendeltek ilyen kártyát?
Még épp benne leszek a 2 hétbenszerk: némelyik app lehet azért nem indul, mert nem futott még végig a setup? (egyszer sem..) De akkor is jelezhetné. A Lucky's Tale meg pl. egész jól megy.
[ Szerkesztve ]
Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Raymond
félisten
"A 2 szenzort volt már a kártyán, volt hogy egyik kártya másik alaplap, sőt most mindkettő alaplapon, de mindegy, mert sosem jelzett egyikre sem zöldet"
Szenzor nelkul nem mukodik, valamelyikre csak jelzett valamikor zoldet, nem?
Megprobalhatod meg azt hogy sa megy a HMD az USB2-ben akkor hagyd ott aztan dugd be az egyik szenzort valahova - alaplapi USB3, alaplapi USB2 vagy a kartyara. Probald vegig egyenkent a portokat. Amikor valamelyiknel megall es OK akkor jatszd el ugyanezt a masik szenzorral. Az osszes portot probald vegig ha lehet.
Az alaplapon levo ASmedia USB3.0 jo eselyel nem fog mukodni, nagyon regi tipus, de ha felosztod a HMD-t es az egyik szenzort ugy hogy az egyik a PS2 port alatt van a masik pedig az RJ45 (Ethernet) alatt akkor lehet mukodni fog. A DeLock kartyat probald meg ket PCIe slot-ban ha van hely - a grafikus kartya felett es a masik fizikailag x16-ban is. Ezzel a chipset-el (Intel H67) az osszes forgalom a chipset-en kereszul megy azon az egy 20Gb/s DMI csatlakozason keresztul eri ela CPU-t, tehat mindegy hogy melyik USB port van hasznalva, az ut ugyanaz a CPU-hoz. Az egyetlen kulonbseg az hogy USB2.0 kapcsolattal sokkal kisebb az adatforgalom (16MB/s vs. 76MB/s).
(#7335) kiskuplung
Tavaly en is vettem egyet a regi gepbe, az is DeLock volt, de nem ment. Igaz ott inkabb a gep volt a problema szerintem [link](#7336) Márton
Mert a HMD aranylag kis volumenu jelet kuld csak vissza, a szenzorok viszont webkamerak amik 8bit-es nagyfelbontasu infra kepeket kuldenek vissza. USB3-on komprimalatlanul, USB2-n pedig MJPEG-ben. Oda kell savszel.[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Márton
nagyúr
válasz kiskuplung #7335 üzenetére
jah, a headset tápot vesz onnan, meg azonosítja magát a win felé, hogy mégis mifajta. oda meg elég az usb2
Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Márton
nagyúr
válasz kiskuplung #7333 üzenetére
ááá,
hát nagyon remélem hétfőig még benne vagyok a 2 hétbenmás: dreamdeck, first contact, 360photos, Quill mind mennek.
De letöltöttem a grand canyont és a thrills&chillst, egyik sem indul, semmi nem történik ha rákattintok.
Ez miezmár? Vmi hibát dobna legalább.[ Szerkesztve ]
Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
kiskuplung
őstag
Sajnos nincs jó hírem... Egyik szenzor se eszi meg a Delockot. Csak a headset megy bele, de Raymond szerint annak amúgy is elég lenne az USB2, bár a setup nem ezt mondja. Én pedig abban a hitben éltem, hogy ez így rendben van.
Az alaplapi USB3-at nálam gond nélkül rendben lévőnek találja a setup, szóval fel sem merült, hogy valami gond lenne.Ne haragudj! Úgy tűnik nincs más hátra, mint egy másik USB3-as kártya beszerzése
Az Oculus honlapján ezt ajánlják. [link] -
Márton
nagyúr
válasz kiskuplung #7331 üzenetére
nem
kiváncsi vagyok nagyon, nálad elfogadja-e a kártya portját szenzorhoz
kösziEmlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
kiskuplung
őstag
Újrasetupolom az enyémet, különböző kombinácókkal, ha gondolod.
De ez alapján úgy tűnik, hogy az alaplapod USB3-ját sem eszi meg. Azzal meg nálam semmi gond sincs. Gondolom még 1 USB3-as kártyát nem akarsz venni emiatt....
De a Delocknak egyik portját sem fogadja el kompatibilisnek egyik szenzor se?
-
Márton
nagyúr
válasz kiskuplung #7329 üzenetére
Alaplapon 2 USB3 többi USB2 és van a Delock kártya.
A HDM volt már mindenhol, most éppen egy sima USB2-ben, azt elfogadja a setup, zöld pötty.
A 2 szenzort volt már a kártyán, volt hogy egyik kártya másik alaplap, sőt most mindkettő alaplapon, de mindegy, mert sosem jelzett egyikre sem zöldet, tehát az alaplapi portom sem megfelelő neki: poor tracking quality -8607, repeatedcatastrophicfailure ilyeneket olvasok mellette a kis kérdőjelen.
Tápot természetesen adtam a kártyának, és kártyaolvasóval tesztelve megvan az usb3 sebesség is.jah, minden energiagazdálkodást kikapcsoltam az usb-nél és szenzoroknál az eszközkezelőben.
[ Szerkesztve ]
Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
kiskuplung
őstag
Na, akkor közelítünk a megoldáshoz
Le tudnád írni, hogy akkor hogy is néz ki a géped USB-ügyileg? Van a Delock PCI-os kártya, azon van a headset (USB3-on), és a gépbe dugtad a két szenzort, mindkettőt USB3-ba? Vagy hogy? (Nekem is így van)
Azt meg lehet próbálni, amit Raymond írt, hogy ha a headset megy USB2.0-val is, akkor hagyd ki a PCI-os kártyát. Lehet, hogy azzal van a baj. Ha lehet hinni az Oculus ajánlásank, akkor célszerű elosztani a terhelést az USB kontrollerek közt vagyis úgy jársz a legjobban ha: 1xUSB3 a Delockon a szenzornak (próbáld végig mind a 4et!!), 1xUSB3 az alaplapon a 2. szenzornak, és 1xUSB2 a headsetnek.Illetve, egy újabb hülye ötlet... de kötöttél tápot a PCI-os kártyára? Van rajta egy SATA csatlakozó.
[ Szerkesztve ]
-
Márton
nagyúr
hát ezek tök új dolgok amiket írtok (padló magassága, Guardian Setup)
ilyeneket nem kért, de v.színű azért mert a touch-nál nem engedett tovább, mivel nem kompatiblis a port.
Most odáig jutottam (átdugtam az egyik szenzort alaplapiba, a HMD-t meg usb2-be), hogy a deskscene végre jól jeleníti meg előttem az asztalo a 2 szenzort, de ha stabilan ülök, nem csinálok semmit, akkor is random mozog 3-4 "centit" az egész scene. De ha hátrébb megyek a szenzoroktól akkor jónak tűnik. Szóval az 1m túl kevés neki, vagy a setup nem futott le normálisan, amin inkompatibilitás miatt nem is tudok végigmenni
A next gomb ugye nem aktív, csak a skip setup..ehh
Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
kiskuplung
őstag
Amúgy ez is mutatja, hogy mennyire nem intuitív ez a setup.
A SteamVR-os sokkal jobb volt, ott egy kiskrapek mutatta, hogy mit csináljak, meg nem kellett szőrözni a magassággal se, csak lerakni a padlóra a headsetet, és abból kiszámolta magának.
-
Raymond
félisten
Szerintem el van forditva a jatektered. A Guardian Setup-ot futtasd ujra, a vegen az a vilagoskek negyszog jelzi mi a jatektered es ott lathatod azt is mit vesz a gep "elore" iranynak. Most a leirasod szerint el lehet forditva 45 fokot.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
kiskuplung
őstag
Az úgy biztos, hogy nem lesz jó... Az, hogy milyen tárgyakat látsz a DeskScene-ben, irreleváns, a lényeg, hogy amikor tartod a headsetet fizikilag előre, akkor tényleg elől legyenek azok a szenzorok....
Én úgy csináltam, hogy leveszem a headsetet, és egyik ujjammal a homlokon lévő érzékelőt kitakarva látszik a PC monitorán, hogy mit lát a headset a szenzorokból.Ha teljesen hülyeség, akkor futtasd újra a setupot szerintem innen (a sensor setupot megnyomva):
A padló magasságát jól megadtad? Touch-csal van egy pont ahol szemmagasságban kell tartani a Touch-ot, és úgy megnyomni egy gombot. Egy csaj mutatja is egy videón. Azt úgy csináltad?
Bocs, ha ezek már megvoltak, ki tudja, melyik a mentőötlet
[ Szerkesztve ]
-
Márton
nagyúr
No, a DeskScene mutat egy asztalt, virágot előttem, majd mögöttem egy (!) szenzort, a másikat a szék alatt.
Gondolom azzal van probléma. De a másik is, miért van mögöttem, mikor a valóságban mindkettő előttem a monitor 2 oldalán?Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Márton
nagyúr
válasz kiskuplung #7322 üzenetére
kedves tőled, hogy érdeklődsz
most pár óra meló volt, de mindjárt bootolom a riftes rendszert
Nem egyszerű nálam az élet.. Esetleg nincs valaki tapasztalt ember KEM megyéből?Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Raymond
félisten
Amit kiprobalhatsz ha eldobalja a szenzorokat:
1) Kapcsold ki az Eszkozkezeloben az USB controller power saving funkciojat. Nem tudom magyarul hogy van, de ha jobb klikk a controller-re es az utolso ful az energiagazdalkodas.
2) Csereld meg hogy mi hova van bedugva. Ha van kulon kartyad is akkor probald meg ugy hogy 1x szenzor az alaplapi USB3-ba, 1x szenzor a kartya USB3-ba es a HMD egy USB2-be (a HMD-nek mindegy)Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Márton
nagyúr
válasz kiskuplung #7319 üzenetére
aha, vágom.
Egy S6-os telóval valóban látszanak. (érdekes a Sony 3D-s kamerámon nem látszik..)Működik, csak gyakran ugrál, nemrég fel volt cserélve a bal és jobb kezem. Az hogy lehet??
Megpróbálom az alaplapi usb2-t is, ott mi a helyzet.
[ Szerkesztve ]
Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
kiskuplung
őstag
Infrára gondolok, persze. Én mikor mobiltelefonnal csináltam videókat ismerősökről, akkor is látszanak.
Jobb képet most nem találtam, de nézd csak: [link]Amúgy most végülis működik? Kár, hogy ilyen macerásabb a start..
Pont erről beszéltünk pár napja, hogy a setup része egyáltalán nem felhasználóbarát, és igenis kell hozzá egy kis műszaki érzék... -
Márton
nagyúr
válasz kiskuplung #7317 üzenetére
Hmm, pedig szoktam vágni ezeket a műszaki dolgokat, de milyen kamerán keresztül nézzem meg?
Van videókamera, nem látok semmit. Vagy infrára gondolsz? Esetleg a szenzorra? Hisz az is egy kamera.Megszokom, ha csak 1-2 gombra kell figyelni, de még könnyű elveszni a 12 gomb rengetegében.
Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Márton
nagyúr
válasz kiskuplung #7315 üzenetére
Nem, a kontroller körüli műanyagra gondolok.
Nem járkálok még a szobában, széken ülök az asztalnál..Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
kiskuplung
őstag
Akkor viszont nekem úgy tűnik, hogy az a baja, hogy ki-bekapcsolgatnak a Touch kontrollerek... A szenzorokon is, és a kontrollereken is van egy visszajelző LED, azon nem látszik valami villogás esetleg? Talán így ki lehetne szűrni, hogy melyik kontroller/szenzor szenved.
Többiek írták, hogy elég érzékeny a cucc az USB kontrollerekre, de mivel nekem nem volt bajom, erre nem is gondoltam, hogy gond lehet... Basszus, sajnálom.A Guardian? Persze, arra való hogy ne menj neki a bútoroknak De én nem használom a teljes keretet, csak a földre rajzolt négyzetet szoktam használni orientálódásra.
-
Márton
nagyúr
válasz kiskuplung #7313 üzenetére
Igen, azt tudom, hogy felvételkor normális, a gearvr is így működik.
De egy appon belül is hallok ilyen hangokat. A kép nem megy el, a kezeim gyakran ugrálnak. Meg szokni kell még ezt a 2x (6 + joy) db gombot, nem is tudom valaha kézre fog-e állni. A keret amúgy csak védőkeret berendezések ellen?Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
kiskuplung
őstag
Aham, az tök normális. Amikor felveszed a headsetet, akkor érzékeli a homlokodnál lévő kis proximity hogy induljon el, és akkor látod is, hogy bekapcsolnak a szenzorok. Amúgy meg minden megy standby-ba.
A szakadozást hogy érted amúgy? Az egész kép szakad, vagy csak a Touch-ok által "prezentált" kezeid?
-
Márton
nagyúr
válasz kiskuplung #7311 üzenetére
Néha ilyen kellemes hangot is hallok, az a szenzor vagy hmd reconnect?
Igen, volt egy csavarhúzónak tűnő valami a pakkban, akkor már tudom mire való.
Nem akarnám mindig leszerelni, visszatenni (pl. napjában többször), jó lenne ez a felhajlítom megoldás, de igazán a helyén maradhatna.Nagy káosz van a vinyókon, így most kevés hely volt a win10-esen, csak furcsa, hogy 2gigát ír mondjuk egy videólejátszónak is (deo vr)
[ Szerkesztve ]
Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
kiskuplung
őstag
Szia!
Újra itt
Az akadozás nem normális, próbáld meg esetleg átrendezni a szenzorokat, kicsit messzebbre.A tool itt van, amivel meg tudod nézni : [link]
Amúgy nálam akkor volt szakadozott, amikor nem bírta a gépem... , de neked 1050-esed van, azzal gond nélkül kellene mennie.
A fülest le tudod szerelni, nézd csak meg, ott van a pánt belső oldalán, ahova egy lapos fejű csavarhúzó illeszkedik. Talán van is a csomagban egy külön eszköz hozzá...
A C:-re miért akarsz helyet csinálni? Ott nekem sincs, mert az egy SSD, de az Oculus appokat átállítottam, hogy a D:-re tegye, ott meg van hely dögivel.
-
Márton
nagyúr
No, telepítek, ismerkedek. Megy is, de picit akadozva.
Kérdéseim:
- Delock usb3 kártyába dugtam a 2 szenzort, a Riftet az alaplapiba. Ott nem jelez hibát, de a szenzorokra azt írja inkompatibilis usb port. Win10 felismerte a kártyát, először úgy próbáltam, majd a lemezről a drivert is feltettem, de úgy is azt írja inkompatibilis. Próbáltam a hmd-t ide dugni, és a szenzorokat az alaplapra, de akkor is ugyanezt reklamálja. Vagyis a szenzorok portja inkompatiblis (az alaplapi), és a HMD-nek most jó a Delock kártya. Akkor hogy is van ez? Kijelzőnek jó, szenzornak már nem?.. Végülis működik, látom a kezeim, de sokszor nem követi le pontosan, vagy ugrik pár centit magától stb. Idegesítő.- ez az USB vagy a szenzorelhelyezés miatt van? Jelenleg asztal előtt vagyok bal és jobb oldalt fejmagasságban a két szenzor 1.5méterre egymástól. Hol is az a utility, ami vizuálisan mutatja mit lát a szenzor?
- csinálnom kell majd helyet a C-n, mivel az appok óriásiak, de egy 360Photos appra miért írja, hogy 2GB hely szükséges, amikor letöltve 30-40MB lesz? Vagy pl. Quill Install 2GB kell, letöltés 330MB.
- a fülest ha nem használom, mert pl. képeket nézegetek, akkor fel tudom picit hajtani, de irtó könnyen visszaugrik a helyére. Van ennek valami trükkje? Amúgy klassz a hangja, csak hát nem mindig használnám.
köszi
Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Raymond
félisten
Nem is tudom van-e, sose allitottam talan csak a poziciot. Marmint nem a reset view hanem a driver position. PC-ben probaltam regebben de nem vettem eszre semmi valtozast. Lehet hogy ezek csak szelsosegesebb IPD eseten csinalnak valamit, nalam az IPD 64-65mm ami a default szoftveresen is ezert minden passzol alapbol.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Enton
addikt
válasz Raymond #7307 üzenetére
AC-ben nincs véletlenül ilyen world scale állító mint PC-ben?
Ezt tegnap találtam meg, eleddig nem nagyon nyomkodtam de rengeteget hozzá tud tenni ha rendesen beméretezi az ember a dolgokat."just because they are spelled the same doesn’t mean they are the same" And "just because they are not spelled the same doesn’t mean they are not the same" Mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
Raymond
félisten
válasz kiskuplung #7304 üzenetére
Az AC-nal picit hulyen van megoldva a reset view mert nem lehet a beallitasoknal egy joy/kormany gombot egyszeruen hozzarendelni. En ugy oldottam meg hogy a standard CTRL+SPACE kombinaciot a Logitech Profiler-ben hozzarendeltem a DFGT egyik gombjahoz (SELECT) es ugy hasznalom. A masik lehetoseg hogy a jatekban a Glance Left es Glance Right funkcio kulon gombokhoz van rendelve es azokat egyszerre lenyomva mukodik a reset view.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
kiskuplung
őstag
válasz proci985 #7300 üzenetére
Lehet, hogy közben rájöttél, de ha behozod az Oculus menüjét, akkor jobb oldalon van egy gomb "Reset view in app".
Én úgy szoktam az ilyen megoldani, hogy kicsit előrébb hajolok, megnyomom ezt a gombot, akkor a nézőpont odakerül, ahol épp a fejem van. Aztán kényelmesen hátrahajolok, ahogy amúgyis játszanék és voilá : hátrébb került a nézőpont is a játékbanAmúgy az eddigiek alapján úgy tűnik hülyeség volt kiszedni a Remote-ot a csomagból, azzal ez kényelmesen megoldható volt.
-
wolfhgb
aktív tag
válasz Fehercsoki #7268 üzenetére
Ha egy gamepadot rádugsz, setupnál sem kell a touch.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest