- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Fotók, videók mobillal
- One mobilszolgáltatások
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- Motorola Moto G84 - színes egyéniség
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- 7000 mAh fölé lőne a következő OnePlus Ace
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iPhone topik
-
Mobilarena
-
Dyingsoul
Topikgazda
(rögzített hozzászólás)
A topik témája: VR. Az Amazonos vásárlással kapcsolatban ide írjátok: Amazon topik
Ami nem a topikba tartozik: Hardveraprós hirdetések linkelése/kibeszélése, csomagszállítási információk, Amazonos rendelési problémák. Ha a hozzászólásod törlésre kerül, kérlek ne írd be újra![ Módosította: lugosi ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jinxb1rd
addikt
válasz barcalaci84 #26093 üzenetére
A csajos karakterek inkább tinglitanglik. Remy, Uriel, Dre meg az a fémkarú. Ezek már jobban adják.
We are only Stardust...
-
kiskuplung
őstag
A Thrill-t én is megvettem, mikor a múltkor szóltál, hogy akciós. Egyszer próbáltam ki, fél órára. Utána 2 napig volt izomlázam mindenhol... De olyan helyen, ahol nem is gondoltam volna, hogy ez lehetséges. Tudom naivitásom legendás, de nem hittem volna, hogy ez ilyen kemény tud lenni.
-
a2d2
addikt
válasz barcalaci84 #26093 üzenetére
Látlak, ügyesen tolod. Vagy inkább erősen. Én most újra végigtoltam. Hibátlan lett de ez a 420e amit ki tudok hozni belőle. Ha ennél erősebben tolom az már Thrill of the fight kategória
A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
JoolsNOS
veterán
válasz bot1978 #26091 üzenetére
Igen erre gondolt kb mindenki, de van akinek több mint 10 usb vacak van mellette és nincs gond. Egy új lapnak meg illene mondjuk 2-3 cucc mellett tudnia azt ami rá van irva.
I5 12400F, Asrock B660M Steel Legend, RTX4070 super, 32Gb DDR4 3200, Seasonic Focus 650 Platinum
-
a2d2
addikt
válasz barcalaci84 #26093 üzenetére
Ja hogy egyből pro-n tolod? Azt hiszem akkor kénytelen leszek javítani rajta
Próbáld ki Remy-t, Dre-t és Uriel-t. Ott egész jó lesz szerintem a kalóriaégetés.A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
barcalaci84
őstag
Pro-n lettem 3. :)
Azt hiszem így te vagy a 6.
A kalóriaegetesre voltam kíváncsi, h mennyi az annyi ha pro - n ramegy az ember a pontokra... Kevesebb mint BS-ben...
(amúgy az első szám a bal felső csajnal)Szóval olyan nincs h kész mapeket tudnék letolteni?
Igazából BS-ben sem jönnek be az alapszamok) -
a2d2
addikt
válasz barcalaci84 #26090 üzenetére
És Vaze:
Custom Songot csak úgy lehet berakni alá hogy fogod az editorját, berakod alá a kívánt számot és utána te magad megmappeled. Én nem foglalkoztam vele.Easy-n lettél egyből harmadik? Szerintem menj át egyből normálra mert az easy nagyon lassú és unalmas. BS-nél sokkal durvább lesz. Ez amolyan egész testes aerob edzés. BS-nél kipróbáltam az alap számokat és párat elsőre végig is vittem experten de ott is azt éreztem hogy leginkább csak a karok és a csukló végez mozgást (meg néha le kellett hajolni).
Ne refundolj még van még 1,5 órád addig gyere és vegyél fel te is és mehet a küzdelem@Jinxb1rd: én is nézegettem ezt a kupont. Assassin's Creed Origins-et néztem ki vele, hogy az is 5 dollár lenne. De nem is tudtam hogy vannak VR játékok is, akkor majd még nézelődök.
[ Szerkesztve ]
A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
bot1978
senior tag
válasz JoolsNOS #26084 üzenetére
Szerintem nem csak a hosszabbító lesz ott a baj, hanem a csomóponti törvény. Azért kell kihúznotok a csatornából a többi cuccot, mert úgy lesz csak elég az áramerősség. Ha emlékeztek még a gimis fizikára P=U*I tehát a teljesítmény az a feszültség és az áramerősség szorzata. A feszültség az fix 5V USB esetén. A csomóponti törvény szerint pedig a kimenő áramok összege egyenlő a bemenő árammal. Tehát minél több USB-s vackot dugtok fel annál több kimenő áram lesz, így egyre kevesebb áram marad a Riftnek, ez egyre kisebb max teljesítményt jelent 5V-on. Nem tudom hány watt kell a Riftnek minimum, de próbált már valaki olyan USB3 hubot használni, amit meg lehet tápolni 5V-al molex csatival a PC tápegységről? Egyszerűbb lenne ezzel kezdeni, mint minden alkalommal dugdosni össze-vissza és az alaplapokat hibáztatni. Ahogy látom, mindenkinél sz@r így valószínű többet fogyaszt a Rift mint a szokásos USB-s vackok és még ott az 5m vezeték is a tetejében, ami a hossza miatt gond. Ekkora frekvencián már nem csak a vezeték egyenáramú ellenállása számít hanem az induktivitása és a kapacitása is és az 5 méter az eléggé a max usb3-nál és amikor két hiba felváltva jelentkezik abból garantáltan állandó szopakodás lesz.
-
barcalaci84
őstag
én viveporton játszogattam korábban vele és most az akció elcsábított
custom songot h lehet berakni ? (mert az alptartalom nagyon nem nekem való )
érdekes h fárasztóbbnak éreztem mint a beat sabert , de kalóriában meg kevesebbet éget
mondjuk vicces h fél óra alatt 3. lettem a ranglistán , beat saberben meg a 100-ba se könnyű bekerülni 90 óra tapasztalattal
egyelőre inkább a refund felé hajlok -
szente
addikt
válasz Doki-HUN1978 #26086 üzenetére
Milyen VGA-d van? Frissíthetnéd az adatlapod.
-
JoolsNOS
veterán
válasz Doki-HUN1978 #26086 üzenetére
Akkor próbáld azt, hogy mikor indul a gép, akkor látod elvileg, hogy csatlakoztatva van. De ugye mégis mutatja a pirosat is. Ilyenkir kihuzod, majd pár mp után visszadugod. Csak au usb-t. Ha ez működik akkor is sajna minden inditás uzán meg kell csinálni.
I5 12400F, Asrock B660M Steel Legend, RTX4070 super, 32Gb DDR4 3200, Seasonic Focus 650 Platinum
-
Jinxb1rd
addikt
Epic games-en behúztam a 10 dollárkás kupont.
Szerintetek ez a játék megérhet 5 dolcsit?
FALCON AGE VRWe are only Stardust...
-
Hunner
senior tag
válasz Doki-HUN1978 #26083 üzenetére
Ellenőrizd, hogy a Windowsban be van-e állitva, hogy a kamerához hozzáférhetnek az alkalmazások.
Privacy - Camera -> Bekapcs.
Illetve nekem akkor ment tovább, amikor mindent lehúztam a gépről ami usb-re volt kötve. Nagyjából mindent is. Billentyűzetet, fejhallgatót stb. Plusz, próbálkozhatsz egy windows ujraindítással is, valamelyik lépésnél tudom hogy úgy jutottam tovább.
Itt az Oculus összeszedte a leggyakoribb hibákat és a javasolt megoldást.
[ Szerkesztve ]
Oneplus 8 Pro - Canon EOS 600D - EOS M50 - Sigma 18-200 f/3.5-6.3 DC OS HSM II - Canon 50 f/1.8 STM
-
JoolsNOS
veterán
válasz Doki-HUN1978 #26083 üzenetére
Nekem is ez volt. Kellett egy kihúz-bedug minden inditásnál. Talán 5 perce jöttem rá a megoldásra. Nálam a Wifi vevő egy usb 3 hosszabbitón + egy sima hosszabbitón volt bekötve az oculus mellett az usb3 portokhoz.
Most ezeket kihúztam és jó lett. Ha van neked is valami hosszabbitós dolog próbáld ki...[ Szerkesztve ]
I5 12400F, Asrock B660M Steel Legend, RTX4070 super, 32Gb DDR4 3200, Seasonic Focus 650 Platinum
-
Doki-HUN1978
senior tag
Sziasztok!
Segitsegre lenne szüksegem.
Vasaroltam egy Oculus Rift S-t.
Annal a resznel, mikor be kell dugni a gepbe a dugaljakat, mindkettö zöld lesz, tehat felismeri, viszont a következö lepesnel , mikor a szenzorokat csekkolja, nem akar összejönni.
A legfrissebb driverek vannak fent, hardverek is rendben. Van ötletetek?
"A szórakozottság a zsenik erénye"
-
Vaze
őstag
válasz Jinxb1rd #26079 üzenetére
2 szamot kuldtem Easy be,aztan mentem normal modra....
Hat nekem nem nehez meg izzadni, (alapbol is izzadosabb vagyok)meg aztan,van itt kb 93 kilo,tiszta sör has
Amugy mas zeneket,nem lehet betenni?[ Szerkesztve ]
MSI Raider GE78 HX 13V Intel® Core™ i9-13980HX -- GeForce RTX 4090, GDDR6 16GB -- 32GB, 2TB SSD
-
a2d2
addikt
Király, nézem majd.
@Joshi: helyzetfüggő nálam a dolog. Én eddig mindent Steam alá próbáltam venni ha tudtam. Ott pl megvan az előny hogy ha csomagban vennél játékokat és megvan már belőle 1-2 játék akkor olcsóbban megkapod a csomagot. Oculus alatt viszont megvan az esély hogy átportolják a játékot Questre is és talán crossbuy lesz. Ez a Dance Collider be van jelentve hivatalosan Questre is, ezért vettem meg itt. A crossbuyban csak reménykedek.
@Jinxb1rd: én úgy vagyok vele hogy minál többet hallgatom egyre jobban tetszik ez a beépített 45 szám. Van persze pár gyengébb de van amit meg nagyon várok már hogy sorra kerüljön. Én pro fokozaton egy este 2 karaktert tolok végig és mivel páratlanul vannak mindig másik párosítás kerül sorra így nem unalmas hogy sorba megyek rajtuk. Amúgy nekem a normál is megfelelő mozgást adott, csak miattad léptem fel a pro-ra Tegnap Uriel volt soron, annak van egy nem emberi száma (talán inhuman vagy superhuman), ott több rontással is bekerültem a top 10-be mert úgy látszik másnak sem megy
[ Szerkesztve ]
A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
Jinxb1rd
addikt
válasz Jinxb1rd #26079 üzenetére
De egyébként szerintem az egy tényleg jó játék a Beat Saber mellé. Vannak gyengusan mapolt karakterek 1-2, de egyébként testmozgásra tökéletes. Főleg ha próbálsz a toplistre bekerülni, akkor a legnagyobb erőből kell megütnöd a golyókat, az meg olyan mintha boxolnál már.
Kár, hogy nem annyira van támogatva a custom mapolás benne, mint a Beat Saberben, nagyon adná.We are only Stardust...
-
Jinxb1rd
addikt
válasz Dyingsoul #26033 üzenetére
mm... tehát lehet csak annyi a probléma, hogy a jobb kezem kicsit másképp használom és ezért sokszor nincs benne a látómezőben és mellészámol? Ezt meg lehet oldani valahogy?
(#26073) Vaze
Aranyos ezt olvasni, hogy új neked a játék és ilyenkor ugye még az Easy is megizzaszt.
Múltkor próbáltam normál fokozaton pár pályát és utána gyorsan vissza is kapcsoltam pro-ra, mert szerintem idegesítően lassan mozognak a cuccok.[ Szerkesztve ]
We are only Stardust...
-
Raymond
félisten
válasz Sziszifeca #26054 üzenetére
"Eddig én csak alapon, azaz (100%-on) 1610x1570/szem-mel nyomattam."
Ez egy nagyon regi ismert WMR problema a SteamVR alatt. Bizonyos Windows verzio es SteamVR verzio kombinacioja. Keress ra, mar nem emlekszek melyik kombinacio pontosan ami javitja, de ha nincs problema akkor 2512 x 2460 a 100%, a workaround az volt feltoltak 188%-ra igy kb. annyi lett mint lennie kell, de azert a rendes javitas az igazi.Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Joshi
titán
válasz Márton #26068 üzenetére
Szerintem is drágák a játékok. Elég ha kiszámolod, hogy ha a világon 10 millióan vesznek meg egy játékot, az mennyi lóvé. És ez csak egy játék. Bődületes lóvékról van szó. De igazság szerint nem is azzal van a gond, ha az ember kiad x összeget a játékért ami tényleg jó, hanem a sok sz@rra is kiadja. A warez nem véletlenül létezik.
-
-
Márton
nagyúr
válasz s7evcsenko #26058 üzenetére
De hát a havi eleve 4.5 euro, nem? Tehát csak erre nem éri meg a subscribe
Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
s7evcsenko
addikt
Nem adtam érte annyit, csak €24-et.
Nem veszek több ilyen játékot, ezt is csak azért vettem meg, mert lelkiismeret furdalásom volt, hogy a tört verzióval villogok itt a haveroknak, meg nyomjuk itt asszonnyal, ezért gondoltam megérdemlik a fejlesztők ezt a pénzt tőlem is, még ha tartom is magam ahhoz, hogy nem ér ennyit.
Meg hát ezer éve várok egy rendes akcióra, de a humbles 20%-on kívül semmi nem volt még... akkor kellett volna megvenni, mikor még "csak" €20 volt, de hát azt is sokalltam érte."Az őszinteség a bátrak erénye, és mint ilyen, kevesek kiváltsága."
-
-
Viktoár
addikt
Sziasztok
Lenne egy kérdésem hátha valaki már próbálkozott vele. A tesóm is vett novemberben egy quest-et és kitalálta hogy váltogassuk az account-jainkat mert más más játékokat vásárolunk a saját szemüvegünkre. Lehet ebből problémánk?
Ha mondjuk egyszerre próbálunk ugyanarra az accra belépni?
Üdv:Viktor
-
Joshi
titán
válasz Sziszifeca #26054 üzenetére
Akkor csekkold a Project Cars 2-t is.
-
a2d2
addikt
válasz s7evcsenko #26058 üzenetére
Bejött az előbb játék közben egy felugró ablak hogy most játszol épp Beat Sabert. Akartam is írni hogy lebuktál
Ha megvetted 25 euroért a BS-t akkor igazán megvehetnéd 6-ért a Dance Collidert. Legalább látnám a pontokból hogy tolod
@JoolsNOS: nekem néha azt csinálja hogy a Steam home alól rábökök egy játékra akkor elkezd tölteni, majd visszadob a Steam home-ba. Gépújraindítás segít csak ilyenkor[ Szerkesztve ]
A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
JoolsNOS
veterán
Apropó, Arizona Sunshine nem akar menni 2 napja...Egyszerűen nem tölt be. Vagy a kalibráció után, vagy miután rábökök, hogy folytassa. Újratelepités már megvolt. Steames app. Valakinek volt hasonló?
I5 12400F, Asrock B660M Steel Legend, RTX4070 super, 32Gb DDR4 3200, Seasonic Focus 650 Platinum
-
JoolsNOS
veterán
válasz s7evcsenko #26058 üzenetére
Azzal a pályával én is kinlódtam párszor. MOst a 27. körül adott be olyat mit már vagy 20* próbáltam.
I5 12400F, Asrock B660M Steel Legend, RTX4070 super, 32Gb DDR4 3200, Seasonic Focus 650 Platinum
-
s7evcsenko
addikt
Pár órája megkaptam a humble-tól a 23.-án vásárolt Beat Saber kulcsot, amit most jól ki is próbáltam...
Rányomtam erre a kampányra, és hát a 10. pálya után feladtam, mert ömlik rólam a víz.
Azért ehhez a 650m-hez kell kapálózni rendesen.
Akinek megér €24-t (€30-20% havi előfizetéssel), az rohanjon a humble-ra, mert lehet megint kifogynak belőle..."Az őszinteség a bátrak erénye, és mint ilyen, kevesek kiváltsága."
-
Sziszifeca
őstag
-
Sziszifeca
őstag
Hali,
Le kell írnom:
mióta megvan a Hp Reverb, azóta 1db játék tetszett csak, az Iracing.
Minden más játék nagyon nem tetszett, tiszta pixelhalmaz (kicsit el is keseredtem).. mindent próbáltam de nem sikerült.
Ma valahogy észrevettem, hogy a SteamVr-ben külön kell a felbontásokat állítani minden játéknál.
Eddig én csak alapon, azaz (100%-on) 1610x1570/szem-mel nyomattam. Ezért volt sok vibráló cucc, és nem láttam az előttem levő autó után szinte semmit. Most már belőttem (200%) 2277x2229-re, így fantasztikusan tiszta az Assetto corsa is, és a Dirt Rally2 is..
Most örülök!>>Youtube/Sziszifeca<<
-
a2d2
addikt
Srácok a mai Epic game store-os ajándék a The Talos Principle. Akinek nincs meg most ingyen behúzhatja. Jópofa.
A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
bot1978
senior tag
válasz Raymond #26043 üzenetére
Oculus TrayTool hasznos jószág.
Itt egy szájbarágós video hozzá.
Egyébként fel nem fogom a mai napig, hogy egy olyan képminőséget alapjaiban meghatározó opció, mint az SS, hogy a rákban nincs rajta a home grafikus felületén? Oké hogy ott a debug tool, csak ha az emberek kb. 90%-a nem is tud róla, hogy amúgy sokkal szebb képet is nézhetne az miért jó?
Bármelyik update-ben benne lehetne és nem, szóval ez valamiért szerintük jó így. -
bot1978
senior tag
válasz szente #25979 üzenetére
Kipróbáltam és hát igen, a botjoy nagyon adja, csak most meg mindenhol útban van a joy az asztalon
Amúgy hogy lehet ettől a dirt-től hányni? Olyan pörgős, hogy képtelenség másra figyelni, mikor veszi észre, hogy hányingere van? Mikor van ideje nem az utat nézni? Nem értem, na mindegy ez nagyon állat! Csak mindig a tető a vége, mert vagy a kormányt rántom le, ahogy húzom magam közelebb, miután elgurultam a féktől, vagy a joyt rántom le az ölembe vagy a sebességváltóba akadok bele a joyért kapva. Kb. 10-ből egyszer tudtam végigmenni rendesen, szóval oké, ehhez kell egy cockpit. Ennyi. De amúgy qrvajó. -
Márton
nagyúr
válasz Márton #26049 üzenetére
Nagggyon durva. Épp gondolkozom, hogy megvegyem-e a dance collidert az Oculuson, mert akciós. Még jó, hogy bevillant egy rövid pillanatra, hogy október 7-én már megvettem a Steam-en. Nah, itt látszik mennyi időm is van a VR-ra
Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Márton
nagyúr
válasz Hunner #26048 üzenetére
Hogy az olyanok által, mint én, még 2-3x akkora tábora legyen
Nekem nem sürgős, vagy 10 megvett játék várakozik rám türelmesen..
Na majd ha nyugdíjas leszekEmlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Hunner
senior tag
válasz Márton #26047 üzenetére
Arra szerintem keresztet vethetsz. Egyre többet hallom azt a kifejezést hogy a Beat Saber a VR Tetrise. Ez nem pejoratív, a tetris semmi kiemelkedőt nem csinált sosem, mégis addiktív, jó, klasszikus és mindenki ismeri. A Beat Saberre is ez a sors vár. Humblin konkrétan elfogytak a kulcsok, annyira viszik a népek. A fentieket figyelembe véve, teljesen fölösleges leárazásra várni. Ha teljes áron is fogy, minek akciózzák?
[ Szerkesztve ]
Oneplus 8 Pro - Canon EOS 600D - EOS M50 - Sigma 18-200 f/3.5-6.3 DC OS HSM II - Canon 50 f/1.8 STM
-
kisfurko
senior tag
Én nem győzködtem senkit, csak próbáltam elmagyarázni, hogy a dologban sokkal több van, mint a kijelző felbontása. Szimpla számítógépes grafika, mintavételezés stb., olvass utána, ha nem hiszed el. Én tudom, hogy a Reverb kijelzője jóval nagyobb felbontású, ahhoz direkt nem is hasonlítottam a Rift S-t, én csak annyit próbáltam írni, hogy a Rift S-nek, ahhoz képest, hogy milyen felbontású, egyáltalán nincs szégyenkezni valója a többi, magasabb felbontású mellett. A CV1 képe is szebb, mint a Vive-é, pedig a felbontás ugyanaz.
-
a2d2
addikt
Srácok aki kipróbálná az egyik legjobb fitness játékot az most vegye meg mert fél áron van és jöjjön versenyezni!!
Dance Collider [link]
Ezt nyomom felváltva a Thrill of the fight-al (szintén akciós).[ Szerkesztve ]
A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
veterán
-
Raymond
félisten
válasz Dyingsoul #26034 üzenetére
Ezeket az SDK-kbol olvashatod ki amikor lekerdezed a HMD spec-eket, de egyszerubb a SteamVR settings-ben megnezni az ertekeket Az ugyanugy a meghajtokat kerdezi le hogy milyen hardverrrol van szo es az alap erteket veszi 100%-nak. Ezert van az hogy ha az Oculus Debug Tool-ban beallitasz magasabb ertekeket SS-el akkor a SteamVR azt fogja 100%-nak venni. Pl. 1.5x SS-nel a Rift 2016x2400-at mutat SteamVR 100%-on.
A ""standard" WMR kimaradt a listabol, ott 1593 x 1593 a felbontas az 1440x1440-es kijelzoknel.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
Azt kb. egy percen belul szerkesztettem hogy ha veletlen valakinek nem lenne vilagos a szamokbol hogy szemenkent ertendo akkor ott legyen
"Meg ugye itt oké hogy magasabb felbontásban számolunk (renderelünk) hiszen nem 2D van, de attól még a kijelző valós 2D felbontása határozza meg a szúnyogháló effektet és úgy általában a részletesség mértékét."
Nem azert renderelsz magasabb felbontasban mert "nem 2D van", a kijelzokre mindig 2D-ben renderelsz, maskepp nemigen menne. a 3D hatas attol van hogy a ket szemed picit mast lat, ebbol rakja az agyad ossze a 3D-t."Egyébként se hinném, hogy a nagyobb renderelt érték többet érne mint a valós kijelző pixel száma, hiszen úgy is a valós kijelzőt látod ráadásul nagyítva."
De tobbet er, ha a kijelzo nativ felbontasaban renderelnel akkor kepminoseg romlana ugyanis egy renderelt pixel tobb fizikai pixelt takarna es te epp az ellenkezojet akarod elerni. A lenyeg pl. itt van mindjart az elejen [link] vagy picit mas szemszogbol (hehe) itt [link] A masodik linknel lathatod egyebkent hogy miert szebb valamivel a kepe a CV1-nek mint az eredeti Vivenak meg ha ugyanazokat a kijelzoket is hasznaljak. A PPD (pixels per display) ertek magasabb a CV1-nel mert valamivel kisebb a FOV."Én itt inkább azt gondolom, hogy natív 4K megjelenítés lenne jó minimum szemenként. Ilyenkor nyilván nincs semmi trükk ami ronthatna a látványon."
Nem eleg, lasd feljebb." a szúnyogháló és részletesség probléma egyértelműen a felbontás korlátai miatt van."
Nem csak a felbontasbol adodik hanem (ami talan fontosabb) a kijelzo pixelei kozott ures/fekete terbol is. Ket azonos felbontasu es fenyereju kijelzonel az lesz a jobb (kevesbe halos) amelyiknel kisebb a pixelek kozti ter. A Samsung ezt probalta megoldani az Odyssey+ anti-SDE retegevel. Mivel a szemed a vilagos reszeket (pixeleket) latja jobban a kis elmosodas amit bevittek azt jelentette hogy a fekete reszt nem latod vagy nem veszed annyira eszre. Az eredmeny az lett hogy nincs SDE, viszont olyan eles kep sincs mint a tobbi HMD-nel mert ott az enyhe elmosodas.En mondjuk nagyon varok egy legalabb Index FOV-al, Reverb felbontassal es Rift S inside-out tracking-el ellatott wireless HMD-t lehetoleg kenyelmes fejtartoval es beepitett fulesekkel Csak ez meg odebb van, ha 2021-ben (a vege fele) jonne valami akkor az mar nem lenne rossz es aranylag koran jott.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
barcalaci84
őstag
válasz Jinxb1rd #26027 üzenetére
general fülön nézd meg h neked is ez-e az oculus app verziója:
12.0.0.282.262 (12.0.0.281.262)
szerintem nincs probléma nálam , mert ma is gyakorlatilag minden számot SS-re csináltam experten és expert+ -n és többnyire első is lettem a magyar listán ( Zsozark-t mondjuk csak 1-2 számnál tudtam megelőzni)
karácsony előtt én is tapasztaltam amit írsz, most én csak indítás után a menüben tapasztaltam h nincs helyén először a kontroller , de a helyére áll és 1 óra alatt én egyetlen tracking problémát se észleltem)ui: ráadásul nálam a játéktér jobb oldalán van egy tükör is , ami elméletileg bezavarhatna , de nem érzem szükségét az elmúlt félév alatt h letakarjam...
-
kisfurko
senior tag
Az egy minta/pixel elég kevés. Ha pl. egy fekete felületen van egy, a pixel méretnél kisebb fehér folt, és pont nem arról veszel mintát, akkor sötét marad a pixeled, ha róla veszel, akkor fehér lesz (időben meg villog a kis mozgások miatt), holott a valóságban valami szürkét látnál. Ez a vibrálás, hirtelen kontrasztváltás sokkal természetellenesebb, mint a kisebb felbontás. Az ember szeme nagyon érzékeny a kontrasztváltozásra, ezért kell a nagyobb mintavételezés. A texture filteringet is ezért fejlesztették, mert nélküle "zizegtek" a textúrák. Ott is egy pixelre több texel jut.
Én még csak CV1-et próbáltam, de a videók alapján messze az Oculusnak van a legjobb mintavételezési eljárása. Nekem a CV1 képe sokkal természetesebbnek hat, mint bármelyik Valve-HTC (nem a színek). Nem a felbontás a minden. Az index képe nekem nem tűnik annyival jobbnak, mint a Rift S-é (bár biztos, hogy élesebb).
Nekem az első dolgom, hogy antialiasing be, és SS 1.5-re, ha bírja az 1070Ti. Régen is inkább alacsonyabb felbontáson és antialiasinggal játszottam, mert zavarnak a pixeles, természetellenes "részletek". Amire nagyon emlékszem, a kábelek a Half Life 2-ben.Amikor először kipróbáltam a Riftet, akkor az volt az első dolog, ami feltűnt, hogy ahhoz képest, hogy pixeles a kijelző, egyáltalán nem zavar. Mert automatán 3D-vé konvertálta az agyam. Biztos különbözőek vagyunk, de én nem tudom hova tenni ezeket a "kipróbáltam a VR-t, és milyen pixeles, meg életlen, bezzeg a monitoron" kijelentéseket, mert nem látod a pixeleket, mert nem azt nézed. Látszik, hogy lehetne sokkal jobb, de a térlátás kárpótol mindent. Monitoron nem is látom, milyen messze vannak a dolgok, VR-ben meg még a korlátozott felbontással (és lencsével) is sokkal jobban megítélem. Az Assetto olyan jó, hogy a G erőket leszámítva majdnem, mint az igazi. Audi S1-et vezettem sokat, élőben meg Polo GTI-t. Látványosan jobban megyek VR-ben, mint monitoron, mert látom, hogy merre fordulok, csúszok, mennyire fékezek (messze a G29 fékpedálja a legnagyobb illúzióromboló). A G erőket meg hozzáteszi az agyam, kivéve a hajmeresztő manővereknél, mert hülye azért nem vagyok az igazi autóval
-
Joshi
titán
Ja látom hogy szerkesztette a (#26028) hszt ahol már írja a szemenkéntit.
Na mind1, a lényeg hogy a szemet nehéz átverni, attól az még olyan amilyen. Meg aztán lehet hogy a jövő VR cucca nem is lencsés megoldás lesz, vagy az lesz de sokkal kifinomultabb. Van itt még mit fejleszteni az egyszer biztos.Szerintem valami ilyesmi lesz a véső megoldás.
[ Szerkesztve ]
-
Joshi
titán
válasz Dyingsoul #26036 üzenetére
Többször elolvastam amiket írt, de ezt egy szóval nem említi.
Meg ugye itt oké hogy magasabb felbontásban számolunk (renderelünk) hiszen nem 2D van, de attól még a kijelző valós 2D felbontása határozza meg a szúnyogháló effektet és úgy általában a részletesség mértékét. Nehéz ezt így elképzelni, jó lenne egy videó hogy megértse/átérezze az ember.
[ Szerkesztve ]
-
Joshi
titán
válasz Dyingsoul #26034 üzenetére
Távol álljon tőlem hogy a mesterekkel szemben vitába szálljak, de akkor Rajmi a #26031 hszben nem jól írta ki a Megapixel értékeket. Ha pl Reverb kijelzőjének natív felbontása az amit én írtam, vagyis 4320x2160 (2160×2160 per eye) azaz ~9.3MP, akkor Rajmund nem tudom mit számolt főleg úgy, hogy a renderelt felbontásnak még többnek kellene lennie.
Egyébként se hinném, hogy a nagyobb renderelt érték többet érne mint a valós kijelző pixel száma, hiszen úgy is a valós kijelzőt látod ráadásul nagyítva. Én itt inkább azt gondolom, hogy natív 4K megjelenítés lenne jó minimum szemenként. Ilyenkor nyilván nincs semmi trükk ami ronthatna a látványon. Hozzáteszem én nem ástam bele magam a VR megjelenítés rejtelmeibe, de a szúnyogháló és részletesség probléma egyértelműen a felbontás korlátai miatt van.
[ Szerkesztve ]
-
Dyingsoul
Topikgazda
Bocsi, hogy belevau, de Raymond azt írta, hogy "nagyobb felbontasban szamol mint a kijelzo fizikai felbontasa".
Szóval a kijelző felbontás annyi amennyi meg van adva a specben, de nagyobb felbontásban rendereltet képet magának az adott SDK, hogy a lencsék torzításából adódó hibák miatt helyes képet kapjon a szemed a fejszettben.Ezek a számok honnan vannak amúgy Raymond? Tök érdekes ez az infó és ezeket az adatokat eddig még nem láttam sehol vagy sajnos elmentem mellettük.
Egyébként a GPU teljesítmény növekedésről is túlságosan lineárisan gondolkodsz Joshi. Messze vagyunk a szemenkénti 4K-tól, az tuti de ott a foveated rendering, az NV GPU-k felépítésükben is változni fognak jövőre (MCM Dizájn, hasonló az AMD Zen CPU-kban látott Infinity Fabric-hez) és az új felépítésnek köszönhetően az SLI teljesítmény is sokkal jobb lesz állítólag. (Ha az NV is úgy akarja...)
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz Jinxb1rd #26027 üzenetére
*köhm-köhöm* insideouttracking *köhm-köhöm*
Bocsi, csak megfáztam...[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Joshi
titán
válasz Raymond #26031 üzenetére
Ja hogy akkor ezek a specifikációban megadott felbontások már a torzításos értékek nem pedig a kijelző valós felbontása?!
Egyébként akkor is jól példázódtam Cshavez fórumtársnak, hogy a Reverb-nek többet kell számolnia mint az Indexnek, ezért van az hogy az Index támogatja a 120 vagy akár a 144Hz-et is.
[ Szerkesztve ]
-
Raymond
félisten
Mert a lencsek torzitasa miatt nagyobb felbontasban szamol mint a kijelzo fizikai felbontasa. Hogy mennyivel az gyartotol es termektol fugg. A lentiekhez meg par tobbi:
1512 x 1680 = 2.54 MP = Vive
1344 x 1600 = 2.15 MP = Rift CV1
1648 x 1776 = 2.93 MP = Rift S (Quality Mode)
1504 x 1616 = 2.43 MP = Rift S (Performance Mode)
1808 x 2000 = 3.62 MP = Oculus LinkJa, es ezert van az hogy kb. ugyanannyi GPU teljesitmeny kell a Reverb-nek 90Hz-en mint az Index-nek 120Hz-en:
6.18 x 90 = 556
4.52 x 120 = 542[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
A render resolution a Reverb-nel joval kozelebb van a panel felbontasahoz mint az Index-nel (vagy a Rift/Vive-nal):
2016 x 2240 = 4.52 MP = Index
2512 x 2460 = 6.18 MP = ReverbEzek a per eye 100% amit a SteamVR-ban latsz. Tehat a Reverb csak 36%-al magasabb felbontast szamol alapbol mint az Index.
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Jinxb1rd
addikt
válasz barcalaci84 #26010 üzenetére
Nem csak behaluzom, hanem látom, hogy a rúd máshol és máshogy áll, nem a kezemben van. Elszámolódik valahol valami, és hátrébb vagy lentebb kerül, úgy meg nyilván nem fogom rendesen eltalálni a kockákat, ha hirtelen 'kikerül a kezemből' a cucc.
[ Szerkesztve ]
We are only Stardust...
-
Joshi
titán
válasz Sziszifeca #26024 üzenetére
Ja semmi, ennél már csak a 2080 és a 2080Ti erősebb. Pont azért mondom hogy jelenleg csak eddig lehet nyújtózni, vagyis mindig csak addig lehet amíg a takaró ér.
[ Szerkesztve ]
-
Joshi
titán
És még ez is kevés, mert a szemenkénti 4K felbontás ilyen közelről bizony még mindig kevés. Mondjuk ez már azért elfogadható lenne. A gond azzal van, hogy nincs az a VGA ami ekkora felbontáson tudja a 90fps-t vagy ennél többet. Ja és a SLI/Crossfire ugye kukázva lett, szóval még inkább távol vannak ezek a felbontások.
A jövő VR felbontása valahol itt kellene hogy kezdődjön:
7680x2160 (3840×2160 per eye) ~16.5MP
[ Szerkesztve ]
-
Joshi
titán
válasz #15779328 #26020 üzenetére
Oculus Rift CV1: 2160×1200 (1080×1200 per eye) ~2.6MP
Oculus Rift S: 2560×1440 (1280×1440 per eye) ~3.6MP
Valve Index: 2880x1600 (1440×1600 per eye) ~4.6MP
HP Reverb: 4320x2160 (2160×2160 per eye) ~9.3MP
Ezek alapján enyhe túlzás az, hogy a Valve Index sokkal nagyobb felbontású mint az Oculusok. Inkább úgy fogalmaznék, hogy a HP Reverb a sokkal nagyobb felbontású a többinél.
[ Szerkesztve ]
-
Joshi
titán
válasz Sziszifeca #26016 üzenetére
És mindez 1080Ti-vel?
-
Sziszifeca
őstag
Szia.
Hát ugyanolyan f.s.
pár dolgot low-ra kellett vennem hogy lássak is valamit mert távolra nem láttam. Meg a felbontást a stramvr-ben 350-400-ra fel kellett vennem hogy türgető legyen.
Kivancsi lennék hogy akinek Hp-ja van az miket állit hogy jól nézzen ki. Most tűrhető, de az iracing szebb nekem..>>Youtube/Sziszifeca<<
-
Joshi
titán
válasz Sziszifeca #26005 üzenetére
Nem emlékszem hogy mit mondtál a Project Cars 2-ről. Az eredeti már jó volt Reverb-vel?
-
barcalaci84
őstag
válasz Jinxb1rd #25969 üzenetére
Én most vagy 10 nap után vettem elő a BS - t, és nekem úgy tűnik nincs már tracking probléma.
Azt mondjuk nem tudom h béta update van - e most épp vagy a rendes, de nálam elmúlt a probléma...De ha csak experten hibázik nálad, akkor én inkább arra gyanakszok h nem a trackinggel van baj, hanem te hibazgatsz...
Eleinte én is morogtam a tracingre aztán, ahogy ügyesebb lettem rajottem h csak bena voltam és vagy túl korán ütöttem vagy későn vagy rosszul.... Csak ezt eleinte experten nem olyan könnyű észrevenni... -
JoolsNOS
veterán
Valaki másnál is megvan a probléma, hogy oculus progi vagy gép újrainduláskor nem érzékeli a gép rendesen az oculust. Kell neki egy usb kihúz/bedug, hogy felismerje. Ha igen van működő megoldás?
I5 12400F, Asrock B660M Steel Legend, RTX4070 super, 32Gb DDR4 3200, Seasonic Focus 650 Platinum
-
abydos
aktív tag
Aki vett Indexet az Alyx miatt, szerinted pont akkor adja el?
Februárig biztos nem lesz készleten Index, ez simán kitolódhat az Alyx-ig. Egy pillanat alatt fel fog szökkenni a használt Indexek ára.
Az az akciós Index az lesz, hogy nem 1500€ lesz használtan, hanem max 1400.
Ha akarsz Indexet, most foglalj le egyet, amíg olcsó, az 1000 eurójával...VRHír.hu - We AR here // http://vrhir.hu // Csatlakozz hozzánk, ha VR hírekre szomjazol :)
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz Sziszifeca #25996 üzenetére
Ezt rosszul látod, nem mindenki erre vár, különbözőek vagyunk különböző igényekkel.
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
Új hozzászólás Aktív témák
- HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 16/512 FHD HUN
- Szép! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 8/512 FHD HUN
- 486 CPU bazár
- S3 Trio64V2/DX 1 MB PCI videokártya
- Gamer Pc eladó! I5-9400F/Asus GTX 1660 Ti/16GB RAM 3000mhz/256GB SSD+500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest