Legfrissebb anyagok
Mobilarena témák
- Új tízezres, 33 wattos powerbank jött a Xiaomitól
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Megjöttek a Redmi Note 14-es telefonok Magyarországra, ennyibe kerülnek
- One mobilszolgáltatások
- Redmi Note 14 Pro+ 5G - a tizenhármas átka
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Egy csokor, friss Galaxy S25 render
- Google Pixel 8 - tapasztalatok
- Nagyot fejlődhet a Galaxy Ultra periszkópos kamerája
PROHARDVER! témák
IT café témák
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Raymond
félisten
Mert a lencsek torzitasa miatt nagyobb felbontasban szamol mint a kijelzo fizikai felbontasa. Hogy mennyivel az gyartotol es termektol fugg. A lentiekhez meg par tobbi:
1512 x 1680 = 2.54 MP = Vive
1344 x 1600 = 2.15 MP = Rift CV1
1648 x 1776 = 2.93 MP = Rift S (Quality Mode)
1504 x 1616 = 2.43 MP = Rift S (Performance Mode)
1808 x 2000 = 3.62 MP = Oculus LinkJa, es ezert van az hogy kb. ugyanannyi GPU teljesitmeny kell a Reverb-nek 90Hz-en mint az Index-nek 120Hz-en:
6.18 x 90 = 556
4.52 x 120 = 542[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
Új hozzászólás Aktív témák
Topikgazda
Témához kapcsolódó anyagok
Aktív témák
Új fizetett hirdetések