- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Kikristályosodik a Razr 60
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- One mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
CYBERIA
őstag
-
CYBERIA
őstag
Azt hiszem ez még Steve Mattin-féle formaterv. A hátsó rész elmegy, de elöl a lámpa és környéke elég átgondolatlannak tűnik.
Andie: Szép, nagyon! Milyen felni van rajta?
Kínaiakról annyit, hogy az a bunkó, aki elad nekik bármit, jelen esetben a Fordról lehet szó. Rovert is kár volt, ott sincs ahol volt.
Kínaiak részéről meg teljesen logikus, hogy így válság idején „fillérekből” felvásárolnak, amit tudnak. A presztízst leszámítva övék lesz a technika, övék lesz a design, övék a név. Gyakorlatilag minden, ami még hiányzik. De az biztos, hogy kínai Volvo nekem sem fog kelleni. -
CYBERIA
őstag
-
CYBERIA
őstag
Andie: Gratulálok! Ráadásul tied az 1000. hozzászólás is.
C.Brigante: jó az 1,6 is, te legalább nem üzemanyagra költöd a pénzed.
Persze ezek már inkább elméleti értékek, szerintem nincs az az ember, aki úgy közlekedik, hogy ilyen fogyasztást produkáljon
Az utóbbi 4000 kilométer átlaga 11 liter, bár ez nem mérvadó, mert ezalatt nagyrészt hibás volt a lambda-szonda. Mostanában 10 körül járok, kicsit talán alatta.
Lesz most a nyáron egy 700 kilométeres túra, kíváncsi leszek az eredményre, megpróbálok rekordot dönteni
Jó lenne ha addig az olajcsere is meglenne.A dízelek elég jól állnak a fogyasztással, az új 175 és 205 lovasok meg még jobban.
-
CYBERIA
őstag
-
CYBERIA
őstag
válasz
C.Brigante #995 üzenetére
Enyém is '99-es.
Milyen motor van benne? -
CYBERIA
őstag
válasz
C.Brigante #993 üzenetére
Az is jó, gratulálok!
Melyik generációból való?
-
CYBERIA
őstag
-
CYBERIA
őstag
-
CYBERIA
őstag
Ugyanaz, csak magyarul:
Konnektoros dízel-hibrid a VolvótólGondolom a leggyengébb Diesel motort teszik bele.
-
CYBERIA
őstag
Hát igen, competition-ben csak S60 Concept van, meg Göteborg. Gondolom így könnyebb összehasonlítani az eredményeket, mert ugye az első 10 az nyer valamit. De még ebben a hónapban lehet majd a Csajkán is menni, ugyanebben a játékmódban.
-
CYBERIA
őstag
-
CYBERIA
őstag
Egy kicsit S60 Concept eleje van.
-
CYBERIA
őstag
Na én is kipróbáltam! Kérem szépen, ez pontosan olyan, mint az STCC - The Game, aki játszott vele, az tudja miről beszélek.
Érdekes adatok vannak az S60 Conceptnél:
-1998 kcm 5 hengeres húsz szelepes motor
-245 LE @ 6000 f/p
-210 N·m @ 4100 f/p
-1100 kgEbből nem tudom mi igaz, de valami biztos nem. Ha 6000-es fordulaton tud 245 LE-t, akkor ott 287 N·m -nek kéne lenni a nyomatéknak, ami ellentmond a 210-nek, ami egyébként is egy alacsony érték.
Maga a tömeg is elég alacsony, egy C30 nehezebb ennél.
-
CYBERIA
őstag
-
CYBERIA
őstag
válasz
gamer0101 #940 üzenetére
Nincs mit.
Nem jut eszembe semmi fotózni való, igazából élőben lehet véleményt alkotni, illetve állapotfelmérés után.Más:Már 125 kW a dupla teljesítmény adó alsó határa
Gondoltam hátha érint valakit. -
CYBERIA
őstag
válasz
gamer0101 #938 üzenetére
Alapvetően nem sok egy V40-ért, de azért jól nézzétek meg, nekem minden kereskedő gyanús.
Ha a véleményemre vagy kíváncsi, én azt mondom elég használható kocsi, nem nagy, nem is kicsi, a technikának megfelelő megbízhatósággal, Volvo szintű biztonsággal, stabil, kényelmes családi autó.
Az 1,6-os motor tényleg papás, városban nem fogyaszt keveset, viszont átlagban el lehet járni akár 7 liter alatt, főleg ha az öreg úgy használja, ahogy leírod.Hétvégén utánanézek, mire kell odafigyelni a szokásos dolgokon kívül, ha minden igaz talán megvan valahol.
-
CYBERIA
őstag
lajafix: A legelső sor amit leírtál, abban van a lényeg.
Megba×hatják az egészet, ilyen intézkedéseknek kb. az lesz a végeredménye, hogy az autóállomány elkorcsosodik. Hogy ez nekik mennyire jó, azt nem tudom, de az ország nem nyer vele sokat.
Autópályával kapcsolatosan én azt a módosítást vezetném be, hogy 130 helyett 160-nal lehessen menni, igaz én nem a Parlamentből nézve találtam ki, hanem célszerűség szempontjából nézve.tkazmer: Az nem lehet, nem mentem én 115-tel, azért annyira nem vagyok brutál.
Szerintem 30-45 ezerre számíthatok, ha minden igaz. De remélem nem mérő kocsi volt, hanem csak valami más. Nem rendőrautó volt, igazából nem tudom hová tartozik, de gyanús volt. -
CYBERIA
őstag
Akkor ez a dolog nekem nem tetszik
Előbb a szja-t, meg a mindenféle támogatásokat kéne rendbe tenni, aztán/azzal_egy_időben jöhet ez.Nagyon örülök, hogy olcsóbb lesz a gyorshajtás, mert lehet hogy beleszaladtam egy mérésbe. Vasúti átjáró háromcsíkos táblájánál kb. 60-65-tel mentem át.
A CONTROLL feliratú furgon vajon azt mérte? -
CYBERIA
őstag
-
CYBERIA
őstag
„A lóerő fogyasztást...”
De az meg nem tudom, hogy mi lehet.Ha a fogyasztást akarják adóztatni, akkor annak vonatkozni kell a 63 lóerős autókra is. Ezzel egyszerre ösztönöznék az embereket arra, hogy kis fogyasztású autóval járjanak, és arra is, hogy minél kevesebbet vegyék igénybe az autót.
A fogyasztás mértékegysége a liter, úgyhogy muszáj lenne literenként többet fizetni, ha tényleg a fogyasztást akarják adóztatni.
-
CYBERIA
őstag
A korszerűbb NFS-eknek sem lett jobb az irányítása szerintem (magáról a játékról meg ne is beszéljünk).
Parkoltam már 911 (997) mellé, hát megmondom őszintén elgondolkodtam rajta, hogy való-e nekem az ilyesmi, kb. derékig ért a teteje.
De ettől függetlenül, még ha be sem férnék, akkor is tetszik a boxermotor, a hagyományos forma, a kidolgozás, és a farmotor. Ezektől Porsche egy Porsche.
Szép a Cayman, de nekem mindig is a 911 jelenti a csúcsot.
tkazmer: biztos is, hogy jó.
-
CYBERIA
őstag
Jól van, ha a Porsche nem téma, akkor térjünk vissza a Volvóhoz:A titkos én - Volvo XC60 T6 AWD (2008) teszt
-
CYBERIA
őstag
Nem rossz kocsi, bár tény és való hogy nem eléggé Porsche.
Need For Speed Porsche Unlimiteddel játszott valaki?A Volvo és a SAAB mellett az egyik kedvenc márkám.
-
CYBERIA
őstag
Az erősített 2.5T motor típusa B5254T10, a 2.5FT típusa B5254T11.
Teljesítmény: 170 kW | 231 LE
Forgatónyomaték: 340 N·m @1700-4800 f/pÉs most már tényleg jó lenne, ha a PowerShift váltót be is építenék, ha már ki lett fejlesztve.
-
CYBERIA
őstag
Ebben az esetben teljesen nyugodtan meg is szüntethetik a teljesítményadót, és helyette az üzemanyagra tehetnek többet. Mondjuk literenként 10 Forintot.
Különben meg én jelenleg nem a teljesítményadót sokallom, hanem a kötelező biztosítást.
Évi 70 kiló felett van úgy, hogy szinte a legolcsóbb biztosítónál vagyok. -
CYBERIA
őstag
Nya Saab 9-5 – direktrapport från första provkörningen
Saab Elektrisk – vad som kunde ha blivit
Saab förnekar samtal med Fiat
Volvo P1800 i ny tappning
Fiat-ägt Saab bästa lösningen – Fiat bekräftar intresse
Fiat bekräftar Opel-intresse – ”perfekta partnern”
Nya Saab 9-5 provkörd: Snygg och körglad!
Fiats plan: Saab och 18.000 jobb ska bort!
Saab: "Vi pratar gärna med Fiat"
Söderlind: Är Fiat Saabs räddare?
Nya Saab 9-5 fångad på film i Trollhättan
Volvo P1800 - by Vöcks och Vizualtech!
Smickrat Saab tvekar om Fiat-allians
"Vi för inga diskussioner med Fiat"
Saab pusselbit i slaget om Opel
Hybridbilden Saab Fashionista!
Volvo-dubbel i STCC-premiären
Nytt tospann fra Opel -
CYBERIA
őstag
„1. A súlyadó és a teljesítmény között elég gyenge a korreláció.”
Mert? Ahányszor erősebb az autó, annyiszor nagyobb az adója, nincs semmilyen ugrás benne - feltéve, hogy azonos korú autókról beszélünk. Ezzel szerintem nincs probléma.2.
Nem értem, hogy mit kompenzálnak ezzel, ha valaki másfélszer több üzemanyagot vesz, az másfélszer annyit fizessen, ne háromszor. Szerintem.„Nem igazságos rendszer kell, hanem működő. Ez nem ilyen lesz, minden erősebb autó szlovák cégtulajdonban lesz.”
Ezzel egyetértek. -
CYBERIA
őstag
Autóipari szuperhatalom lehet a Fiatból
Na most ez azért érdekes, mert a SAAB-ot is megvehetik.
-
CYBERIA
őstag
Tudom lerágott csont, de rendszeresen ezzel a mumussal riogatnak minket: Kínaiak vehetik meg a Saabot
Ennél ez sokkal jobban tetszett:A norvég kormány veheti meg a SAAB-ot -
CYBERIA
őstag
Az van, hogy amennyivel erősebb az autó, annyival többet is fizet teljesítményadót/súlyadót.
Másfelől az üzemanyagon is elég sok az adó, nyilván az erősebb autó többet is fogyaszt általában, tehát ott is az erősebb nagyobb bevételt jelent. Tehát az ami most van, az nagy lehúzás, de legalább valamennyire igazságos. -
CYBERIA
őstag
Ha megméretnéd, tuti hogy jó ha 140 kW meglenne, persze vannak kivételek, olyan is van, ami több, mint amit gyárilag megadnak.
De azt nem tudom mit kell csinálni, hogy a mérést elfogadják.Szerk: én azért nem sok 150 kW feletti kocsit látok szaladgálni. Egyébként hülyeség, mitől különbözik egy 149 kW-os autó egy 151 kW-ostól, hogy kétszer annyit kelljen rá adózni?
-
CYBERIA
őstag
-
CYBERIA
őstag
Van itt valakinek 150 kW feletti teljesítményű járgánya?
-
CYBERIA
őstag
Na ezt nézzétek meg:[link]
Nekem kimondottan tetszik, el tudnám viselni a valóságban is.
-
CYBERIA
őstag
Mondjuk attól még, hogy nem az 1.6-os dízelt veszi, nem kell feltétlenül rámennie még a gatyájának is üzemanyagra. Nekem úgy tűnik, hogy feláldoznak egy kis presztízst a bevétel oltárán. Tudom, most szükség van rá.
Na most amiről beszélsz, az papíron (mérve) nem olyan gyönge 3000 alatt.
Alacsony fordulaton nem sokkal erősebb ennél a T4 sem, meg az 1.9D sem.
-
CYBERIA
őstag
Szép, de azért a viccet nem értetted meg
Ugyanis arról van szó, hogy a DRIVe modellhez (ami alapvetően takarékos) lehet kérni R-Design -t (ami viszont sportos). Na most a kettő itt éppen megfér egy autóban, de van a dologban egy kis furcsaság. Miért akar valaki sportosnak látszani, miközben éppen spórolós?
Egy T5 mellé természetes, de még a 2.0-hoz is elmegy. Az 1.6D DRIVe mellé viszont a legkevésbé. -
CYBERIA
őstag
Volvo offers R-Design Sport Package on DRIVe Models
Volvo DRIVe R-Design - snål och tuff!
Volvo C30, S40, V50 DRIVe tuffare med R-design
Volvos Kina-vd: "Den blåögda tiden är förbi"
Shanghai: Geely behöver inte Saab!
"Volvo kan ryka när som helst"
Ska norska staten köpa Saab?
Prisbomber fra Volvo
Video: Fra gatebil til løpsbil -
CYBERIA
őstag
válasz
PotyaPetya #862 üzenetére
PowerShift-ről más lenne a véleményed
-
CYBERIA
őstag
válasz
PotyaPetya #856 üzenetére
Nem, én V70-es vagyok.
De az S60R legalább annyira tetszik, ha nem jobban
Sajnálom is, hogy leállott a gyártása.Lövésem sincs hol van ilyen fékhez alkatrész. Márkaszervizben biztos, azon kívül meg jó kérdés, talán kérdezd meg az indexes Volvo fórumon.
-
CYBERIA
őstag
Külalak miatt lóg ki, írtam hogy nem rosszabb, tehát minőségileg nem lóg ki
Öthengeres dízelt a C30-ba is lehet kérni, de nekem az a véleményem, hogy túl rövid és könnyű autó ez egy ekkora motorhoz, elég orrnehéz lenne. Ide lenne jó valami kicsi turbós motor, ami viszont jelenleg nincs.
-
CYBERIA
őstag
válasz
PotyaPetya #848 üzenetére
Üdvözöllek a klubban
Épp időben szeRezted be a gépet, nekem már a katalógust sem akarták kiküldeni
Még egyszer gratulálok, a belső tere valami elképesztően jó, imádom!
-
CYBERIA
őstag
Én azt mondom, hogy mindig szerencse kérdése, a népítéleten is vannak 1 meg 2 csillagos Corollák.
Alapvetően nem megbízhatatlanok a Volvók, a C30 sem, de fekete bárány lehet bármelyik márkánál, akár Volvo, akár Tojoda. Akinek a megbízhatóság az elsődleges szempont az Porschét vegyen, sokkal megbízhatóbb bármelyik japánnál
Én senkit semmilyen kocsira nem beszélek rá, de tudom ajánlani a Volvo márkát. A C30 a Volvón belül kicsit kilóg a sorból, de nem rosszabb, mint a többi, csak kevésbé praktikus.
„Milyenek egyáltalán a Volvó dízelek?”
PSA-FordMire vagy kíváncsi?
-
CYBERIA
őstag
Idézek a 2009-es használtautó katalógusból:
„
Szerviztapasztalatok:
A Volvo kisautója az S40/V50 család rövidített padlólemezére épül, műszaki megoldásainak többsége is megegyezik a nagyobb testvérekével. A motorvezérlő elektronika frissítése sok esetben megoldhatja az indítási nehézségeket. A központi számítógép lehet a felelős a rádió, a CD-lejátszó és az egyéb elektromos kényelmi berendezések hibás működéséért; a megoldás az újraprogramozás. A kipufogógáz visszavezető szelepe (EGR) szintén hibaforrás: elkoszolódhat, a tisztítást szakszervizben érdemes elvégeztetni. Több tulajdonos is panaszkodik a szélzajra és beázásra. A probléma általában abból adódik, hogy az elektromos ablakemelő nem húzza fel teljesen az oldalablakot, és a parányi résen beszökik az eső, s befúj a szél. Itt is a számítógép programozása segíthet. A napfénytetős autóknál nagy szélzajjal találkozhat a tulajdonos, de nem nyitott állapotban, hanem zártnál. A jelenségért a tömítés lehet a felelős. A kábelköteg hibája zárlatot szélsőséges esetben tüzet) okozhat, s előfordulhat, hogy a sebességváltó egyes fokozatba váltáskor recsegve és nehezen engedelmeskedik. A futómű felől érkező fémes zajok legtöbbször a fékhez vezetnek: a tárcsa és a porvédő összeérnek. A javítás egyszerű és gyors.Hibalehetőségek:
Zárlatos kábelköteg, hibás motorvezérlő elektronika, EGR-szelep meghibásodása (dízel), szélzaj és beázás az oldalablaknál, zajos napfénytető, rossz CD-lejátszó, fémes zajok a futómű felől, recsegő sebességváltó.
”Hozzátenném még azt, hogy a Toyota Corollánál a lista nem rövidebb.
-
CYBERIA
őstag
Épp a római számokról olvastam, és csak most tűnt fel, hogy a latin XC 90-et jelent arab számokkal
-
CYBERIA
őstag
Volvo V60 – första skisserna på kombin
Ilyeneket ír, hogy az A4, a C-osztály, és a 3-as mellé pozicionálják, hossza 4,7 méter körül lesz. Aztán leírják, hogy a GTDi motorral mi van, lesz start-stop rendszer, PowerShift, elektromos szervó, DRIVe, zárható lesz a hűtőrács hidegben, sík lesz az alja, sok lesz benne a könnyűfém.
Biztonság szempontjából lesz „Collision Warning with Full Auto Brake” - ezt azt hiszem felesleges lefordítani - , meg a régi rendszerek továbbfejlesztései. -
CYBERIA
őstag
Passz, igazából azt sem tudom kinek a fejéből pattant ki az ötlet.
Én azért zárnám ki, hogy csak négyhengeresek lesznek mert OK, 180 lóerő négyhengeresből elfogadható, mondjuk a mostani szívó öthengeresek helyére. De az kizárnám, hogy a T6-ot is négyhengeres motorral pótolják, ez az autó ahhoz elég nagy, tegyünk értelmes motorokat is a motorháztető alá.
Még egy kétliteres turbós négyhengeres elfér az 1.6 mellé, 220 lóerő körül, de ha bevezetik a közvetlen befecskendezést az öthengereseknél is, akkor a mostaniaknál kb. >10%-kal erősebbek lesznek, alacsonyabb fogyasztás mellett.
Az én véleményem tehát az, hogy 300 lóerőhöz közelítve egyre nő a valószínűsége annak, hogy azt a teljesítményt öthengeres motorból hozzák ki.AMD Power: az is Horbury nevéhez fűződik.
-
CYBERIA
őstag
Rajta, csak rosszul.
Az S60 vajmi keveset fog profitálni belőle, ha csak négyhengeres motorok lesznek hozzáNa, van egy jó hírem is, úgy látszik visszajön a Volvóhoz Peter Horbury, az a Peter Horbury, akinek sok vér helyett a 850 utáni Volvók tervezése tapad a kezéhez, az XC60 és a még útban lévő S60 kivételével. Ha ez egyensúlyt teremt, akkor csak azt mondhatom rá, hogy jó ötlet visszajönni.
Befejezték a Volvo S60-as gyártását
Horbury tillbaka som designchef hos Volvo
Peter Horbury gör comeback som designchef hos Volvo
Sista Volvo S60 rullade ut från fabriken i morse
Saabs plan B – bli underleverantör
Bilförsäljningen fortsätter nedåt – stort ras för Saab
Maud Olofsson är i USA för att rädda Saab -
CYBERIA
őstag
Kérem, végre eljutott a dolog addig, hogy meg tudom mutatni az új, a 205 lovas D5 nyomatékgörbéjét:
Tehát a kép bal oldalán a D5244T10, a jobb oldalán a D5244T4 teljesítmény- és nyomatékgörbéje tekinthető meg.
Pluß az S80 facelift-ről egy-két kép és video itt.
-
CYBERIA
őstag
Korosodó tradíció - Saab 9-3 SportCombi teszt
Távozik a Volvo vezető tervezője
Volvos Steve Mattin slutar
Steve Mattin slutar som designchef på Volvo!
Volvos designchef Steve Mattin slutar!
Volvo kan vinna på krisenTehát az a helyzet, hogy távozik a Volvo Chris Bangle-je. Kíváncsi vagyok ki lesz az új van Hooydonk, folytatja-e amit Mattin elkezdett, vagy egy visszafogottabb stílust fog képviselni?
-
CYBERIA
őstag
DB9 jól néz ki, de hát ebben kategóriában szinte minden.
Egyébként BMW-vel is az a bajom, mint az S60-nal, gyakorlatilag nincs sima felület az autón, mindenhol bugyrozódik, tele van hajlításokkal, hurkákkal - teljesen feleslegesen. Másik mániám a lámpa, ott lehet a legtöbbet nyerni vagy bukni forma szempontjából, pl. a 3-as, de főleg az 1-es BMW (írhattam volna az új E-Klassét is) is egyszerűbb lámpákkal sokkal jobban nézne ki, bár mégy úgy is nőiesen gömbölyded lenne. Nem sok mindent örökölnek ezek az E30-tól a négy keréken kívül, pedig az nagyon el volt találva.
„van, aki a kombikra esküszik. van aki számára a konzervativizmust jelentik.”
Nálam a felépítés nem szempont, viszont épp a konzervativizmus az, ami kiveszőben van az újabb Volvókból, én mindig is annak a híve voltam, hogy ha valaki elindul egy (jó) irányba, akkor tartózkodjon az éles váltásoktól, mert az új irányzat nem biztos, hogy jól áll. Eddig a visszafogott, komoly arculatú kocsikról volt híres a cég, erre most itt az XC60, jön az S60, friss fiatalos, lezser. Ezzel lehet, hogy növeli az eladását, de a régi stabil vásárlók egy részét elbizonytalanítja, valamint a márka arculatát is bizonytalanná teszi.
Ez az S60-ra tökéletesen igaz.
Mondd meg, hogy akinek a régi S60 jött be, az most mit kezdjen magával? Az új nem alternatíva, mert teljesen más, még csak szedánnak sem minősíthető egyértelműen, pedig a nevéből ugye arra lehetne következtetni. -
CYBERIA
őstag
Igen, hát ez egyértelmű, láttuk a képeket.
Érdekes, hogy neked pont már az indiai Tata berkeiben készült/befejezett XF tetszik, nekem jobban bejön az XJS, vagy az XJ enyhe 140-es Volvo beütéssel:
Ettől függetlenül jól fog kinézni az S60, csak abszolút nem illik egy VOLVO-hoz!!!
És nekem alapvetően ezzel van bajom. -
CYBERIA
őstag
Az, meg az hogy ragadsz bele.
Tisztításban tényleg jó, ebben már csak a műanyag jobb.
Egyébként számomra kevésbe kellemes az érintése, mint a szöveté, és amit még nagyon utálok a bőrben, az az, hogy kopik, de nem úgy, mint a szövet, hanem töredezik, repedezik, nyűgös. Tudom ápolás és minőség kérdése is, de a jelenség létezik.(#818) tkazmer: hát persze, hogy nem mindegy, de ha egy zsír új S60-ast dobtak volna ki (nem feltétlenül abban a stílusban, aminek a megjelenésére várunk), valószínűleg azt is vinnék. Bár mostanában nagy sláger a terepjárónak látszó, terepjárásra korlátozottan alkalmas közlekedési eszköz, a SUV és leszármazottjai, valószínűleg ez a divat is közrejátszik. Lehet benne valami, mert mindenki csinál ilyesmit: Q5, GLK, X3, és a többiek.
Ház: igen, ez már egy fokkal jobb, nekem igazából kétféle stílus tetszik: a népi és a klasszikus.
-
CYBERIA
őstag
Ja, piszok jó autó, de formaterv szempontjából sehol sincs a 850R-hez képest, semmi Volvós.
(#811) tkazmer: szerintem azért ahhoz kevés, hogy kirántsa őket a sárból.
Mi az a ház? Elhiszem, hogy k~ modern, de gusztustalan sz¤rul néz ki
A 740 limuzint meg kíváncsi vagyok, hogy ki használja és mire
Bőrrel kapcsolatosan nekem az a véleményem, hogy a szellőztetett bőr az, amit esetleg kiválasztanék, egyébként nem annyira szeretem kocsiba, kabátnak viszont annál inkább.
-
CYBERIA
őstag
-
CYBERIA
őstag
lorcsi: enyhe PCC beütés.
sharpapa: R változat már amúgy sem. Még jó, hogy nem rég kérdezted, most itt a válasz.
Egyébként úgy is van, adjunk csak el mindent a kínaiaknak jó olcsón, kapjanak csak technikát, hadd hozzák be az olcsó szarjaikat. Vágjuk a fát magunk alatt, komolyan mondom. Most mintha nem lenne így is elég baja az iparnak, mintha nem lenne így is épp elég nagy a konkurencia, még a kínaiakat is erősítjük
Gratulálok.Persze még nem dőlt el semmi, remélem a pénzügyi szakemberek, managerek stb. gondolnak a jövőre is.
-
CYBERIA
őstag
-
CYBERIA
őstag
válasz
Versus82 #795 üzenetére
Igen, pont erre mondom, hogy nehéz ügy
Amiről tudok:
-DAB (feláras)
-CD, MP3, WMA
-AUX, USB, BlueTooth (feláras)
Így leírva nagyjából elég, mondjuk WAV, FLAC és APE még jól jönne.Persze ez az egész csak gondolat szintjén kezelendő, egyelőre messze vagyok attól, hogy zsír új V70-em legyen.
Gáborgyerek: „This light will come on at 7,500 mile (12,000 km) intervals, after 750 hours of driving or after 12 months, whichever occurs first, to remind the driver that the service interval has been exceeded. The light will stay on for 2 minutes after start until reset by the servicing retailer.”
Szerintem inkább szervizbe vidd, valószínűleg épp aktuális egy olajcsere, vagy valami.
-
CYBERIA
őstag
válasz
Versus82 #793 üzenetére
Az igen, az már tényleg elég komoly.
S60-ban még ki lehet kapni, de azon kívül már szinte mindenben a lebegő konzol van betéve, az meg egy „kicsit” más. Ez valami Alpine D-osztályú cucc, legalább is a premiumban.
...„én se értek hozzá, elvittem egy profihoz”...
Én szívesebben csinálnám magamnak, de mondom, ezeknél már nem olyan „egyszerű”, mint régen volt. Mondjuk a gyárinak megvan az az előnye, hogy a mélynyomó nem foglalja el a fél csomagtartót, hanem bele van integrálva. Persze biztos nem is szól úgy... -
CYBERIA
őstag
válasz
Versus82 #791 üzenetére
Építenék, 10-20 évvel régebbi kocsiknál még működött a dolog, de egy zsír új V70-be már nem olyan egyszerű beilleszteni egyedi konstrukciót.
Az ár-érték arány nyilván sokkal jobb a saját (főleg ha az ember amúgy ért is hozzá), de ebben már a fejegységnek sincs DIN helye, szóval nem egyszerű dolog. A másik dolog meg az, hogy ez így dizájnban meg mindenben illeszkedik a kocsihoz, most egy akármilyen fejegységgel k* nehéz lenne összehozni a navigációt, meg a többi dolgot. Korábban nem voltam híve a gyári dolgoknak, de mostanában úgy vagyok vele, hogy sz@r megbontani egy ilyen kocsit, szóval inkább a gyáriból a legigényesebb menjen bele, mást nem tudok vele kezdeni. Már a mostani V70-em is valami lehetetlen darab, nem DIN szabványos Volvo csatlakozókkal, külső erősítővel, igen nagy munka átalakítani.Nem tudom milyen kocsid van, hány hangszóróval, de biztos, hogy ugyanarról a rendszerről beszélünk? Ez a „Premium Sound” audio rendszer 12 hangszóróval, 5×130W, 420 000 Ft a felár, + a „Kiegészítő mélysugárzó a csomagtér alatt” 2x130W, 135 000 Ft-ért.
Rohadt sok pénz, de egy 15 milliós kocsinál erre már nem szabad sajnálni, mert (szerintem) más lehetőség úgy sincs.Kettes Golfba, Škodába, meg ilyen régebbi kocsikba kellemes dolgokat összehoztunk, de azokat még lehetett faragni. Mostaniaknál még az alsó-középkategóriások egy részéhez (C30-hoz pl. nem) hozzá lehet nyúlni, de felette már nagyon integrálva vannak a dolgok, aminek megvan az előnye is, de foglalkozni már nem tudok velük.
-
CYBERIA
őstag
válasz
sharpapa #789 üzenetére
Lehet, hogy nyáron egy 300-as is bekerül a családba, öcsémnek kell valami olcsó, egyszerű, megbízható gép, majd meglátjuk hogy felel meg ezeknek a követelményeknek.
Nem nagyon ismerem még ezeket, azért kérdezősködöm mindenhol.Most konfigurálgattam V70-est, a Premium Sound hangrendszer elég jónak néz ki Dynaudio hangszórókkal, hallott már valaki ilyet?
-
CYBERIA
őstag
Kázmér: az alapvető különbség a 4, 5 és 6 hengeresek között, hogy a hengerszám növekedésével egyre nyugodtabb járású a motor, egyre lágyabb, a munkavégzési ütemben van átfedés, ezt feltöltéssel pótolni nem lehet, szóval ebben a kérdésben egyetértés van.
Amit mondasz a D5-ről az alap kéne hogy legyen, plusz egy-két dimenzióval bővíteni a motorvezérlést nem nagy kunst.
sharpapa: biztosat nem lehet tudni, azt mondják 2010-re jön, most hogy ez mit jelent pontosan, azt nem tudom, de szerintem van rá esély, hogy az idén megjelenik. Kb. addig marad gyártásban a mostani, bár úgy rémlik, valahol olvastam már olyat, hogy már nem sokáig vesznek fel rendelést. Szerintem a Volvo Autó Hungáriától kéne megkérdezni, ők többet tudnak.
A biturbós D5 pedig már el is készült, nemrég volt róla szó, az 518. hsz-tól olvashatók a megjegyzések: [link]
Ha engem kérdezel, nekem is jobban tetszenek a régi szögletesebb, letisztultabb formák, de sajnos bent a Volvónál máshogy gondolkodnak.
Tény, hogy az S60 jól néz ki, de én így vagyok a mostani S80-nal is, az S70, S90, 850-nel is (ha már sedan).
3. V70-nél is csak a hátsó lámpákat kéne lecserélni valami ódivatúbb oszloposra.Jut eszembe, háromszázasokkal van valakinek tapasztalata?
-
CYBERIA
őstag
Saját tapasztalattal nem rendelkezem, azt mondják jó. Egy V70-et nyilván nem repít, de lehet vele közlekedni, és a fogyasztása is kimondottan jó. C4-ben persze erősebbnek tűnhet.
Nem tudom mi lesz a vége a dolognak, mert egy-két erős négyhengeres elfér, de az sose lesz olyan, mint egy 5 vagy 6 hengeres. Persze mire legközelebb kocsit veszek, lehet, hogy henger sem lesz benne.
Volvo to Offer Sport and Comfort Chassis Options on Facelifted S80
Volvos sexa – en pigg åttioåring
AB Volvo visar fortsatt intresse för Volvo Personvagnar
Ska Volvo köpa tillbaka Volvo?Tehát arról van szó, hogy a Volvo AB lehet, hogy visszaveszi a Volvo Cars-t!
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox tulajok OFF topicja
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Eredeti játékok OFF topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- OLED TV topic
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- Formula-1
- World of Tanks - MMO
- További aktív témák...
- Lenovo ThinkPad X270 (16) - i5-7300U, 16GB, 512GB SSD, 12" FULL HD
- Kodak PD460 Instant Dock Printer / Számla és Garancia
- HIBÁTLAN iPhone 11 128GB White -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3032, 100% Akkumulátor
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X250 - i7-5GEN I 8GB I 256GB SSD I 12,5" HD I Cam I W10 I Garancia!
- IKEA (HAVREHOJ) tablet tartó
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest