Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • AMDFan

    addikt

    válasz lolal #6323 üzenetére

    Én nem találtam itthon értelmes S60-at, ami pedig jó lett volna az irgalmatlan áron volt. Egy haverom hatására Skóciából hoztam haza egy full bőrös, csomó extrával telepakolt 2004-es, S60 2.0T SE-t, 110 ezer km-el, átszámolva 750 ezer forintért. Lámpacsere 60 ezer Ft-ba került, ez az amit mindenképpen meg kell tenni műszaki előtt, mert másba nem tudnak belekötni. Ez 1 éve volt, azóta 23.000km-t raktam a gépbe, 70% autópálya 20% Budapest, 10% vidéki út. Előtte egy Avensisem volt, nem igazán egy kategória a kettő. Mivel nem vagyok multimilliomos, ezért valószínűleg a következő autóm is jobbkormányos lesz, GB-ben sokkal korrektebbek a kereskedők mint itthon, sokkal nagyobb a választék, jobb az általános állapota az autóknak, és sokkal olcsóbbak. Miért adnék ugyanazért a technikáért 2x annyi pénzt? Inkább odafigyelek az autó műszaki állapotára. A jobbkormányból még sosem adódott olyan problémám ami miatt veszélyben éreztem volna magam. Egyetlen minimális hátránya van, én minden nap mélygarázsba állok ki-be, ilyenkor át kell hajolni a másik oldalra, szóval kb 3 másodperccel tovább tart a művelet. Ez nálam belefér.

    Az üzemanyag témához hozzászólva, én kb 2 éve kizárólag prémiumot tankolok a molnál (evo neo). Nálam elég egyértelműen megmutatkozott a különbség, bár nem teljesítményben és fogyasztásban vettem észre, az nagyon sok mindentől függ még. Ellenben az akkori motorom egy Kawa ZX6R volt, még a régi 2002es karburátoros verzió. Na ebbe ha sima 95-öst raktam, akkor 3-4 nap állás után nem volt hajlandó elsőre indulni, kellett kb 3-4 ráindítás szivatóval mire beröffent. Amikor Evo neot raktam bele, akkor érdekes módon 1-2 hét állás után is pöccre indult. Ezt később az autóimnál (a Toyota és a Volvo is) olyan formában vettem észre, hogy kizárólag hidegen, sima 95össel indulás után, 2esben nagyobb gázadásra minimálisan meg-meg torpant az autó. Na ezt evo neoval nem csinálják.

Új hozzászólás Aktív témák