- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Mozgásban az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A korábban csak mobilokra/tabletekre megjelent FPS hamarosan PC-n is elérhető lesz.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
ph A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lord Zero
addikt
válasz Lord Zero #17 üzenetére
amúgy: a 3 felsorolt közül én az alfara szavaznék, szerintem az is a legdrágább a mai modellek közül
a fiat nagyon hamar amortizálódik, én 1 évig használtam vadonatúj bravot (én hoztam ki a szalonból, szóval tuti nullkilométeres volt), ennyi idő alatt minden lengéscsillapítója szétcsesződött, sebváltó lötyögni kezdett, riccs-reccs mindenhol..nem, mindegy
-
#16741888
törölt tag
válasz Lord Zero #26 üzenetére
Szerintem rog utánad megfogalmazta a lényeget
De egyébként a legegyszerűbb belátni az olasz autók híres megbízhatatlanságát.
Felmész egy német használtautó honlapra rákeresel Fiatra Alfára vagy Lancsára egy csomó autó lesz 1000-2000 küvecsért(euroküvecs). A legtöbbet azért adják olcsón noha nincsenek több mint 6évesek mert MOTOR DEFEAT és hasonlók...
De amiket írtál azok azért ott vannak. főleg a Very Wrong