- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- 1520 mAh-val rövidíthetik meg Európát
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Motorola Edge 50 Ultra - szépen kifaragták
- Telekom mobilszolgáltatások
- Fotók, videók mobillal
-
Mobilarena
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak 2023-as konklúziója majd 2024-as konklúziója GalaHU tollából, illetve itt található a fórumtársak cockpitjeinek galériája.
Itt egy nagyon hasznos setup guide, mindenre kiterjedően, angol nyelven.
Új hozzászólás Aktív témák
-
szacsee
nagyúr
Megpróbálok válaszolni. (egyéni vélemény)
Pedál szerintem az egyik legfontosabb, ha kétpedálos verziót nézel akkor nem lesz pontos a fékút ami sok bosszúságot okoz majd (T150 / T300RS ) ami csak mókolással fejleszthető.
T3PA pedállal mellékelt T300RS GT és a T150Pro annyiból jobb, hogy adnak hozzá egy fék modot, ami egy kúpos gumiból áll, így kb be tudod lőni érzetre azt a pontot, amikor fogni kezd a fék és ehhez állítod a játékot, vagy a beállításokban a pedál végpontját. Ezzel recízebb egyforma fékútat tudsz venni, hamarabb begyakorolható, itt már izommemóriára támaszkodsz.
T300 és a T150 kormány bázis közt két fő különbség van. Egyrészt a hajtáslánc, ami T300-nál szíjas és erősebb a motor, így közvetlenebbnek érzed a kormányzást. T150 is jó kormány, de pl driftre, rally-ra nem biztos, hogy ajánlanám az előző dolgok miatt. Túl sok korrigálásra, ellenkormányzásra van szükség, és a gyengébb motor miatt a hajtásláncon elvesző erő miatt úgy érzi az ember, hogy késik a kormány kicsit.
Másik különbség, hogy T300-nál cserélhető a perec.Logitechet pedig más miatt szeretjük, a pedálok strapabírók, bár itt is személyre kell szabni a fékpedált, de nem ördöngős dolog + ezer modot kapsz hozzá progresszív rugón keresztül gumi és szivacsbetétig (amit otthon is barkácsolhatsz), de akár mérlegcellát is.
Kormány pedig a T150 és a T300 között van, annyi különbséggel, hogy fogaskerekes, emiatt hangosabb. Legnagyobb előnye viszont az, hogy kb elpusztíthatatlanok, ha nem gyalázták szét.Drift és rally esetén ha nincs sok pénz, akkor G29, rally-hoz kicsit moddolni kell a féket.
GT, F1 esetén T150 Pro-val nyitnék
Ha mindenest akarsz, akkor olcsóbb régióban G29, drágábban T300RS GT-t érdemes becélozni, hosszú távon megéri ez a választás.Ha butaságot írtam üssetek...
Új hozzászólás Aktív témák
- V-Moda Crossfade M-100 Master
- Nitro AN515-57 15.6" FHD IPS i5-11400H RTX 3050 16GB DDR4 512GB NVMe SSD gar
- Precision 5550 15.6" FHD+ IPS i7-10850H T1000 16GB 512GB NVMe magyar vbill ujjolv IR kam gar
- Csere-Beszámítás! MSI Gaming X RTX 4060Ti 16GB GDRR6 Videokártya!
- Csere-Beszámítás! Manli RTX 3070Ti 8GB GDDR6X Videokártya!
- AKCIÓ! Lenovo Thinkpad T14 Gen 3 üzleti notebook - i5 1245U 16GB RAM 512GB SSD Intel Iris XeW11
- Konzol felvásárlás!! Playstation 5, Playstation 5 Pro
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 13400F 32/64GB RAM RX 7700 XT 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Új szintre emelnéd a géped sebességét? Ne várj tovább!
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG MAXIMUS Z790 HERO alaplap garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest