Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pakriksz

    őstag

    válasz Toncsi #6144 üzenetére

    Az pedig megintcsak nem a ramtól függ, hanem inkább a GPU teljesítményétől. Az meg hogy olcsó videokártyán nem megy úgy mint quadron, az pedig mesterséges dolog, hogy megvedd a jóval drágább "profinak" nevezett kártyát ami ugyan az mint a sima(legfeljebb az ECC memóriában különbözik), csak más a neve :)
    Én is megnéztem a vramhasználatot, 468 megánál van maxban egy 110k háromszöges modellel, 4096*4096, 2048*2048-as, és pár darab 128*128-as és 512*512-es textúrával, 512 megás videokártyával, amiből 300 a desktopra megy el.
    Játékokba/realtime renderre való modellezésre, bőven elég az 512 mega is.

    Lehet-e elementeket a maxban a saját középponjuk képest nagyítani, anélkül hogy szétbontanám külön objektumokká? (Úgy hogy kijelölök egy rakás egymáshoz nem kapcsolódó elementet (sima quad mind))

    Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"

Új hozzászólás Aktív témák