- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Samsung Galaxy A70 - áram, erősség
- Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
- Érkezőben a Poco M6 4G
Hirdetés
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
TrollBalint:
MAX? Vagy Maya?
Mindenesetre az a probléma, hogy az UV koordináták nincsennek jól meg azon az oldalon, ugyanazokat kapja, mint a jó oldal. A textúra ráhúzásának irányát kell megváltoztatni oldalirányú planarra. A MAX-os megoldás: Az alsó ház dobozt kijelölöd: Modifiers->UV Coordinates->UVW Mapping. Ezután az UVW Mappingnak van egy olyan értéke, hogy Planar vagy cylinderical... Na az legyen BOX... És meg is van oldva...
Ahhoz képest hogy nem vagyok MAX-os egész vágom mégStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)