Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Nyúltáp

    senior tag

    nos, megnéztem ezt a smooth-os dolgot

    smooth: Ez ugyebár nem nyúl a modellhez, csak a felületek normálvektorainak állítgatásával simítja el a modellt. 3 él(vertex?) egymással bezárt szöge alapján számolja ki, hogy kell-e, ill. milyen mértékben simítani az adott felületen.
    Legszemléletesebb példa erre asszem egy gömb smooth-al, ill. nélküle.

    Bővebben: link

    meshsmooth: Ugyanúgy 3 él egymással bezárt szöge alapján simítja el a felületet, viszont ezt új élek berakásával teszi:
    Bővebben: link

    turbosmooth: ugyanaz, mint a meshsmooth, csak egyszerűbb, gyorsabb, és szerintem szebb eredményt produkál...sokkal szárazabb, biztonságosabb érzés:DDD, viszont sokkal kevesebb a beállítási lehetőség:
    Bővebben: link
    Érdemes amúgy megnézni egy modellt meshsmooth 5ös itterációval és turbosmooth 5ös itterációval, min. 10szer gyorabb a turbosm.

    Van még egy módszer amúgy a modellek simítására, a tessellate, ez egyszerűen 2 él berakásával feloszt egy polygont 4 részre. Majd a tension mező értékének állítgatásával fel lehet ''puffasztani'' a modellünket, amivel olyasmi hatást érünk el, mintha lekerekítenénk azt. Szoktam néha használni, főleg azért, mert nem barmolja szét a wire-t, szép eredményt produkál.
    Bővebben: link

    Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

Új hozzászólás Aktív témák