Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mr_ricsi

    veterán

    válasz radamsky #9999 üzenetére

    A kinézett gépet megkeresed a ce.computers.toshiba-europe.com-on. Ott elolvashatod, hogy a Toshiba mennyi garit ad az adott notira.

    A vásárláskor a bolt biztosan adja a törvényileg előírt 1 évet, és még adhat további éveket. Az 1 év feletti garira kiköthet egyedi feltételeket, például, hogy csak náluk lehet szervizelni.
    A vásárlás után ha a Toshiba honlapján regisztrálod a notidat, akkor megkapod a Toshibás 2 vagy 3 év nemzetközi jótállást. Ezzel a notidra lesz hozom-viszem garis javítás, de személyesen is beviheted a Toshiba Tehnotrade szervizeibe. És a Toshibás javításokhoz nem kell hogy nálad legyen a számla vagy a garipapír, mert a noti gyáriszáma alapján is beveszik.

    Ha például a notidra a Toshiba adott 2 évet, a bolt pedig 3-at, akkor 2 évig javíttathatod a boltban is, és a nemzetközi garival is, a 3. évben pedig már csak a boltban. (Kivéve, ha a bolt hivatalos Toshibás garikiterjesztést adott, mert akkor a 3. évben is a Toshiba hálózatot érdemes felkeresni.)

    És ezen kívül még garikiterjesztés is vásárolható a notihoz, 3 vagy 4 évre, adatmentési biztosítás 1-2-3-4 évre, és van olyan is, amikor megsérülése, ellopása, megsemmisülése esetén új notit adnak.

Új hozzászólás Aktív témák