- Okosóra és okoskiegészítő topik
- One UI zápor szórta meg Európát
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Mobil flották
- One mobilszolgáltatások
- Jobb hajlítható kijelzőt gyárt a Samsung
- Samsung Galaxy Z Fold6 - ugyanaz, sarkosan fogalmazva
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
Új hozzászólás Aktív témák
-
H.Istvan25
senior tag
Ha azt írják, hogy fődarab csere az mit takar? Alaplapot cseréltek, vagy kompletten teljesen új készüléket kapok?
-
-Libuska-
újonc
Sziasztok!
Eddig a telemaxnál a telefonom állapota az volt hogy elhagyta a szervizt,most viszont azt írja : balra a sevice center
Ez mit jelent???
11.15.-én vizsgálták (és törték) a telefonom.
Csütörtökön olvastam a állapotot már,hogy elhagyta a szervizt,kezdtem örülni,hogy magyarázatot kapok, hogy mi lett a telefonommal.
Mikorra érkezhet meg? Hogy van náluk a visszaküldés? -
#29201408
törölt tag
Sziasztok, segítsetek, másfél éve vettem egy iphone-t a tmobile-nál, és egyik nap leesett, eltört, biztosításom van, ma fogják elszállítani, de a telefonban javításról beszéltek, holott én mikor vettem és kötöttem a biztosítást, azt mondták, az apple nem javít, hanem cserél
A TMX Mobile szervizbe viszik, és elég rossz véleményeket olvasok róluk.
Valaki járt már így?
köszönöm előre is -
-Libuska-
újonc
válasz
mike1334 #345 üzenetére
Még nem vettem át,a tmx honlapján kerestem rá,mi újság a telefonnal. A státusz,hogy elhagyta a szervizközpontot. Még a helyi samsung szerviz nem értesített,hogy visszaérkezett a telefonom.
Mindenképp reklamálni fogok.
Ha elismerik,hogy ilyen sérülés nem volt rajta,akkor visszaküldik újra javításra? Ilyen esetben az eredeti problémát is javíthatják utólag?
Vagy milyen teendőim lesznek? -
-Libuska-
újonc
válasz
mike1334 #343 üzenetére
Igen,megvan a papír. Azon semmiféle törés nincs írva. LE is fényképezték. Én inkább arra leszek kíváncsi,mennyire lesznek segítőkészek.
Tudom nem nagy törés,de ennyi se volt rajta. Kopottas volt,nem tagadom,de nem törött.Mostmár én is jobban utánajárok,hogy szervizeltetem a telefonom. De egy olyan céggel,amiről ennyi negatívum szerepel a neten,hogy állhat szóba egy samsung stb. szerviz????
[kép] -
mike1334
veterán
válasz
-Libuska- #342 üzenetére
A samsung szervízben mikor átvették a telót aláírtál egy lapot Te is meg ők is (2 példányban), amin rajta volt a probléma és az esetleges külsérelmi nyomok...ha azon nem volt sérülés, de mikor visszakapod van rajta, akkor reklamálj, hogy te nem így adtad át..
A telemax meg egy kalap *********, többet nem veszek olyan készüléket, amit ők szervizelnek.
-
-Libuska-
újonc
Na most nagyon elkeserítettetek. :'( 2016. 11. 07-én adtam le a készülékem,azóta semmi hír róla. Olvastam,hogy utána lehet nézni IMEI szám alapján. Na hát akkor lássuk! És most kb a sírás kerülget.
Véleményük: A készüléket ért erős mechanikai hatás következtében annak kijelzője elrepedt, betört. A
törés/sérülés nem rendeltetésszerű használat során keletkezett. Véleményünk szerint a
készüléket ért sérülés következménye az ügyfél által panaszolt jelenség. A mechanikai
sérülés miatt a kijelző garanciális cseréjére a gyártói utasítások értelmében nincs
lehetőségünk. A cseréjét csak fizetős keretek között tudjuk biztosítani.Elrepedt,betört kijelző????????? Oké,hogy nem patika állapotú volt. Nem mindig tartottam tokban,de törött???? Még repedés se volt rajta....
Sajna nem tudtam,hogy ilyen "jó" a hírük és nem fényképeztem le előtte a telefont. A samsung szervizben (Ők küldték tovább) ugyan lefényképezték amikor leadtam,de nem tudom azzal érek e valamit.
Elviekben már úton van vissza,hát remélem csak túlzásba estek a véleményezésnél.Amúgy annyi problémám volt vele,hogy néha csak úgy elment a hang, mind a csengő- és beszédhang is. Újraindítással helyrejött,de volt, hogy naponta többször újra kellett indítani.
-
Kis Bokrász
csendes tag
Sziasztok ! Tudom nem ez a topic amibe kéne de nincs olyan. Na de nagyon köszönném ha segitene valaki .
Tehát baj :Van egy Samsung galaxy s3 telefonom és cseréltem rajta üveget . Ezzel nem is volt gond ameddig egy idő után elkezdett egy hibát : kis idö után leáll a touch screen meg a back meg a menü gomb is . A a home meg a többi megy csak más nem... Ha stand by be teszem meg megint elinditom megint megy egy darabig.... Ez mitől van ?ElŐRE KÖSZÖNÖM !!
-
FIREBLADE78
addikt
Sziasztok. Beléptem a telemaxhoz kapott munkalappal. Munkalapon elvégzett szolgáltatások: készülék csere,teszt,alkatrész csere szerepel. Statusz: elhagyta a szervizközpontot. Ha jól értem,kicserélték és kapok egy refurbot (szifon 6s) és úton van felém?
-
jabbee
csendes tag
Kedves Fórumozók!
Elküldtem a Mate8-amat törött kijelzővel (és tényleg csak a kijelző törött, nem oldalára esett vagy ilyesmi), majd egy rövidke két hét alatt sikerült árajánlatot adniuk, miszerint cserélnék a kijelzőt meg a HÁTLAPOT. Szeretném, ha úgy javítanák meg, hogy garanciális maradjon a készülék, így viszont csak a TMX javíthatja.
Na most egyenesen lehúzás, hogy fizessek +20e ft-ot, egy hátlap cserére, ami szükségtelen. (még képeket is csináltak amiken látszik hogy a keret és a hátlap sérülésmentes, meg egyébként kijelző csere videókon is mondják, hogy az eddig használt hátlapot használjuk továbbra is).
Szóval erősen felmerült bennem a gyanú, hogy mint lassan több száz embertársamat, engem is át akarnak vágni.Másrészről utána érdeklődtem, és máshol ugyanúgy 40-ért cserélnék, csak ebben az esetben ugrik a garancia (3 hónapos készülék).
Valakinek van valami javaslata, hogy mit tudok csinálni? TMX-el hadakozzak, vagy Huawei ügyfélszolgálaton? (nem szolgáltatónál vettem a telefont). Fizessem ki a 3000 ft-ot bevizsgálásért és javíttassam máshol?
Köszönöm előre is!
-
mike1334
veterán
Üdv mindenki!
Látom nem én vagyok egyedül elégedetlen a Telemax nyújtotta "szolgáltatással".
Történt az, hogy ügyetlen voltam vízbe ejtettem a telefonomat. Rohantam egyből helyi samsung boltba, gyorsan szárították, megmenekült a telefonom. Ugyanakkor új volt a bolt és nem volt présük, ezért megkértek, hogy két hét múlva menjek vissza, addig a ragasztó is elég a telónak, nem fog szétesni (felül, a telefon tetején kb 1-1.5 mmre felvált a kijelző). Nem is volt nagy gond, csak a közelségérzékelő nem működött, de gondoltam, majd két hét múlva. Visszavittem, melegítés, préselés, pár óra múlva nálam a teló újra. Igen ám, de estére megint felvált. Következő héten teló vissza, újra melegítés préselés...eredmény ugyanaz. Ekkor már rendeltek hozzá ragasztót, újraragasztották, prés...estére megint felvált...
Mondták, hogy ebből szerviz lesz, kérdeztem, hogy érdemes-e hiszen beázott..azt mondták egy próbát megér...
Egy héttel később Telemax visszaküldte, megtagadva a garanciás javítást, hiszen a telefon beázott, ezáltal olyan elektronikai (!) sérüléseket szenvedett, ami a problémát okozza...(a boltban a lapra annyit írtak, hogy a probléma, hogy többszöri ragasztásra is felválik...).
Látszott a telefonon, hogy sebtében rakták össze, a hangszóró is kicsit kiáll a készülékházból, illetve most már felül alig válik fel (közelségérzékelő továbbra sem működik), de alul a gomboknál sokkal jobban, így a gombok nem is működnek, csak ha előtte erősen lenyomom a kijelzőt...
Szóval egy kissé hibás (inkább esztétikai) telefont sikerült gyakorlatilag használhatatlanná tenniük...Esetleg tudja valaki itt olyan igazságügyi szakértő elérhetőségét, akinek a szakvéleményét elfogadja a fogyasztóvédelem is? Bevizsgáltatnák, hogy valóban a szerviz által jelzett hiba (elektronikai sérülés...wtf...) okozza, hogy a kijelző nem akar a helyén maradni, vagy egyéb...ha kiderül, hogy nem az általuk feltüntetett okból származik a hiba, és így hamis indokkal tagadták meg a garanciális javítást (szerintem meg se nézték mi baja, csak szétszedték és látták, hogy beázott...), akkor máshol megcsináltatom és fizetési meghagyást bocsáttatok ki közjegyzőnél a szerviz ellen a javítási költségre, plusz a fogyasztóvédelemhez fordulok, hátha kap a telemax is egy szép bírságot.
-
Jacika
csendes tag
Ezeket próbálta már valaki?
TMX Mobile Solution Szerviz Kft.
Település: Budaörs
Megtalált albejegyzés:
Kinizsi utca 2 /B (30) 196-9377
Albejegyzések:
Budaörs (30) 935-9885
Budaörs (30) 935-9913
Budaörs (30) 935-9926
Budaörs (30) 935-9954
Budaörs (30) 935-9968
Budaörs (30) 935-9978
Budaörs (30) 935-9990 -
#04441088
törölt tag
Új Telemax tapasztalat, kivételesen pozitív.
-
laskr99
addikt
-
laskr99
addikt
Sziasztok!
Asus Nexus 7 2013 tabletem megy touch probléma és melegedés miatt szervízbe. Edigitalhoz viszem vissza de ahogy láttam telemax az Asus szervize. Meg tudjátok mondani mire számítsak? És mire készüljek? Fotók a tabról stb. -
dugo_
veterán
válasz
Don Atosz #329 üzenetére
Függ hát. Az olcsók mindenképp kerülendőek szerviz ide vagy oda, a drágákat pedig működő garancia nélkül igazi lutri bevállalni, még akkor is, ha vannak jól sikerült szériák.
A Thinkpad vonalat szerencsére nem a Telemax szervizeli, de azok is lecsúsztak a konkurenciákhoz képest. -
dugo_
veterán
válasz
01andris #326 üzenetére
Nem, az emag szerte Európából összekukázott szürkeimportos gépeket árul román garanciával. Szervizeltetni Romániába viszik a gépeket a saját szerződött partnerükhöz.
Emagról felfújható gumikacsánál komolyabb dolgot nem veszünk, pláne nem drága elektronikai eszközt...
Másrészt ne vegyél Lenovo laptopot jelenleg, mert a Telemax mellett az általános minőségük is a béka segge alatt van, ezt hosszú évek kitartó munkájával érték el.
-
01andris
tag
Egy kérdés ha én az Emagtól veszek Lenovo laptopot azt is a Telemax szervizeli?
-
#04441088
törölt tag
Sziasztok!
Tervezem egy Lenovo Y700-as notebook váráslását, emiatt keveredtem ide. Több, mint 2 órája olvasom a különböző történeteket itt, homáron és fb-on. A pofám leszakad. Ha kiperkálok 360-380 k-t egy notebookra és bármikor felmerül egy garanciális probléma, mivel ez a hivatalos szerviz nem fogok tudni mit csinálni. Konkrétan 10-ből 9 embert szopatnak. Műszakilag nullák, jobban elcseszik a dolgokat az esetek többségében, egyértelmű problémákon akadnak fel hónapokig és a kommunikációs készségük sem áll a helyzet magaslatán. Remélem elkerülöm majd őket, de ha úgy hozza az élet, hogy mégse és valamit elbasznak..
Csak tudnám, hogy hogy működhet egy ilyen balf*sz, pofátlan banda még mindig -
Gery1987
őstag
Sziasztok!
Ez most komoly, hogy láttam ami a netes honlapon van? A HTC-ket csak Pesten lehet leadni? Az enyém szolgáltatós és magától keletkezett rajta egy repedés. Valami vagy kinyomta a házat vagy valami történt mert megakad a körmöm a készülékházon. HTC Desire 530 és unibody a telefon. Szerintetek? Beviszem T-Pontba az megoldás? Nincs humorom egy egész napot erre elbaszni és Baranyából felmenni Pestre.
-
bboss61
csendes tag
Sziasztok,
Az alábbi post linkjében megosztanám veletek történetem.
Én 3 hivatalos panasz levél után, ezzel zártam szélmalom harcomat a TMX-el és a Lenovo-val.https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1314224115277809&set=o.162020087203449&type=3&theater
-
blizzrd
senior tag
Szia!
Én a helyedben az üzletben verném az asztalt, hiszen mint írtam jogilag velük vagy kapcsolatban. Az,hogy ők ezt milyen módon rendezik a szervízzel, az az ő dolguk. Ahogy többen is mondták, a harmadik szervizelés után lehet kérni már a cserét / csereutalványt, illetve én a vásárlók könyvét is megpróbálnám. Plusz ha sokáig elhúzzák a javítást, akkor lehet hivatkozni a Ptk. szavatosságról szóló részére ahol is előírják a szervizeknek az ésszerű időn belül történő javítást.
Pacsi
-
-
KisBundi
őstag
Egy sima Galaxy S6 "beégett" kijelzőjét nem tudták kicserélni és a telefont javíthatatlannak ítélték meg. Csak jelzem, hogy a készülék hibátlan volt, de sikerült javíthatatlanná tenniük. Kérdem én, hogy ha ezt nem tudják megcsinálni akkor mit tudnak?? Kapok egy csereutalványt és kocogjak el vele oda ahol a telefont vettem, cirka 300km-re. Kíváncsi vagyok, hogy a csereutalvánnyal vajon milyen készüléket sikerül elhoznom.
-
MK VII
veterán
Már beleírattam a jegyzőkönyvbe, hogy utoljára küldtem fel a szervizbe a készüléket.
Egyébként a Huawei FB oldalán is folyamatosan jelzem nekik ezt az egész történetet..
Ha valakit érdekel. -
-
MK VII
veterán
Telekomnál vettem... Másodszor viszem vissza hozzájuk.. (Háromszor küldtem fel én a szervizbe, mert a Telekomos ügyintéző simán rávágta, hogy a garanciális ügyeket nem az ő dolguk intézni.. Ezt azóta már tisztáztam a Telekom üzletvezetőjével, hogy hogy mondhatott ilyet az ügyintéző.)
Másodszor kértem csereutalványt, hogy levásárolhassam a készülékem árát illetve egy teljesen új bontatlan ugyan ilyen készüléket kapjak helyette..
Csereutalványt csak a szerviz írhat amit a szolgáltatómnál válthatok be. Ha a szerviz ilyen kis gyennyzsák, hogy telibeszarja a pofám sorozatosan akkor mit csináljak? Nem kapok csereutalványt.
Békéltető testülethez fogok fordulni ezután már az biztos. Sőt.. Még lehet, hogy most megindítom a dolgot amíg a szervizben van a telefonom. -
blizzrd
senior tag
Szia!
Én anno a kereskedőnél vertem az asztalt, és levásárolhattam az árát, ennél sokkal kisebb probléma miatt. Ha üzletben vetted a telót, szerintem oda vidd vissza, hiszen alapvetően a szakszervízzel semmilyen szerződéses jogviszonyban nem vagy.
A Honor márkaképviseletét meg ameddig lehet hagyd ki szerintem. Én is anno írtam nekik, de szerintem oltári kretének. bekértek minden papírt, majd közölték ,hogy nem vizsgálják, hogy hol került a sérülés a telóra, úgy, hogy hibátlanul adtam le és összekarcolva jött vissza a Telemaxtól.
Vásárlók könyve, békéltető, plusz rengeteg türelem...sajnos. A hazai törvénykezés szinte alig védi a fogyasztót.
Pacsi
-
MK VII
veterán
Na.. Ismét itt...
Kész vagyok már a Telemaxtól.
Negyedszerre kaptam tőlük vissza rossz készüléket.
Most utoljára csereutalványt igényeltem, persze nem kaptam, de örülhettem, mert küldtek egy "új" készüléket..
Örültem is.. Egy napig.. Egy nap után vettem észre, hogy sorozatosan elfelejt a giroszkóp működni a telefonban. Kamera módban nem fordítja a képet, ha fordítom a telefont.. Fejjel lefelé vagy féloldalasan készíti a képeket, böngészőben nem fordul a kép, ha elfordítom a telefont, hangszórója behalkul játékokban..Köszi Telemax, rohadjál meg...
Meddig szórakozik velem ez a telibekúrt szerviz?
Most megint visszavittem a szolgáltatómhoz. Ismét csereutalvány kiállítását kértem, de úgy látszik a Huawei is szórakozik velem és azt akarja, hogy a békéltetőhöz menjek a problémámmal..Huawei válasza egyik levelemre.:
"Szeretnénk tájékoztatni, hogy a készülékét a kérésének megfelelően be fogjuk vizsgálni. Több tesztelésen át fog esni. Amennyiben az illetékes ügyosztályunk jóvá hagyja a csereutalvány kiállítását, akkor ez meg is fog történni.
Amennyiben a teszteléseinken a készüléke átmegy és a márkaszervizünkben töltött idő alatt kifogástalanul működik, akkor sajnos nem áll módunkban csereutalványt kiállítani.
Természetesen az Ön elégedettsége a legfontosabb számunkra, ezért kiemelten kezeljük az ügyet.
"Tehát akkor most megint visszakaphatok egy javított készüléket..
Nagyon szép.. Ötödször küldtem most vissza a készüléket. Hatodszor is kapok egy szart mit csináljak? Kit jelentsek fel? Vagy le kell nyelnem mint fogyasztó ezt a fajta bánásmódot?
Békéltető testülethez fordulhatok már, ha jól tudom, mert nem tudta teljesíteni a szolgáltató a kérésemet miszerint csereutalvány kiállítását kértem? -
-
toompa
őstag
válasz
pajszer91 #306 üzenetére
Köszi a választ!
Elég ha a számlán szereplő személy ott van vagy nekem is ott kell lenni,mert ráírták a nevem?
Elég nagy a távolság közöttünk,azért érdekelne.
A csereutalványt el tudom neki juttatni,ő meg visszapostázza a telót. Ez megoldható,de nem kocsikáznék most több száz kilométert. -
pajszer91
tag
Heló
Ugyanebben a cipőben jártam 2 héttel ezelőtt, és sajnos a Telenor csak akkor cseréli ki új készülékre ha a számlán szereplő személy ott van. A csere utalványomon rajta volt az én nevem és azé is akinek a számlán szerepel a neve. Szóval az előző tulaj közreműködése mindenképp kell Telenornál. -
toompa
őstag
Üdv!
Segítségre lenne szükségem!
A lényeg annyi,hogy telenoros készülékről lenne szó,ami előfizetésre lett vásárolva de nem az én nevemre.
A szerviz csereutalványt adna.Be tudom én ezt váltani vagy mindenképp csak akinek a nevére szól az előfizetés? Hogy néz ki egy ilyen csereutalvány?
Névre szól? Nem gond az,hogy az én nevemre lett beadva a teló?
Még nem kaptam meg,ma megyek érte.
Köszönöm a segítséget! -
blizzrd
senior tag
Sziasztok!
Huawei márkaképviselet reakciója, a szakszervízből karcosan visszaküldött telefon esetére, azok után, hogy bekértek mindent papírt, hogy "kivizsgálják" az ügyet:
"Köszönettel vettük megkeresését, mellyel lehetőséget biztosÍtott arra, hogy teljeskörű tájékoztatást nyújtsunk az Ön számára.
Levelére válaszolva értesítjük, hogy meglátásunk szerint ebben az esetben nem bizonyítható, hogy pontosan hol és milyen körülmények között keletkezett a levelében említett karcolás, így ezt nem is kívánjuk vizsgálni.
Értesítjük, hogy bár nincs lehetőségünk jótállás, vagy szavatosság körében kezelni a készüléket, ügyének gyors és békés lezárása, valamint az Ön elégedetettségének visszaállítása érdekében társaságunk vállalja a termék méltányossági alapon történő kijavítását, egyszeri alkalommal.
Kérjük, hogy az alábbi linkre kattintva válassza ki a tartózkodási helyéhez legközelebb található leadó pontjaink egyikét, ahol átveszik a készülékét és továbbküldik azt központi szervizünkbe:
http://szerviz.huawei.hu
A hatályos jogszabályoknak megfelelően kötelességünk tájékoztatni, hogy amennyiben fenti válaszunkat nem fogadja el, a területileg illetékes Békéltető Testülethez, vagy Fogyasztóvédelmi Hatósághoz fordulhat, az aktuális listát a csatolt dokumentumokban találja.
Üdvözlettel,
Huawei Ügyfélszolgálat"
-
Rebell
senior tag
Sziasztok,
sajnos a helyzet nem javult. Takarítás, ki fújás stb. nem segít. (telefon még nem járt víz közelében)
Töltés hálózatról felejtős. USB csatlakozás PC-n, szintén nem működik.
Szóval marad a szerviz.
Van valakinek tapasztalata szervizzel kapcsolatban? hova érdemes be adni a telefont?
Telemax Budaörs? volt már vkinek dolga velük?
-
Yogibear974
senior tag
válasz
levente222 #301 üzenetére
Fogyasztóvédelem, Békéltető testület!...és jó sok idő!!! Ez van! Örülj neki, ha valóban cserélék, persze újra bontatlan dobozosra! Nem egy gányolt javítottat sóznak oda!
-
levente222
tag
Sziasztok!
Másfél hete lett elküldve a Tmx-nek a Samsung Galaxy S7 Edge készülékem egy Experience Store közreműködésével, mivel a hibát ők okozták egy korabbi javítással. A probléma az volt, hogy az általuk végzett kijelző csere utan folyamatosan eldobta a hálózatot a telefonom. Felküldték a Tmxhez, mivel ilyen hibát csak a főszerviz tud javítani. Ma jött a szakvélemény, miszerint a telefon hibátlan. Azonnal hivtam is a Store-t hogy mi van, azt a választ kaptam hogy ugysem fogják megcsinálni, kapok egy csere telefont, és várjak 30napot ,mert utána kapok egy masik telefont a hibás helyett. 3 kérdésem lenne: hogy lehet az hogy a garanciális szerviz kedvtelésből nem javítja garancia időn belül a telefont? Mi ez a 30 napos várakozás? Kihez tudok fordulni hogy ne szivassanak? Szerintem ez felháborító, remélem tudok valamire jutni ebben az ügyben.
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Büszke apukák és anyukák topikja
- eBay-es kütyük kis pénzért
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Milyen videókártyát?
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Sorozatok
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Hobby elektronika
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy Z Fold6 / 256 GB / 12 GB RAM / 1év Garanciával / Gyári Független
- Samsung Galaxy Z Fold5 / 512 GB / 12 GB RAM / 1év Garanciával / Gyári Független
- Samsung Galaxy Z Flip6 / 256 GB / 12 GB RAM / 1év Garanciával / Gyári Független
- Apple iPhone 14 Pro Max / 256 GB / 88% akkumulátor / 1év Garanciával / Gyári Független
- Apple iPhone 15 Pro / 128 GB / 100% Akkumulátor / 1év Garanciával / Gyári Független
- ÚJ HP EliteBook 840 G8 - 14"FHD IPS - i5-1145G7 - 32GB - 512GB SSD - Win10 - 6 hónap Garancia
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch SE/Apple Watch SE 2 (2022)
- Kaspersky, BitDefender, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R7 5700X 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700 XT 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- Honor 90 Lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest