- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Mobil flották
- Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Montesantos
senior tag
válasz 2ozzmexy #44411 üzenetére
Vitara vészfékaszinsztens (2019-es) jó.... túl vagyok rajta segített (olasz autópálya.... pár pill nem odafigyelés) Csak GLX swiftnél van táv. tempomat, radar nincs (2017-es)
Igen kamerát törölni kell, de 30 évig nem volt kamerám és nem mentem neki semminek...
[ Szerkesztve ]
Gabi
-
Montesantos
senior tag
válasz 2ozzmexy #44413 üzenetére
Igen vannak jobb autók jobb vezetéstámogató rendszerrel, belsővel stb. Mondom ezt úgy hogy két suzuki van a családunkba (GLX, AT mind a kettő) Viszont ha hozzákezdesz keresgélni új autó fronton más gyártóknál 1-5- 2 millával meg kellett volna toldani..... az azonos felszereltséget.
Gabi
-
Montesantos
senior tag
5-30 as olaj az ajánlott az 1.4 T-hez [link]
Gabi
-
Montesantos
senior tag
Ebben igazad van, csak nem kell csodálkozni ha huzamosabb használat után eszünkbe jut vékonyabb olajat belerakni-rakatni és a motor hozzákezdi szépen csipegetni az alajat......
Nagyobb futásteljesítményű motornál ami már csipegeti a vékony olajat meglehet próbálni váltani vastagabb olajra (hátha) , de új kevés km futott motornál nem kockáztatnám meg.
Amúgy olajfogyasztásnál nehéz érvényesíteni a garanciát.... apró betűs részt ha olvassátok akár 1l/1000km belefér a gyári előírásba..... (röhej)2005-ös swift-be (sajátunk volt) 150000-et raktunk bele gyárilag előírt 10-40-est 10000km-ént valamint váltóban 50000-te olaj csere és nem volt semmi baja..... (hogy-hogy nem nyelestengely csapágyat se kellett cserélni)
Opel astra f (8 szelep) szintén 10000km-ént olajcsere 227000 km ment bele.
Minden autónknál a gyári szervízciklus 2/3-nál végeztem el a cseréket és hosszú távon meghálálták.....[ Szerkesztve ]
Gabi
-
Montesantos
senior tag
válasz csaba1203 #44542 üzenetére
Sokan elfelejtik hogy az olajnak nem csak a kenés szerepe van hanem összegyüjti a motorban keletkező káros lerakódásokat is (ettől lesz fekete egy idő után) Az olaj és olajszűrő telítődése után lerakódik belül, nem véletlenül van olajcsere periódus.
A jelenleg gyártott turbós motorokra hatványozottabban illik az olaj elhasználódás.....ja és nem beszélve jelenleg 3-4 liter között van az-az olajmennyiség amit bele lehet önteni egy átlag autóba. (20 éve meg 5-7 liter)[ Szerkesztve ]
Gabi
-
Montesantos
senior tag
Lehet, a mienknek nem volt baja 2005-ös 1.3-as swift ami 2017-ig volt meg 150000 km-el adtuk el. 50-100-150-nél váltóólajcsere 10000-ként motorolaj+ szűrők.... és nem volt szétszedve.
Az is igaz hogy az ABS kockát 11 évesen cseréltem, behullott a pedál....
[ Szerkesztve ]
Gabi
-
Montesantos
senior tag
válasz Hadrianus #44598 üzenetére
Igen feltehetnék rendesen.
Kis info: suzuki swift 2 éves kötelező szervíz 50560 ft. Végig ott lehettem az autónál gyári dobozos olaj, szűrők, fékolaj, csere. Szerelő korrekt volt hűtőfolyadékot, fékbetéteket megnézte. KB: 1, 20 percig tartott. Ezres swiftbe 3 l olaj megy.
Igen januárban árat emeltek a szervízek itt 9900 a rezsi óradíj (Békéscsaba)
Tudom felénél is olcsóbban be lehet szerezni az alkatrészeket.... ki is tudom cserélni csak nekem fontos még a gari.....[ Szerkesztve ]
Gabi
-
Montesantos
senior tag
válasz 2ozzmexy #44643 üzenetére
A 2019 szeptember előtt forgalomba helyeezett 1.4 T vitarákon nincs részecskeszűrő.
Alpból nincs egr szelep, kettős tömegű lendkerék (sok más gyártónál van már a benzineseknél is)
A turbó fix 1.1 báros egyszerű mint egy lapos alátét, ja és azt hiszem külön hűtőkörrel rendelkezik....
[link][ Szerkesztve ]
Gabi
-
Montesantos
senior tag
-
Montesantos
senior tag
-
Montesantos
senior tag
válasz 2ozzmexy #44654 üzenetére
Nekem alapból varrógépre emlékeztet a hang.... megszokás kérdése.
Varass rá valamit gumis huzatot (nincs hozzá)
Szélzaj az van, plusz alapból se csendes a kabin belülről, a japánok hangszigeteléssel nem nagyon foglalkoznak, náluk másodlagos.
Hangszórókat kikukáztam, plusz kapott az ajtó hangszigetlést így már hallgatható kategóriába került.... és csendesebb lett belül.
Melegebb napokon reccsen a kárpit, műszerfal itt-ott (hőfokfüggő mikor hol)Alapból sztem a kormány bőrőzése még gyengébb (persze ez függ mennyit simogatod vezetés közben) egykezes nyitott tenyérrel tekerésre gondolok 20 éveseknél nagy divat
Gabi
-
Montesantos
senior tag
Kis továbbképzés turbó meghibásodáshoz: [link]
Gabi
-
Montesantos
senior tag
Kicsit túlreagáljátok a turbó témát, igen elromlik ez is mint minden más csak sajna hazánkba az autóhasználok nagy része csak használni szereti a technikát. Karbantartásra költeni az előírt szervíz intervallumokat betartani (idő/km) már nem.
A turbó 90%-ban a motorra visszavezethető hiba miatt hall meg. Elégtelen kenés, nem a megfelelő kenőanyag használata stb.
A cégünknél vannak ezres turbós skodák 170000 km-el és köszönik eddig jól vannak.... persze mindent megkapnak az előírt időben.Gabi
-
Montesantos
senior tag
Az árak emelkednek. [link]
Gabi
-
Montesantos
senior tag
-
Montesantos
senior tag
válasz BigBlackDog #45825 üzenetére
Cégünknek van egy 2005-ös 2,5 literes (116kw) v6-os benzinese 146000km van benne. Végszükség esetén használják, autópálya felejtős szemmel láthatóan csökken pályán az üzemanyag szintjelző mutató Motorikusan nem volt még vele gond eddig.
Dízelben nem vagyok otthon de azt hiszem suzuki nem gyártott saját diesel motort hanem az olaszoktól, (fiat) és a franciáktól (renault) vette. Az 1.9-es diesel francia. A neten sok teszt van erről a motorról....
Gabi
-
Montesantos
senior tag
Az 1.3 ban biztos voltam hogy olasz az 1.9-ben nem ( [link] )
Gabi
-
Montesantos
senior tag
válasz taranis #46096 üzenetére
"Az ajtókon található középső fekete struktúrált ajtó díszlécek a javítás miatt cserére szorulnak, mivel ragasztottak. Ezek csak szettben kaphatók /4db/"
Javítás előtt leszeded ha nem sérültek (féktisztító szépen oldja a ragasztót) javítás után veszel kétoldali 3M-es ragasztót és visszaragasztodGabi
-
Montesantos
senior tag
válasz gyenesmartin #46818 üzenetére
Nem vagy egyedül sajna a swift festése borzasztó gyenge. A mienk is így néz ki.
Gabi
-
Montesantos
senior tag
válasz gyenesmartin #46820 üzenetére
Igazad van, a mienkbe 50000 van, csak a feleségem járkál vele. Persze nem tökéletes autó főleg a festés, de lagalább nem rozsdásodik a kavicsfelverődések helye. A kis japán legalább ne fehér alapozót nyomott volna a vörös festés alá.... akkor nem virítana méterekről.... Mindent leszámítva ennek tudatában fehéret kellett volna venni.... más gond eddig nem jött elő eddig.
Gabi
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Suzuki topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Milyen routert?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- ZIDOO médialejátszók
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...