- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Mobil flották
- Yettel topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
t1
addikt
válasz gordonfreemN #13781 üzenetére
Van külső és belső küszöb rész is, gondolom csak a külső sérült belül maradt minden ugyanúgy ahogy volt, a horpadt részt kivágja, oda hegeszti a javítást és vissza lesz fújva színre.
-
t1
addikt
válasz gordonfreemN #13783 üzenetére
Nem kell eltudom képzelni Üreges igen. Többire passz a válasz, gondolatom lenne róla de lehet hülyeség azt meg nem szeretnék írni. Hidd el a karosszériás tudja mit csinál
-
pjen
félisten
válasz gordonfreemN #13783 üzenetére
Vannak kifejezetten üreg védelmi eljárások,Kifújja aztán lezárja a nyílást.
-
trassher
addikt
válasz gordonfreemN #13783 üzenetére
Belül úgy fogja megoldani mint anno a trabantnál hogy kiöntötték fáradt olajjal évente egyszer az alját és kész a korrózióvédelem. Persze ma már modernebb a dolog, szórópisztollyal kifújja a belsejét és kész.
Redmi Note 7
-
pjen
félisten
válasz gordonfreemN #13822 üzenetére
Nem behegeszti bedugja.
-
pjen
félisten
válasz gordonfreemN #13948 üzenetére
Szia.Nekem egyszer lepattant,igaz nem tört el vissza tettem nem lötyög.
-
pjen
félisten
válasz gordonfreemN #13956 üzenetére
örülök,hogy segíthettem.
-
Kornel
veterán
válasz gordonfreemN #13957 üzenetére
ez így van, de amelyik márkaszervizbe én még jártam, mind 10w40-et locsolnak bele, de még a k12b-be is
(#13960) PRDZsolesz: meg amúgy is... félszintetikus sz*rt belelocsolni egy ilyen precíz szerkezetbe.
de csak azért, mert az olcsó.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz gordonfreemN #13964 üzenetére
swift 2?
évjárat, felszereltség?
neked mennyit eszik?(#13965) PRDZsolesz: 2.8-ra fújva a hátsó merev híddal megspékelve mit pattoghat az a kocsi
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz gordonfreemN #13967 üzenetére
az nagyon jó, nekem sose evett olyan keveset, bár lehet az is benne van, hogy azóta lenyugodtam kicsit...
régen olyan részidőket mentem, amit mostanában meg se közelítek
én is 25 ezerrel adtam el a swiftem, csak az glx volt, és 2008-as, azért kérdeztem, azt hittem belebotlottam a volt kocsimba -
Kornel
veterán
válasz gordonfreemN #13991 üzenetére
suzukinál?
szerintem teljes mértékben
szerinted az milyen minőségbiztosítást/ellenőrzést feltételez, ha egy 4,5 éves kocsiba eltörik mindkét első rúgó?
SKE fórumban írtak ma egy ugyanilyen esetet.szóval ezen nem idegeskednék helyedben
-
Kornel
veterán
válasz gordonfreemN #13993 üzenetére
Szerintem a gond itt a magyar beszállítókkal van, illetve azzal, hogy nem ellenőrzik őket rendesen.
Én nem értem, hogy törhet el mindkét első rúgó 4,5 évesen, ha normális anyagból, normális technológiával van legyártva.
Egyébként szerintem a régi swiftek sokkal megbízhatóbbak voltak, de ahogy egyre nagyobb részét a kocsiknak magyar beszállítók gyártják, szerintem úgy romlik a minőség is, ld. régi swiftek lengéscsillapító miatti visszahívása, amit egy azóta megszűnt magyar cég készített, szét is rohadtak. Az én régi swiftem már a gyártási ciklus végén készült 2003-ban, amikor a magyar cég már bedőlt, így az enyémbe japán gyártású kyb gátló került, ami 9 évesen is rozsdamentes volt, és tette a dolgát.
Szvsz szerintem az új suzukik olyanok, mint a magyar munka.(#13995) PRDZsolesz : a szörnyű az, hogy ez a valóság. itt az emberek nem akarnak dolgozni, aki dolgozik, azt meg nem érdekli, hogy milyen munkát ad ki a keze közül. (tapasztalat sajnos)a vállalkozásoknál ugyanez a helyzet, azonnal akar mindenki meggazdagodni, a munka minősége senkit se érdekel.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz gordonfreemN #13996 üzenetére
régi swift?
ezt meg eladod?
azért az elég nagy visszalépés lesz menetkomfortban, stb.
de ha rám hallgatsz, akkor veszel egy 2003-as 1.3-as sedan glx-et, talán abba már kyb gátló került -
Kornel
veterán
válasz gordonfreemN #13998 üzenetére
nem úgy van az azért!
ha van egy megbízható swift2-d, akkor minek adnád el?
meg mennyiért? eladni manapság nem sokért lehet.
én nem adnám el helyedben, ha csak nem kell a pénz nagyon.
gondold el, egy régi swiften kapásból kezdheted egy vezérléscserével, akkor már mehet a vízpumpa is, olaj, szűrők, és az esetleges kopó alkatrészek (mert hibátlan autót nem fogsz venni), kapásból rámegy 100k, kevesebbet se fog enni, főleg az 1.6.
szóval én helyedben maradnék a mostaninál, ha nincs semmi baja.
amire figyelj a swift2-nél, az a váltó, 45k-s a váltóolajcsere periódus, megéri lecserélni, mert sokban tönkremegy a váltó... mondjuk vannak már erre specializálódott helyek, 50-100k között felújítják, de jobb megelőzni a baj.
ezen kívül az m13a swift szerintem nem egy rossz kocsi.itt egy cikk róla, érdemes elolvasni.
én szigorúan cserélném a váltóolajat, akár gyakrabban is, szerintem akkor nagy baj nem lehet vele.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz gordonfreemN #14001 üzenetére
eneos váltóolaj szerintem nem jó bele.
swiftbe gl4 kell, az pedig gl5...
itt egy link, olvasd el, ennek máshol is utánajártam, hogy valóban így van. -
Kornel
veterán
válasz gordonfreemN #14003 üzenetére
azzal nincs is gond, a 75w90 a belevaló, viszont GL4 az előírás, amit az ENEOS nem tud.
-
Kornel
veterán
válasz gordonfreemN #14005 üzenetére
kovetkezo olajcserenel lecsereled, aztan kesz.
valtonak meg ha nincs hangja, akkor no para.
enyemnek szerencsere nincs, pedig ua. a valto elvileg... -
Doze
aktív tag
válasz gordonfreemN #15165 üzenetére
mivel nem lehet sehogyan sem cserélni, kivágják a rossz darabot, aztán bevarrnak egy újat.
-
pjen
félisten
válasz gordonfreemN #15165 üzenetére
Szia.Mit értesz új SWIFT alatt mert az én 2006 os gépemen nincs egybe a sárvédő a tetővel.
-
pjen
félisten
válasz gordonfreemN #15168 üzenetére
A tető szélén végig megy egy gumi csik ,a hátso ajtó élénél megtörik,majd egy kb 10 cm es darabon folytatódik.Az alatt van valószínűleg pár pontheggesztéssel összefogatva a tető és a sárvédő.De nem egy darab,simán elvágják leköszörülik és felpontozzák az újat. Vagy arra gondoltatok hogy nem csavaros,nagyon sok autón nem az.
-
Nem3sys
tag
-
Nem3sys
tag
válasz gordonfreemN #16016 üzenetére
Ha kevés a gáz letilt.
Nyilván ha eltünt belőle annak oka van és először azt kéne megkeresni, hogy hol tünt el.Seat Ibiza 1.9TDi 200+++
-
Kornel
veterán
válasz gordonfreemN #16029 üzenetére
Esetleg egy klimaszerviz, ahol ertenek is hozza?
-
Doze
aktív tag
válasz gordonfreemN #16032 üzenetére
Fújd fel szájjal, és lógasd víz alá, mint a bicikli gumit, ahol bugyog ott nem jó
-
hcs57
őstag
válasz gordonfreemN #16034 üzenetére
A klímások valami festett szerrel keresik a szivárgást, hamar megtalálják. A levegős módszer szerintem nem jó...
Okos vagy, ha csak a felét hiszed el annak, amit hallasz. Zseniális, ha tudod, melyik felét. forrás: mozaik.bloglap.hu
-
Nem3sys
tag
válasz gordonfreemN #16029 üzenetére
Ne mert semmire se lesz jó.
Vidd el klímáshoz. Feltölti szinezett gázzal aztán uv lampával lehet keresni hol ereszt.Seat Ibiza 1.9TDi 200+++
-
Doze
aktív tag
válasz gordonfreemN #16034 üzenetére
Csak hülyéskedtem ezzel a fújással....
Am vannak dolgok amit nem érdemes otthon csinálni.... tényleg max a klíma tisztítás amit talán meg tud oldani otthon az ember.
El kell vinni valami szakihoz, hogy nézzen rá.
De ha klíma, akkor viszont nálam meg olyan van hogy nem tartom elég hidegnek... lehet a közeggel van baj?, cserélni kéni?... amúgy minden jó. Régebben mintha hidegebbet fújt volna.
[ Szerkesztve ]
-
lacy86
addikt
válasz gordonfreemN #16074 üzenetére
-
pjen
félisten
válasz gordonfreemN #16108 üzenetére
Én nem is írtam olyat hogy a Tiednek is volt hangja,bár ha rajta a kerék valószínűleg jobban meg tudod pörgetni,és a terhelés is nagyobb. Viszont az enyém szépen szólt kézzel pörgetve is.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz gordonfreemN #16130 üzenetére
az a baj, hogy hibakódot nem dob, addig meg bármi lehet, úgyse jövök rá
-
tboldi
nagyúr
válasz gordonfreemN #40149 üzenetére
Motul @ olajcentrum.hu
-
tboldi
nagyúr
válasz gordonfreemN #40151 üzenetére
Van bótjuk is Győrben.
-
gordonfreemN
addikt
válasz gordonfreemN #41072 üzenetére
Bocs, értelmetlenül írtam, ha visszateszem a lengőt és meg akarom húzni az előírt nyomatékkal, ahhoz milyen kulcs kell?
Egy hagyományos LIDL powerfix nyomatékkulcsom van, de azzal csak krovafejeket tudok használni, amibe nem fogom tudni az imbusznál rögzíteni a csavart, azaz a teló szárát.¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
z0l1ka
aktív tag
válasz gordonfreemN #41094 üzenetére
Igen ismerős ez nekem is.Utána jártunk,elvileg az a szám számít ami fekete alapon van,az egyezzen..évjárat/köbcenti/üzemanyag..
Egy gyakorlott villamossági szerelő aki csinálja,.klónozni fogja,tehát az immot átmásolja a bontott alkatrészbe..
Vagy ez, vagy marad a taníttatás,suzuki szervizbe..ezt még majd meglátom melyik lenne a jobb megoldás..lényegében nincs árkülönbség a taníttatás es a klónozás között..[ Szerkesztve ]
<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
gordonfreemN
addikt
válasz gordonfreemN #16130 üzenetére
Erre a régi kommentra reagálnék, kár hogy ott ez majd nem látszik ha valaki rákeres.
Igazából azóta kiderült, hogy jobb ha többet teker hidegen mert széthordja az olajat...
(2006 swift 1.3)¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
Pist@bácsi
őstag
válasz gordonfreemN #41125 üzenetére
Egyértelmű.
-
félisten
válasz gordonfreemN #63299 üzenetére
Ez pont olyan mint a sütőolaj nálunk pár sütés után. Nem égett ez meg? Sztem a motor bele is trutyis. Ilyet még én sehol nem engedtem le.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz gordonfreemN #63301 üzenetére
Valószínűleg feladta ha habzik. Vizet figyeld fogy e, ha nem akkor öblítés kellene esetleg az még bejöhet.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz gordonfreemN #63303 üzenetére
Hogy nem tudta ellátni kenő és hűtő hatását.
Na az sok, nincsen otthon véletlenül szivárgás jelző folyadékod? Az olajbetöltő milyen? Capuccinos a belseje?"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz gordonfreemN #63306 üzenetére
Oké, fotózd, de ha keveredne a víz az olajjal akkor a legmagaabb ponton (betöltő sapka) is habos lenne. Inkább megégett és az öregedés gátló elhasznalodott belőle. A 15k km lehet sok is ha végig városban ment bele mondjuk.
Ha megevett másfél litert ez alatt és még a víz is fogyott akkor sanszosan nem tökéletes minden.
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
ncc1701
veterán
válasz gordonfreemN #63299 üzenetére
Motor belső tisztító olaj adalékot kipróbálnék csere elött. Még akár úgy is, h veszel valami gagyi olajat, feltöltőd, mész vele kicsit, motor tisztító, járatod, és beleborítod a normálisat.
Ha víz lenne benne, akkor máshogy nézne ki, ez sztem is megégett.[ Szerkesztve ]
-
pjen
félisten
válasz gordonfreemN #63306 üzenetére
Én elmennék vele egy szervízbe, mielőtt nagyobb gond lesz. Másfél liter olaj az rengeteg. Enyémbe 160K km van, 10000 km után ugyanott,van a nivó ahol bele öntöttem.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz gordonfreemN #63312 üzenetére
Igen, hidegen jár folyton, vagy cserélj gyakrabban olajat vagy járjatok vele hosszút is, az olajnak minimum(!) 40-50km folyamatos menet kell hogy üzemmeleg legyen. Alapjáraton ketyegtetés nem segít, a víz beáll középre, nyit a termosztát és onnan még legalább 20-30km (nagyban függ a körülményektől, mint pl külső hőmérséklet, fordulatszám, terhelés) mire az olaj is eléri az üzemi hőfokot.
Még engedj meg egy apróbb kérdést: Milyen Motul az az olaj? Viszkozitás, típus, gyártási év, stb. Olajszűrőből milyet használsz? Hűtőfolyadékot mikor cseréltél? Gyertyát?
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
pjen
félisten
válasz gordonfreemN #63321 üzenetére
Ha másfél liter fogyott, akkor, hogy nem töltöttél utána?
-
addikt
válasz gordonfreemN #63339 üzenetére
délután viszem a szervízbe, kiderül hol a gebasz.
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
mouzrr
őstag
válasz gordonfreemN #64364 üzenetére
Köszi az infókat!
Miután töröltem a hibakódot, 100-as benzinnel teleraktam es Liquimolly katalizátor tisztítóval 4-5-ezres fordulatszámon pályáztam vele egy kicsit.
Azóta csak másfél hét telt el de 250km alatt még nem jött vissza. -
ncc1701
veterán
válasz gordonfreemN #64407 üzenetére
Meg mondjuk megmarja, és idővel kilukaszt valamit. És ha belevaló, akkor sem lehet tömény, az elöbbi miatt, azaz az ember azzal sem tesz jót, ha nem higítja megfelelően.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz gordonfreemN #64407 üzenetére
És foszfátmentes meg #mindenmentes kell bele.
Amúgy - ezt most nem csak neked - lehet keverni, ugyanis mindkettő gyári hűtőfolyadék, így az egymással való keverésük sem okoz gondot, ellenben a zöld beszerzése okoz némi fejtörést... a kéket lehet venni suzuminn-től pl 5L-es kiszerelésben aranyért. Szívóbenzinesnél ez annyira nem izgalmas, ellenben töltött motorok esetében célszerű betartani mivel az hűti a turbót is, így nagyobb igénybevételnek/hőterhelésnek van kitéve, hamar elhasználódik és az öregedésgátló sem fogja örökké védeni a vízpumpát meg a radiátorokat a korróziótól.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
gordonfreemN
addikt
válasz gordonfreemN #66152 üzenetére
Megoldódott, egy biztosíték a kormámy alatt...
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Politika
- Hálózati / IP kamera
- Gumi és felni topik
- Építő/felújító topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- ZIDOO médialejátszók
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- További aktív témák...
- NITEBIRD WB2 Smart WI-FI-s okos meleg fehér LED izzó E27 / 230V / 8W Tuya Smart 2db
- Új LED izzó 12V , MR16, 4x1W / Philips PL-C 2P kompakt fénycső 18W / Osram G24 10W
- Új, nem használt LUX Testboy TB Profi III LED+ fázisceruza - 1 hét próbagarival! -
- Fém bútor fogantyú 15 db
- Új, bontatlan Siguro RC-R301W Rice Master digitális rizsfőző pároló kosárral - Még 2,5 év Alza gari!