- Poco X6 Pro - ötös alá
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Yettel topik
- Poco F4 - uzsonna tavalyi receptből
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
Hirdetés
-
Nemzetközi piacra érkezik az Amazfit Helio Ring
ma Elsőként az Egyesült Államokban lehet majd megvásárolni a gyártó első okosgyűrűjét.
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Manuális váltónal szoktak erre panaszkodni, Vitara, Swiftnél is, hogy a 2-est hidegben nehezen veszi.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
2ozzmexy
aktív tag
Most írtad le hogy 450k km volt benne, ha annyira jó volt, miért is adtad el?
Ezzel a futásteljesítménnyel a piacon az életben nem adod el, mert meglátja a vevő és megy tovább a tekertórás import autóhoz, mert abban csak 160k van azzal a felkiáltással hogy "ha a duplája a valósfutás, még akkor is kevesebb"... Érted már mi ezzel a dologgal a baj?
Igen, tudom hogy ilyen, én az őrületbe kergettem a nejemet a mazda6 kombi 2.0 benzin kereséssel, olyan 7-8 éveseket néztem 2-2,5 millió körül, de mind moslék volt. Volt olyan (ahogyan a "becsületes nepper" mondta) lassítottam, jobb oldala gatya, a bal ótvar, fék, kuplung, R fokozat és kitolattam...
Elautóztam kb 100k-t csak üzemanyagban és még mindig nem volt meg a megfelelő verda, mert ha Pest megyében nem találtam használhatót, akkor máshol sem lesz. Néztem neppereknél, magánszemélyeknél, utóbbinál volt olyan hogy azt sem tudta hogy megnéztem, kint hagyta a kapu előtt, egy lejtőn állt, szürkületben mentem, a tompított bevilágított alá és eleget láttam...
Az elsőmegnézésnél a 90%-ára milliós tételekett kellett volna költeni, amivel mentem nézni (2001-es corolla 1,4 benzin) jobb állapotban volt mint amiket néztem és kevesebb volt az alján a rozsda...
Mi is ezért vettünk Vitara-t, mert amennyit rá kellett volna költeni 2-3 éven belül azokra az autókra (vételárral együtt), azt betakarta az új Vitara ára is, és akkor inkább az új garanciával...
Szomorú a helyzet, de manapság szerintem nem szabad használtautót venni, neppertől meg főleg nem... remélem szépen lassan kikopnak a forgalomból ezek az autók és akkor beköszönt egy új korszak, ami még rosszabb lesz mint a mostani."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Brogyi
senior tag
"muszerem nincs."
Nem is kell, mert ha van tapis kijelződ akkor a fogaskereket nyomva tartva bejutsz egy menübe ahol látod a software verziót. Nem is ez a lényeg. Megnyomod/megérinted a fogaskereket akkor a következő menüben a bal felső sarokban látod amit a központi egység érzékel. Ezt akár menet közben is láthatod ha nem vagy rákattanva a rádióra.
A Suzuki általában Exide-t használ. Jó márka. Abból kell kiindulni, hogy a gyári akksik jobbak. Ez a tapasztalat nagy része. Valószínűleg onnan ered, hogy a user már nem veszi meg másodszor, de harmadszor szinte 100%. Ezzel lehet vitatkozni, de így van.
Van még egy másik fajta akksi. Azt a Swift-ben láttam. Ugyanis az nem hazai.Valamilyen márkás clone. Most nem jut eszembe, de ez téged most nem is érint.
A [20. képen] látszik.
A lényeg ahogy tanácsolták nem kell vele foglalkoznod ha új autód van.
Persze a trükk azokon a verziókon működik ahol van ilyen kijező. Ezt is láthatod a csatolt linken.[ Szerkesztve ]
-
pigmeus
tag
-
dethroner
veterán
Hangváltót is vegyél hozzá, különben lesz meglepetés a hangszórónak és neked is
De szerintem jobban járnál ha kidobnád a gyárit ha nem vagy vele megelégedve és raknál be egy komponens szettet.[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
pigmeus
tag
Erre gondoltatok? Nem tudom, hogy ez mennyi pluszt adna.
-
Hmmm, már gondolkodtam rajta én is, hogy megérné-e. Hol vetted, mennyibe fájt?
Garanciát gondolom nem nagyon érinti, ha egy ilyet beszerelek, ugye?„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
Promi
aktív tag
#56736 alatt is van 1 link a pdf fájlhoz, amibe le van írva a 1890-es verzióba miket frissítettek.
Innentől mindenki maga dönti el, hogy akarja e vagy csak mazohista, és csak azért is (mint én is)MaxxDamage /lehet a "mappás" verzió kavar be?/ Biztosan! Nem szabad a mappával együtt át másolni. Mappa alól csak a fájlok legyenek a pendrive főkönyvtárába.
[ Szerkesztve ]
-
KubanitoS
veterán
Nem vagy egyedül, nekem sem tetszik. Senki ne vegye magára, de ha teljesen őszinte akarok lenni, akkor azt mondanám, hogy nem értem miért van mindenki elájulva tőle. Ez még most sem egy új fejlesztésű autó, ez egy közel tíz éves technika legújabb faceliftje. A belseje 99%-ban ugyanaz, mint a régi, csak megcserélték a központi fejegység és a műszerfal pozícióját, megkapta a Vitara kukázott műszeregységét, ráadásul a fényre sötétedő belső tükröt is kukázták. Az első fényszóró világítása rosszabb lett és most a hátulja lett valami hihetetlenül ocsmány.
Ettől függetlenül a jelenlegi árak mellett 6-6,5 millióért best-buy az autó, aki régi autóból át, annak ez még űrhajó is lehet, de ennyi és semmi több. Eszembe nem jutna ráfizetni a saját crossomra, hogy ugyanazt a kocsit megvegyem, csak mert más löklap van elöl és hátul. A régi autó szerintem klasszisokkal szebb.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
nagyúr
-
Gyöször
senior tag
Dettó én is így voltam, csak annyi különbséggel, hogy állt egy fehér a szalonban, vitarát meg se néztem, mondtam a dílernek, hogy ez kell nekem, csak van-e belőle piros? :-)
És akkor én vagyok a 10ből 2 vagy 100 ból 2 nemtom, de el nem cserélném az újra!ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Cunaja
addikt
Sziasztok!
Voltunk a szalonban, de olyan pechesek vagyunk, hogy az ügyintézőnk továbbképzésen van. Semmit nem tudtunk meg, mert a másik kolléga, nem lát bele az ügyfelek adataiba.
Ha már ott voltunk, elmentünk egy tesztvezetésre is.
Áremelkedésről nem mondtak semmit, mert jelenleg nem tudják, mennyit emel majd a Suzuki.
Egyszóval voltunk is ügyet intézni meg nem is.A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
2ozzmexy
aktív tag
Teljes értékű pótkerék a megoldás, Vitaraba rendeltem egy sima utángyártott lemezfelnit és vettem rá egy 4 evszakos abroncsot (a legolcsobbat ami volt). A sarki gumis egy gumiszeleppel és ütött súllyal kb 2500ert rakta össze jattal. Pár éve írtam róla, már pontosan nem emlékszem de egy mankokerek árában megallt a dolog. A kompresszor maradt a csomiban azt a lötyöt meg eladtam jó áron. Emelőm volt. Így akár hetekig elfurikazok a városban pótkeréken és a defekt javítás sem horror.
A könyve is írja hogy tönkre teheti a szelepet, a trutymot meg imádják a gumisok pucolni a gumi belsejéből javítás előtt, van amelyik már felárat számol fel rá (kint van a falon az árlistában)
Személy szerint egy hatalmas butasagnak tartom, pont te nem jársz jól vele, csak rajtad kívül mindenki."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
bigdigit
addikt
[link] Próbálok itthon valahol szerezni de nem nagyon találok. Azt tudom a szervizben hiába jelezném meg nem fogják oldani.
Én minden hangra nagyon érzékeny vagyok. Még a Swiftben együtt tudtam valahogy élni vele de most dupla annyit adtam az autoért így gondoltam jobb lesz a helyzet. 30 éve csak Suzukim volt szóval azért tisztába vagyok vele mik szoktak nyöszörögni. Ha beülök más autójába és hallom nála is zörög bármi első kérdésem de ezzel hogy tudsz együtt élni.Ha valaki talál itthon vagy rendel kintről én is beszállnék.
Egyet mondjuk találtam de abban meg nem bízok.https://kinaiwebaruhaz.hu/egyeb-autos-kiegeszitok/auto-matricak-muszerfalanak-tomitocsik-zaj-hangszigetelo-gumicsikok-univerzalis-weatherstrip-auto-belso-762070.html
[ Szerkesztve ]
-
TommyY2
tag
Nekem is a héten lenne 3 éves, de én már nem viszem el, mivel 131000Ft lenne (gyertya cserével együtt, de csak 21000km van az autóban).
Kíváncsi leszek, hogy valóban érint-e minket a visszahívás, illetve mit frissítettek a szoftveren (csak nem úgy van megírva, ha az ember nem viszi el 3 év után, akkor idővel tönkremegy)?
TommyY
[ Szerkesztve ]
-
Vigneau
félisten
Már azt hittem, vesznek vissza a motorteljesítményből is esetleg. Így csökkentve a környezet terhelését, a károsanyag kibocsájtást, esetleg a fogyasztást. Lehet, túl sok összeesküvés elméletet olvastam...
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
TommyY2
tag
A két éves szervizen néztek a szoftver frissítést, azt mondták, hogy a legfrissebb van rajt, nem kellett frissíteni. Gondolom, hogy a megtorpanás hiba már korábban kijött, akkor az enyém 2019-ben elvileg már a javított szoftverrel jött ki.
Eddig nem tapasztaltam fék problémát. Amennyiben valóban ezeket is érinti a visszahívás, gondolom, hogy nem lesz összefüggés a +7 év garanciával (annak idején a tizen éves Svift-ünket is visszahívták teleszkóp cserére).
TommyY
-
TommyY2
tag
Nem tudom, hogy helyileg hol voltál, meg mennyibe került?
Gyertyát cserélték? Levegőszűrő volt cserélve előtte (nekem nem, de a két évesen még a pollenszűrő se, csak a fékfolyadék).Todom, hogy szervize válogatja (mikor, mit cserélnek ki, esetleg csak papíron), csak kérdés, hogy mit fog szólni a biztosító, ha probléma lenne a motorral? Pl. ha 3 évesen nem volt gyertya csere, pedig le van írva a szervizfüzetben.
Valószínű, ha több helyről is kértem volna árajánlatot, lett volna olyan, ahol önszántukból nem akartak volna gyertyát cserélni (ilyenkor gondolom a szerviz kiskapun keresztül megoldotta volna az esetleges "garanciális" javítást), így olcsóbban megúsztam volna (nem 131000Ft-ért).
Mindenesetre jó érzés, hogy minőségi olaj (Dexos1 Gen3, API SP) került az autóba (aztán remélem, hogy nem lesz semmi baj) gyári szülőkkel, munkadijjal együtt, mindössze 40000Ft-ért.
Én nem fogom elkapkodni a visszahívást, megvárom még, hogy kiszivárogjon, pontosan mi is a probléma, illetve valóban az olaj okozta-e?
Egyébként megérne írni egy hivatalos levelet a Suzukinak, hogy mi a belevaló olaj, mivel a mi szervizünk állítja, hogy hivatalos papírjuk van arról, hogy 0W-16 kell bele.
TommyY
[ Szerkesztve ]
-
TommyY2
tag
Hát, igen. Kár, hogy nem kértem több helyről ajánlatot, oda lehet, hogy én is elvittem volna, nincs messze (+ levegő szűrővel lett volna max. 55-60eFt + egy év garanciával).
Nálunk csak a munkadíj lett volna 35eFt hozott anyaggal (és akkor még kérdéses a további garancia).
TommyY
[ Szerkesztve ]