Hirdetés
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Xiaomi 12T - egytucat
- iPhone topik
- Továbbfejlesztett TruSense érzékelőt villantott a Huawei
- Motorola Edge 60 Fusion - nem csak a forma időtálló
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
-
Mobilarena
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Én gyakran viszem erdőbe-mezőre, szal nekem így pont megfelelő a rugózás keménysége, ennél keményebbet nem szeretnék, legalábbis ezekkel a gumikkal (téli és nyári is 225/55-ös, plusz van a 16-os Geolander szett), mert bár valóban nem túl kemény, de a súlyeloszlás miatt nagyon kellemesen lehet vele így is kanyarodni, és nagyon kulturáltan csúszik, amikor úgy alakul, nem kiszámíthatatlanul - ez szintén a jó súlyeloszlás miatt van.
filatis1: a /45 elég alacsony profil, az azért rázósabb lehet, plusz a 245 nagyon széles tappancs rá. Amikor megvettem az enyémet, az előző tulaj 215/55-össel adta, de mivel 3 éves volt már az abroncs, ezért lecseréltem egy új garnitúra 225/55-re, és elég markánsan érezhető volt az az 1 centi különbség is, sokkal jobban lehet így érezni az út egyenetlenségeit, hogy egy kisebb szintkülönbség is viszi az autót finoman jobbra-balra, tehát neked a 245-ösökkel ez hatványozottabban jelentkezhet. Valszeg a kormányzás nehézsége is ezzel függhet össze, mert menet közben nagyon finom és precíz a kormányzás érzése, ahogy Parci is írja, kvázi műteni is lehet vele, olyan finom és pontos. Mivel nincs agyonszervózva, ezért az út és a vezetés minden információja ott van a kormányon egyből, ami nagyon jó érzés, egyből érzi az ember, hogy mikor könnyül el az eleje kanyarban, mikor kezd vagy kezdene el megcsúszni, stb. Hogy mennyire kell egyujjasnak lennie, azt nem tudom, szerintem álló helyzetben is könnyű tekerni a kormányt, legalábbis nem sokkal nehezebb, mint asszony agyonszervózott Passatjáét. Persze ki mihez szokott hozzá. Én anno a Kitcarom szervó nélküli, apró sport kormánnyal szerelt szerekezetét is egy kézzel tekergettem parkoláskor, más meg két kézzel is nehézkesen tekerte, szal valszeg nem én vagyok a referencia.
Ha nagyon nehéz tekerni, akkor első körben a gumikra gyanakodnék, második körben megnézetném a kormányszervót, pl. hogy van-e benne elég olaj hidegen és melegen (ha szemben állsz az autóval, akkor a bal oldalon, a tűzfal felé találod a tartályát). Nekem korábban cserélni kellett a szervópumpát meg a vezetékeket; az volt a jelenség, hogy bizonyos pozíciókban egyenetlenül és nehezen lehetett tekerni a kormányt, és elég randa hangja volt, amikor dolgozott (volna) a pumpa.
Qru: nekem is 16-os lemezeken van a terepgumi szett (Yokohama Geolander), 205/65 R16-osban. Sajnos az egyik nagy sarazáskor meg is tépte a kerékjárat burkolatát - tudod, amit mutattam a talin.
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H510M i5 10400F 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1070 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- 88 - Lenovo ThinkBook 16p G4 (IRH) - Intel Core i7-13700H, RTX 4060 (ELKELT)
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5080 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T580 - i7-8G I 16GB I 512SSD I 15,6" FHD I HDMI I W11 I Cam I Garancia!
- BESZÁMÍTÁS! Asus ROG B450-F R5 5600X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 12GB CM MasterBox NR600 650W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest