- Android szakmai topik
- iPhone topik
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Hirdetés
-
Antec kirakatház Lian Li zöngével és egy csavarral
ph A hét légkavaróval árusított, félkörpanorámás megoldás kompatibilis a "lopakodó" ASUS/MSI alaplapokkal is.
-
Már azelőtt szoftvert írnak a chipekhez, hogy elindulna a gyártás
it A Cadence szuperszámítógépe a chipek tervezését és a hozzájuk kapcsolódó szoftverek megírását igyekszik felgyorsítani.
-
Elhalasztották a World of Goo 2 megjelenését
gp Május helyett csak augusztusban kapjuk meg a folytatást PC-re és Nintendo Switch-re.
-
Mobilarena
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
HÁZIGAZDA
hmmm, naprakész vagy
igen, egy olyat találtam a subaru fórumon, öröm és boldogság. baromira tetszik. szűk belül, érdemes belepróbálni egy gyerekülést és beülni elé, mert meglepően szűk... más baja nincs
de kérdezz, szívesen írok róla részleteket, ami érdekel.
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
hűha, akkor ez már szerelem és be is teljesült
215/55/r17 nekem a téli és a nyári is. a váltómérete 215/60/r16, ha jól rémlik, én jobban is örülnék ez utóbbinak, ballonos gumi-párti vagyok, meg olcsóbb méret is. de nincs mit tenni, így jött, ráadásul mindkét szett alufelni.
a kevés helyet inkább a hátsó traktusra értettem. az első ülésre tökéletesen stimmel, amit írtál (szerencsére az enyémben a kormányoszlop magassága is állítható )
ez a géped? egyébként az enyém is fekete. alapvetően az ezüst és az arany után a legundorítóbb szín és 10 év fekete autózás után újra ezzel vert meg a sors , de ennek a formának legalább nagyon jól áll, szép.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
most veszett el egy hosszú kommentem, kretén böngésző
gratula!
az ordítását sport+ módban én is szeretem, csak azért nyomni kell néha, hogy aztán meglegyen a vigyor még pár napig.
szép gépet vettél, nekem is szembejött a hahun párszor. alkudtál keményen remélem!
szerviz: inkább a hace-carba vidd majd, három őssubis javaslata
az enyém jövő héten megy "bőrös viktorhoz és polír lacihoz" (totalcar cikk), mert bár 158 ezret futott csak, de nagyon mocskos, mindene, az utolsó gombig, büdös (kutya...), valamint lelakták picit a vezetőülést.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
igazából csak azt sajnálom, hogy a szintén 2003-ban debütált avensisben mennyivel több a hely hátul. de az is elég lenne, ha lehetne tologatni a hátsó ülést, mert a csomagtartó meg hatalmas (ebből is látszik, hogy ezek a liter adatok mennyire nem érnek semmit, ez "csak" 460 liter, miközben az új x-trailé 550 liter, oszt nem kérdés, hogy melyiket választanám, a subarué pazar szélességű és mélységű, fölötte még végtelen tér van, az x-trailé kicsi és magas).
no mindegy, sajnos a következő generáció volt csak az, ahol ezt kipipálták, de ott meg egy csomó minden más is változott, például nincs 3.0R (a 3.6R meg nem is létezik), a többi benyás cvt váltót kapott, amitől jobban fáznék (és amúgy sem ilyen erősek), ugrott az egész sportcoupé karakter stb.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
nálunk ez a nagy autó most, szóval ebbe kell elférni akár két gyerekkel és az összes cuccal is. és 10 évre vettem, szóval remélem, hogy használat közben "tágul" majd, mint a bőrcipő
egyébként sokáig félkomolyan egy tribecán is gondolkodtam, de aztán győzött az "az nem igazi subaru" sovinizmus, no meg a városi 20 literes fogyasztás, amit vizionáltam, elrettentett.
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
én sima 95-öst tettem a lexusba is 10 éven át, ebbe sem tervezem másképp. ha nagyon-nagyon aggódnék a fogyasztás miatt, akkor talán megkeresném a subaruklubos fórumról a gázos gyereket, gymkhana vagy hogyishíjják. de leginkább nem bántom a kocsit és kész.
ilyen menüből állítható szarságokat itt nem fogsz találni, ez egy igazi autó, nem kvarcjáték, mint a fólsvágen
a 7 literes fogyi amúgy tényleg marha jól hangzik, én mondjuk városozom, de inkább 15 körül érzem
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
nekem is megvolt a manual.
qrva jó gép ez, na, pedig én tényleg a világ legjobb szedánjából ültem át. nem is hozza azt mindenben, de saját jogán remekmű ez a kocsi, egy élmény használni. sosem volt német autóm, ha rajtam múlik, nem is lesz, de valahogy az az érzésem, hogy egészen más világ.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
örököltem mindent:
- profi kutyarács a hátsó üléssor felett
- gyári térelválasztó hálók. ebből van oldalzsebet csináló (tök jó) és van a csomagteret rekeszekre osztó (ezt szerintem ritkábban fogom tudni értelmesen bevetni)
úgyhogy "sajnos" (szóval szerencsére ) nem tudom, hogy mit és hol érdemes vennidicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
hehe, ez az outback igazi birodalma, a nevét is innen kapta (ausztrália senkiföldje). de nem is az a durva, hogy ennyire jól hasít itt, hanem az, hogy aztán beviszed az aszfaltra és padlógázzal mész a körforgalomban. piszkosul összerakták a hajtását, működését ennek a cuccnak.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Qru
MODERÁTOR
Nincs komfortindex mint a Passatban és nem is állítható be. Így csak hanyag eleganciával 1-et villantva megy a sávváltás.
UnOff. Ph-s tali volt egy, igaz Bögre már eladta az Imprezáját. Amit azóta is bán természetesen.
Amúgy érdemes a Subikulbbot is nézni nyáron velük voltam vezetési tréningen és igen jó árat ki tudtak alkudni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Csak sima user de nem is nagyon vagyok ott aktív. Láttam, hogy lesz vmi évadnyitó ebéd...
Tök más világ a kettő autó. Elvagyok a B6 TDI-vel de igazából nem szeretem annak ellenére, hogy a DPF meg EGR-en kívül még nem volt vele komoly gond, bár a DSG már pl kezd benne rendetlenkedni... Igazából most kéne eladni a francba.
#nincsbennetarcsi
-
HÁZIGAZDA
érdekes, hogy mindkettő gyári méretnek tűnik. nekem is kvázi újak a 215/55/r17-esek, szóval hiába tetszene jobban a 16-os felni, nem éri meg variálni, csak ha elfogytak a gumik. akkor is inkább a télinél váltanék 16-osra, elsősorban.
a 225/55/r17 egyébként a legdrágább méret az összes közül, a váltómérete ismerős, mert az volt a lexus alá is: 225/60/r16. 40e ft egy normálisabb gumi.
ezzel szemben az x-trailünk (az a másik gép) 215/65/r16-osa jóval olcsóbb, ott 30e ft-ból megvagy.
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Qru
MODERÁTOR
Nekem van gyári alu (azt most vettem) meg gyári acél is de ugye 4 évszakos gumim van így nem cserélgetem. Jelenleg az acélon majd tavaszra átkerül az alura és úgy is marad.
7,2? Az k. jó! Nekem ott kb 6,8-al beéri de ez tényleg 80-90 tempomat behajtott tükrökkel. Igaz az enyém jóval könnyebb és gyengébb is...
Kicsit upgrade-eltem a tir-t. Mit írjak még bele?
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
11,8? Az kemény, az túl van a fájdalomküszöbömön 1,8 literrel. Nekem most a nagy átlagom (az elmúlt 5300 km alapján) 8,21 (sajnos csak nem rég kezdtem el írni a tankolásokat). De ugye alig használom városban ez kb a minimum fogyi ami kihozható normál közlekedéssel. Igaz van benne 2 torzító tankolás mert nyaraláskor kvázi abnormálisan lassan mentem és ott lett egy 7,5 meg egy 7,6-os átlag. Reálisnak inkább a 8,5-et mondanám.
Persze a Subaru klubos vezetési tréning után 13,5 lett az átlag (oda-vissza úttal együtt)... Szóval ez is tud enni ha rugdosod.
Parci: Jó, majd felfejlődik ez.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Nekem az nem vált be, legalábbis a sima 95-ös náluk. Nagyon hektikusan fogyasztott. Aztán kiderült egy ott melózó ismerős révén, hogy azért, mert a MOL-os alapbenzinbe ők keverik külön az adalékot és nem mindig sikerült egyformára. Szóval azonos kúton tankolva néha jól néha kevésbé jól fogyasztott. Azonos úton azonos körülmények között iylen 0,5 literes kilengések voltak.
95-ös elég bele, az ECU úgy sem tud mit kezdeni az attól nagyobb oktánszámú benyókkal, ahhoz hozzá kéne igazítani az előgyújtást szoftveresen (chiptuning) hogy erősebb legyen. A több/jobb adalék miatt meg a magasabb égéshő miatt vanank azért poztitív hatásai de menni nem fog tőle jobban.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
668955x voltam már a telken kb szóval a kocsi magától odatalálna. Én sem vezetek koppra azonos módon de fél literes ingadozás nincs mióta máshol tankolok. 50 km autópálya tempomattal aztán 30 km országút tempomattal és az utolsó 20 km kanyargós út, ott nem tempomattal megyek ugyan csak érzésre azonosan de ez alig hat ki az átlagfogyira főleg nem 0,5 literes mértékben.
mod:
Auchan-nál tankolj ha M0-on jársz. Teljesen jó a benzinük és olcsók. Az egyetlen hálózat aki havonta laborban beméretik az üzemanyagikat.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
HÁZIGAZDA
a jó válasz a hace-car...
anyhow, ma kimentem picit pörögni egy helyi placcra, így este szerencsére üres volt kb. hát, elég barátságos a kocsi, nem gond azért megindítani a seggét, de pici ellenkormányzásra már egyenesbe áll. persze a régi autómmal már nem tudom összemérni, de aztán egy full havas földúton hazaverettem 60-nal, zéró csúszás
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
ez oké, ha amúgy pörgetni kell a kereket, hogy elinduljon (tényleg hó, sár lehet ilyen), akkor nem jó, ha a vdc megfogja. de menet közben én ki nem kapcsolom, kifejezetten szempont volt a drivingcampes pályázás tapasztalatai birtokában, hogy menetstabis kocsink legyen. meg sok légzsák, aktív fejtámla, isofix stb.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
-
HÁZIGAZDA
hajrá, én ma is pörögtem egyet a környékbeli jeges parkolóban
a szervó hibája miben nyilvánult meg? az enyém érzésre tökéletes, nagyon szépen viselkedik az egész autóval együtt, de picit "dumál", elsősorban a végállások felé. más kocsijaimnál nem hallom a szervómotort (szivattyút? mittomén) egyáltalán.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
245 kontra 250 ló, érdemi különbség nem lehet gyorsulásban... csak a viselkedésben (turbólyuk+lórúgás), fogyasztásban és szervizdíjakban.
a subaruklub fórumát olvasgatva én nem vennék 2.5xt motoros gépet, mert a motorgenerál garantált és garantáltan drága. egy nagy köbcentis szívó motornál nincs jobb, megbízhatóbb konstrukció szerintem.
de árultak itthon, budakalászon is tavaly egy 2.5xt outbacket, penge ára is volt, szép is volt (usa modell), agyaltam is rajta. de nem bánom, hogy végül ez a 2007-es h6-os lett, nagyon nem.
ma nyomtam egy kilinccsel előre kört a bölcsi melletti parkolóban, gyerek nagyot nézett. mókás azért, ahogy ez a hosszú kombi csúszik oldalra, nem egy őszinte sportgép, amolyan apukák sportkombija
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Qru
MODERÁTOR
Jogos. Meg aki ilyen autót vesz az azért tudj mit vesz. Jó ez nem igaz én se tudtam pontosan mit veszek. Nyírő Laci leokézta így elhoztam.
Mondjuk azt szoknom kellett az elején, hogy a Subarusok köszönnek egymásnak. Elsőre nem értettem mit villog a szembejövő OBK Gazdagréten, azóta meg sem lepődök ha pl a mátrában egy Lega vagy egy Fori rámvillog/integet.
#nincsbennetarcsi
-
HÁZIGAZDA
bármit vállal, de nem olcsó. 50k egy üléskiszereléses, fullos takarítás. 30k volt nálam a vezetőülés festése (muszáj volt). egy kormánybőrözés 25k. bár minden relatív, egy full mocskos, kirepedezett, egy helyen totál kikopott ülésből csinált egy újat, ez végülis simán megér 30 ezrest. (persze nem tudom, hogy mennyire lesz tartós)
de ügyesek, a totalcaron volt róluk cikk. "victor's customs" néven keresd a fáccsén.
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)