- iPhone topik
- One mobilszolgáltatások
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Sony WF-C710N - átlátok rajta
Új hozzászólás Aktív témák
-
K.Andras.Vfx
tag
Izé, rég jártam erre, hány rendszer van már kész?
-
K.Andras.Vfx
tag
válasz
Menthirist #53196 üzenetére
Egyből éreztem, hogy én ezt már láttam valahol, a freelancer jump gate(LINK) detto ilyen volt, nem véletlen azt is CR csinálta anno. Szóval ahogy nézem a koncepción nem kellett sokat agyalni egyszerűen átemelték a freelancerből, persze megspékelték egy két dologgal illetve el is vettek belőle mert freelancerben mechanikusan is megnyílt a kapu.
-
K.Andras.Vfx
tag
válasz
cskamacska #52838 üzenetére
A lényeg, azért hamarabb fog 80 ember szaladgálni egy szerveren minthogy oak island-en találjanak valami kincset...
Már ez is valami.
-
K.Andras.Vfx
tag
válasz
Malibutomi #52819 üzenetére
Látom nem esett le, nem volt sehol a pénzzel feloldható célok között olyan, hogy ha ezt vagy azt még feloldjátok akkor az felülírja az eddig célokat s nem pedig kiegészíti...
Persze értem mit mondasz, csak nincs értelme, ugyanis konkrétan borulni fog az egész történet ha nem lesznek meg a lore-ban szereplő helyszínek területek és fajok, stbstb... 10 rendszerben ugyan hova a francba tennél be pl három idegen fajt?
Meg akkor a felfedezés is ugrana kapásból, sok egyéb dolog mellett.
Szóval ez így ebben a formában egy teljesen alapjaiban más játékot jelentene.
-
K.Andras.Vfx
tag
válasz
Juzzie71 #52812 üzenetére
Pont arról beszélek, hogy egy komplett rendszer nem arról szól, hogy legenerál valaki két három bolygót meg pár holdat keringési pályákkal, hanem úgy komplett az egészről mindenestől. Én is fejlesztek procedurális asseteket, és úgy azokkal számolva mondtam azokat a dátumokat.... Tehát még ezekkel a procedurális eszközökkel is fog tartani minimum 3hónap/rendszer, kellenek adatok, jól megfontolt koncepciók az egyes rendszerekhez, egy rakás asset, és persze egyéb kiegészítések, aztán le is kell ezeket tesztelni, stbstbstb. Legalább 3 hónap egy komplett rendszer elkészítése és akkor még nem is mondtam sokat. Szóval kb vagy 25 év lenne a 100 rendszer elkészítése abban a minőségben és módon, ahogy most az elsőt látjuk...
Malibutomi: Lehet CR azt mondta, hogy 5-10 rendszerrel lesz az indulás, de mondott ö már annyi mindent és annak az ellenkezőjét is, pl azt, hogy 100 rendszerrel kezd a játék konkrétan írásban vállalta és egy fizetős goal volt... Nem arról szóltak ezek a pénzzel feloldható célok a gyűjtésnél, hogy egyik cél majd felülírja a másikat, hanem arról, hogy kiegészül azzal!... CR olyan mint bármelyik politikus választás előtt, az örök életen kívül bármit megígérne...
-
K.Andras.Vfx
tag
válasz
bladex73 #52804 üzenetére
"Jó volna valamit reagálni legalább egy összefoglaló hozzászólásában egy hozzáértőtől a valóságról."
A valóság az, hogy ki tudja hány év után még egy rendszer sincs kész teljesen, számoljunk: 100 rendszert ígértek, és ha mindegyik rendszert 1 hónap alatt meg tudnák valamilyen csoda folytán csinálni akkor még plusz 99 hónap befejezni ezt a játékot, ami több mint 8 év... Ha nem lehet egy hónap alatt megcsinálni egy komplett rendszert hanem két hónap/rendszer akkor már 16 évről beszélünk... Elég sok dolog van ám egy rendszerben, bolygók, városok, küldetések stbstbstb....
Szinte kizárt, hogy ez a játék abban a formában valaha elkészüljön ahogy azt megígérték...
Le a kalappal marha jól néznek ki dolgok, marha részletesek is azok amik vannak, csak hogy ilyen minőségben 100 komplett rendszert elkészíteni az minimum 25 év... Már ha a realitást alulról súroló 3 hónap/rendszer alapján számolunk.
De drukkolok, hogy ne legyen igazam...
-
K.Andras.Vfx
tag
válasz
Raulblanco07 #52177 üzenetére
Nyugi, ha van esze CR-nek márpedig nem néz ki hülye gyereknek, akkor hamarosan az is meg lesz ideologizálva, miért lenne mégiscsak jobb egy kiadóval terjeszteni a játékot, majd azt mondják úgy nagyobb lenne - lehetne a játékostábor, több pénz lenne amivel a megjelenés után tovább lehetne fejleszteni.
Játékot fejleszteni egy dolog, de játékot kiadni - terjeszteni az már egy másik dolog... És bizony az nem lesz elég, ha bejelentik egyszer, hogy elkészült a játék, tessék vásárolni. A nagy kiadok terjesztési hálózata és marketing gépezete nélkül lehet akármilyen jó egy játék, nem lesz annyira sikeres...
Igazából a jelenlegi 2 milliós tábor már jó pár éve megvan, és újabb több millió játékost nem tudott bevonzani, a bevétel is abból származik, hogy ez a kétmilliós tábor vásárolgatott hajókat és egyebeket. De ezeknek már mind megvan a játék is, tehát ha megjelenik a játék, akkor belőlük már nem lesz nagy haszon, hacsak nem lesznek mikrótranzakciók és vagy egyéb dolgok. Ráadásul ha nem lesz olyan sikeres az SQ42 akkor lehetnek még gondok a további fejlesztésekkel, hol van még a star citizen fejlesztésének a vége?
Ráadásul ez egy rétegjáték bár azért az FPS moddal elég szélesre tárták a lehetőségeket a megszokott űrszimulátoroktól eltérően, viszont only pc, persze ha őszinték akarunk lenni akkor a finanszírozástól meg hajóeladásoktól eltekintve, ami nekem marhára nem tetszik mert valamilyen formában azért mégis csak "pay-to-win", azt azért mindenkinek el kell ismerni, hogy tényleg megpróbálnak-tak megvalósítani egy olyan játék koncepciót amibe mások talán bele kezdtek volna.
-
K.Andras.Vfx
tag
válasz
Plasticbomb #51368 üzenetére
Ez a videó is kb olyan mint a "többi", mintha az alien film xenomorph-ja már lekaszabolt mindenkit mielőtt odaértél volna, és gyakorlatilag kihalt minden az adott területen. Hol van "mindenki"?
-
K.Andras.Vfx
tag
válasz
Szőrös #51361 üzenetére
És valószínű, hogy mint anno ED-ben teszt fázis alatt itt sem a rendes-teljes árakról van szó... Elite-ben 6 millióért lehetett anacondát venni még béta közben, a végleges játékban lett belőle csupaszon 146 millió és csak a biztosítás többe kerül rá mint amennyiért anno a bétában meg lehetett venni a hajót...
Szóval valszeg a véglegesben jóval többe fognak kerülni a hajók...
-
K.Andras.Vfx
tag
válasz
Szőrös #51340 üzenetére
Néztem és a backerek száma gyakorlatilag évek óta nem változott. Több mint kétmillió volt már három éve is, és ha kiszámolod a 200 millió dollárt elosztod 2 millió backerrel akkor azt kapja az ember, hogy 100 dollárt költött minden backer átlagosan. Persze ez csak egy átlag a valóságban nagyobb lehet az eltérés backerenként de egy dolog biztos, hogy nem a 27 ezert dollárt fizető emberek "sokasága" teheti lehetővé a játék fejlesztését hanem az a kétmillió aki hajlandó akár 100 dollárt is áldozni.
Lehet nincs igazam, de ha nem lettek volna ennyire elrugaszkodott árak a hajóknál, akkor lehet hogy 5x ennyi pénzt kerestek volna, mindig is olyan érzésem volt, hogy a lélekhatárt többszörösen meghaladó árakkal ugyan mindig húztak be valamennyi lét, de talán negyedét annak, mint amit beszedhettek volna ha nem akarnak akkorát markolni minden hajón. Ráadásul valójában "korlátozták" is az új backerek számát, mert sokan meglátták, hogy itt 27 ezer dolláros csomagok repkednek, meg többe kerül egy-egy hajó mint a komplett szgépük és rögtön azt mondták, hát ez a játék nem nekünk készül, szerintem sok embert elriasztottak ezek a szó szerint csillagászati árak...
-
K.Andras.Vfx
tag
válasz
cskamacska #51324 üzenetére
Azt amúgy lehet látni valahol, hogy a 27 ezer dolláros csomagból mennyi fogyott? Mert az azért hideg zuhany lehet majd egyik másik org-nak, amelyik a nulláról indult, hogy vért verejtéket izzadva fejlődik fel valameddig, és akkor jön egy másik org és visszabombáznak másokat a kőkorszakba pusztán csak azért, mert az első naptól fogva csak azzal kellett foglalkozniuk, hogy kihasználják az összes hajó által nyújtott lehetőségeket, kapásból kitanulhatják a csatahajókat, nagy hajókkal kereskedve dőlhet hozzájuk a pénz töméntelen mennyiségben stbstb.
Tartok tőle, hogy egy olyan orgnak amelyiknek első naptól rendelkezésre áll majd minden mert volt 27 ezer dodó rá, bizony hatalmas mondhatni tisztességtelen előnyre tehet szert másokkal szemben, pláne akkor ha még jól is fogják csinálni amit csinálnak.
-
K.Andras.Vfx
tag
válasz
Diopapa #51274 üzenetére
Legyen igazad. Én továbbra is szkeptikusan állok majd hozzá és ez nem véletlen, bármelyik játékba beleéltem magam vagy túl sokat képzeltem bele abból könnyen csalódás lett, megpróbálom fordítva, ha kétkedek és nem látok bele annyit akkor a végén max csak kellemesen csalódhatok.
-
K.Andras.Vfx
tag
válasz
Diopapa #51264 üzenetére
Nem akarom bántani a Christ de a filmjei borzalmasak
, viszonylag kevés pénzből is készültek, szóval hogy ki mennyire maximalista azt általában mindig azt szabja meg, hogy mennyi a költségvetés. Mivel itt most bejött neki a lóvé így van több mozgástere. De szerintem amúgy meg ez amit látunk mind a marketing része, amivel nincs baj ha a végeredmény is jó lesz, és mondjuk nem 2030-ban lesz kész. De valójában ha fejlesztő vagy akkor a cél az, hogy minél többet beszéljenek a játékról, vagy felfigyeljenek rá fent lehessen tartani a figyelmet. Ennek egyik előidézője lehet az, ha pl telepakolom mindenféle effektekkel is a játékot, pl ruhaszimuláció soft&rigid body stbstb. Nyilván az más kérdés, hogy az eladásokból tudni lehet, hogy jelenleg a játékosok kb 5-10%-a rendelkezik olyan géppel, ami képes is lesz kezelni ezeket az effekteket az egyéb dolgokon kívül amit még meg kell jeleníteni a vidkártyának. Ami a kereskedést illeti, na ja, nyilván ha 100x kell majd meghallgatni egy NPC-t, vagy századjára kell kiszállni és lesétálni a trading console-hoz az már lehet kevésbé lesz jó móka, mint az első tíz alkalomnál.
Ettől függetlenül szerintem nem lehet azt mondani, hogy látványra ne lenne jó amit csinálnak, de hogy hogyan fog mindez összeállni egy egésszé, meg mikor, vagy hogy hogyan "működni" együtt az már egy másik kérdés.
-
K.Andras.Vfx
tag
Tartok tőle, hogy mire ez megjelenik már a 2080TI is bőven elérhető kategória lesz de az sem mostanában lesz...
Ne legyen igazam. Meg nekem kicsit gyanús, hogy még mindig csak egyetlen rendszernél járunk és kicsit olyan érzésem van, mintha olykor elővennének valami viszonylag látványos parasztvakító dolgot demózni a népeknek, amelyekkel fent lehet tartani az érdeklődést.
De a játékfejlesztés nagy része mindig is a csalásról szólt, pl ha a fák meg a fű mozgását meg lehet oldani egy tök egyszerű script-el márpedig meglehet, akkor általában nem állnak neki egy bonyolultabb rendszert építeni rá, mert ember nem tudja megmondani, hogy valóban szél fújja e vagy csak a script mozgatja, így felesleges volna terhelni a gépet olyan számításokkal amelyet másra is fel lehetne használni. Bár ahogy láttam biztos nem véletlen nem a fáknál demozta a szelet, hanem a dobozon meg azon a rongy darabon.
Persze, hogy a karakter ruhája mozog az azért egy játékban marha jól tud mutatni, de van e értelme annak, hogy van egy űrhajón olyan takaró, vagy ha megfog egy poharat abban mozog egy fluid. Egyáltalán miért innál virtuálisan, másrészt meg csak eszi az erőforrást. Általában tech-demókban szoktak ilyen dolgokra ügyelni, ahelyett, hogy a valódi játékmenetre fókuszálnának. De mondom majd meglátjuk.
-
K.Andras.Vfx
tag
Létezik már szőrszimuláció is bizonyos játékokban, viszont általános hogy ezen effektek az egyéb megjelenítés mellett ami itt szintén nem kevés erőforrás igénnyel rendelkezik majd, csak a legjobb csúcskártyák és gépek lesznek képesek futtatni. Szóval elég sok ember ki fog maradni a mókából, hacsak nem költ vagy fejleszt gépet. Szvsz 1080TI lesz itt a minyima, hogy azt megkapja majd az ember amit ezekben a demokban látni. Mondjuk nekem megvan hozzá a gép, így hát igazából ez a része engem nem érint, de a legtöbb embernek nincs csúcsgépe, így ezen effektek számukra közel sem biztos, hogy elérhetőek lesznek. Ki tudja, lehet úgy fog menni mint a robo recall-ban, hogy zökkenésmentesen realtime soft&rigid body lesz és dobálhatod a testrészeket, miközben lógnak rajta a kábelek stb, de lehet, hogy a legtöbb embernek ki kell majd kapcsolnia minden ilyen effektet, mert ha belekeveredik egy tűzharcba valami forgalmas helyen vagy sok karakter és egyéb lesz a képernyőn ezen effektek mellett, akkor számukra csak egy diavetítés lesz belőle...
Amúgy ezen effektek alapján inkább tűnik ez egy grafikus motor képességeivel hivalkodó tech demonak mint játéknak...
-
K.Andras.Vfx
tag
válasz
Menthirist #51134 üzenetére
Konkrétan kb semmi nincs a képen csak egy bolygó meg egy űrhajó. De azért képzelj el egy nagyobb bolygót várossal, növényzettel, hajókkal, NPC-kkel. Kizárt hogy 100 FPS legyen, a ma létező legjobb játékokban sokkal kevesebb és kevésbé minőségi dolog és karakter van és még sem futnak 100 fps-el a legjobb kártyákon sem. No persze full felbontásban.
-
K.Andras.Vfx
tag
válasz
Szőrös #51128 üzenetére
Bárki aki kifizet 900 dollárt megveheti... Szerintem a játék megjelenése után a "fizetések" is pont úgy lesznek kitalálva, hogy ösztönözzenek majd arra, hogy inkább vedd meg valódi dollárokért.
Ami a citizencon-on látottakat illeti, mint mindig most is jó dolgok voltak a trailer is jó, csak hát látva hallva amiről eddig beszéltek, hogy mit hogyan akarnak, meg mik a célok, és a játék volumenét is figyelembe véve kb még 8-10 év mire ez elkészül.
-
K.Andras.Vfx
tag
válasz
asszem78 #50855 üzenetére
Téged nem zavar, de nézd meg a facebook oldalukat, most már gyakorlatilag minden bejegyzés alatt azt olvashatod, hogy haladjanak már a játékkal mert folyamatosan jönnek hajók meg ilyen olyan kontentek amelyekért pénzt kérnek, de a játék nem nagyon halad.
Hány rendszer van a játékban? És hány lesz? A több mint száz rendszerböl még egy sincsen kész teljesen több mint 6 év után, akkor képzelheted mikor fog elkészülni mind a száz rendszer ha még egy sincs készen teljes egészében...
-
K.Andras.Vfx
tag
válasz
devast #50852 üzenetére
Csomagokban fogják árulni az optimalizációt, 1 fps 1$. Lesz 10-25-50 fps-es csomag, és majd a pénztárca eldönti, hogy ki játszhat sok fps-el és ki fog diavetítést nézni.
A földek kiparcellázása után hamarosan szerintem köbméterenként fogja árulni a levegőt is a játékban.
Viccet félretéve egy dolog egészen biztos, ez a pali mindent amit csak lehet le azt is fog gombolni a polgárokról, meg fogja őket hámozni, ki fogja szedni az utolsó centet is a pénztárcájukból...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Ohh Lenovo ThinkPad P15 G2 Tervező Vágó Laptop -75% 15,6" i5-11500H 32/1TB RTX A2000 4GB /1 Millió/
- UHH! HP EliteBook 850 G8 Fémházas Multimédiás Laptop 15,6" -40% i7-1165G7 16/512 Iris Xe FHD EU-HUN
- IBM PS/1 2168-552 486SX-25
- ASUS ROG Strix RTX 2080 Ti OC 11GB
- Acer Swift 3 (SF314 54) i5 / 8GB RAM / SSD / FullHD / kiváló állapotban!
- BESZÁMÍTÁS! HTC VIVE Pro 2 virtuális valóság szemüveg garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X3D 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy A12 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy S23 , 8/128 GB , Kártyafüggetlen
- iKing.Hu - Samsung Galaxy S25 Plus Navy 12/256 GB Újszerű, karcmentes állapotban!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest