- Fotók, videók mobillal
- Honor 400 Pro - gép a képben
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Külföldi SIM-ek itthon
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Így lesz tégla a porszívódból - a Roidmi csődje
- Nem nyílnak a Foldok?
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Új hozzászólás Aktív témák
-
SpazzMaticus
tag
Amennyiben szeretsz fizetés nélküli hobbi alfa teszterként félkész mechanikákkal szüttyögni random crash-ekkel "feldobott" jó kis bugos programkörnyezetben, (mert ezt még egy "pre-játéknak" nevezni is mindíg erős túlzás) akkor élvezni fogod.
Az egyetlen érdeme talán a grafikája, mondjuk attól meg mindíg röhögőgörcsöt kapok, amikor egy magát "komoly űrszim. rajongónak" mondó ezt fő szempontnak, vagy külön érdemnek veszi...
De majd mindjárt jönnek a hívők, és elmagyarázzák hogy miért "baromság" amit írok, és miért ez (lesz majd kb. 2567-ben) a világ legjobb játéka, mennyi tartalom van benne, (lóf@sznyi a műfajában a többihez képest) de amennyiben nem foglalkoztat a gnoszticizmus, nem vagy egy vallásos tipus, vannak ennél sokkal jobb játékok a műfajban készen, kiforrott játékként százszor ennyi tartalommal.
Ha csak hobbiból repkednél csillivilli űrhajókkal, vagy gép performance-ot akarsz tesztelni, arra tökéletes.
-
Szőrös
veterán
-
Szőrös
veterán
Aha, na az a 8gb sysram ami kevés egyelőre (optimalizáció hiánya miatt is, meg memory leak is akad még). Állíts be fix 16gb page file-t és ha nem ssd-n van akkor tedd át oda. Meg a SC klienst is ssd-re. Ettől nem lesz jobb az fps, de simábban és stabilabban fog futni egy picit.
-
tom5598
senior tag
oda ugrasz hozzá quantum ugrással elindulsz a bolygó felé shift + W vel amíg el nem éred a max sebességedet Aurorának asszem 1200 m/s kb. és leszállsz , olyan 10km magasan érdemes elkezdeni lassítani hogy időben megállj (S el az X az kb mint a kocsikban a kézifék bármelyik jó)
Igen ahogy írtad sajnos minden bent van ram meg Vramban amit csak bele tud rakni meg azért használ rengeteg pagefile-t az SC. Ezek majd Object Container Streaming meg Network Bind cullingal orvosolják még ebben az évben előreláthatólag.
FPS kismillió dologtól függ, az állomásokon a legrosszabb, a kis outpostokban a holdakon a legjobb.
-
tom5598
senior tag
hát gyorsan mindent elmondani eltartana egy darabig xd
van discord: https://discordapp.com/invite/PZETZSW
itt ha van kedved biztos találsz valakit aki segít majd
Refundolni lehet (elvileg még mindig de most feltorlódni látszanak , nem mennek át még hónapok után sem , eddig is sok idő volt ha ilyet kértél a 14 napos vásárlás idő után.)
Le lehet szállni amire csak látsz. A gáz óriásra nem, de majd bele lehet menni amikor kész lesznek vele, mostani csak placeholder.
van egy kis How to play része a weboldalnak.
-
tom5598
senior tag
Igen a teljesítmény rossz, üres, új szereveren jól fut valamennyire többin nem.
"Nem úgy volt hogy 2018-ra elkészül?"
Nem nincs megjelenés kitűzve, Roadmap az van lehet látni mi jön.igen a UI nem igazán használható de tudják és javítják. Nem a következő iterációra de egy pár után valszeg jobb lesz.
"Mit lehet csinálni amúgy a játékban?"
3,1,4 gameplay(kezdetleges):
-csomagot szállítani
-kalózokat írtani
-hullákat keresni
-Játékosokra, NPC re vadászni
-kereskedni állomások között anyagokkal.
-ferobbant hajóknál dobozokat begyűjteni s eldani
-2 NPC küldetés adó, általában harcolni kell benne
-Szateliteket le/fel kapcsolni
-küldetést tudsz generálni (vigyen el valaki A-ból B-be; segítségkérés csatába ha nem bírnál az ellenféllel. Ezeket még csak játékosok tudják elfogadni NPC még nem.)-vannak küldetések amiket unlockolsz ha csinálsz hasonlót, pl P.I wanted elég egyszerű csak be kell menni egy elhagyatott űrállomásra és gép logokat kell megtalálni, ezután már kapsz küldetést amiben olyanok kérik hogy keresd meg nekik a csomagjukat akiknek ott volt az állomáson amikor berobbant.
3,2 re lesz elvileg gameplay:
-scannelés
- bányászás
- quantum ugrás funkcionalitás javítása +új random eventek
/
- rendes csapat rendszer
-fps AI sok mindenhez be lesz rakva szóval lehet majd lőni őket földön meg űrben.
- hajó fegyverek vásárlása (hajódat rendesen tudod fejleszteni)
/A teljesítményt egyik patch re se várd hogy 30 fps stabil legyen bármilyen szerveren. Időbe fog telni. Év végére viszont remélhetőleg sikerül majd normalizálni.
-
tom5598
senior tag
https://robertsspaceindustries.com/download
ÚJ minimun rendszerkövetelmény hogy meglegyen az a 15-20 fps:
Windows 7 (64bit) with Service Pack 1, Windows 8 (64bit), Windows 10 – Anniversary Update (64bit)
DirectX 11 Graphics Card with 2GB RAM (4GB strongly recommended)
Quad Core CPU
16GB+ RAM
SSD strongly recommended -
Drenadar
Topikgazda
FAQ-ban idevágó rész:
Hol tart most a játék?
-Jelenleg még erősen pre alpha, érhető az AC(dogfight szimulátor), ArcCorp(szociális tér egy része), babyPU (vagyis a szabad világ egy kísérleti változata/szelete), az hogy egy modul verziószáma 2.X, az ne tévesszen meg senkit sem, az nem a teljes készültség állapota!babyPU? Miért jó az nekünk?
-Itt jelenleg minden benne van, amit ki tudsz próbálni. Ez a mi kis teszt játszóterünk. Repülhetsz, küldetéseket oldhatsz meg a haverokkal, még kézi fegyverekkel is lehet lövöldözni egymásra. Újdonság még a kvantum drive is, amivel sokkal gyorsabban lehet megtenni nagyon nagy távokat.Mi bővebb leírás kellene egy kezdőnek ezen kívül? Végigjátszás?
A FAQ-ban nem lenne jó, ha túl hosszú és részletes leírás lenne benne.
Illetve azt szoktuk oda betenni, amit itt a kezdők kérdeznek sokszor.A másik észrevételed nem értem. Te a patch note-ot akarod magyarítva megkapni cikk formájában?
Másik:
Topic Info Rendszer.
Köszönöm a tippeket, tanácsokat, össze fogjuk hozni hamarosan. -
cskamacska
addikt
A "hol tart a játék"-ra, az Star Citizen Installer egész sommás választ ad, mégpedig azt, hogy ott se, ahol egy átlag bétás Early Access indie játék a Steamen.
Ígérettel tele a padlás, csak látszatja nincsen.
És ehhez kapcsolódóan szomorúan látom, hogy kivették az Squadron 42-t a csomagokból, és effektíve ugyanazt a régi 40 dolláros alap Aurórás-Musztángos csomagot SQ42-vel bundlizva most 76 dollárért adják.
De külön sem érhető el a SQ42, a buy gombja ugyanarra a kezdőcsomagra dob vissza.
Persze, persze, két játék egy áráért, rekorder 27% ÁFA, öreganyám térgyekalácsa, de 76(vagy akár 72, az sem változtat a lényegen) dollár egy újoncnak azért mégis heveny kultúrsokkot okoz, és ha ezt mégis beáldozza az Eszméért, az installer lefutása és a jelenleg elérhető tartalom végig böngészése után nem biztos, hogy nem akarja rászakajtani a plafont Christ Roberts egyházára.
Szerintem egy pre-pre-alpha játékért a 70+-os ár rettenet húzós, főleg hogy a Squadron 42 az ami még meg is éri az egész buliból, Roberts már túl van pár kiváló űrlövöldén, azzal talán nem is lesz baj, hanem a per pillanat erőltetett(SQ42 jelenleg addon a SC-hez pledge szinten) Star Citizen MMO rész erősen kutya vacsorája.
-
Drenadar
Topikgazda
Kérlek olvasd el a FAQ-ot. Ugyan a universe nincs nagyon benne, de szerintem találsz benne hasznos információkat.
-
GypsFulvus2
őstag
Arena Commanderben tudsz PvP-zni: Battle Royal- mindenki mindenki ellen; Squadron Battle: Csapatok egymás ellen (ha egyedül vagy, random beoszt valamelyikbe); van egy labdajáték szerűség (Capture the Core), és van a Vanduul Swarm. Utóbbit játszhatod AI segítséggel, vagy valódi társakkal, coop-ban. Érdemes a coop vanuul-lal kezdeni, mert a PvP igen kemény tud lenni újoncoknak. Van még a Murray Cup, ami versenyzést jelent, három különböző pályán. Jó kis kihívás, megtanít igazán uralni a hajód, régen sokat toltam ott. Az Arena Commanderben az a jó, hogy nem csak a megvásárolt, hanem a REC-ből bérelt hajókat is tudod használni ott. REC-et minden Public Match-en kapsz (tehát ha pl. AI társakkal harcolsz a vanduul ellen, akkor nem, csak ha public match-en, valódi társakkal). Vanduulozz, versenyezz, gyűjts REC-et, és próbálgasd belőle a hadi és vesenyhajókat.
-
Drenadar
Topikgazda
Most még nem sok tartalom van ott... a küldetések pedig leírják hogy nagyjából mit hol kell megtenni.
Ezt folyamatosan bővítik ki majd egy olyan játszótérre ami arra kell hogy tesztelhessék azokat az elemeket amik kellenek a játékba... most még sok szórakozást ne keress benne, szerintem pl a játék legélvezhetőbb része még mindig a vanduul swarm...
-
huncut07
csendes tag
Köszi, innen próbáltam megnézni én is.Csak azt nem tudtam miért nem indul semmi.Szóval ez figyeli, honnan akarom nézni, és csak a UK-n belülről lehet nézni.
A telepítés nem fog menni, a céges gép nem enged szinte semmit (mondjuk, a firefoxot engedte, de az adblockon kívül más kiegészítőt nem lehet felrakni).
Remélem CGI felrakja az oldalukra, vagy redit...sc.hu-ra!? -
-
Drenadar
Topikgazda
És ebben az évben még több durva tartalom várható, pl ha az SQ42 elérhetővé válna már az nagyon sok embert vonzana be a játékba
plusz az universeben is elférne még ilyen olyan tartalom, de az is jönni fog a kis homokozónkba, nem feltétlen megfelelve bármilyen logikai elvárásnak...
-
-
Drenadar
Topikgazda
De figyelj. Most teljesen mindegy, hogy milyen csomagot giftelsz, ez érvényes minden giftre.
Úgyhogy továbbra se értem, hogy mi a baj ezzel?
Ha valaki támogató akar lenni, akkor támogassa az oldalt. Ennyi. ha nem akar támogató lenni és elkölteni 5$-rt, akkor köszönje meg neked hogy adtál neki egy ilyen kezdő csomagot, és mindenki boldog.(#39235) Nathan Boggs: Hurrá hurrá! Ezt látva Yllgrim is ottlesz
-
ttamashu
aktív tag
Látom hozzánk [HUNS] adtad be, a Kérdőívet ne felejtsd kitölteni
-
Nathan Boggs
senior tag
Valami tényleg nem jó nálad, ennyi bugot kis túlzással az eddigi sc-s pályafutásom alatt nem láttam
amúgy a hajókat azért viszik el előled, és azért nem tudsz beszállni, mert azok nem a te hajóid. Ha a kezdőhelyről felkelsz, lemész a nagy terembe, ott lesznek monitorok, ott tudod lekérni a hajót, amit innentől belső nézetben mutat egy jel, hogy merre van. Az ágyba - meg máshova - az F-fel ülsz/fekszel le, de a Ctrl+F-fel szállsz ki.
-
vagabor
aktív tag
Valamibe te ott nagyon belefutsz, én az elmúlt pár napban sokszor próbáltam s az egész elég flottul ment, semmi problémám. Annyi hogy ha sokan vannak fent, valószínű az amcsi csúcsidőben tele vannak az insták nem enged be. De ettől függetlenül semmi olyannal nem találkoztam (legalábbis nem ilyen gyakorisággal)
-
Nathan Boggs
senior tag
A Hornet valószínűleg azért, mert most van kölcsönhajó, ilyenkor ha nincs alapból hajó betéve a hangárodba, akkor bebugolhat a kölcsönhajó is.
Menj a robertsspaceindustries.com oldalra, jelentkezz be.
A "My RSI" fülnél válaszd ki a My Hangar opciót.Itt látnod kell a hangárt, és egy "Configuration" gombot. Arra kattints rá, és megjelenik a hangár képe. Bal oldalon ott kell lennie az aurorádnak, jobb oldalon meg a szabad helyeknek. Húzd át az aurorát egy szabad helyre és mentsd el az állást.
Most ha visszalépsz a játékbeli hangárba, akkor ott kell lennie az Aurorádnak.
Az Arena Commanderben vannak külön versenymódok, ezt nagyon nem kell szerintem magyarázni.
A városban az ajtó bug ismert, van akinek kinyílik, de sok embernek nem. Valamikor biztos javítva lesz.Ami viszont a legérdekesebb jelenleg, az az "universe" menü a főmenüben, majd ott a Port Olisar lehetőség. Elképzelheő, hogy hibaüzenettel nem enged be, ilyenkor próbálkozz tovább. Ez lesz a nagy térkép a bolygókkal.
(#39110) Drenadar: semmiség
-
huncut07
csendes tag
Még nem tudni hány ember fér majd be egy instancba, de a "nagy világban" mindenki egyszerre van ott (mint EVE online), a közeli találkozásoknál, pedig - a Matrjoska babás leírás elég jó hasonlat, azzal a kiegészítéssel, hogy itt több "baba" egymás mellett is lehet egy nagyobb babában.
Ezt itt zóna rendszernek mondják ami úgy fog működni, hogy egy naprendszer is lehet egy zóna, de egy szoba a hajón belül. Pl: a naprendszeren belül lévő néhány hajó meg bolygók egy zónába vannak az érzékelő képességeiktől függően tudnak vagy nem tudnak egymásról.Egy bolygó egy zóna a naprendszeren belüli zónában, és a rendszer túloldalán lévő hajóban nem kell tudniuk ki van pályán a bolygó körül, vagy kik vannak a bolygón, amíg közelebb nem ér.A bolygó pályájára állva az ott lévő hajókkal egy zónába kerül.Így pl egy űrcsatában egy nagyobb hajó (legyen az 10-50 fős) minden legénységének pontos helyzetéről se kell tudnia egy tőle messzebb repülő vadászgépnek, neki csak az számít merre megy a hajó, merre lő, stb.A zónákat mind külön-külön szerver kezeli és azok majd intelligensen (reméljük) küldik egymásnak az információt.Tehát az 50 fős hajó vs vadász példájánál maradva ha elég közel repülsz a nagy hajóhoz hogy lásd az emberek a hídon vagy egy zónába kerülsz a nagyobb hajóval, vagy csak a számodra látható legénységével (hisz az 50 fős hajó is lehet hogy több zónából áll.Ha mondjuk megrohamoznád a hajód te is annak a zónának a részévé válnál.
Ami fontos, hogy ezek a zónák a játékos számára nem láthatóak -nincs töltő képernyő vagy ilyesmi-, ez a háttérben zajlik, a szerverek a észrevétlenül adják egymásnak a játékosokat.
Az más kérdés, hogy ezt mennyire bonyolult megcsinálni
És ha azt hiszed ez bonyolult, akkor még nem beszéltünk az "item systemről", "pipe systemről", a tuningolásról, a bányászatról... -
#45997568
törölt tag
Ugy kepzeld el a rendszert mint a Matryoshka babat.
Van a legnagyobb baba -> PU, abban van tobb kissebb amik a rendszerek, atjarok, egyeb -> ezekben vannak ujjabbak, amik bolygok, holdak, allomasok... -> ezekben vannak a hajok -> ezekben meg helysegek -> ezekben emberek, targyak...
Egeszen kicsi "univerzumokra" le lehet bontani, ezaltal eleg jol meg tudjak oldani a nagyobb esemenyeket, egy bolygonal talalkozik 40-50 hajo (amik 40-50 kics instance), amikben lehet akar 400-500 ember is (tobb instance-ra lebontva)...
-
Nathan Boggs
senior tag
Az előfizető az olyan támogató, aki havi 10 vagy 20 dollárért cserébe további tartalmakat kap, és így támogatja is a játékot.
A terv az, hogy nem lesz kötelező előfizetés. Szóba került, hogy kitalálnak valamit arra az esetre, ha nem látja el magát a játék a későbbiekben, de az előfizetést úgy emlékszem, hogy ennél az opciónál is kizárták.Az insta rendszer olyasmi lesz, legalábbis ahogy én értem, hogy a rendszerben lehet 50 játékos, viszont ha bemegy 100, akkor két szerverre bontja a rendszert és te a körülötted lévő 49 játékossal egy szerverre kerülsz, a másik 50 meg egy másik szerverre, szóval úgy fogod érezni, hogy mindenkit látsz. Csak azok lesznek másik szerveren, akik távolabb vannak. Ugyanúgy az állomást is több szerverre bonthatja. Amit az Elitnél leírtál, az szerintem akkor következhet be, hogyha nagyon nagyon sokan vannak egy nagyon kicsi helyen.
Tehát az állomás egyik felén lévő szerveren látsz 30 embert, majd átfutsz a másik felére, átkerülsz a másik szerverre és ott látod a másik 30 embert, neked úgy tűnik, mintha mindenkit látnál. Én így értelmezem, de lehet, hogy rosszul
-
ttamashu
aktív tag
Egyébként pl kereskedőnek nagyon hasznos lesz indulásnál minden plusz, hisz valamiből meg kell venni az első rakományt!
Általánosságban meg bárkinek hasznos a plusz hisz az első - kisebb - fejlesztést a hajóra rögtön kezdetkor meg tudja majd venni. -
Nathan Boggs
senior tag
Igen, igen, az accos verzió az olyan. Sőt, mintha már régebben regéltél volna.
A hajóhoz alapból jár 1000 UEC. A további 5000 UEC azért jár, mert MrFire a regisztrálásnál megadott egy referal kódot, ami neki is jó, meg neked is. Szóval így összesen 6000 lesz. A hajók értékét meg nem tudjuk. Legalábbis én nem
Nem tudom, hogy mennyit fog jelenteni az az 5000.
-
GypsFulvus2
őstag
Ha jól emlékszem legutóbb 280 embert írtak, hogy dolgoznak rajta, tehát égetik a pénzt rendesen. A SQ42 jövőre minden valószínűség szerint már elkészül, legkésőbb jövő Karácsonyra. A PU... fene tudja mikor.
Amúgy te ténylegesen kipróbáltad az 1.3.-at, vagy a 2.0-t, vagy csak videókat néztél? Azért kérdem, mert az 1.2 és 1.3-ban olyan volt az EVA, amilyennek leírod, hogy szeretnéd (tehetetlenség, ellenerőket kellett alkalmazni, hogy lassulj stb), szenvedtem is vele rendesen. Már abban a build-ben is ki lehetett szállni a hajóból, miután letetted egy platformra, aztán ellopkodni egymás hajóját. Elég nehéz volt irányítani, ha kicsit túltoltad valamilyen irányban, kenődtél a platformon, vagy elszálltál az űrbe. Talán ezért változtattak rajta a 2.0-ban, de lehet, hogy tényleg kár volt. A hajók irányítása szerintem az 1.2-ben volt a legjobb, egyáltalán nem volt árkádos, összetett és kifinomult volt. Az 1.3-ban könnyítettek rajta egy kicsit, a 2.0.-ban pedig jókora változások történtek. Én több mint egy éve próbálgatom, követem a változásokat, és azt mondom, ez egy jó egyensúly az árkád és a szimulátor között. A harcban vagy a versenyzésnél épp elég dologra kell figyelned, és ha igazán jól akarod csinálni, eléggé nehéz. Tudom miről beszélek, mert meglehetősen jó voltam benne; a Murray Cup-ban a top 50-be jutottam akkoriban. Az 1.2-nél 30-40 perc folyamatos harc vagy versenyzés teljesen ki tudta meríteni az embert. Ennél nem kell durvább, mert akkor már valóban az élvezhetőség rovására megy, és nem lesz elég játékos, hogy eltartsa a játékot.
-
KO2
aktív tag
Az a baj hogy én nem igazán tenném a mostaninál realisztikusabbra a Star Citizent, akármennyire is tetszene nekem, mert rengeteg játékos lenne akiknek ez már túl sok. Miért játszik egy ember? Mert szórakozni szeretne. Pont. Nem szabad a szórakozás rovására menni.
Viszont egy másik szerveren ( Hard mód ) stb. Az más tészta. Oda akkor mész csak ha azt szeretnéd. Így már szívesen látnék egy , ha nem is realisztikusabb, de nehezebb módot. És tudom hogy lennének jópáran akik ott tolnák az ipart, mert nekik az nyújtana örömöt
-
aha, milyen élmény lehet megtanulni a vezetését, aztán az első éles helyzetben milyen szar lehet százezer dolgot kapcsolgatni hogy csinálj valamit. Gondold el, kapsz egy lövést, kikapcsol egy rendszered, és mire megtalálod hogy mit kellene nyomnod (és hogy az hol van), addigra szétkapnak. Ezt pedig ismételheted százszor, mire tapasztalatot szerzel. Tehát alig 40-50-50 órányi kevés élvezetet nyújtó betanulási fázissal kell kezdeni, akkor meg már inkább csapkodom a tökömet csalánnal
A Star Citizen nem lesz arcade. Már most sem az. Ugyanakkor vérszimulációba sem szabad átcsapni, erről beszéltem amikor a játékélmény rovására való menetelről beszéltem. Ha 100 oldalas kézikönyvet kellene bemagolni ahhoz hogy felszálljon valaki az Aurora-jával, akkor az elhiheted, az eladások rovására menne.
Amúgy meg hiába van tengernyi arcade, és hiába kevés szimuláció, az a nagy helyzet, hogy ha azt akarod hogy nyereséges legyen a projekted, nem lőhetsz arra a 0.1%-nyi sci-fi szimulációs fanra aki erre talán vevő lenne, hanem arra az 50%-ra kell lőni, akik egy HAWX-nél jóval összetettebb játékra vágynak, de azért szeretnék élvezni is amit csinálnak, nem "dolgozni" a játék során. Ha az RBR jellegű szimulátorokra lenne nagyobb igény, akkor nem az NFS-nek lenne századik része. Kereslet, kínálat.
Az SC-ben meg mindenre van irányrakéta. Még az is be van kalkulálva, hogy ha egy forgó irányhajtómű van, annak irányba kell fordulnia mielőtt ellen tudna kezdeni tartani a meglévő erőnek. Ha kívülről nézel egy hajót manőverezés közben, lehet látni hogy mennyi thruster dolgozik azon, hogy azt csinálja amit vársz tőle. Próbáld kikapcsolni a számítógépi rásegítést, aztán úgy vezess hajót. Előtted a lehetőség.
Amúgy száz dolog volt már megszavaztatva a néppel hogy mit hogy akarnak. Kétlem hogy a többség vért akarna p*sálni a hajó "űrben tartásával", vagy hogy annyira élveznék hogy egy kanyar során felkenődnek egy aszteroidára. Ettől függetlenül van összetettség a repülésben, megintcsak, kapcsold ki a coupled módot és vadássz úgy.
_Gugu_: nem kis túlzással, gyakorlatilag még előtted sem kell lennie a repülőnek, hogy kieressz rá egy rakétát. Sőt, egy AWACS-tól kapott célpontra is lőhetsz, egyszerre tízre is. Atomtengeralattjárókat is két joy-al elnavigálják már manapság.
-
PhilBrick
őstag
"De az akkor is illúzió romboló hogy mindenféle fékező rakéta nélkül magától lelassul az ember az űrben ha nem tarjta folyamat nyomva a rakétát."
Ez mégis honnan vetted?
Tegnap írtuk, hogy éppen ingyenes kipróbálható. Megtetted már?
Szerk: Ja bocs, azzal a konfiggal nem is fogod....
-
PoeDameron
aktív tag
Te figyelj. A fejed olyan mint az enyém. Sőt az az én fejem szemüvegben. És ugyanolyan akadékoskodó vagy, mint én. Csináljunk egy klánt.
Jut eszembe a sodródásról:
Olyasmi ez mint a lovak irányítása a játékokban. Szinte az összes játék elszúrja, még a legnagyobbak is, még a Witcher is. Egyetlen játék van amelyikben ezt jól megcsinálták (amikkel én játszottam), az a fapados Mount & Blade. Mit szúrnak el? Azt, hogy csak akkor megy előre a ló, ha nyomják a W-t. Ha nem nyomják, akkor azonnal lefékez. Nem veszik észre, hogy sokkal sokkal könnyedebb az irányítás, ha megnyomják a W-t és az csak ösztökéli a lovat, és megy magától, nem kell folyamatosan nyomni, üget szépen előre, és ha nyomják az S-t akkor is fokozatosan fékez le, nem pedig hirtelen megáll.
macy
fú basszus, mostantól ebből problémák lehetnek. Egymást fogjuk lejáratni a sráccal!
-
PhilBrick
őstag
Van benne decoupled mode. Teljesen érvényesül a tehetetlenség. Kikapcsolt hajtóművekkel is sodródik tovább.
Amit általában látsz az a coupled, ekkor az elektronika besegít egy "repülőgépesebb" irányítási móddal.Az emberke lendülete pedig valóban túl sok lenne a jóból, simán odakennénk mindenhova magunkat. De még lehet opció erre is. A lehetőség megvan rá.
Egyébként meg most éppen ingyen kipróbálhatod.
-
macy
addikt
A hajókon alapból be van kapcsolva a DCPL, azért nincs tehetetlenség. Egy gombnyomással kikapcsolható, így ha max sebességnél csinálsz egy 180°-os fordulót, ugyanazzal a sebességgel fogsz hátrafelé repülni. Dogfightnál nagyon jól jön, csak vigyázni kell nehogy beájuljon a pilóta
Tegnap az autopilot olyan szépen letette a gépet, hogy leszakadt a bal oldali hajtómű a connie-ról.
-
Nathan Boggs
senior tag
Hali!
Nem megy folyamatosan a hajtómű, pl. amikor nagy sebességgel egy irányba megyek, sokszor csak az alap zúgását hallom, de nem dolgozik. Amúgy lehet ezen állítgatni, hogy teljesen sodródjon a hajó, de alapvetően valamennyire korrigál a segédhajtóművekkel.
Az emberke most nem tudom, hogy miért lett olyan, hogy folyamatosan nyomni kell, régebben nem ilyen volt, nagyon fel lehetett gyorsulni vele. Ott még nem jöttem rá, hogy lehet-e változtatni ezen.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- E-roller topik
- Fotók, videók mobillal
- MasterDeeJay: Natív 3Dfx Glide Windows11 alatt Voodoo1 és Voodoo2-vel.
- Milyen széket vegyek?
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Vezetékes FEJhallgatók
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 64GB RAM RTX 5080 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- HPE Apollo 4200 Gen9 2U rack szerver, 1x E5-2620v4, 64GB RAM, 24x3.5" 2U-ban! ÁFA-s számla, garancia
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- REFURBISHED és ÚJ - HP USB-C/A Universal Dock G2 docking station (5TW13AA) (DisplayLink)
- iKing.Hu - Samsung Z Flip 7 - Újszerű, kipróbált
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest