Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Jazz

    veterán

    válasz Menthirist #36937 üzenetére

    Rouge system, nem rossz.:) De ez már a másik véglet. Viszont akár ezt is belelehetne tenni. Ilyen garfika mellett mekkora játék élmény lenne megtanulni a saját hajód vezérlését.

    Annyi arcade egyszer játszhatós szemét van a piacon, hogy egy csúcs grafikás-fizikás komplex rendszer biztos nem menne az eladás rovására.
    Persze kinek mi. Van aki a könnyen fogyasztható egyszerű-egyszerit szereti. Van aki a soha véget nem érő borasztóan összetett és komplexet.
    Nem véletlen hogy az eve-online is 30+ átlag korosztállyal rendelkezik.

    Tényleg nem kéne sok. Teljes valós tehetetlenségi modell, személyi pajzs. És ennyi. (És ha a witcherbe megnyomod a w-t akkor az galoppoljon magától, tényleg hiba hogy nyomva kell tartani. Ennyi erővel kézifék is lehetne benne, amivel befog a ló hátsó patája, és betudod venni a 90°-os kanyart.)

    Játékból dunát lehet rekeszteni. De szimulátor csak nagyon kevés van. És valószínűleg a többség is ezt igényelni. Richard Burns rally-val többen játszottak mint valami szemét need for speed-el.

    Én értem miről beszél KO2, teljesen egyet értek vele. Legyen nehéz, legyen összetett, de persze kell a balance.
    Nagyn jó példa: Dio 3. Sírtak a játékosok hogy legyen nehéz, szakadjanak meg, legyen kihívás....hát lett is. Annyira hogy sokan feladták és abba is hagyták, mert reménytelen, esélytelen volt (1 hiteltek a mobok). (aztán balancoltak rajta).

    Mivel még is csak egy játékról van szó, nyilván az sem jó megoldás hogy a tehetetlenségi környezet annyira valós lenne, hogy csak pörögsz forogsz a hajóddal, emberrel az űrben, mert képtelenség korrigálni.
    De az akkor is illúzió romboló hogy mindenféle fékező rakéta nélkül magától lelassul az ember az űrben ha nem tarjta folyamat nyomva a rakétát.

    #36958) KO2: lehet meglepő lenne az eredmény és pont a többség igényelné azt.:)

    free your mind

Új hozzászólás Aktív témák