- Azonnali mobilos kérdések órája
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- A Galaxy Z Fold7, minden színben és oldalról
- Mobil flották
- iPhone topik
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Google Pixel topik
- A Samsung gyártja az első 2 nm-es Qualcomm lapkát?
- Szerkesztett és makrofotók mobillal
Új hozzászólás Aktív témák
-
Robokutya
senior tag
hali javaslom ezt a forumot a srácok inkább itt tanulmányozzák a játékot és játszanak is szervereken.
sg forum space engineer topik -
laskr99
addikt
Sziasztok!
Nem túl aktív a topik, de nincs valakinek kedve multizni? Egyedül kicsit uncsi már
Ha igen dobjon rám PÜ-t.
-
kippedli
tag
Szerveren csináltunk egy red ship crashed mappot, ott is vannak bolygók vagy ott nincsennek?
-
Viper26
nagyúr
Harmadik küldetés elején epic 5-10 FPS fogad, eddig meg 60 fölött volt, másnál is ez van?
-
Robokutya
senior tag
Mivel Beta felirat valószínű hogy még alakítanak rajta sőtt biztos.
Viszont ugye ott a beállítási lehetőség hogy az épp aktuális frissítések és bughalmazzal szeretnél szenvedni e vagy a letisztult kevésbbé szopatós beállításokat tartalmazó verzióra frissíted a steam felületen a játékot.
ha hagyod az alapon akkor megkapod a heti jóságokat meg bogarakat ha átrakod devbe vagy hogyhívják beállításba a 2. verziót választod akkor csak a letisztult fressítést és elvben kevesebb bogarat tartalmazó moddal játszhatsz. -
miazmá
tag
Most hogy béta lett a játék várható még újabb játékelem, vagy ilyen marad?
Eddig azért hanyagoltam, mert mindig jött valami új és túl ritkán tudtam vele játszani ahhoz h képben maradjak, de ha nem lenne komolyabb változtatás akkor csapatnám -
Robokutya
senior tag
Hát ha 15 fpsed volt stabilan és játékközben nem fogyott el mint nekem akkor te jobban jártál
Nekem egy r528 as samsung notim van a gyári konstrukcióhoz képest annyi eltéréssel hogy 4 giga van benne duálos 2*2 gigás kiszerelésben. Nekem is van 15 fs az elején, de azt simán elkopik amint megnő az építményemGyere SG fórumra lentebb linkeltem többen vagyunk.
Nem tudom rajtam kívül figyeli e még valaki a fórumot.
-
válasz
Robokutya #76 üzenetére
Tavaly kipróbáltam a játékot notin, de a 2nd gen-es Core i3, meg a dedikált HD 7670M kevés volt hozzá nagyon, lehetett vagy 15 fps-em natív felbontáson. Most feltettem asztalira, és az első 3 tutorialt megcsináltam. Nagyon bejött már ennyiből is, szóval lehet, majd jövök ebbe a topikba.
Sajnos nincs sok időm rá éppen, de majd pénteken megcsinálom legalább az összes tutorialt, szombaton meg elkezdem építeni az első hajóm.
-
Robokutya
senior tag
Elég sokat javítottak a pistonnal is illetve a kerekekkel is mókoltak pl vissza lehet hegeszteni a a kereket és pistont a leszedése nélkül
És elvben javítottak a játék optimalizálásán is egy keveset.
Elég sokat dolgoznak rajta.Ha tudsz gyere át SG.hu fórumba mert tt kicsit kihalt a környék
Fórumcím: https://sg.hu/forum/tema/1379206771 -
apatyas
Korrektor
Üdv, volt vmi komolyabb teljesítmény optimalizálás az 1.110 óta? Kb azt néztem utoljára. (és akkor volt, hogy a roveremet akartam talpra állítani egy pistonnal, de bebugolt, az orrára állt pörgött veszettül és nem értem utol soha a bolygón. azóta pihentettem)
-
Viper26
nagyúr
Jár még itt valaki?
-
Robokutya
senior tag
válasz
PoeDameron #68 üzenetére
Erről nem tudok sajna.
A modolásos dolgokat ha jól emlékszem a múltkoriban teljesen átengedték a moddereknek. De tény hogy a játékba való beemelésekből kicsit több jól sikerült modot is betehetnének.Amúgy ha van kedved kicsit forgalmasabb fórumhoz gyere át az Sg.hu fórumba.Két felé nem szeretek postlgatni
Meg lehet félretájékoztatok mert mostanában csak félszemmel figyelem a játékot mivel játszani rajta sajna nem tudok jelenleg
https://sg.hu/forum/tema/1379206771 -
PoeDameron
aktív tag
válasz
Robokutya #66 üzenetére
Szét is nézek, köszi.
De a hivatalos csapat mért nem csinál még cockpitot?
Tudtok esetleg arról valamit, hogy csinálnának a játékhoz egy univerzumot is? Nem Elite bonyolultságban gondolkodom, csak mégis jó lenne valami néhány naprendszeres összefüggő világ, ami lelket adna a játéknak.
-
Norbertboy
csendes tag
Sziasztok!
Ingyenes multigaming ts-t ajánlok nektek, klánoknak, spontán csapat játékhoz.
http://vhk.pw/
-
Robokutya
senior tag
válasz
PoeDameron #65 üzenetére
Van egy rakat egyedi pilótafülke tessék szétnézni a műhelyben.
A bonyolultabb több darabból állóból a sima fapados egyblokkos verzióig minden van. -
PoeDameron
aktív tag
Ami nagyon hiányzik nekem, azok a hivatalos cockpitok. Összesen 1 darab van kisgépre, meg 1 darab van nagygépre. Iszonyatosan kevés.
-
PoeDameron
aktív tag
válasz
Robokutya #63 üzenetére
Jah, ezek olyan okos emberek. Én is annyit agyaltam 2-3 hónapja néhány egyszerű megoldáson. Napvitorlást én is szerettem volna, az lett volna a megoldásom, hogy a szárnyakról emelkednek fel a napelemek és mindig a Nap irányába fordítom majd azokat valami tekergetős megoldással, de valahogy túl kényelmetlen volt ez a funkció, nem éreztem használhatónak amellett, hogy uránból annyi van mint a szemét. De most ez a forgó megoldás megihletett.
Tehát a terv egy hibrid meghajtás, olyan leszek mint egy vitorlás gőzhajó, lesz természetesen normál meghajtásom is, de arra rendezkedek be, hogy alapesetben csak a napenergiát használom.
-
Robokutya
senior tag
válasz
PoeDameron #62 üzenetére
Hát igen
szép cucai vannak
Kiv lennék milyen gépe van hozzá hogy videót is ful hdban rögzít
Felvettem barátba a csókát meg feliratkoztam a csatornára első klikkre szép dolgai vannak. -
PoeDameron
aktív tag
Uh egy ilyen napvitorlást szeretnék most. Gyönyörű ez a forgó megoldás ezen a hajón, én is ilyet szeretnék. Csak nem ekkorában. Ez egy funkciótlan, ám gyönyörű hajó. Az enyém kábé negyedekkora lesz terveim szerint, és megpróbálom drónanyahajónak megcsinálni. Lesz fúrógép drónom, meg támadó drónjaim, egyszemélyes vadászgépem, én leszek az űr ura, bizony!!
-
Robokutya
senior tag
válasz
Nikolausz85 #59 üzenetére
Hali
sg forumon is vannak páran nem tudom ez a forum mennyire aktív de ott vannak páran. -
Nikolausz85
csendes tag
Sziasztok!
Egy gyors felmérést végzünk, hogy mégis mekkora igény lenne egy magyar szerverre.
Kérlek jelezzétek az igényt az alábbi FB poszton.Üdv,
Nikolausz -
laci4321
csendes tag
válasz
PoeDameron #55 üzenetére
Amibe most én kezdtem bele:
Blender-rel megcsinálod a hajódat és elmented .obj formátumban. Csak a Blender nem egy egyszerű progi, nekem még nem állt kézre, de sokkal gyorsabban összedobsz vele egy hajót, mint az SE-ben szerencsétlenkedni. (Toljuk ezt a falat 2 blokkal fentebb... Hmm, akkor ki kell bontani az egészet
) Az apróbb változásokat ráérsz majd a játékban megcsinálni, de a formákat itt látod nagyon jól.
SETool Box-szal ezt az .obj objektumot beillesztheted a játékba. A méretét ilyenkor tudod beállítani. (Mennyi blokk hosszú legyen és mennyi blokk széles)
A játékban megjelenik a hajód köpenye, amit funkcionális blokkokkal, válaszfalakkal kitölhetsz.
A szerkesztőre sajnos ennyi a legjobb megoldás. Tényleg nem jönne rosszul azért
-
Robokutya
senior tag
válasz
PoeDameron #55 üzenetére
Most frissítették a levegőrendszeres hajókreálás lehetőségét így elég durva megoldásokat is ki lehet találni levegőtlenítésre
tartályt generátort mindent fel tudsz tenni hajóra is ami levegő készítő.
Hajótervezőnek ott a játék
De van megoldás 3ds modellek beimportállására.az SEToolbox segítségével
Bár ezzel csak a hajó héjjat tudod elkészíteni
ezt ezzel a progival kezdtem el
Kicsit szöszös meló kör alakú dolgot kreálni így a hajó formaadó részét ezzel a progival csináltam egy 3ds asztalt importáltam be és arra építettem fel. -
PoeDameron
aktív tag
Uh, szép. Én még csak most kóstolgatom a játékot.
Szeretnék építeni egy légmentesen záródó közepes méretű hajót, amit úgy képzelek el, hogy két szintes, alul hátul jövök be egy zsilipkamrás megoldással. Teljesen mindegy, az lenne a kérdésem, hogy meg lehet-e csinálni a légmentes űrhajót belső oxigénellátással, illetve hogy létezik-e valamilyen program amiben tudok hajót tervezni? Nem akarom elhinni, hogy ehhez a játékhoz nem készült tervezőprogram, amiben kedvemre pakolgathatom az elemeket, és esetleg kijelez olyan dolgokat hogy éppen légmentes-e, vagy hogy mekkora az energiafogyasztása összesen, stb. . HELP!
-
laci4321
csendes tag
válasz
Nikolausz85 #49 üzenetére
Egy magyar szervernek én nagyon örülnék
(A fő alkotásom
Hozzá magyar leírás
Configurable Automatic LCDs, magyar segítség:) -
Robokutya
senior tag
válasz
Nikolausz85 #52 üzenetére
nahh ja de először azt kéne kifundálni miből gyűjtsem össze mert ehhez egy sokáig tartó melóhely kéne
-
Nikolausz85
csendes tag
Sajnos már fél-egy éve tervbe van, csak egyéb elfoglaltságok miatt szó sem lehetett róla.
Szerverbérlést már találtam, az oldal megvan, fórum nagyjából kész, már csak tartalommal kell feltölteni amihez nekem elengedhetetlen egy új vas és itt jön az ősz a képbe.
@Robokutya
Tessék szépen új gépre spórolni, én is azt csinálom -
Robokutya
senior tag
válasz
Nikolausz85 #49 üzenetére
én is rálesnék de sajna az asztali masinám kakukk lett így nem tudom mikor tudok újra játszani bármivel is.
-
miazmá
tag
válasz
Nikolausz85 #49 üzenetére
Én örülnék neki, pár hónapja nem játszottam vele, mert egyedül ráuntam,
de ha lenne egy magyar szeró az jóó lenne -
Nikolausz85
csendes tag
Sziasztok,
Látom eléggé behalt az SE, viszont ősztől tervezünk egy magyar szervert.
Jó pár hónap kihagyáson vagyok túl, nem tudom mennyire életképes az ötlet, lenne-e rá igény stb..@OtrodonTIME
A játékban amikor betöltöd a pályát van egy olyan gomb, hogy "Edit settings" azon belül "Advanced".
/kár, hogy csak két év után találom meg ezt a topicot
/
-
OtrodonTIME
csendes tag
Sziasztok!
Ha létrehoztam egy pályát, akkor nem tudom még azon belül az inventorym kapacitását növelni?
-
Robokutya
senior tag
válasz
Stockbauer79 #45 üzenetére
valami komolyabb magyar fórum kéne nem tudsz valamit? -
Robokutya
senior tag
sziasztok él ez a topik egyáltalán még?
-
miazmá
tag
Ennyire kifulladt vna ez a játék?
Most vettem meg, de jobbra számítottam -
sptkyle
senior tag
válasz
m0h0senator #37 üzenetére
Sok esélyt nem adtam neki, de azért kipróbáltam, leírom a tapasztalataimat, hátha később valaki hasonló kérdéssel jönne ide.
Space Engineers v01.033.010
CPU: G2130
VGA: IGP Intel HD
RAM: 4GB DDR3
HDD: 2.5" 500GB
OS: Win7 64bitA játék minimum grafikán (Normál render Quality, 1280*800 felbontás, minimális látótávolság), Survival módban (Objektumok száma minimumon) sem igazán hozott játszható FPS-t. Érzésre olyan ingadozó 20 körül van a lezuhant piros hajó belsejében, attól eltávolodva javul a helyzet, bányászat elkezdésénél drasztikusan csökken.
Játék közben a CPU magokat nem terheli túl (40-70% között mozognak), ramhasználat sincs az egekben (60-70% körül)
Az FPS problémákon túl a nagyobb gond a mozgás finom késése (nyilván ez is a nem elegendő hardvernek köszönhető) hardveres kurzor használata mellett is.
Sajnos akkor a játék megvásárlása nálam várat még magára, előbb tényleg a VGA beszerzése lesz soron.
(ezek után viszont majd jövök vissza kérdezni a topicba)
További jó építgetést.
Üdv: Kyle
-
petkow
tag
válasz
m0h0senator #40 üzenetére
Nagy mintaszámú empirikus adatokra (elmúlt hetekben talán 100-nál is több space engineeressel játszottam, és nagy részének gyenge kártyákon is nagyon magas fps-t hozott), továbbá az én konkrét esetemre, ahogy írtam 5770-em van és tökéletesen megy vele rezzenéstelenül 60fps.
Természtesen, hogy a te esetedben miért nem megy azt nem tudom, de amit bizton állíthatok: nem a videókártya miatt.De ha tegyük fel, - valaki elvetemült módon, teljesen a játék üzemszerű használatával szembemenve több milló kockából halálcsillagot épít, - akkor sem a videókártya miatt fog beakadni, hanem a memóriát és a processzort fogja előbb megenni.
A játék jelenlegi fő lag forrásai: netkód (sávszélesség), fizikai kód, memória.
-
petkow
tag
Valójában ponthogy a VGA-t egyáltalán nem eszi meg. Talán még az integrált VGA-n is elmegy, bár mondjuk azért ajánlatos legalább valami alsó-közép kategóriás valódi vidkártya. Integrált VGA nem 3D-s játékra való (kivéve AMD APU-k esetén).
Nekem az 5770-esen is fps ben még sokszor 60 felett van extreme beállításon.
Amit megesz az multiban a sávszélesség. Amiatt viszont furcsa update lagot produkál, ha nem elég a feltöltési sebesség, illetve bányászik valaki intenzíven a szerveren. Meg a memória is probléma lehet. 4 giga kell minimum. -
sptkyle
senior tag
válasz
m0h0senator #37 üzenetére
Köszönöm a választ.
Azt láttam videóban is már, hogy az alfa állapot miatt azért még komoly vasakon is elég ingadozó az FPS (és nem a mentések miatti pici megakadásokra gondolok), de reménykedtem azért, hisz minimum system req.-nél HD4000 van feltüntetve. De akkor ha azt mondod esélytelen, akkor nem küzdök.. ez a játék is kimarad.
... ja hogy tényleg van "virágbolti" belőle... pedig tényleg kerestem ezelőtt ugyanezzel a céllal, meg demo-t is, de egyiket se találtam ezelőtt. Köszönöm a segítséget, megnézem akkor. -
m0h0senator
őstag
Nna akkor kezdjuk:
Optimalizalatlan szinte mindegy milyen vga van alatta azt megfeketeti. IGP felejtos lehet el sem indulna. 290xel nalam siman van hogy 15 fpssel jatszok foleg ha valami nagyot kezdunk el epiteni. Szoval mig nem optimalizaljak ilyen lesz sajnos de szerintem igpvel utana is. Esetleg nezz meg egy viragboltit vasarlas elott. Mondjuk azok csak 32bitesek de a sebesseget latni fogod.
-
sptkyle
senior tag
Sziasztok.
Március óta szemezek a játékkal magam is, nagyon igéretes volt már akkor is, de azóta sokat is fejlődött.
Látom nem nagyon pörög a topic () , de azért kérdeznék, hátha:
Személyes tapasztalata van e valakinek integrált VGA használata mellett a Space Engineers-el?
Intel G2130-ba épített Intel HD vga-t használok, néha néha játékra is, ami már sokszor meglepett (pozitívan) is... Legutóbb egy kölcsön WatchDogs-al, ami éppenhogy nem tudott élvezhetően futni (érzésre 20-22fps körül lehetett), holott a minimum system req.-t elnézve el sem lett volna szabad induljon.A Space Engineersnek látom nincs túl nagy gépkövetelménye, de ha esetleg használta már valaki int. vga-val, megköszönném, ha megosztaná, hogy mennyire futott élvezhetően.
Kellemes építgetést.
Üdv: Kyle
-
Stockbauer79
tag
-
Stockbauer79
tag
Update 01.031 - Small and Large Ship Welder, Small Ship Grinder, Larger Small Ship Conveyors
Features
- large ship welder
- small ship welder and grinder
- new larger conveyors for small ships (able to transport every item)
- large cargo container on small ship has now large doors
- connector and ejector won't throw items when the area in front of them is blocked by too many objects (fixes performance issues with many small objects on pile)
- new models for thrusters and wheels
- connector inventory can be accessed by doorFixes
- fixed memory leaks caused by audio
- fixed issue when opening workshop from the main menu
- fixed assault rifle sound during ALT+TAB
- fixed issues with character remaining visible in cockpit after leaving
- fixed missile exploding without a cause
- fixed multiplayer client dying when drillingThe following items will fit inside the small tubes, others will need large tubes. The rule is simple (although it might change in the future) - items that have
any of their dimensions larger than 25cm will need large tubes.Small items:
Ores and ingots,
Construction component,
Motor,
Computer,
Reactor component,
Thruster component,
Explosives,
Rifle ammo,
Gatling gun ammo -
Stockbauer79
tag
Update 01.030 - Missile Turrets, Redesigned default structures, Ship gun fire mode
Features
- added missile turrets
- added curved conveyor tube
- redesigned default ships (blue, red, cargo, respawn) and starting platform in order to be used for new features
- small ship cockpit is more durable and also more expensive (increased the number of bullet-proof glass from 5 to 30)
- balanced damage of projectile weapons/turrets – now everything does 4x more damage
- turret targeting can be changed in control panel, all moving objects can be set as targets
- player can switch between gun fire modes by using the middle mouse button (it's possible to fire from just one missile launcher)Fixes
- fixed memory leaks (caused by audio)
- fixed slowdowns near asteroids
- fixed minor audio issues
- fixed minor conveyor issues (energy usage)
- fixed crash during painting
- fixed crash when client dies inside cockpit
- fixed missile launchers consuming ammo in creative mode -
kozi71
senior tag
Találtam egy hasonló játékot mint ez. Spacebase DF-9 a cime. De sajnos ez is még csak fejlesztés alatt lévő cuccos.
-
m0h0senator
őstag
Sziasztok a hétvégén tartunk egy össznépi Space bulit. Akit érdekel privátban elér. Az első próba kreatív mód, kis/nagy hajó építése majd háború. Mi minimum 2 már vagyunk rá de lehet 3an is.
-
Stockbauer79
tag
Update 01.029
Added the option of grouping items in the Control Panel - it helps you to control and manage multiple items and objects with only one click. Also added the “reverse” button for rotors and landing gears in the Control Panel.
We also want to inform you that in the present we are focusing mostly on bug-fixing and stabilizing.
Features
- grouping items in Control Panel (this is a first work-in-progress version, keybinding will come later)
- pause indicator is now visible in the Control Panel screen
- added landing gear in Control Panel
- added 'reverse' button to rotors in Control Panel (changes rotor direction)Fixes
- fixed drill damage to character done twice (multiplayer)
- fixed sounds when placing ship grinder
- fixed weapons and tools in multiplayer
- fixed mirroring issues with new blocks
- improved explosions performance on ships and station
- fixed turret particle effect visible when turret was not shooting
- fixed Mod tools (mwmbuilder.exe) -
csana
senior tag
Szerintem ez a részem még picit messze van. Mármint alakulgat a dolog, és el lehet lenni páran egy szerón, de mivel elég komplex dolgokat lehet létrehozni, ezért ha valamivel többet alkotsz a kelleténél, akkor már játszhatatlan az egész.
Bele se merek gondolni, mi lenne ha a jelenlegi picike területet kiterjesztenék, hogy akár 50-60 játékos is kényelmesen építhesse birodalmát. És ez még csak az építgetős része. Csata alatt minden törne, deformálódna.. -
csana
senior tag
Egyelőre 2 dolgot tudsz csinálni, amit lehetne célnak is nevezni:
- Kreatív rész. Építesz frankó űrbázist, meg speckó űrhajókat, amikkel kedvedre repkedhetsz az űrben. Multiban ezekkel majd jól le lehet egymást amortizálni.
- Túlélés. Különböző kiinduló helyzetből kell kiépítened egy olyan bázist/űrhajót aminek segítségével életben tudod tartani magad. Mindent neked kell kibányászni, alapanyagokat előállítani, majd ezekből felhúzni valami hasznosat. Az energiád folyamatosan fogy..
Szóval úgy nagyjából ezeket lehet csinálni a játékban, és persze a nehézségi fokokat is kedvedre állítgathatod. Az eszköztár pedig folyamatosan bővül, ahogy fejlődik a játék. Ha szétnézel a jutyúbon elég sok érdekes dolgot alkotott már a közösség, amiket akár át is rakhatsz a saját játékodba.
-
petkow
tag
Mivel nincs kész a játék (early access) egyenlőre semmi.
A terv az az, hogy multiplayerben dedikált szervereken építgetnek az emberek és factionökbe (csapatokba) rendeződnek és egymás ellen játszanak. (Kb. mint a Rustban, csak itt normálisabban kiépítve)
Sajnos a sok kretén játékos miatt, akiknek a kerék, meg az egyéb ökörségek a legfontosabbak, hátrébb sorolták a csapatmechanizmus és a dedikált szerver befejezését. Minden csütörtökön kapunk egy újabb blokkot (ami egyébként jó lenne, csak nem most), a játékmechanizmust meg nem fejezik be. Én egyre türelmetlenebb vagyok emiatt. Semmi kedvem egyedül céltalanul építgetni.
-
petkow
tag
Szia,
nincs hozzá leírás, mert nem volt rá szükség. Magyar nyelvű kezelőfelület van, és akkor kiírja mit csinálnak a gombok. Egyébként annyira egyszerű, hogy mindent autodidakta módon elsajátít az ember.
A hajók színe csak dísz. Nincs semmi "ezt, vagy azt kell csinálni" mission. Vannak kész objektumok azon a pályán és azt csinálsz, amit akarsz velük.
A bányászós dolgot nem értem. Milyen számláló?
Ha a kézi kalapáccsal dolgozol, akkor a leszakadó köveket a "T" gomb nyomva tartásával tudod az inventorydba rakni. (Nyomvatartva egyszerre fel tudsz szedni egy csomó követ).
A hajóraszerelhető fúró meg automatikusan annak inventoryjába pakolja az érceket.Egyébként ha lesz igény, akkor majd tényleg készítek valami leírásfélét.
Update: Közben arra rájöttem, hogy számláló alatt talán az ércdetektor távolságkijelzését érted. Az csak mindig egy adott érctömeg, tömegközéppontját mutatja. Ezáltal sose lesz igazán 0, mert folyamatosan kitermeled és odébb megy a pont. De amúgy se kell vele foglalkozni. Odairányít a keresett érchez, és utána már a kő színét figyeld és aszerint bányássz.
-
kozi71
senior tag
Urak, tegnap megvásároltam a progit, és rögtön lenne pár kérdésem. Balga módon átugrottam a tutorial részt,így aztán az alapokkal sem vagyok tisztában. Az alapbázisomnál ott dekkol egy bazinagy piros űrhajó, de a két bányászhajóm színe kék. Most akkor én kék vagyok gondolom. A piros hajót meg le kéne bontanom és felhasználni bázisomhoz mint alapanyagot? Aztán nekiugrottam egy aszteroidának és elkezdtem bányászni benne. Azt látom mi van benne, és mennyire érek közel hozzá a bányászommal. Forog is rendben a fúrófej. De valahogy sosem lesz nulla a számláló. Valahogy gondolom meg kéne fogni, és bepakolni raktérbe. Addig nyomkodtam a gombokat amig sikerült külső nézetbe váltanom, de így meg nem látom az elöbb említett adatokat. Visszatérni sem tudok belső nézetbe. Asszem jobban járok ha újból kezdem egészet.
Szóval a kérdésem az lenne, hol találok valami alapszíntű magyar nyelvű leírást a játékhoz?
Steam-n még nincs. -
Stockbauer79
tag
Update 01.028
Added the grinder for large ships - it helps you to disassemble blocks faster and in a much larger amount comparing to the hand-grinder. We have also added the option to adjust the gyro force - useful for ships made by a small number of blocks.Features
- large ship grinder – disassemble blocks faster and in larger amount
- gyro force can be adjusted (useful for small sized ships)
- decreased the durability of the glass blocks
- pause button is now configurable in options
- silicon is now refined 2x faster
- large ship missile launcher cost increasedFixes
- fixed ALT+TAB game crashes (happened mostly when in fullscreen)
- fixed items with zero amount
- fixed game hang-up caused by items with zero amount
- fixed thruster destroying block with 99% integrity left
- fixed music issues
- fixed turret animation on clients
- fixed leaving invisible wall after grinding the doo -
Phobion
őstag
válasz
Stockbauer79 #19 üzenetére
szépen alakulgat a játék
-
Stockbauer79
tag
Update 01.027
We have added wheels (so you can build vehicles), missile launcher for large ships and platforms, functional turrets (gatling and interior; used as defense mechanism) and decoy block which can be used as aiming target for the turrets. We also added the pause button in offline mode.
Features
- wheels - use them with rotors and artificial mass to build vehicles
- automatic turrets – gatling and interior turrets are now functional. They aim automatically and can destroy meteorites, decoys and anything that is connected to the decoy. They can be used mostly as defense mechanism and not for shooting other players, but if a decoy is placed inside a space ship or space station, the turrets will shoot and damage it
- decoy block – they are used as aiming targets for turrets; they don’t require electricity to function
- missile launcher block for large ships and platforms
- added Pause button (pause/break) in offline mode – now when you open the inventory in the offline mode, the game does not pause by itself (as it was until now by default) but keeps running. In order to do so you must do it manually by pressing the Pause button
- collector, connector and conveyor systems now require power (electricity) in order to functionFixes
- memory peak after load (32-bit system)
- fixed sprinting and running sounds disappear
- fixed hand animation when adding/removing objects in creative mode
- fixed few crashes and game not starting issues
- fixed launch issues on cards without HDR support
- fixed assembler sounds
- fixed custom names -
csana
senior tag
válasz
Stockbauer79 #17 üzenetére
Indulhat a nagyipari bányászat survivalban
. Bár ha jól tudom, hiába sanbox a játék, új aszteroidák nem jelennek meg, hiába baragol az ember több ezer kilómétert bármelyik irányba.. Így meg véges a kibányászni való..
-
Stockbauer79
tag
Új update:
Conveyors are now available in Space Engineers! This is the first WIP version and a realistic and more complete version will be added later. With the conveyors system you will be able to collect and transport inventory items from one location to another. We have also added the collector – helps you to collect small objects - and the connector – helps you to throw items from inventory to space.
Features
- conveyor tube - move items from inventory to inventory (IMPORTANT: this is just a first work-in-progress version and a realistic version will be added later)
- collector block - can collect small objects (ore, ingots, components, tools...) into inventory (IMPORTANT: this is just a first work-in-progress version and a realistic version will be added later)
- connector block - first work in progress version, can throw items from inventory to space, in future update could be used to connect two ships/stations and transfer items (IMPORTANT: this is just a first work-in-progress version and a realistic version will be added later)
- server connectivity status notificationFixes
- removed lag caused by texture load when opening Toolbar config screen for the first time
- fixed beacon shining when it was out of power
- fixed join game screen which was cleared after alt-tab, but not refreshed
- improved 3rd person camera performance
- fixed disabled anti-aliasing -
csana
senior tag
Üdv!
Itt szerepel pár hely ahol nem steam-en keresztül tudod megvásárolni a játékot:
http://www.spaceengineersgame.com/faq.htmlA 4. Question-re ("Where can I purchase Space Engineers?") írt választ keresd. Van egy pár link, ami közvetlenül a a Space Engineers vásárlós oldalra visz.
Ha pedig olcsóbban szeretnél hozzájutni, sok csereberélgetős topikban kérnek érte 6.1 eurós körüli összeget (steam-en cserélgethető tartalmakra gondolj), ami töredéke a jelenlegi steam-es árnak. Én speciel így szereztem meg
. Nincs kockázat, mert steam rendszerén keresztül cserélhető "gift" itemként kapod meg..
szerk: az lemaradt, hogy (bár lehet hogy ezt tudod) a játékhoz mindenképp kell steam account, függetlenül attól, hogy honnan vásároltad.
-
csana
senior tag
Jéjj! írták a srácok, hogy rajta vannak a teljesítmény javítlásán, és a mai update elég bíztató
Update 01.025.018 (04/11/2014):
- Processzor használat csökkent (ezáltal ritkultak a lagok/lassulások/lasabb irányítás - még nem lett 100%-osan tesztelve, szóval nem mindenkinél jelentkezhet a javulás)
- javítva: Inventoryban nagyobb mennyiségű item szétbontásánál bekövetkező fagyás
- Részletes statisztikák érhetőek el a SHIFT+F11 képernyőn -
csana
senior tag
válasz
Stockbauer79 #10 üzenetére
A csapdákat egyszerű hatástalanítani. Én egy katonai űrhajót kötöttem el, amiben 3 bomba volt, viszont ebből csak 1-et találtam meg a fő reaktor mögött. A többit meg max idővel megtalálom, ha nagyon akarom.
Az ilyen rejtett bombák úgy működnek, hogy suttyomba elhelyeznek több hajtóművet a hajóba, amik a menetiránnyal szembe sugároznak. Ezek elé lerakják a bombákat, és mikor fékez az űrhajó (ami ugye nem árt ha el akarod kötni), szépen felrobbannak.A hatástalanításhoz csak annyi kell, hogy mikor beülsz a pilóta fülkébe, külső nézetben körbenézed, mennyi hajtómű látszik (amik biztosan a hajó mozgatását hivatottak ellátni), majd ellenőrzöd mennyi hajtóműt jelez a rendszer. Ha ez a szám megegyezik, nincs rejtett hajtómű bombával, ha meg eltér, akkor egyesével kikapcsolod a hajtóműveket a rendszerben, és ellenőrzöd, hogy a látható hajtóművek közül kikapcsolódott-e valamelyik. Amikor egy hajtómű kikapcsolása után a külső hajtóművek mindegyike továbbra is működik, akkor megtaláltad azt, amelyik aktiválja a bombát.
-
Stockbauer79
tag
Update 01.025 has been released. We have added new glass window blocks, artificial mass block and two new types of large ship cockpits. Also, we have reduced the meteor velocity and made the rendering and game-updating independent which helps to increase the performance and removes FPS limit.
Features
- glass window blocks
- two new types of large ship cockpits - can be used in first and third person view
- artificial mass block – can be used to add gravity-affected mass to ships, useful in machine ships or cars
- toolbar config screen: list of building blocks is scrollable
- save game is executed on background
- reduced meteor velocity
- rendering and game-updating are now independent (increased performance, removed FPS limit) --- this is a first step in our performance enhancements initiativeFixes
- fixed lag caused by 3rd person camera
- fixed startup issues caused by FIPS policy enforcement in registry
- fixed issues with copying cargo ships
- fixed medbay sounds
- fixed painting without preview in survivalUpdate 01.025.015:
- fixed the unsupported graphics card issue (Please update the game - restart steam in case there is no auto update) -
Stockbauer79
tag
Este neki ugrottam, landing gear-el rátapadtam,majd pilótaülésből hazavittem
Jó óra volt mire teljesen szétkaptamCsapdákat csak szét kell bontani?
-
csana
senior tag
Üdv!
Én is beneveztem egy űr-mérnökökre.
Most ott tartok hogy survivalban elkezdtem megtanulni az alapokat. Már találtam uránt egy közeli aszteroidán, de mire visszaértem egy meteor lezúzta a fél űrbázis platnimat.Valakihez betársulhatnék esetleg aki már nem SE noob mint én?
Vagy van már valami gyülekező placc az itteni fórumosoknak?
-
petkow
tag
Mivel nem hajtóművel megy, hanem csak sodródik ezért 2 módon tudod megállítani:
- Vagy valahogy bejutsz a cockpitba, beszállsz és bekapcsolod az intertia dampenert (stabilizátort) és megáll. Ez előtt nem árt szétszedni a csapdákat, mert szétrobbanhat az egész a rejtett warheadek miatt.
- Egy másik (nagy) hajóval megpróbálsz melléjutni és landig gearrel rátapaszkodni és így megállítani. -
m0h0senator
őstag
válasz
Stockbauer79 #6 üzenetére
Nekem úgy sikerült h utána repültem, mert lassabban megy és van nyitott ajtaja meg gravitációs mező. Vagy megpróbálod kilőni a reaktorokat amik valószínű a belsejében vannak.
-
Stockbauer79
tag
Üdv. Játszik ezzel valaki? Én most próbáltam be,kérdésem lenne:cargo ship-et hogy lehet befoglalni? Adtam neki egy rakétát, meg 3 tár gépágyút, és ment tovább... Gondoltam bedokkolok a rakéta ütötte nyílásba, de túl kicsi volt. Mi a járható út? Nagyobb nyílás --->bedokkolás, vagy hajtómű kilövése?
-
Phobion
őstag
Úgy látom itt ph-n nem keltett fel nagy érdeklődést, pedig a játékban rengeteg a potenciál - igaz még csak videókat láttam róla - , főleg a legutóbbi update-nak hála, és határ a végtelen űr.
Biztos rábeszélem majd a haverokat, hogy invesztáljunk a játékba, multiplayer-ben még több a lehetőség, és a szórakozás.
(#4) petkow - Szerintem nem lenne szükség nagyon komoly AI-ra, vagy inkább single player része, inkább csak ilyen "űrkalózok" szinten. Azzal viszont egyetértek, hogy hatalmas potenciál rejlik a játékban, de attól tartok, hogy ennek a kis csapatnak ez túl nagy falat lesz, mint sok más ilyen "Early Access" -es játékot fejlesztő csapatnak.
-
petkow
tag
Sziasztok,
nagy felbuzdulás van a játék fejlesztése körül. Sokan követelik az AI (mesterséges intelligencia) mihamarabbi implementálását a játékba, annak ellenére, hogy a fejlesztők nem tervezték ezt.
Az én álláspontom az, hogy bár tisztelem azok véleményét, akik singleplayerben, AI-k ellen akarnak játszani, de egy kicsit ezt túlságosan földhözragadt és sablonos gondolkodásnak tartom. Szerintem ez a játék többre hivatott, minthogy buta robotokat lődözzünk. Én hatalmas csatákat képzeltem el, sok-sok emberi játékossal, bonyolult hajókkal, űrbázisokkal, összetett stratégiák kidolgozásával. Attól félek, hogy ha nagyon a singleplayer felé tolják el a játékkoncepciót, illetve sok erőforrást fektetnek az AI fejlesztésére, ez a kis cseh játékstudiónak túl sok erőforrását kötné le, és más monumentálisabb játékaspektusok rovására menne (építési elemek, hajórendszerek, mutliplayer képességek, fizika stb.).
Nem akarok senkit se közvetlenül befolyásolni, mindenki saját elgondolása szerint dönthet az alábbi szavazáson erről a kérdésről:
http://forums.keenswh.com/post/census-on-player-stance-on-ai-implementation-6736859 -
petkow
tag
Na tanulva más közösségekből, csináltam steam groupot, háthat összegyűlünk néhányan együttes játékra:
Space Engineers Magyarország
http://steamcommunity.com/groups/spehun -
petkow
tag
Weboldal: [link]
Steam Store: [link]
Steam Community Hub: [link]Üdv,
Veterán PC-s játékos vagyok, aki sok mindent látott már, de most sikerült egy készülő játéknak engem is meglepnie. Nevezetesen egy kis cseh játékstúdió (Keen Software House), aki korábban a kevésbé ismert Miner Wars ürszimulátor jellegű játékokat csinálta, most nagy fába vágta a fejszéjét, és elkezdett fejleszteni egy sandbox űrjátékot, amely sok tekintetben a Minecraft kreativitására hajaz, viszont mindez egy komoly, űrbéli környezetben, űrhajókkal, űrállomásokkal, aszteroidbányászattal stb. Lesz benne egyszerű kreatív mód, de sokkal komolyabb survival (manual) mód ahol az erőforrásokat ki kell bányászni, és a blokkat, alkatrészeket legyártani, közben pedig háborúzni a rivális csapattal.
A project annyira ambiciózus, hogy amikor először nézegettem a képeket, hogy technikailag le tudják ezt úgy programozni, hogy akár multiban is jól fog menni, nem akartam elhinni, ugyanis igen komoly fizikai rendszer van a háttérben, gravitációval és egy rakás mechanikailag, kinetikailag aktív eszközzel.
A Steamen viszont már Early Access státuszban megvásárolható az alfa változat, amelyet minden csütörtökön updatelnek és folyamatosan szépen lassan kerülnek bele az újdonságok. Most csütörtökön már a kezdetleges multiplayer mód is belekerült kreatív módban. Kipróbáltam és eszméletlen a dolog, tényleg működik. Kifejezetten látványos grafikával és igencsak sokrétű kreatív, működőgépes járművek, bázisok építésével ilyen még eddig biztos nem volt. Ha ezt folyamatosan ilyen ütemben tudják tovább is csinálni, akkor szerintem megállíthatatlan lesz és legalább akkora hype lesz körülötte a végére mint a Minecraftnak.
Akit érdekel a dolog, vagy már meg is van neki a játék, azzal szívesen felvenném a kapcsolatot. Már most idejében jó lenne egy kis magyar csapatot összekovácsolni, együtt építgetni, próbálgatni. Tudok Teamspeak szervert is biztosítani. Várom az üzeneteket.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Azonnali mobilos kérdések órája
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Trollok komolyan
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Formula-1
- További aktív témák...
- Garanciális MSI Katana GAMER 15,6"240Hz!i5 12500H(16X4,5Ghz)RTX 3060 6 GB VGA,32-64GB RAM/1TB SSD
- Bivaly MAGYAR Lenovo P1 gen2 (Core I7 32 Gb 1Tb 15" 4K 4Gb Nvidia) Laptopom eladó!!!
- HP ProBook 640 G8, 14" FHD IPS Touch, I5-1145G7 CPU, 16GB DDR4, 256GB SSD, WIN 11
- HP ProBook 640 G8, 14" FHD IPS Touch, I5-1145G7 CPU, 16GB DDR4, 256GB SSD, WIN 11
- HP ProBook 450 G7, 15,6" FHD IPS, I5-10210U CPU, 16GB DDR4, 256GB SSD, WIN 11
- Apple iPhone 12 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy S23, 8/128 GB, Kártyafüggetlen
- Bomba ár! Dell Latitude E7240 - i7-4GEN I 16GB I 256SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Azonnali készpénzes Microsoft XBOX Series S és Series X felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- AKCIÓ! ASUS TUF GAMING X670E-PLUS WiFi alaplap garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest