- Mobil flották
- Így lesz tégla a porszívódból - a Roidmi csődje
- Realme GT 2 Pro - papírforma
- Milyen okostelefont vegyek?
- Magisk
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- iPhone 17 Pro prototípus a vadonban
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- One mobilszolgáltatások
- Íme az új Android Auto!
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kai_Rong
senior tag
válasz
spleenszuru #1697 üzenetére
Megtanít rá, szerintem a From Software játékok közül a Sekiro a legkevésbé vague. A skilleknek elég részletes és jó leírása van például, és nem random cuccokból tudod meg, hanem a menüből
-
Kai_Rong
senior tag
válasz
spleenszuru #1694 üzenetére
Más a logikája a játéknak, igen, itt a pirosakat megfelelő módon kell counterezni (weapon sweepet ugrással, thrust move-okat mikirivel, grabeket dodge-olni kell). A timingot meg kell tanulni minden ellenfélnél, és ezt én a Sekiróban változatosabbnak éreztem, mint a Roninban.
Egyébként jelentem, a gauntletet újra lepörgettem azóta
-
Kai_Rong
senior tag
A Rise of the Ronin után megint előkaptam a játékot
Továbbra is nagyon könnyű kiesni belőle, nekimentem a gauntletnek, de már Emma, a legkönnyebb ellenfél is úgy legyalázott, hogy öröm volt nézni
-
Kai_Rong
senior tag
válasz
Rigormortiis #1666 üzenetére
Parry / deflect nélkül a későbbiekben is szenvedni fogsz, mint malac a jégen, a dodge ugyanis nem növeli a posture damage-et az ellenfeleknél, sőt
Genichiro ellen pár tipp:
- Amikor az íj van nála, akkor dodge-olgass nyugodtan. Ha előre dodge-olsz, akkor az utolsó nyílvessző után tudsz bele ütni egyet.
- A hosszú több támadásos kardos kombóját tanuld meg deflectelni. Elég jó ritmusa van, könnyen rááll az ember keze. Csak deflectelj, ne dodge-olj, ez az a chain, amivel a legtöbb posture damage-et tudsz adott időn belül okozni neki.
- Még három érdemi támadása van phase 1-ben: 1 grab, 1 sweep attack, 1 thrust attack. A grabet ki kell dodge-olnod, annak az animációja a leginkább egyedi, szóval nézd, hogy hogy mozog. A sweep és thrust attack animációja sajnos eléggé hasonló, és résen kell lenni, hogy elkapd az apró jelet, amelyik egyértelműsíti, hogy mi jön. Thrust attackra Mikiri Counter kell, a sweep attackra pedig felugrani és a fején táncolni.A Way of Tomoe fázisban az attackjai nagy része marad, csak az animációja változik (thrust attacknál felugrik a levegőbe, és gyorsabban ér el a penge végével), illetve azzal bonyolódik, hogy villámos szarjai is vannak. A villámnyilakat ki tudod dodge-olni, vagy pedig a Lightning Reversal nevű skillel vissza tudod rá dobni (de elég nehéz konzisztensen jól elnyomni). Ebben a fázisban szerintem érdemes az arcában lenni és ütni, elég sok támadását interruptolja egy jó suhintás.
-
Kai_Rong
senior tag
válasz
Rigormortiis #1661 üzenetére
Az idezeseket a Snapseeds nevu itemmel tudod konnyen kezelni
-
Kai_Rong
senior tag
válasz
Rigormortiis #1659 üzenetére
Első komolyabb bossod, vagy Genichirón már túl vagy? Én Lady Butterfly-nál kezdtem a bossfightolásokat, egy egész délutánom égett bele ebbe, viszont kellően megtanított játszani, szóval nyugodtan tölts nála időt és próbálj ki minél több mindent, mert ezerszeresen meg fog térülni később.
Néhány tipp:
- Az életpöttyei kezdetén ne a posture damage legyen a célod - marha gyorsan leszedi magáról a posture damage-et max HP-n, szóval próbáld megütögetni egy kicsit, kb. az életének a 60%-áig normal sebzéssel. Kettőt tudsz beleütni, utána kezdi el deflectelni a támadásaidat, szóval hit'n'runolj vele egy picit. Kerülj közel hozzá, két kardsuhintás, aztán szaladj el. Akkor biztonságos megütni, ha befejezte a támadási stringjét, a tipikus kombója két ütés, aztán ledobbantja a lábát a földre, akkor van egy pár másodperced megütni.
- Ha felugrik a levegőbe, akkor két move-ja van: vagy shurikent dobál, vagy megpróbál grabbelni. Ha megvan a Shuriken prostethiced, akkor két eldobott shuriken leszedi őt a levegőből, az megint egy pár ingyen ütés a részedről, amíg feltápászkodik. Ha nincs shurikened, akkor az oszlopok mögött bújkálva ki tudod várni, hogy a levegőbeni támadásait ellője (a grab nem megy át az oszlopon). Gyógyítani is az oszlopok mögött tudsz.
- Eléggé ismétlődő támadási stringjei vannak, amiben ugyanazok a ritmusok ismétlődnek, ezeket tanuld meg deflectelni, az élete felétől számítva kb. három kombóját kell csak deflectelned, hogy maxold a posture damage-et, és mattot adj neki. -
Kai_Rong
senior tag
válasz
#10186752 #1570 üzenetére
Játszottam velük (Demon's Souls, Dark Souls 1, Dark Souls 2) egy pár órát, az alapján láttam, hogy ez nem az én világom. A kihívás vonz bennük, de az atmoszféra baromira taszít. A Nioh meg a Sekiro atmoszférája viszont csúcsszuper volt, mindkettőt élveztem. A Bloodborne viktoriánus dizájnja a benne eltöltött 4-5 óra alapján szintén tetszik, azt majd valószínűleg végigviszem egyszer, rajta van a backlogomon.
-
Kai_Rong
senior tag
válasz
BOBAKILL #1198 üzenetére
Nekem ebből a stílusból a Nioh a number one, az megunhatatlan és felejthetetlen. A Bloodborne-nal keveset játszottam, de amennyit láttam belőle, az is bejött, tetszett ez a szadista-mazochista viktoriánus miliő. A DS-ek páncélos-lovagos dark fantasy atmoszférájával viszont a világból ki lehetne kergetni
-
Kai_Rong
senior tag
válasz
ThySoul #1183 üzenetére
Jaja, tiszta röhej, legalább akkor dobnák a Prayer Bead helyett a legnagyobb pénzeszsákot. Nem mintha a pénz túl nagy issue lenne a játékban. Én az NG+ XP farmolás során a leggazdagabb shinobivá tettem Farkast, 470k arannyal fejeztem be a játékot, nincs mire elkölteni.
-
Kai_Rong
senior tag
válasz
ThySoul #1172 üzenetére
Mielott beszelnel Owl-lel a kastelyban, ments egyet es lepj ki a jatekbol. A mentesedet told fel a felhobe manualisan, ha van PS+ elofizud (a Sekiro mentesnel az auto-uploadot kapcsold ki) vagy mentsd ki egy pendrive-ra. Nyomd le a Shura bosst es nezd meg az endinget, majd toltsd le a felhobol / pendrive-rol a Shura elotti mentesedet, es folytasd tovabb a nem-Shura sztorivonalat. Az elso endinged a Purification volt? Mert ha nem, akkor az osszes boss trofeahoz mindenkepp kell meg egy plusz vegigjatszas, ha Owlt nem nyomtad le Hirataban. Teljesitsd a fennmarado ket ending kovetelmenyeit (melyik van meg hatra?) Az osszes protezis cucchoz szedd ossze a szukseges lapisokat (3 jon a Great Carp boss questbol, 1 a Fountainhead Palaceban levo Shichimen Warriortol, 2 pedig a Demon of Hatredtol, ket vegigjatszas alatt legalabb 10-et ossze kell szedned a lehetseges 12-bol). Skillpontokat a foboss elott, Ashina Outskirts Stairwaysnel lehet farmolni, egy kor alatt 5,5k XP jon ossze, az utolso skillhez szukseges utolso pont 79252 XP kell. Ez a resze nem tul kellemes farmolas, szoval keszulj fel ra lelkiekben.
Ha eljutsz a fobossig, akkor nyomd le, es mielott odamennel Kurohoz, ments egyet, lepj ki, toltsd fel a mentesedet PS+ felhobe vagy pendrive-ra, nezd meg az egyik endinget, lepj ki, toltsd le a mentesedet, es valaszd ki az utolso hianyzo endinget. -
Kai_Rong
senior tag
Ez szuboptimális megoldás, mert NG-ben a Shura endinget tök felesleges megcsinálni.
Tehát a platinához a legegyszerűbb megoldás ez:
- Juss el Owl-ig, dönts úgy, hogy Kuróhoz maradsz hűséges, nyomd le Owl-t a kastélyban
- Csináld meg a szükséges lépéseket a Return és a Purification endinghez
- Szedd össze mind a 6 lapis lazulit (DoH-nál van 2, 3-at kapsz a Giant Carp boss questből, 1-et pedig a Shichimen Warrior legyőzésével Fountainhead Palace-ban)
- Nyomd le a főbosst, utána rögtön ments, lépj ki a játékból, töltsd fel a felhőbe a mentésedet, és tiltsd le a Sekiróra az auto save uploadot
- Vissza a játékba, beszélj Kuróval és válaszd ki a három lehetséges opció közül az egyiket, azzal megvan az egyik ending
- Kilépés, mentés letöltése a felhőből, másik ending kiválasztása
- Kilépés, mentés letöltésg a felhőből, harmadik ending kiválasztása
- Kezdj bele egy NG+ végigjátszásba
- Juss el megint Owl-ig, és mielőtt beszélnél vele, ments és töltsd fel a felhőbe a mentésedet
- Válaszd azt az opciót, hogy Owl-nek segítesz, ezzel meglesz a Shura ending és az összes boss trófea
- Töltsd vissza az Owl előtti mentésedet, és dönts úgy, hogy Kuróhoz maradsz hűséges
- Szedj össze 4 lapis lazulit
- Farmold ki a szükséges XP-t az összes skillponthoz Ashina Outskirtsnél -
Kai_Rong
senior tag
A hétvégén meglett a platina, így 56 óra játék után
Kipörgettem a Shura endinget, összeszedtem a maradék Lapis Lazulist a protézis fejlesztéséhez, és kifarmoltam az összes szükséges skillpontot. Utóbbi fájt a legjobban az egész játékban - sima NG+ módban csak egy 1,5-ös szorzót kapsz a kapott XP-re, 4 óra volt, mire az utolsó 30+ skillpontot összekapartam Ashina Outskirtsnél. Marha unalmas ez a farm útvonal, ha nem hallgatok közben mást, szerintem bediliztem volna
Jó élményként marad meg bennem a Sekiro platina - a korábbi From játékokkal nem játszottam túl intenzíven, a Soulsok try-hard but still boring dark fantasy atmoszférájával a világból ki lehetne kergetni, a Bloodborne az már egy fokkal tetszetősebb, de egyelőre nem jutottam benne túl sokáig. A Nioht viszont imádom, ezért az idei játékmegjelenési felhozatalból a Sekirót vártam a leginkább. A harcrendszert az elején szokni kellett, de a végére megszerettem meg belejöttem. Csak két boss tudott nagyon felhúzni, , ettől a kettőtől eltekintve fairnek éreztem a játékot. A Nioht azért sokkal jobban élveztem, valahogy a Team Ninjások jobban elkapták az NG+ végigjátszások lényegét, a Sekiro NG+ módjai a különféle endingeket követően tényleg csak a nehézséghez tudnak hozzáadni egy picit.Demon of Hatred és a Shura-endinges Isshin Ashina második fázisa Mivel From játékról van szó (amit errefelé a köztudottan cash-grabber Activision adott ki), ezért biztosra veszem, hogy lesz legalább egy minőségi DLC még az idén, amit kíváncsian várok. És reméljük, hogy a Ghost of Tsushima is kap a közeljövőben egy megjelenési dátumot
-
Kai_Rong
senior tag
A hosszabb endinghez egy döntésre van szükség:
Miután legyalultad a három bosst Ashina Depthsben, Sunken Valleyben és a Hall of Illusionben, akkor a sztori szerint vissza kell menned Ashina Castle-be. A kastély tetején, ahol Genichiróval küzdöttél, ott lesz majd egy bizonyos hozzátartozód, aki arra kér, hogy segíts neki és áruld el Kurót. Itt lehet dönteni, hogy neki segítesz vagy pedig Kurónak. Utóbbit kell választanod. Onnan tudod, hogy jól választottál, hogy utána rögtön egy boss fight jön, amiben ezt a bizonyos hozzátartozót kell elverned. -
Kai_Rong
senior tag
válasz
#10186752 #965 üzenetére
En is most kezdtem az NG+ modot, eddig kifejezetten konnyunek ereztem, most nyomtam le Genichirot. Eddig osszvissz egyszer kellett revive-olni. Igy a jatek elejen nagyon lopakodnom se kell, ami azert nemileg illuziorombolo
Te a Shura endinget kaptad elsore, ha jol emlekszem. Az ugy eleg rovid jatekot eredmenyez, a masik harom endingnel total mas a foboss (bar nem konnyebb, mint a Shuras, sot
meg van plusz bejarhato terulet (raadasul szvsz a jatek leghangulatosabb terulete).
-
Kai_Rong
senior tag
válasz
#10186752 #953 üzenetére
Ezt igazából már Genichiro megtanítja a játék elején. Redditen meg mindenfelé lehet olvasni tippeket néhány bossfightra, hogy szaladgálással no hitre lehet csinálni gyakorlatilag egy rakat bosst, de bele se merek gondolni, hogy ez milyen sokáig tarthat, mert ugye a játék nem vitality killekre van optimalizálva. A humanoid ellenfeleket simán lehet verni azzal, ha ütöd addig míg deflectel, megvárod, míg nyom egy kombót, azokat deflecteled, ezt megismétled várakozás nélkül még egyszer vagy kétszer, aztán amikor már elég magasnak tűnik a posture-je, akkor dobsz rá firecrackert vagy fistful of asht, megütöd még párszor és telítődik is a posture-meter, jöhet a deathblow. Két dolog adja ennek a taktikának a nehézséget:
1. A deflecttel a saját posture-öd is nő, viszont a sima blokkal szemben amíg deflectelni tudsz, addig nem tudnak megtörni. Ha viszont deflect közben elcsúszol az időzítéssel (blokkolsz vagy megütnek), akkor megtörik a posture-öd / sebződsz. Amíg összeszeded magad (felállsz a földről, healelsz, stb.), addig az ellenfél posture meterje lecsökken, szóval kezdődik minden előről. Ezt a deflect gyakorlásával lehet kezelni.
2. Az AI időnként elnyomja a szuper támadásait (vörös kanjis cuccok, egyéb nem alapvető kombók), amit meg kell tanulni kezelni (igény szerint elugrás vagy dodge/jump/Mikiri counter).
Egy (vagy inkább másfél) boss esetében ez a titok nyitja.
-
Kai_Rong
senior tag
válasz
BOBAKILL #937 üzenetére
Szerintem a grafika a helyén van, én nem panaszkodom rám. A Soulsok közül csak a Demonnal és az első Dark Soulsszal játszottam, azért a maguk idejében bőven a piaci átlag alatt voltak a grafika tekintetében
Illetve szerintem a Bloodborne se túl szép, most kezdtem el három hete, és nem voltam lenyűgözve. De tény, hogy az már egy 4 éves játék.
A zenék valóban underwhelmingek voltak. Mondjuk a NieR-t nem fair felhozni példaként, Yoko Taro játékai grafikában elmaradnak az aktuális trendektől, de zenében mindig magasan verik a mezőnyt.
-
Kai_Rong
senior tag
válasz
#10186752 #902 üzenetére
Nekem úgy sikerült az utolsó harc, hogy végig agresszív voltam. A kilométeres ugrálásai miatt először azt hittem, hogy egyszerűbb lesz szaladgálni előle, de mivel rohadt hosszú a HP csíkja, ezért nagyon elhúzódott a harc, szóval taktikát váltottam és upfront nekimentem.
A második fázis Shadowrush nélkül se túl vészes, mert nincs túl sok támadása. A sima 3-5 kardcsapásos támadásának az időzítését gyakorold egy picit, az egy jó 15%-nyi ingyen posture damage. Amikor hátrébb ugrik és visszarakja a katanáját a scabbardbe, akkor szaladj, mert vagy egy sweep attack lesz belőle, vagy pedig egy cross slash. Ha egyéb esetben a piros kanjit látod, akkor az thrust attack lesz, azt ugye Miki counterezheted. Ha jól csinálod, akkor 65-70%-os HP-nál már mehet a Deathblow.
A harmadik és negyedik fázis egy fokkal komplikáltabb. Az ugrását tudod counterelni azzal, ha felé dodge-olsz, ezzel pont a háta mögé kerülsz, és be tudsz vinni két ütést. A támadásai itt már sokszínűbbek, szóval adj magadnak egy-két kört, hogy kitapasztald azokat és gyakorold a deflectet.És még egy tipp: a firecrackerrel azonos hatása van a Fistful of Ashnek is
-
Kai_Rong
senior tag
Én tegnap értem a végére PS4-en, eléggé élveztem, legalábbis a játék nagy részét.
De azért a Demon of Hatrednek a jó édesanyját, messze a legunalmasabb és egyben legfrusztrálóbb bossfight volt ezzel a HP poolal. Az endingekhez visszatöltöttem a mentésemet a final boss után, szóval meglett
az Immortality Severed, a Purification és a Return is. Főleg az utóbbi vetített elő érdekes dolgokat, talán egy sequelt vagy legalább egy DLC-t, ami Kínában játszódik majd? A játék nagy érdemes a többi Souls játékhoz hasonlóan a lore, nagyon kellemes egyveleget alkot ez a soulsborne misztikum a japán Rinzai buddhizmussal összeboronálva. Persze, itt is baromi sok item descriptiont kell olvasni ahhoz, hogy összeálljon a kép, illetve érdemes megcsinálni minden mellékküldetést és interakciót az NPC-kkel.
A Sculptorról pl. kiderült, hogy ő maga is egy shinobi volt, aki nem tudott Shurává válni, mert Isshin levágta a kezét, hogy ne tudjon többet ölni. A gyűlölet viszont azóta is emésztette őt, így lett belőle a játék végén Demon of Hatred. Mondjuk erre a kapcsolatra nem annyira nehéz rájönni, mivel ha az ostrom alatt visszamész a templomba, akkor az öregnek hűlt helye van.
Nekem az egész sztori meg mondanivaló a karmikus örökkévalóságot szimbolizálta. Ezzel analóg már várom, hogy jöjjön az újabb végigjátszás az NG+ módban, ezúttal a kimaradt ending a cél.
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! Asus Maximus VIII Hero i7 6700K 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700 XT 8GB Zalman i3 NEO 700W
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 6700 / Rog RX580 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- LG 55C2 - 55" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - A9 Gen5 CPU
- Lian Li HydroShift LCD 360R/TL AIO vízhűtés eladó!
- AKCIÓ! FEHÉR ipad pro 13" M4 billentyűzet, VADIÚJ! EU-MAGYAR átvilágítós (lézeresen)