Hirdetés
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Nem várt a CMF jövő hétfőig
- Samsung Galaxy S24 FE - később
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tufako
tag
válasz
csaresz002 #19799 üzenetére
Gáz. Outlook express win7 alá nem érhető el.
-
Tufako
tag
Üdv!
Tudnátok ajánlani valamilyen használható (puff.. jól beszűkítettem a kört) programot Win7-hez? Telefonkönyv, meg ilyesmi szinkronizálásához.MyPhone explorer nem akar az usb-re csatlakozni.
Windows mobile eszközközpontban meg nem engedi kijelölni pl. a névjegyzéket. (szürke)Magyarításról annyit, hogy én elég kezdő vagyok WM-ben, de hirtelen azt sem tudom, magyarul, vagy angolul van, de használni tudom, ez a lényeg.
-
peeti03
csendes tag
Sziasztok! Van elfekvőben egy ilyen telefonom, az lenne a kérdésem, hogy sikerült már valakinek androidot feltenni rá? Vagy nem is lesz erre android? Gar már nincs rá tehát nem baj ha buhera. Esetleg melyik a legjobb rom ami létezik hozzá? Kicsit zanzán írtam bocsi csakmár késő van...
-
-Nemtom-
őstag
Egyelőre felrakom amit írtam, fórumok alapján az a legjobb magyarított rom. Perpill gyári T-s rom van rajta annál csak jobb.
Ha mégse jönne be, rápróbálok az ock-ra. Azok közül melyik lenne jó? A linkelt oldalon van egy pár.
Infókat/tanácsokat pedig köszi!
-
Aaaaannyira mondjátok ezt az OCK romot, hogy elöbb vagy utóbb neki kell,hogy essek a romfrissítésnek. Max. ha meghal, "kénytelen" leszek új telefont venni
Bár azért nem örülnék neki...Csak hááát.. itthun Win7, bent van egy ezer éves Gericom noti, xp-vel, de nem nagyon bízok benne... öreg vas..
No meg nem is csináltam még... de egyszer mindent el kell kezdeni valahol.. valamikor.