Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SaGa59

    őstag

    válasz shield #13270 üzenetére

    Nem kell visszamenni, írtam már, tübbféle módon is megoldható a feladatsor.

    Az eltűnő dominók relytéjére egyszerű a megoldás: a marhák begyalogoltak (nálam hárman is) a vasúti alagút perszelő anomáliáiba és szarrá égtek. Az ilyet is betudja neked. Vigyázz, a hangárnál is lehet három. Én most ott tartok a dominó elvben, hogy már nem lesz újabb célpont, csak az eddigieket kell elintézni. Három volt Ó-Jantaron, 6 a régi szeméttelepen. Jel van még Limanszkban, a Radaron és Pripjatban.
    Ha a vasúti alagútban valamelyiknek sikerúl bejutni a knyaron túlra, az szívás, mert nem tudsz utánamenni és mivel nem látod, lelőni se. Esetleg több égés elleni relikvia átsegíthet a perszelőkön, meg egy teljesen ép páncél, bár ameddig eljutottam, ott mintha már sugárzás is lett volna. Ha másképp nem megy, vissza kell tölteni a pályát és berohanni odáig. Akkor indulnak befelé, amikor bemész a területre, még utol lehet őket érni.
    Más: az elvadult szeméttelepi hangárból elkötöttem azt a hummerszerű terepjárót és repültem vele egyet. Szó szerint. Végigromboltam az úton a terület kijárata felé és ahol be van szakadva az út, felkapott egy anomáli, úgy 40-50 méter megasra felreptetett, aztán lerakott, kicsit odébb, mégegyszer megreptetett és a túloldalon lerakott. Át is mentem vele egész a bárba, csak az épületen már nem tudott átjutni.

    A Szemételepen kellett volna Szidor emberébel találkozni, de ha nem mentél oda, nem mentél oda, az ahhoz kellett volna, hogy átjuss a Blokádon. De így is átjutottál.

    Ehhez tulajdonképpen három úton lehet eljutni:
    1: mielőtt elmenekülsz az Osztályozóról, megkérded Szidort, hogy tud-e invertert szerezni. Igen, ha összegyűjtöd a 18 xenoformot és elviszed a megadott emberenek. Ő van a szeméttelep alagútjában, ahová csak akkor tudsz rendeden bemenni, ha nála van mind és az alagútból nyíló átjárón átmész Jantarba.
    2: A fenti kimerad, de a Mocsárban beszélsz azzal a banditával, aki eladja neked a Vaskeresztet és megemlíti, hogy Prohor haverjánál van még más is és Jantarban lehet.
    3: a Mocsárban bevárod Bormant, ahogy kérte (pontosabban a hírnökét), aki elmondja, hogy Mutasd meg Gosának a pisztolyt és meg is jelöli az átjáró helyét.

    Mindhárom Jantar felé terel. Ha egyiket sem csinálod meg, akkor se marad egy idő után más, mint lenézni a jantari laborba, mert az marad az egyetlen még fel nem derített helyszín, ez lesz a negyedik variáció.

    A laborban talált "Arany Disznó", aminek másfélmilla az értéke, nem eladható és nem eldobható elvileg, az a tiéd, még lesz róla szó, mire való, feladat is kapcsolódik hozzá. A többit el tudod adni jó pénzért, nem kell semmire, cserébe egy kiló darabja. Amennyiben az exoban vagy, kell is a pénz, mert nekem a nagyjából 60%-os állapotút az elfeledett gépállomáson (ahová a Katonai Raktáraktól a Vörös-erdő felé mutató átjárón lehet eljutni, itt sem cserélték ki a modderek a feliratokat) 460000-ért javítja a műszerész.
    Érdekesség: az épület felirata, ahol megtalálod őt is meg Kovát is, akitől feladatot lehet felvenni, nagy piros betűkkel: MONOLITI.

    Ha megfelelően csináltad a dolgokat korábban (már nem emlékszem, melyik feladatot kellett hozzá megcsinálni), akkor a Katonai Raktárak vasúti alagútjában megjelenk a zsoldos Andrej Cseh, vele érdemes beszélgetni, sok infót meg lehet tőle tudni arról, mi is folyik idebent, illetve később lesz egy plusz lehetőséged az egyik feladatnál. Ő beszél először az Arany Disznóról is. Persze végig lehet rohanni a pályákon úgy, hogy nem beszél az ember mindenkivel, de akkor egyszerűen fogalma sem lesz arról, mi is a történet háttere.
    Ahogy már írtam korábban, Ripley-t és Görögöt is érdemes életben tartani, amikor az a feladat. Ha meghalnak, nem tragédia, be lejet fejezni a játékot, a megfelelő módon is, csak nem lesznek olyan beszélgetések, amikből mnegtudod, ki az az Arváltoztató, hogy került ide, mit csinált a "Hulló csillag" ügyosztály, stb...

Új hozzászólás Aktív témák