- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kekesi132
tag
Sziasztok!
Ma reggel belekezdtem a játékba, de kissé bizonytalan vagyok a nehézségi szintekkel kapcsolatban. Elméletben, annyi a különbség, hogy magasabb szinten többet sebeznek a fegyverek, és sokan azt mondták, hogy a master difficulity alatti szinten nem érdemes elkezdeni, mert amint szerzünk jobb fegyvereket viszonylag könnyű lesz a játék.
Számomra, viszont két mutáns kutya leszedése is problémás volt, 4-5 lövés kellett egybe. Után, a parkolónál egy lövéssel leszedtek. Régóta nem játszottam egy FPS-t sem, alaposan kijöttem a gyakorlatból. Ezért érdekelne, hogy tényleg ilyen nehéz lesz végig, vagy a jobb felszerelés és a játék kiismerése sokat könnyít?Plusz, ha jól látom nincsen lehetőség feliratok beállítására, erre létezik valamilyen mod?