Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SaGa59

    őstag

    válasz kekeeci #11155 üzenetére

    Írta is valaki a mod gsc-s oldalán, hogy a stalkerek eddig arról szóltak, hogy kaptál egy feladatot, elindultál intézni, de közben volt időd szétnézni a terepen, összeszedegetni amit értékesnek tartottál, pár mellékküldetés volt csak lejárós, időhöz kötött. A Secret Trails-ben viszont rögtön rá kell mozdulni mindenre, amint megkapod, mert ha nem, simán elintézi a Zóna azt, akitől az infromációt megkapnád. És itt ha meghalt, hiába találod meg, nincs a PDA-jában az info, mint az alapjátékokban... Rádaásul valahogy minden mellékküldetés kapcsolódik a fő szálhoz, csak azok nem, amiket a "need any job" beszélgetésekkel kapsz. Hozz egy kutyafarkat, jellyfisht, stb...

    Ez részben jó, mert ad egy speciális stílust a játékmenetnek, részben viszont bosszantó, mert leírás nélkül nem mindig derül ki, hogy az aktuálisan nyitott 2-8 feladat közül melyiket kell sürgősen rendezni és melyik az, ami ráér. Legfeljebb azt tudod kitalálni, hogy ahova nem vezet út (itt az átjárók folyamatosan változnak, eltűnnek, megjelennek, néha csak egyirányúak, vagy egyszer használatosak), azt úgysem tudod megoldani most, így hanyagolható.

    STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

Új hozzászólás Aktív témák