Új hozzászólás Aktív témák
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
remington2 #682 üzenetére
nézzükcsak, fejlesztői döntés részről (tehát nem bug):
- hud... nem látszik, hogy vérzel rendesen
- hudon nem látszik, hogy mekkora a staminád
- faction wars... a trigger túl korán megy támadásra, hacsak nem futsz, akkor mire a helyre érsz, már általában késő... itt visszajutunk a stamina problémakörbe
- stamina túl gyorsan fogy => mész, elfáradsz, megállsz, mész , elfáradsz...
- néha eszméletlen távolságokra nem lehet eladni semmit...
- faction nem populálja vissza a területeket pl mutánstámadás után => szóval egyszer kiirtják őket, aztán jön egyszem stalker, aki birja 15mpig, és nincsen guide, aki 4kmre lévő eladóhelyre visszavinne...
- mutánstámadások túl erősek, gyakorlatilag 4-5 stalkert simán kivégez egy csapat boar
- random mutánstámadások, jön egy csapat kutya, majd egy csapat boar, együtt, nem pedig egymást próbálják megenni... wtf, ők is területet foglalnak?
- garbage közepén a gyárszerűség nem elfoglalható... ha nem vagy bandita, nem tudsz bemenni és kiirtani mindenkit.
- garbage gyárkapu zárva, plussz egy kmes kitérő az pedig hatalmas, figyelembe véve a minimálstaminát
- súlyhatár alacsony, főleg a stamina függvényében
- kidobni a stalkert 20 katona közé, akik közül az egyiknek pkmje van... második pálya elején... ők obokanokkal és AKkal felfegyverezve, te meg vadászpuskával... mindezt a második pálya elején
- játékos egyedül, ellenfelek többszörös túlerőben... és ha túlélnéd a támadást, néha a script 15mpn belül még egy szörnyhordát is a fejedrecsap
- miközben a ládában turkálsz, duplaklikkre átváltasz fegyverre és nem átdobod... lőszert egyenként duplaklikkel átpakolni stashbe pár mp, áthúzással percek...
- pár esetben eszméletlen újraszületése szörnyeknek/ellenfeleknek... kilövöd őket, fél perc és támadás, fél perc és megint támadás... anyátok
- túlzottan lassú a karakter mozgása a stamina miatt...
- 50ruért vesznek az ellenfelek fullos állapotú páncélt, már ahol... persze neked 20kért adnák el
- szörnyek darabjait már nem lehet eladni, mert nem esik... ejjj
- ellenfelek látnak a sötétben, ha egyvalaki meglát, mindenki meglátés még csak garbagenél vagyok... no comment. na és akkor a bugok:
bugok:
- AI nagyon rosszul (pár helyen katasztrofálisan rosszul van megírva). például katona elfut melletted, belefut a falba, és ottmarad... de láttam olyat is, hogy 15 katona álldogált együtt cordonnál a laktanya mellett, és nem reagáltak rám... illetve katona elfutott mellettem, majd masszivan a fal felé fordult, mikor meglőttem se reagált rá... gondolom végtelen ciklusba került, vagy valami egyéb rondaság történt vele. AI 45 méterről pontosan mellémdobta a háztetőre a gránátot. (15m magasra)... E? valszeg a célzási algoritmusuk túl lett egyszerűsítve, aminek következtében mindegyik mesterlövésznek minősül és tökéletesen talál fejre.
- barátságos AI nem dobál gránátot
- rádobok két gránátot ellenfeles egységekre, és jé, mindenki eltűnt... hullák sincsenek... semmi... wtf????
- memory leak. nálam még csak kétszer dobott ki, valszeg akinek 2 giga memje van, az több ilyennel találkozik. garbage collector?;>
- find quest_item_3... avagy a cuccok leírásának egyrésze egyszerűen hiányzik!
- quest_log_3: zseniális, avagy a beszédek egyrésze se müxik.
- fák egyrésze megfogja a golyót... avagy három levélen nem hatol át a páncéltörő... aham.
- ellenfeleken teljesen random mennek a golyók (sérülésmodell érdekes)... és nem vérzenek, szokás szerint (ez tervezési is lehet, de akkor meg az AI nagymértékben csal effekt).
- random kilépkedés, mindenféle konfigokon
- egy magon fut => optimalizálni neki se álltak... bónusz, hogy emiatt 1280ban egyetlen processzor képes húzás nélkül futtatni akadás nélkül... és az a q9770es, 150 körüli áron.
- hova tűnt a nap garbageon és cordonnál... swampnál még megvolt. DX10 módban mégiscsak nappal világos van... akkor viszont ez nem DX10, mert ott már működik az, hogy csak a nap, mint szuperfényforrás világít, és némi egyéb ambient fényekkel nem állítunk elő hasonló hatást...
- árnyékok bugosak, adott esetben eszméletlenül ronda grafikai glitcheket csinálnak
- ha frakció tagja vagyok, a saját frakcióhoz tartozó helyet miért foglaltathatom el az ellenfélnek?
- durva hibák a fizikában... pl kutya nekiugrik bokornak előre, majd nyílegyenesen felemelkedik két méterig...ez alapján mondom, hogy amit kiadtak, az egy béta. ilyen szintű tervezési/programozási hibák egyszerűen nem mardhatnak bent egy rendes bétateszt után.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- PlayStation 1 / 2
- Linux Mint
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Bittorrent topik
- PlayStation 4
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- MSI Gaming X RTX 3080 10GB /Jótállással!/Dobozos!/Beszámítás! Posta ok!
- Új Xiaomi 13T 256/8GB Black 2év garancia!
- Asztali PC , i5 7400 , 1660 Super , 16GB DDR4 , 480GB SSD
- Legion Y530 15ICH 15.6" FHD IPS i5-8300H GTX 1050Ti 16GB 128GB + 1TB magyar vbill gar
- EliteBook 640 G11 14" FHD+ IPS Ultra 5 125U 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- GYÖNYÖRŰ iPhone 15 Plus 128GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3354
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X3D 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Panasonic CF-XZ6 AIO all-in-one laptop tablet 2k touch i5-7300u speciális ütésálló rugged
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 12, Xiaomi Redmi Note 12 Pro, Xiaomi Redmi Note 12 Pro+
- Macbook Pro 2020 13" // M1 // Számla + Garancia //
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest