Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • remington2

    senior tag

    Némi felfedezés: felraktam a no wire modot, ami eltünteti a láthatatlan falakat, és a kerítésekről a drótokat, így lényegében ki lehet gyalogolni a pályákról. Elsőnek Red Forestben próbáltam ki, mert nagyon izgatta a fantáziám az a földút, ami az alagút után van. Persze, sok újdonságot nem találtam, ezen az úton ment - a történetben persze - Strelok át Limanszkba, látható is a háttérben, díszletnek a város néhány épülete. A túloldalon, a banditák / renegade oldalán van egy másik híd is, amelyet időnként egy mesterlövész foglal el. A híd mellett van egy kis bódé (a térképen is látható), a bódé előtt pedig egy pályaváltó pont, amely egyenesen a garbage déli átjárójához vezet, pontosabban a hétköznapi pont mögé, be a susnyásba, ahová normál játékos már nem tudna kimenni a pályaváltás miatt. Meglepődtem nagyon, léptem kettőt oldalra, újabb pályaváltás. WTF? Ez meg Yantarba, az ott lévő Red Forest-es pályaváltó pont mögé rakott, ahová már egyszer eljutottam, csak éppen körbe, a pályán kívülről, a befejezetlen rész irányából. Mivel mindkét pont sima játékosnak megközelíthetetlen, gondolom ezek ugyanolyan spawnpontok, mint amilyenek az SoC-ben voltak, és az npc-k itt közlekednek a pályák között.

    Néhány bug vagy fura anomália: amikor blowout jön, az npc-k behúzódnak az arra kijelölt, legközelebbi búvópontra. Mire általában odaérek, már sorban ülnek, de az egyikük mindig halott . . . dutynál is, stalkernél is, és elvileg freedomnál is. Ide töltöttem fel néhány képet erről, meg a fenti barangolásokról is.

    [ Szerkesztve ]

    They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D

Új hozzászólás Aktív témák