- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Google Pixel topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- A Galaxy Z Fold7, minden színben és oldalról
- Bemutatkozott a Fairphone 6
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Minden készen áll a Galaxy Unpackedre
- Garmin Forerunner 970 - fogd a pénzt, és fuss!
- Megvan a Pura 80 nemzetközi startja
- Yettel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
KaraDani
addikt
válasz
00roli00 #5052 üzenetére
Ha én lebuktam te is
Elő akartam venni megint Singlebe folytatni a karriert, arra jó szórakozás. De a dfgt-vel nagyon zavar a játék speed sensitive steeringje rFactor után, erre kerestem megoldást, sikertelenül.
Ted: majd nekiállok valamikor, csak kihasználtam a jó időt és bringáztam a futam óta, a maradék időben meg nem volt még kedvem a videóhoz.
-
KaraDani
addikt
válasz
Ventur@ #4954 üzenetére
Na kipróbáltam én is Monzában, legalább ezt ismerem is. (low abs, auto clutch) Viperrel 3 kört mentem 2:01.282 Volvóval 2 kört 2:00.620. De baromi sok van még ezekben az tuti. A volvónak nagyon durvák a féktávjai, eszméletlen rövidek, ledöbbentem rajta kicsit az első körben
-
KaraDani
addikt
-
KaraDani
addikt
válasz
Satan_Claus #4861 üzenetére
Sajnálom, hogy így jártál, jól megszívtad
-
KaraDani
addikt
Tesómnak még nincs diszkrét kari az új gépében, az integrált egy 4290. Szinte minden elfut rajta, az újabb, nagypbb gépigényű játékok is csak egy 22" es wide monitoron élvezhetetlenül alacsony felbontásban, és alacsony graffal. De egy kicsit régebbieket minden gond nélkül megesz.
Amúgy azzal egyet értek, hogy nem vagyunk annyian, hogy értelme lenne külön fórumot használni, ebben az egy topicban is bőven átlátható minden.
Neuro: leírod nyíltan, hogy hszgyűjtés a cél, hát ejnye-ejnye lesz itt ne mulass, amikor majd az avart kéred
-
KaraDani
addikt
válasz
dzsavermadar #4809 üzenetére
-
KaraDani
addikt
válasz
N€T0X|N #4777 üzenetére
Nem muszáj, csak a lehetőség adott, akkor kapsz egy veh filet Andy kocsijával és kész. Aki akar festést jelezze csinálja, aki nem az is jelezze, és csak egy veh filet kap.
Azt meg én nem tudtam biztosan, hogy a bömösben van-e valami saját szellemi termék Ted-től, vagy tök gyári, azért kérdeztem.Satan: grat
JJ: sima kék, vagy a matricázás maradjon? Felnit nem csinálok, meg üveget, csak egy alapszínt az autóra, a jobb megkülönböztetés végett, ha valaki kéri. Annyira azért nem komoly, hogy mindent pingáljak
-
KaraDani
addikt
válasz
Dragbajnok #4772 üzenetére
Na Szuper
Azért azzal számolj, hogy csúnyán unatkozni fogsz elől a nem fordított rajtoknál
A kezdést amúgy meg nem eszik ilyen forrón, csak két bömbi van a modunkban, szóval csinálni kell egy kis patchet.
Ehhez kérnék engedélyt Tedtől, hogy felhasználhassam a modban levő bömöst.
Aki meg akar saját festést, az pingáljon valamit gyorsan, jó lenne, ha nem mindenki Andy Bmw-ével nyomulna, kivéve Rolit. Ha valaki nem akar ezzel szórakozni, mondjon egy színt, és pingálok neki egy egyszínűt, csak hogy különbözzenek azért az autók. -
KaraDani
addikt
válasz
00roli00 #4762 üzenetére
Nem hoztam, bár ehhez kellett, hogy Satan hibázzon mindkét versenyen. Csodát nem tettünk, 13.4 valami lett mindkettőnk legjobb köre asszem. (Bár mintha ő verseny közben futott volna egy 13.2-t) Viszont ezzel csatázni nem semmi munka, egyszer megelőzött úgy, hogy a célegyenes végén kezdődött a manőver, és jó pár kanyart autóztunk egymás mellett. Hát figyelni az ívekre, a másikra, meg a még arra is, hogy a gázpedál alatt a tojás ne törjön össze
nem kis munka
Amúgy azon gondolkoztunk kéne csinálni néha, csak bömbis funraceket, ahhoz lenne kedved? Zsombor is biztos jönne ha ráér, Satan, én az már 4, még kéne pár ember. Dragbajnok? Még valaki esetleg? -
KaraDani
addikt
válasz
Satan_Claus #4756 üzenetére
Ok elindítottam a szervert nyomjunk egyet, most enyém Roli autója
-
KaraDani
addikt
válasz
Satan_Claus #4754 üzenetére
Hagyni kellett volna, lehet bealázott volna minket
Amúgy kár, hogy elszórtad a kocsit a versenyen, jó lett volna pedig a bömbi csata.
-
KaraDani
addikt
80pont98pont104pont13
pw:almaElméletileg jónak kell lennie, mert Zsombor volt fent vasárnap és azóta nem töröltem ki a port nyitásokat.
-
KaraDani
addikt
-
KaraDani
addikt
Én is így vagyok vele Rfactorban 25% os erő van-e mellé lőve. De tényleg vannak játékok ahol a gyári ffb kicsit el van túlozva, pl. most gridet, dirt 2-t, meg f1 2010-et nyomattam a napokban, na ott nekem is lejjebb kellett vennem az overallt, mert a játék 10%-os erő mellett is durva ffb-t produkált, legalábbis nekem sok volt.
Neuro: itt is gratulálok
-
KaraDani
addikt
válasz
Ted-Mosby #4693 üzenetére
Esetleg hosszú hétvégére való tekintettel lehet Kedd is, lehet van aki elutazik. Meg akkor te is rá érsz talán?
Modhoz:
Kormányhoz: Vagy a damper vagy a spring effect a ludas ha jól emlékszem az egyenesben is rázásért. Meg nem mondom pontosan, mert évek óta 0-án használom mindkettőt.
Amúgy Overall Effect strenght 105% környékén a legjobb, így a legkisebb az "ffb lyuk"
Nálam a kövi kettő nulla (magas érték semmiképp sem ajánlott), centering force 0% (jól beállított ffb dolga lenne menet közben)
Report kombined pedals ki. Ha be van kapcsolva egy tengelynek veszi a két pedált, és nem lehet őket egyszerre használni.
Allow game to adjust settings be. -
KaraDani
addikt
válasz
dzsavermadar #4686 üzenetére
Támogatom (bár már herótom van a pályától
), legalább visszaállunk az eredeti naptárra
-
KaraDani
addikt
válasz
Satan_Claus #4681 üzenetére
Az időhöz grat, bár hogy klasszikust idézzek: "nem érdekelnek az offline csítes idők"
A setupon meg nem csodálkozom
Amúgy szerintem napoljunk, már így is 3-4 embernek nem jó, és még az emberek fele sem jelentkezett.
-
KaraDani
addikt
Gyakorolni kéne vele sokat, de most nem lassú az az autó. Oscherben 39.7-et mentem vele. Macauban 37.7-et. Nem nagy idők, de csak pár kört mentem vele, és alap setuppal. B-type meg Dragbajnok meg már bizonyította is, hogy nem lassú, csak tudni kell vele bánni.
Satan: a mostani viszonyokkal szinte biztos, hogy azzal mennék. De ha 20 perces versenyek lesznek kötelező boxal, akkor az megint elgondolkoztat majd. Szóval én gondolkozó státuszban vagyok, majd ha minden végleges lesz kitalálom.
-
KaraDani
addikt
válasz
Satan_Claus #4649 üzenetére
Nem szar az
Neuro elmondása szerint, tök ugyanilyen mint a mostani (és ez nem szar), csak épp az FWD-k meg "picit" gyorsabbak 3-5mp/kör. Max ha sokan indulunk vele, külön géposztály leszünk a mezőny végén, mint valami Endurance versenyen
-
KaraDani
addikt
válasz
00roli00 #4637 üzenetére
Na ezt nem tudnám elfogadni, mint ahogy azt sem, hogy lesz amilyen lesz.
Ha már az olyan FWD autók bekerülnek kívánságlista alapján, amik nem szerepelnek a sorozatban, akkor az ami ténylegesen benne van legyen is benne, és legyen is olyan, hogy versenyezni is lehessen vele, ne egy másik géposztályba tartozzon.
Abszolút egyet értek Neuróval, olyan modból kell kiindulni, ahol az erőviszonyok partiban vannak egymással, mert senki nem ért hozzá annyira, hogy az FWD-t és az RWD-t egy szintre hozza modolva (ez iszonyat nehéz feladat lenne, és csak olyan tudná kivitelezni aki minden autóval tökéletesen tud menni). Az FWD-ket könnyen meg lehet csinálni, hogy mind egységes legyen és akkor mehet bele bármilyen FWD, meg ott a bömös is és mind normális erőviszonyban vannak egymással, és mindenki happy
Szerintem attól, hogy stabilabb autók lesznek, semmi csodát nem kell várni. A kanyarsebesség lényegesen nagyobb lesz, és ugyanúgy a határon kell autózni, csak nem 120-al adott esetben hanem 140-el kell eltalálni, hogy épp ne csípje meg az ember a füvet. Az már persze szubjektív, hogy kinek mi tetszik inkább, én nagyon szeretem a mostani modot fizika terén. De tőlem jöhet bármi, csak a kiindulási alap legyen balanceos.
Grafikai előrelépést meg nem értem mért vár akárki is, ugyanarról a játékról beszélünk, és az alapmodellek is nagyon hasonlóak, ha nem ugyanazok. A grafikai előrelépés az lesz, hogy mindenki szebb festést csinál magának
szerk.: persze csak az eleje ment Rolinak, csak aztán kicsit bővebb lett a hsz., mint az tervbe volt
-
KaraDani
addikt
válasz
dzsavermadar #4620 üzenetére
Nehezen tölt be neki PH! Most bemásoltam az utolsó hszeket neki msnen.
Neuro üzenete:
"írnék én "hivatalos" közleményt, de nem tudok... szóval a mai elhalasztva, bizonytalan időpontra, a VB meg fogja vizsgálni mi legyen a teendő"
-
KaraDani
addikt
válasz
zsomboor #4577 üzenetére
Grat!
Amúgy most néztem rá az összetettre, hát ha Monzában váltasz kormányra... Így is elég jól állsz az összetett táblán, grat
Amúgy megmondtam, hogy mindenki fog pontot szerezni, most vettem csak észre, hogy már rég van mindenkinek, aki rendszeresen jár
Ted: viszont amit nem értek, hogy holtversenynél, mi alapján vannak eldöntve a helyezések? Nem úgy van, hogy a legjobb helyezések sorban? Mityunak, smisának, és Zsombornak is van egy-egy 3. helye. A következő legjobb helyezése Zsombornak van 4., aztán smisa 5., Mityu 6. Nem e szerint kellene sorba lenniük?
-
KaraDani
addikt
válasz
00roli00 #4571 üzenetére
Pont ezért írtam, mert nem értem ez, hogy jött a témához?
b-type: Szerintem senki sem a több hátsókerekes autó ellen lobbyzik. Egyszerűen az a merci nem illik a túraautók közé szerintem sem. Ettől függetlenül lehet keresni más autót, csak van olyan, ami úgy is néz ki mint egy túraautó. Pl. egy olyan RWD Audi amit Satan linkelt, nekem tetszene, ha meg lehet valahogy hegeszteni.
-
KaraDani
addikt
válasz
Dragbajnok #4552 üzenetére
Üdv a csapatban
-
KaraDani
addikt
válasz
00roli00 #4534 üzenetére
"IFA is lehet a kaszni."
Persze, de hogy fogod kikerülni
Ted: A cam bugokat simán lehet javítani egyébként, pont most mondom Neuronak. Dzsavernek is simán ki tudtam javítani a Vectra motorháztető nézetét, csak annak az egy autónak volt megemelve valamiért, jogosan mondta, hogy nem teljesen jó.
-
KaraDani
addikt
Nem verünk meg, már csak azért sem
Ez a te döntésed, ha így vezetsz, akkor el kell fogadni, hogy az élmezőny nem lesz elérhető, és akkor nincs értelme siránkozni, hogy nem megy jobban, mert a "segítségek" visszafognak. Ettől függetlenül a középmezőnybe jó szoktál lenni bőven, és ha jókat csatázol, élvezed, és neked így okoz örömöt, akkor nincs semmi gond ezzel. De ha ez nem elég és gyorsabb szeretnél lenni, akkor meg kell tanulni neked irányítani teljes mértékben az autót máshogy nem megy.
smisa: nem tudom, melyik két újoncra gondolsz a 3 közül, de én védeném őket, szerintem annyi agresszió amennyit belevisznek egy csatába az kell, különben ha a másik jól védekezik akkor, az lesz, mint a Fomra 1-ben, hogy sorba kocsikázunk egymás után, és valljuk be ez nem erről szól. Ha meg túlzásba esnek a szabályok úgyis elrendezik a dolgot, mert ha valakit úgy meglöknek, hogy az veszít emiatt (már volt is erre Valenciában példa), akkor úgyis meg lesznek büntetve, és legközelebb visszavesznek olyan esetben. Ez meg az én véleményem, meg lehet kövezni érte
-
KaraDani
addikt
Ott a féklámpád is felvillan, akkor te magad nyomogattad a féket is
Amennyit gyakorolsz nyugodtan kikapcsolhatnád azt a ****-t párszár kör alatt megszoknád, és nem kevés ugrana le az idődből. Gyakorlatilag te nyomod, az autó meg fékez, persze, hogy így nem megy. Monza is tökéletes példa volt, a parabolicában rég a kigyorsítási szakaszon villogott a féklámpád mindig. Nem csoda, hogy az utolsó szektorban annyit buktál, amikor egy olyan egyenesben ahol a végén 245 fölött kéne menni, a kigyorsításon fékez az autó. Ezt már akkor is mondtam neked. Ha bekapcsolva hagyod továbbra is magaddal tolsz ki. -
KaraDani
addikt
A gumigyilkosban egyet értek, itt a verseny végére nekem is szenvedés lesz valószínűleg.
szerk.: ebben bizony Neuronak marhára igaza van
Pl. meg lehet nézni Valenciában, smisa hogy ment el olyan könnyen, egyszerűen fékezett az autód a kigyorsítás közben, ha ott nincs fékrásegítésed akkor együtt érkeztek a balosba, és te vagy jobb íven, így meg smisán, akarom mindani simán elment.
És a videó értelmesen fent van Hell Yeaaah!
[link] Normális minőség nem kell várni a betöltése, csak a konvertálásra kellett várnom 13 órát, köcsög marketing, hogy váltsak premium accra persze. Ted létszi cseréld majd ki a honlapon, ez így szvsz sokkal jobb, mint a megavideos.
-
KaraDani
addikt
Dzsaver: én a gumiégetésnél felvezetőn tudatosan csak "szinte megállok", mert megállás van a szabályban. 10-20km/h-ról kezdem égetni, és amikor lassulna már nagyon, akkor pillanatokra elengedem a kéziféket.
Nem tudom kik voltak épp itt, akik szinte megálltak, de figyelmeztetést nem támogatnám érte.
Csak arra reagálok, hogy azt írtad, szerinted nem tudatos. Nálam az szokott lenni. -
KaraDani
addikt
válasz
Ventur@ #4499 üzenetére
Hát azzal a nyamvadt bmw-vel szemben legalább fél mp. tempóelőnyt kell szerezni, mert úgyis elmegy a rajtnál, és ha csak 1-2 tizeddel vagyok gyorsabb, akkor az életben nem előzőm vissza, mert a sofőrje rutinos róka, fene jól védekezik, és hibázni se nagyon hajlandó. Én meg nem szándékozom itt is egész futamon keresztül nézegetni a seggét bármilyen szép is az az autó
Sok helyen lehet itt előzni, úgyhogy meg kell próbálni visszavágni
Kell a lelkecskémnek, hogy elverjem az embert versenyen, nehogy már csak a 100 pont előnyömre támaszkodjak, mert később nevezett.
b-type: ezzel próbálkozok folyamatosan, ott is ahol mondod, meg az első szektor utáni balosban is, de egyelőre mindkettőben leesek az ívről 4.-ben. A sikánban viszont részemről ezzel a setuppal ennyi van, nem fordul túl agilisan az autó, az eleje a felfüggesztésnek elég puha, a pálya többi része miatt.
-
KaraDani
addikt
1 KaraDani Scuderia Ferrari WTCC Team PHWTCC,Chevrolet Cruze Practice 219 2:11,665 2:11,665 03-márc.-2011 12:11 DE
-
KaraDani
addikt
válasz
00roli00 #4483 üzenetére
Már a Mátrix rendezésére is felkértek, de lemondtam, mert ilyen babérokra nem török, meg anyukám azt mondta, hogy egy tizenéves gyereknek ez túl nagy teher suli mellett
Amúgy meg az azért került oda az a logo, mert amikor elkezdtem affter effectset használni a macaui videónál, ez volt az első tutorial amit kipróbáltam, és annyira megtetszett, hogy muszáj volt belerakni
dugojancsi: nem gond, én feltöltöttem, aztán amikor már láttam mennyi ideig akar konvertálni, sejtettem, hogy ajajj itt baj lesz. Aztán amikor megláttam a végeredményt, rögtön a delete gombra ugrott a kezem, hogy így nem
Még ha realtime betöltené, akkor azt mondom, de gyorsabban lejön zipelve felrakva normális minőségben.
-
KaraDani
addikt
válasz
Ted-Mosby #4480 üzenetére
Méretben kéne kisebb, vagy felbontásban? Ha kell megcsinálom szívesen, mond meg a paramétereket. Foo fighterst, sajnos nem ette meg semmi, és azt már nem akartam cserélni a Roli vs Satan részt teljesen arra vágtam
De ha valakinek van még videomegosztó tippje jöhet.
Megavideora pl. felment ugyan de úgy átkonvertálta, hogy valami 600*3xx es felbontást csinált, meg olyan bitrátát a videonak meg a hangnak is, hogy a video hányadék volt, az audio meg összevissza recsegett. A fél órás betöltési időről meg nem is beszélve.Roli: az a lényeg
A többi a szokásos.
-
KaraDani
addikt
válasz
00roli00 #4473 üzenetére
Hát tényleg jó FFB kérdése lenne ez a súly dolog. De egy szervós utcai autó kormányát se túl nehéz tekergetni. Versenyautós tapasztalatom sajnos nincs
Úgy menj, ahogy neked a legszimpatikusabb, meg várd meg b-type véleményét is szerintem, azért rutinosabb, és a kormányunk annyira nem áll szerintem távol a G25-től, hogy ne lehessen mérvadó a véleménye.
-
KaraDani
addikt
válasz
00roli00 #4471 üzenetére
Már elég régóta így használom (kb. 2 éve), így a legélethűbb. Ha belegondolsz egy rendes autóban sem tekeredik magától állóhelyben középre a kormány. Menet közben meg az FFB dolga, hogy ezt megoldja elméletileg. Mondjuk FFB-t is alacsonyan használom +25% most reel feel pluginnal. De amúgy ez lehet tök egyéni preferencia is, pl. lakótársam G25-el nem használ FFB-t de centering force-t meg igen, ő valamiért így szereti, mondjuk felfogni nem tudom miért, de jól megy vele
-
KaraDani
addikt
Bocs Roli csak most olvasok vissza. Részemről overall effects strenght 105% többi nulla, enable centering spring: pipa 0% értékkel. Report combinated pedals: nincs pipa. Allow game to adjust settings: pipa.
-
KaraDani
addikt
Videó Videomegosztóra nem tudtam feltuszkolni, akit érdekel gondolom úgyis letölti.
-
KaraDani
addikt
Minden autónak van egy alap setupja, minden pályára azt tölti be.
Én úgy állok neki egy pályának, hogy ezen az alap setupon beállítom a kormányszögemet (vagy hogy van magyarban nemtom), mert anélkül nem tudok értelmesen menni ugye. Leveszem a benya mennyiségét 4-5 körre elegendőre. Kimegyek a leghosszabb egyenesben gyorsan beállítom a 6. fokozatot, többit nagyjából hozzá. Majd körözök amíg nem lesznek stabil körök kb fél másodpercen belül, nem megy már szinte csukott szemmel a pálya. Nem olyan pályaismeretről van szó, hogy tudom milyen kanyar jön, hanem ugyanúgy be is tudom venni kétszer egymás után nagy átlagban. Ha ezt a szintet elértem, akkor állok neki setupolni, ez előtt semmi értelme, mert nem tudsz összehasonlítani két kört. Lassan apránként, állítok egy valamit kimegyek vele pár kört, amíg el tudom dönteni, hogy ez jó volt-e vagy sem. Majd vissza garázs, ha jó volt mentés, ha nem elvetés. És így tovább. Ez azért elég sok körbe tud kerülni. Folyamatában gyakorlatilag a Setup Your Car in 21 steps gudieot követem. Természetesen némi kihagyásokkal, mert tudom már nagyon jól, hogy mi az az autón amihhez nem szoktam nyúlni, mert az alap setupban a legjobb nekem.
-
KaraDani
addikt
Na ezért kell gyakorló futamra járni, mert jó
Neuro vs KaraDani mai első futam utolsó két kör.
-
KaraDani
addikt
Smisa bocsánat, egy kicsit hardcore-ra sikerült a csatánk, agresszív voltam
-
KaraDani
addikt
Tessék megnézni a Hot lapsot, ilyen egy nem BMW pálya
Brnoban majd 4 mp-t kapunk mert az BMW pála
-
KaraDani
addikt
válasz
#70869248 #4334 üzenetére
Ok, semmi gond.
Ha bömössel fogok versenyezni esetleg, akkor setupot tuti nem kérek, max segítséget, iránymutatástAz nálam elv, hogy amivel versenyzek azt az autót megismerem, és saját magam készítem fel a versenyre, mert ez is a verseny része. Ha más setupjával érném el a jó eredményt, azt csak félig érezném a sajátomnak.
-
KaraDani
addikt
b-type: egy Valencia bömös setupot kérhetek, ha nem titkos most már? Csak szeretnék autózni vele kicsit, és setupolni nincs kedvem, meg nem is tudnám így jól még. Szeretném kipróbálni egy jó setuppal mit tudok vele alkotni.
dugojancsi: milyen controllerrel? Logi dual action gamepaddal, autóztam sokáig én is, az tényleg sokkal jobb mint billel, de azért nem is kormány.
-
KaraDani
addikt
válasz
#70869248 #4325 üzenetére
Kezdődik az altatás, Valencia se bömös pálya volt
Amúgy meg, ha megint valahogy így alakul, hogy előttem leszel, akkor tényleg kármentés lesz, mert lebontom a lökhárítódat az tuti
Már leteszteltem, hogy ügyes vagy és szépen megfogod a kis koccokat úgyis, úgyhogy féktávokon közelebb merészkedek legközelebb
Bár nem tudom, hogy fér össze innentől a biztonsági autózás versenystratégiámmal, de majd kitalálom
dugojancsi: bennem most tudatosult, hogy te ezt billel művelted
smisa: semmi gond,már tőletek is elvártam volna
Gyakoroljál többet, ha nem a húsdarálóban rajtolnál folyton, nem szívnál ennyit. Amúgy tényleg rohad peches vagy az tuti
00roli00: ma nekiállok a videó-nak, este nem volt kedvem még, de igyekszem, és kösz. Jó, hogy nem csak a magam szórakoztatására csinálom, hanem másnak is tetszik
-
KaraDani
addikt
Hát a rajtot érdemes megnézni Roli-t nézve hátulról, félelmetes ahogy a két bímer indult. Még arra is alig lett volna esélyem, hogy az első kanyarban kilökjem B-typeot
-
KaraDani
addikt
válasz
#70869248 #4301 üzenetére
Teljesen jól csináltad, hova kellett volna rohannunk? Neked annyi volt a dolgod, hogy elől maradj, nekem annyi, hogy megelőzzelek
A tempó mellékes, volt előnyünk. (Macauban legalább 1 mpvel lassab 2. szektorokat mentem, Neuro ott szerethetett, de hova rohantam volna
)
De azért elvártam volna a bímerrel, egy nagyobb hibát, ha már végig a nyakadon lógtamAmikor kicsit megcsúsztál, mindig el is zártad vele az utat
Amúgy meg marhára élveztem, köszi, és hatalmas gratulaRoli neked is nagy gratula! Gondolom, most nem szórakoztál a védekezéssel, szép volt
-
KaraDani
addikt
válasz
#70869248 #4278 üzenetére
Nem hiszem, hogy az AI a motorerőtől gyorsabb, náluk valami tapadáscsít van inkább szerintem. Oscerben a 120%-os ai 32 es időket ment nálam qualin, és az én chevim nem ment úgy az egyenesben sem, mint az ő chevijük, a kanyarokat meg inkább hagyjuk
De pl. Ringen qualin alig volt gyorsabb a 120%-os ai, versenyen meg bucira vertem őket. -
KaraDani
addikt
válasz
dzsavermadar #4254 üzenetére
A felvetéseddel abszolút egyet is értek
De satan érve közben engem is meggyőzött, itt a boxkijárat miatt szigorúnak kell maradni, hiába követelne mást a jó ív.
Eszembe jutott róla hirtelen amikor F1 2010-ben Monacoból boxból jöttem ki, (ott hirtelen fordít ki a pályára a sáv) az ai-k meg épp előzték egymást, és felkent a belső hátulról, mert bejött a boxutca sávjába, hát marha idegesítő volt, főleg, hogy a hülye játék még engem büntetett meg, mert hátulról nekem jöttek a saját sávomban -
KaraDani
addikt
válasz
#70869248 #4247 üzenetére
Egyetértek mind lassít. Egyszer véletlenül valahogy bekapcsoltam a mediumra a tc-t ringen. Mondom mivan? Nem megy a gép, 3-4 mp per kör. Mondom szétment a gázpedál. Már majdnem nekiálltam szétszedni, amire leesett. A low is fog de már nem ilyen drasztikusan. Nyakamat teszem rá, hogy neked ez a stabilty se segítene, sőt rontana. Szerintem egy szintig tudnak, segíteni, egy szint felett meg ártani. A stabilty per pill azért gyorsított itt, mert nem tudok annyira precízen fékezni a kanyarbejáratnál, hogy néha ne ússzon meg a segge. Igyekszem a témán csiszolni, de ezekkel a műanyag pedálokkal azért nem egyszerű szerintem, vagy csak béna vagyok, de gyakorlok szorgalmasan.
Itt meg bekapcsolva marad a futamig, amúgy sem a vezetés élvezete miatt jók ezek az fwd autók, hanem hogy jókat csatázunk velük, és sokan elboldogulnak velük. Nem véletlenül autózok subaru wrc-vel, meg erősebb bümbikkel szórakozásból, az persze, hogy nagyobb fun, de még béna is vagyok velükDzsaver: én annak a tudatában szélesítettem ott, hogy hotlapsra gyúrunk csak, oda meg ennyi belefér. Időmérőn nem is tudnék ilyen kört menni, szokás szerint figyelek rá. De ha esetleg itt feloldjátok ebben a kanyarban, azt üdvözlöm, ha nem az se gond.
Neuro: Szerintem vb pályánként simán megítélhet egy két kanyart, nem gond az, sőt ezért kértem Curitibában is. Ha előre el van döntve tisztán, hogy mi fér még bele és mi nem, akkor szerintem lehetnek kivételes esetek.
(Inkább ide firkálok, nem akarok a vb topicba)
-
KaraDani
addikt
válasz
#70869248 #4242 üzenetére
Szégyenlem is magam, de nem vagyunk egy szinten (még
), muszáj mindent bevetni, hogy versenyképesek legyünk
Amúgy is nagy a sansz, hogy a rajtnál állva hagysz minket, azt meg tegnap bizonyítottuk, hogy ha a védekező nem hibázik, és agresszívan védekezik, akkor nem igazán lehet megelőzni.
Ja Brnoban én '11 alá tervezemNagyon jó kis versenyeket futottunk 3-an is tegnap, satan hatalmasakat ment friss kormányosként
Amúgy tegnap, a 160 kör mellé befért egy kis Norschleife is E30-as bömössel (vln-es 400 pacissal), na az sokkal nagyobb feeling, így ezzel a kormánnyal szekit használva, blippelve, kicsit powerslide-olgatva. Még meg kell szokni, de végre lehet frankón ellenkormányozni a csúsztatásokat, nagyon jó
-
KaraDani
addikt
válasz
N€T0X|N #4234 üzenetére
Egyébként ez az volt, bekapcsoltam kipróbálásra az általad használt stability controlt. Szóval te egész eddig csíteltél.
Na ez az amit legalább a kormányosoknak tiltanék. Biztos van az a szint akinek nem előny (pl B-type), meg nem is minden pályán az, gondolom, de itt 4 tizedet hozott azonnal. És baromi idegesítő, mert nem én vezetek, de egyelőre gyorsabb
A videos szekció frankó lett.
-
KaraDani
addikt
Na megvan a kormány. Már futottam is pár kört a szerón 720 fokkal 34 es steering lockkal. És szekvenciális váltóval, ami még fura nekem, de már így is volt egy két kör amiben vastagon voltak pb. szektoridők. Viszont a fékpedál nem 100%-os a az út feléig nem normális az ellenállása, és lötyögő hangot is ad ki. De az eladó nagyon rendes volt, és több új kormánya is van, meg azt mondta, ért is hozzá, és javítani is tudja akár. Úgyhogy írtam neki, remélem megjavítja/cseréli gond nélkül.
adyz: [link] ezt ingyen és örökbe gondoltam természetesen
-
KaraDani
addikt
válasz
#70869248 #4194 üzenetére
Ja én azt hittem valami végállása azért van, azt tudtam, hogy be tudom állítani. Majd kipróbálom, hogy mennyire furcsa rögtön ha eltűnik a kerékszög nyitás, végülis annyira nincs lassú kanyar itt, de a Macau visszafordítóban biztos irtó fucsa lenne az elején. Most 200 as fordulathoz 10 es steering lockot használok, az arányt az elején biztos tartani fogom, max még kicsit finomítok később.
-
KaraDani
addikt
válasz
#70869248 #4192 üzenetére
Ezek után muszáj lesz. Tény, hogy minden pályán sokat gyorsultunk eddig, de azért a kést nem vállalnám be a helyedben. Nálam kérdéses lesz, hogy a dfgt mennyire lesz furcsa az elején. Lehet 200 fokkal fogom használni vasárnap, mert a 90 alatti kanyarokban biztos furcsa lesz egy darabig, hogy nem a progi automatikus kerékszögnyitása fordít be, hanem nekem kéne többet fordítanom.
-
KaraDani
addikt
Na bmeg, ez mi a hot lapson
Gratula, még jó, hogy nem fekszik a bömösnek
Asszem a csíter titulusomat átruházom b-typre, és satanra, ezentúl kéretik őket cseszegetniFél 7 re megyek dfgtért remélhetőleg, vasárnapra nagyjából már megszokom.
-
KaraDani
addikt
válasz
Satan_Claus #4182 üzenetére
Nem, csak átkerülsz a a kormányos listára szerintem. Esetedben meg ez úgyis szinte mindegy, hisz 3 futam kihagyásból indultál, szóval nem kell félteni a rookie helyezést. Azzal gyere amivel jobban érzed magad szerintem.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Gaming notebook topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- Garancia kérdés, fogyasztóvédelem
- Építő/felújító topik
- Autós topik
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Trollok komolyan
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- Lenovo ThinkPad T14 3 Gen 16/256GB SSD, Újszerű, 1 Év Garanciával
- Xiaomi 15 Ultra 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Odyssey OLED G8! 32"/4k/240hz/0,03ms/10BIT/Freesync-G-sync/HDMI 2.1/Smart Monitor
- Új 512GB WD SN5000S Gen4 x4/ Steam Deck ready/ garancia/ ingyen fox
- i7 8700/ RX6500/ 32GB DDR4/ 512GB m.2/ garancia/ ingyen foxpost
- Azonnali készpénzes Microsoft XBOX Series S és Series X felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X260 - i5-6G I 8GB I 256GB SSD I 12,5" HD I HDMI I CAM I W10 I Gari!
- Lenovo ThinkPad dokkolók: USB-C 40A9/ 40AY/ 40AS/ Thunderbolt 3 40AC/ Hybrid USB-C DisplayLink 40AF
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 64GB RAM RTX 5080 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Konzol felvásárlás!! Nintendo Switch
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged