Hirdetés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Google Pixel topik
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Decemberben jön az Android 15 alapú One UI 7
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Fotók, videók mobillal
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
-
Mobilarena
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdezel, olvasd el az összefoglalót, használd a keresőt
A Revolutról általánosságban
A Revolut fiókról, számlákról
Revolut kártyával kapcsolatos információk
A zárolásokról
A Revolut és a kiegészítő szolgáltatások
2020.08.24-től életbe lépő változások
A szolgáltatás állapota
Új hozzászólás Aktív témák
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Szerintem ugyanezt írtam, apple pay-ben ott van, lehet fizetni vele.
--------------------------
Na közben szerkesztetted mire leírtam, oké mindegy, ha így van simán lehet fizetni[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Olvasva ezen az oldalon pár hszt, úgy látom én jártam a legxarabbul...eddig.
Szintén január 12-én történt vásárlások, de én ezeket ki is fizettem, most levonták újból.
:-/Nagyon úgy tűnik, hogy nem is a curve a hunyó...
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Williamgrant #18049 üzenetére
Az elsőt megtettem, a másodikat nem értem, egyébként ez szerinted vicces? [link]
Ma újból fogok velük csetelni tegnap több óra után meguntam, nekem erre egyszerűen nincs időm, de ma más "hangnemű" lesz, ha ők b...ták el, akkor keressék meg, vagy nyalják be, nehogy már nekem kelljen a pénzem után futni, mert ott néhányan hülyék voltak. Amióta léteznek mindig dicsértem őket, most meg átmennek idiótába, vagy mi lesz?
Komolyan, ha max 20 ezerről lenne szó, letojnám, de majd 90 ezer? És a fentebb olvasottak alapján, január 12-én valaki(k) nagyon elcseszett valamit.Egyébként nekem a magyar inkább már a második anyanyelvem régóta, aki nem érti nyelvet, hogy a francba tud valamilyen problémát is megoldani ezekkel? Szerintem sehogy, vagy nyögvenyelősen.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz balinlin #18051 üzenetére
Nincs refund, ezt írtam már. Egyszerűen a Revolut levonta tegnap pontosan egy időben 14:02-kor ugyanazokat a vásárlásokat Tesco, Penny, Shell, amit január 12-én kifizettem. Tehát nincs refund, nincs semmi jele, hogy ez valahol visszajött volna.
A Revolut app-ban, tegnap több óra csetelés, inkább időelcseszés után sem látták a tranzakciót! Egyszerűen nem látnak azon a napon semmit, csak a screenshot-ot, amit küldtem, már amit az applikáció mutat. Ahol teljesen egyértelmű, hogy kétszer vontak tőlem.
Ezt írta is a srác, hogy látják, de 12-éről semmilyen tranzakciót (nyilván a hiper szuper központban) nem látnak.
Megmondom őszintén, ha valamit utálok, az a csetelés, azt meg még jobban, ha ezt egy mobilon kell pötyörészni, mikor körbe vesznek high end pc-ék. Hogy a fenébe nincs ennek a cégnek erre egy frankó weboldala, mármint problémamegoldásra 2020-ban?Tehát a gondom az, a kérdésedre válaszolva, hogy nekem kellene "megkeresni", hogy hol a pénz, mert a revolutnál nem látnak semmilyen tranzakciót. Röhej!
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Williamgrant #18061 üzenetére
Mindegy, nekem úgy jött le, hogy ez vicces. :-D neked...
Jah, érdemes lenne, ha lenne időm erre, de nincs, ezért ezt most rábíztam a könyvelőnkre, hogy nem érdekel, de derítse ki, hogy hol a f...ba most az a pénz, de ettől függetlenül neki is lenne más dolga, de már tényleg kíváncsi vagyok.
------------------
(#18063) steevo0Valószinűleg igazad van, mégis megint úgy néz ki, hogy a Curve miatt lesz az egész az utolsó infók szerint, de én egyelőre már nem írok semmit, csak akkor, ha biztos.
Egy ismerősnél hasonló dolog játszódott le, szintén 12-én.
Ő is több boltban volt és a felhalmozódott pontjait simán levásárolta és tankolt is, úgy mint én.
Egy rakás mail-t kapott a refund-okról, kivéve a tankolás, ami nála is kétszer kerül levonásra.
Na most felmerült bennem több kérdés is.Ha egyszer levásárolom a curve pontokat, mert ez nálam is 94 font most jelenleg. Akkor mi a francért utalják vissza a kártyára a pontokat, majd megterhelik a revolut kártyát és ráadásul olyan ba...sz módon, hogy több tétel is kétszer lesz fizetve?
Most működik ez a pontrendszer, vagy nem működik és parasztvakítás az egész?
Nekem inkább az utóbbi. Levásárolod az összegyűlt pontjaid, aztán refundolnak összevissza, mint valami idióták és akinek nem tűnik fel, nyilván rengeteg embernél világszerte, mert csak itt a fórumon mennyien írtak erről és szereznek néhány millió font extra profitot.De az is lehet, hogy január 12-én drogosorgiát csaptak a curve-né, aztán nyomták azt is orrba-szájba amit nem kellett volna. Mittomén már, komolyan nem is érdekel.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Nos:
Mégis a curve volt a hibás, 3 napja (igen a curve) visszautalták revolut-ra a 87 ezret, email-ben nagy bocsánatkérésekkel.
Hát elmennek a büdös...oda. Ez nem szolgáltatás, hanem egy nagy l...sz.
Soha többet nem használom és ahogy olvasom most, hogy megint ( hányan írták csak a curve topikban) továbbra is megy a balfékeskedés, ez már kész röhej, ami ezeknél zajlik.[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz mAtThEw0319 #26492 üzenetére
Épp ezt akartam kérdezni, de gondoltam visszaolvasok, hogy mi a gondja az unicredit-es feltöltéssel. [én is csak folyamatosan ezt a kapom a képembe]
Szóval kösz az infót. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz 1stVikman #26506 üzenetére
Ma próbáltam újra feltölteni, de ugyanaz. Én nem értem ezt a balf...kodást a unicredit részéről, hogy miért nem lehet megírni, kijavítani azonnal azt a rossz kódot.
-----------
#26507kmarci25
Régen tőlem sem kért (amióta létezik revolut, azóta van), de, kb fél éve kéri, amióta már előírás, ezért nem értem, hogy, pl neked miért nem kér. -
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz attix7 #26588 üzenetére
Panaszt tedd meg te is az unicredit felé.
panasz@unicreditgroup.hu -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Okami68 #26591 üzenetére
Revolut számlára sem tudok utalni UC-ről, egyszerűen ki van szürkülve a gomb.
Nem akarok konteót gyártani, de ez nem egy olyan lépés lehet a unicredit részéről, hogy inkább használjuk a saját kártyájukat?
Azt írod nov 28 óta, az majd két hét alatt képtelenek voltak kijavítani a hibát? Nyilván nem csak ebből a topikból írtak, vagy panaszoltak már nekik emiatt.[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Okami68 #26598 üzenetére
A Rev-nek pont az az előnye, hogy minden vásárlásnál csak annyit teszek rá, amennyire szükségem van a fizetéshez.
Pontosan ezért tartok én is egy külön kártyát erre, de nekem van másik bankom is, amivel feltudom tölteni, csak a UC nem megy, ezért írtam, amit. Egyre jobban az jön le nekem, hogy ez szándékos!
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz dugynok #26604 üzenetére
Ez oké, de mitől függhet, hogy a legtöbb ember a végén kapja az error-t, valakiknek meg kódot sem kér? Volt olyan időszakom, 1 jó év biztosan, amikor olyan összegeket raktam rá, hogy inkább le sem írom és lófüttyöt nem kért, csak ott volt és azonnal, most meg kb így néz ki.
Feltöltés,
beírom az összeget, <<<eddig ennyi volt...
beírom a CV kódot,
átlépek az UC appba,
azonosítás
két helyen nyomok a kék gombra, elfogadom és megértettem
vissza revolut, majd folytatás ellenőrzés
végül az utolsó gomb ismét folytatás
és végül kapom az arcomba a ki...szott error-t.Ha jól számoltam (márpedig jól), akkor 7 redvás nyomkodás vár még rám a beírt összeg után.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Csak most olvastam....
Aki írt panaszt, az kapott ilyen választ?Tisztelt...........,
A panaszának kivizsgálása érdekében kérjük, küldje meg részünkre az azonosításhoz szükséges adatait vagy ügyfélszámát.
TisztelettelTisztelettel,
......................... ............................. (két női név)
UniCredit Bank Hungary Zrt.
Panaszkezelés OsztályEleve furcsa nekem, hogy kérhet ilyet egy bank, hogy mail-ben küldjek adatokat?
A kérdés csak, hogy minek van szükség ennek a hibának a kivizsgálásához az ügyfélszámra és az adataimra, mikor fb-on is olvasva elég sokan jelentették már? Nem egyszerűbb a szoftverrészlegnek átadni, hogy újabb bejelentés jött a hibáról, á nem, tovább kell bonyolítani.[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Brandynew #26626 üzenetére
Attól, hogy nálad nem volt (még) hiba, az nem jelenti azt, hogy ez így is van, ahogy a revolutnál sem volt nálam soha semmilyen hiba, de még lehet, és mivel a curve-nél már háromszor is megszopattak a végén sűrű elnézések közepette, amit előtte tagadtak, hát mentek a francba. Én cégemben ilyen nem fordulhatna elő.
Tehát, akinél hibázik valamelyik fintech, annak nem való az ilyen "szolgáltatás "és ez számodra tény? Még egyszer leírom, azóta használok, revolut, curve, amióta megjelentek és nem én hibáztam, hanem a curve, ráadásul 3-szor és a végén sűrű elnézések közepette rakták vissza a számlámra a pénzt, de több hétig mutogattak másra.
Jó lenne, ha visszavennél és nem így általánosítasz, hogy, aki nem használja, az csak is segghülye lehet!A revolut-nál viszont egy fillér, annyi hiba nem volt soha, pedig 3 metal kártyájukat is aktívan használom nem kevés pénzekkel.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Divinity #26638 üzenetére
Próbáld meg értelmezni, amit írtam illetve válaszoltam. A revolut-nál is lehet hiba, de eddig még nem volt, viszont a curve-nél többször is, amit elismertek. Nyilván, ahol hiba van és főleg pénzügyi, azt nem használom. Ha Revolut-nál is előfordul és ráadásul tagadják is, akkor onnan is lépek. De, mielőtt helikopteres személyeskedéssel hülyéznél, mint írtam, ez válasz volt arra, hogy "vadiújbrendi" kerek perec leírta többeknek is, hogy csak is a felhasználó lehet user error, nem a cég.
Na, legyen ennyi elég, a revolut-tal semmi gondom, csak a magyarországi UC feltöltéssel, de mivel több helyről (bankból) is feltudom tölteni, a külön csak internetre lévő kártyámat, ezért ez sem probléma, a unicredit meg nyaljon sót...
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Oliverda #26828 üzenetére
Nekem nem probléma, van másik 2 bank is, ahol feltudom tölteni, ezt írtam is.
Csak úgy írtad, az általam - tőled -beidézett dőlt betűs részt, mintha teljesen tisztában lennél, hogy mégis mi a lfsz oka van ennek az egésznek, hogy ennyire életképtelen banda a UC "szoftver részlege". :-)
Mert azok...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
FIGYELEM! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Hír Drágul a Revolut
- AliExpress tapasztalatok
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Autós topik
- Napelem
- Revolut
- Hiányzik a gamer érzés
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hitelkártyák használata, hitelkártya visszatérítés
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest