- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Fotók, videók mobillal
- One mobilszolgáltatások
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- Motorola Moto G84 - színes egyéniség
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- 7000 mAh fölé lőne a következő OnePlus Ace
Új hozzászólás Aktív témák
-
blade zte
őstag
De drága. Vártam valami olcsósítást.
Oppo find 7 astro black
-
facsong
csendes tag
Hali!
Érdeklődnék, hogy szerintetek melyik a jobb az inteles vagy a Tegrás verzió? Én laikus vagyok, ezért kérem a segítségetek. Az eddigieket olvasva én megvenném az intelest simán. Illetve tapasztalataitok alapján javult-e az akkumulátor ideje? Meg a 8 megapixeles kamerával javult-e maguknak a fotóknak a minősége? Előre is köszi! -
pepe10.10
tag
szerintetek megéri lecserélni az xperia ray-em egy ilyen készülékre? illetve szerintetek ezen menne a gta III ?? Illetve miért van az, hogy a t-mobile oldalán 8 mp-t írnak itt meg csak 5-öt ??
[ Szerkesztve ]
Laza vagyok szétesem, kezemben a GSM.
-
Bordian
tag
húúú, ha kapna JB-t akk tuti venném.
"Az almás készülék idei verziója...szögegyszerűen használható"
-
Jano_023
őstag
válasz kelzsoca #892 üzenetére
Köszönöm a válasz. Arról van már infód, hogy JB-t kapni fog esetleg valamikor ? Vagy esetleg azt tudod-e már hogy főzni tudsz majd rá ? Egyátalán lehetséges ?
Köszönöm.''Az életet nem a lélegzet vételek száma határozza meg, hanem azok a pillanatok mikor eláll a lélegzetünk !''
-
Jano_023
őstag
Sziasztok, mikor várható a Tegra 3-mas változat a T-nél ? Tud valaki erről valamit ? Zsoca ? Köszönöm.
''Az életet nem a lélegzet vételek száma határozza meg, hanem azok a pillanatok mikor eláll a lélegzetünk !''
-
Joshi
titán
válasz #40993792 #888 üzenetére
Igen néhány ember rendelt Kínából MTK chipes Grand X-et ha jól tudom, mondjuk én nem tettem volna.