- Google Pixel topik
- Érkezik a One UI 8 az S22-es modellekre
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- iPhone topik
- Huawei Watch GT 6 és GT 6 Pro duplateszt
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Hetekig bírják töltő nélkül a Huawei sportórái
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
r3dsnake
nagyúr
válasz
r3dsnake #173 üzenetére
Ezt írták az előző hsz-ben írt levelmre. Most komolyan, mi a francot lehet kezdeni velük? Ezzel húznak fel a legjobban, hogy már negyedik alkalommal ugyanazt a sablonválaszt kapom vissza, teljes mértékben leszarva azokat a pontokat, amikre kitérek.
Köszönjük visszajelzését.
Mindenekelőtt ismételten elnézését kérjük a tapasztalt kellemetlenségért, azonban online áruházunk továbbra is tartja korábban ismertetett álláspontját. A MODECOM FreeTAB 8025 8” IPS 16GB quad core tablet + ajándék USB hub vételára technikai okok miatt tévesen szerepelt weboldalunkon, ezért került törlésre az 50218284-es számú rendelése.
Szíves türelmét köszönjük, és a kellemetlenség miatt elnézését kérjük.
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz
r3dsnake #173 üzenetére
En masodik forduloban vagyok.
1.
Tisztelt Ügyfélszolgálat!Az általam kiválasztott MODECOM FreeTAB 8025 8” IPS 16GB quad core tablet + ajándék USB hub már ki lett fizetve, a technikai probléma számomra nem volt nyilvánvaló mivel az év végi kiárúsítások miatt hihető áron szerepelt (lásd egyéb aruhazak ajanlatai) így tévedésbe sem ejtettek. Ezért megrendelésem a megrendeléskori kondíciókkal szíveskedjenek teljesíteni.
Jelenleg az akció nélküli áron szerepel a weboldalon ami 39990ft lenne, most akkor ez a nem megfelelő ár? Mivel ki lett fizetve, Önök most gyakorlatilag a parkolóba jönnek utánam hogy vigyem vissza? Pár héttel korábban az eMag-on volt egy valós technikai probléma ami miatt valótlan-hihetetlen árak szerepeltek ám ők egy szó nélkül beismerték a hibát és kiszállították a megrendelt termékeket.Mihamarabbi válaszukat várom.
Üdvözlettel: XY.
Ez utan jöttek az ASZF 3. pontjával.
2.
Tisztelt Ügyfélszolgálat!A szerződés létrejött amikor Önök mérlegelés nélkül elfogadták a pénzemet az adott árucikkért cserében. A Fizetés gombra való kattintás után azonnal átirányított a banki oldalra, ki lett fizetve tehát jogosan innentől saját tulajdonomnak tekintem. Az ÁSZF nem tartalmaz erre vonatkozó egyéb rendelkezéseket igy ragaszkodom hozzá - hogy hagyományos bolthoz hasonlóan - a kiírt polci áron (amit kifizettem) megkapjam a terméket. Az adott árucikk vételára reális volt a beharangozott akció fényében. Amennyiben Önök nem hajlandóak a megrendelésemet teljesíteni illetve a jogos tulajdonomat kiszállítani, abban az esetben kérném a felügyeleti szerveik elérhetőségét hogy a megfelelő helyre tegyek bejelentést a tisztességtelen üzleti gyakorlatról.
Üdvözlettel: X Y
Ha erre is visszalőnek akkor megparagrafusozom őket a saját ASZFjükből. Kapják be.
Új hozzászólás Aktív témák
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro Max 128GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3391
- Készpénzes / Utalásos Videokártya és Hardver felvásárlás! Személyesen vagy Postával!
- Apple iPhone 14 / 128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia / 83% akku
- 120 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (ELKELT)
- Új és újszerű 17-18 Gamer, irodai, üzleti készülékek nagyon kedvező alkalmi áron Garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest