Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zho-lee

    addikt

    válasz duo #13171 üzenetére

    Szia!
    Az enyémet aug. 3.-án vittem be, aug 25. körül kész lett, de e hét hétfőre jutottunk a célegyenesbe, ugyanis az enyémre csere papirt adtak.
    Na itt kezdődtek a gondok, és ráadásul ma értesítettek, hogy jövőhéten talán kapnak készüléket, mert hetek óta nincs szállítás, és kifogytak.
    XXI.-ik század... :W
    A szolgáltatók vergődnek/megfulladnak a saját maguk által generált bürokráciában..
    Te csak fizesd a számlát, és kész. Ha gondod van, oldd meg magad.
    Ha nincs pénzed, eláshatod magad.
    Szerintem ez a nagy büdös helyzet.
    (sajnos mindenhol)

    Egyedül akkor érsz el célt, ha állandóan hivogatod őket, nem sajnálod magad hülyének tettetni, és minden alkalommal elmagyaráztatod velük, hogy mi a helyzet, mit lehet tenni.
    Ha nem hívod őket, akkor azt hiszik, nem érdekel, és akkor őket sem.
    A fogyasztóvédelem amúgy jó fenyegetésnek, ismerősömnek az egyik nagynevű autószervízben bejött.

    "Motoron 5 perc alatt néha többet élek át, mint más egy egész élet alatt.."

Új hozzászólás Aktív témák