Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kaylac1990

    csendes tag

    Abban biztos vagyok, hogy nagyot léptek idén előre! Kíváncsi leszek az eladásokra!
    Ebben a kategóriában meg kár azon morfondírozni, hogy milyen amoled hibák vannak, mert semmi nem jelentkezik. S6 edge készüléket max fényerőn már 1 éve használom és semmi hibája sincs.
    Illetve ide kötném a garancia problémát! A többi gyártó meg sem közelíti a Samsung garancia ügyintézést. Nem is értettem a gondolatmenetet, hogy ha beázik, akkor miért keresnék a user hibázását. Egyszerűen cserélik. De ha egy gorilla glass 5 üveggel védett prémium telefonon ormótlan karcok és törések vannak, akkor értelemszerű, ha a gyártó megvizsgálja a dolgot! Soha nem kellett samsung készüléket bevinnem garanciába. 3 ismerősöm volt, aki igen és mind 3 esetben 5 napon belül megtörtént a csere, vagy a javíttatás. Ellenben 2 Sony készüléket már bevittem, egy sp-t és egy z-t. Mindkettőben alaplap hiba volt, amit gyártási hibaként könyveltek el. 2 hétbe tellett ezt megállapítani. Ja és csere készüléknek valami ótvar béna telefont adtak.
    Ezek az én tapasztalataim!

Új hozzászólás Aktív témák