Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az AMD nem kötötte ki nekik, hogy nem lehet aktiválni egy másik architektúrán. Eleve a TressFX egy nyílt forrású rendszer. Szerződni sem kell a használatához. Viszont a Lichdomban csak a mutex zárolásra épülő implementáció van, ami csak GCN-en működik jól. Van egy másik implementáció is az OIT-re, de az nincs benne ebben a játékban. A gond az, hogy a fejlesztők egyszerűen nem akartak azzal törődni, hogy működjön GeForce-on. Ehhez megvan minden joguk, csak ne kenjék másra. A TressFX SDK-ban világosan le van írva a licencfeltétel. Dobni kell egy mailt az AMD-nek, hogy ki vagy és miben használtad.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Önmagában a CTAA nem Szent Grál, mert az Ubisoft HRAA-ja már lényegében tudja az SSAA szintet kvázi FXAA árral. Az Unreal Engine 4 TAA-ja is elég jó, bár az valamivel többet zabál, mint a HRAA, és a minősége sem annyira erős, de még így is nagyon jó az eredmény (nyilván a HRAA-val előnye van az Ubisoftnak, hogy a GCN képességeihez hozzányúlhatott, amit a TAA-val az Epic nem tehetett meg). Viszont a HRAA és a TAA nem jó VR-re, mert észreveszed a textúrákon a temporális zavart. A CTAA ebben lesz jobb. De ezért cserébe a textúrákat mindenképpen el fogja mosni egy picit.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mert sok szerencsétlen fanatikus rájuk borítaná az asztalt. A TressFX-et AMD-only effektté tették a Lichdomban, és hetekig alázták őket az NV tulajok, pedig a fejlesztők nem tehettek róla, hogy a mutex zárolás a GeForce-on nem biztonságos eljárás. Ezért még más is kapni fog, aki a TressFX-et mutex zárolással implementálja. Nem véletlen, hogy a TressFX 3.0-ba került egy alternatív implementáció a nem GCN hardverekre, amely sokkal lassabb, de legalább működik GeForce-on és Intelen.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az a HRAA. Abban a formában, ahogy konzolon alkalmazzák nem érdemes áthozni PC-re, mert csak a GCN támogatja a fedettségminták kiolvasását, illetve csak ez az architektúra képes lefuttatni a SAD utasításokat, emellett csak a GCN képes pixel shaderbe olvasni interpolált geometriai adatokat az LDS-ből. Ha át is hozzák semmi máson nem fog futni, csak a GCN-en. Ahhoz, hogy más hardveren is fusson át kell írni.
Egyébként a HRAA nem jó VR-re, de továbbfejleszthető úgy, hogy jó legyen.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Nintendo Wii U
- Microsoft Excel topic
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Exkluzív órák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- bitpork: MOD Júni 28- Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5090 32GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X260 - i5-6G I 8GB I 256GB SSD I 12,5" HD I HDMI I CAM I W10 I Gari!
- Csere-Beszámítás! Gamer PC Számítógép! I5 12600KF / RTX 3070 / 32GB DDR4 / 512GB SSD
- AKCIÓ! ASRock B85M Pro4 B85 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Beszámítás! Sony PlayStation 5 825GB SSD lemezeskonzol extra játékokkal garanciával hibátlan működés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest