- iPhone topik
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A36 5G - a középső testvér
- Samsung Galaxy A34 - plus size modell
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
Loha
veterán
Ezt írtad most:
Viszont a Lichdomban csak a mutex zárolásra épülő implementáció van, ami csak GCN-en működik jól.
A gond az, hogy a fejlesztők egyszerűen nem akartak azzal törődni, hogy működjön GeForce-on. Ehhez megvan minden joguk, csak ne kenjék másra.Ezt meg egy éve:
Az AMD és a Xaviant az elmúlt háromnegyed évben főleg az optimalizálásra koncentrált, ezen belül is a GeForce-ok sebességét próbálták javítani. Ezzel kapcsolatban az AMD visszafejtette a Kepler architektúra működését, így több olyan adatot összegyűjtöttek a termékről, amely segítette a munkát, így nagyjából tíz hónap alatt sikerült 30%-kal gyorsítaniuk a TressFX futtatási sebességét. Ez azt jelenti, hogy a GK110-es lapkára épülő termékek hozzávetőleg olyan gyorsan futtatják a TressFX új verzióját, ahogy a Hawaii cGPU-ra épülő megoldások. [link]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az AMD nem kötötte ki nekik, hogy nem lehet aktiválni egy másik architektúrán. Eleve a TressFX egy nyílt forrású rendszer. Szerződni sem kell a használatához. Viszont a Lichdomban csak a mutex zárolásra épülő implementáció van, ami csak GCN-en működik jól. Van egy másik implementáció is az OIT-re, de az nincs benne ebben a játékban. A gond az, hogy a fejlesztők egyszerűen nem akartak azzal törődni, hogy működjön GeForce-on. Ehhez megvan minden joguk, csak ne kenjék másra. A TressFX SDK-ban világosan le van írva a licencfeltétel. Dobni kell egy mailt az AMD-nek, hogy ki vagy és miben használtad.
-
Loha
veterán
Lichdom: Battlemage esetében amikor az óvodások megkérdezték a fejlesztőt, hogy miért nem kapcsolható be NV kártyákon a TressFX, nem hardveres korlátokkal indokolta a dolgot, hanem az AMD-vel kötött szerződésével:
We purposely disabled TressFX on NVIDIA cards. We delivered TressFX on AMD hardware as part of our partnership with AMD. Innen.
-
#16939776
törölt tag
Mozgásnál olyan érzés mint amikor a mouse filter/smoothing be lenne kapcsolva, túl simák a fordulások.
A video utolsó jelenetében a háttérben levő két alaknak körül látszik a mosás ahogy libeg a kamera.
Szvsz. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Önmagában a CTAA nem Szent Grál, mert az Ubisoft HRAA-ja már lényegében tudja az SSAA szintet kvázi FXAA árral. Az Unreal Engine 4 TAA-ja is elég jó, bár az valamivel többet zabál, mint a HRAA, és a minősége sem annyira erős, de még így is nagyon jó az eredmény (nyilván a HRAA-val előnye van az Ubisoftnak, hogy a GCN képességeihez hozzányúlhatott, amit a TAA-val az Epic nem tehetett meg). Viszont a HRAA és a TAA nem jó VR-re, mert észreveszed a textúrákon a temporális zavart. A CTAA ebben lesz jobb. De ezért cserébe a textúrákat mindenképpen el fogja mosni egy picit.
-
Esetleg olyan demo nincs vele, ahol részletesebb textúrák vannak? FXAA teljesítménnyel SSAA minőség az gyakorlatilag Szent Grál kategória, de legalábbis Jézuska - jó volna látni, hogy nem csinálja-e ugyanazt, mint a TXAA.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mert sok szerencsétlen fanatikus rájuk borítaná az asztalt. A TressFX-et AMD-only effektté tették a Lichdomban, és hetekig alázták őket az NV tulajok, pedig a fejlesztők nem tehettek róla, hogy a mutex zárolás a GeForce-on nem biztonságos eljárás. Ezért még más is kapni fog, aki a TressFX-et mutex zárolással implementálja. Nem véletlen, hogy a TressFX 3.0-ba került egy alternatív implementáció a nem GCN hardverekre, amely sokkal lassabb, de legalább működik GeForce-on és Intelen.
-
Jó lenne, ha átkerülne több más motorba is, mert az Unity főként mobil vonalon mozog. Klassz lenne profitálni PC-n is belőle!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az a HRAA. Abban a formában, ahogy konzolon alkalmazzák nem érdemes áthozni PC-re, mert csak a GCN támogatja a fedettségminták kiolvasását, illetve csak ez az architektúra képes lefuttatni a SAD utasításokat, emellett csak a GCN képes pixel shaderbe olvasni interpolált geometriai adatokat az LDS-ből. Ha át is hozzák semmi máson nem fog futni, csak a GCN-en. Ahhoz, hogy más hardveren is fusson át kell írni.
Egyébként a HRAA nem jó VR-re, de továbbfejleszthető úgy, hogy jó legyen. -
GodGamer5
addikt
Abu: Az Ubi Softnak is volt valami csoda AA-ja, ami az új Far Cry-ban debütált, csak nem hozták át konzolról pc-re. Arról van valami hír, hogy esetleg lesz az is pc-n? És ha igen az mennyivel jobb esetleg rosszabb?
-
kikikirly
senior tag
Élsimítás ami nagyon szép,nincs virtuális valósághoz kötve,nincs nagy erőforrás igénye,nagyon jól hangzik.
Remélem bekerül minden játékba.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Diablo IV
- Autós topik
- NTFS, exFAT, FAT32 – Melyiket válaszd és miért?
- iPhone topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Több évig húzódó per várhat az Apple-re az iPhone-ok uralma miatt
- Eredeti játékok OFF topik
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X3D 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Napi 1000 -ft tól elvihető RÉSZLETFIZETÉS BANKMENTES MSI Cyborg 15 A13VE
- BESZÁMÍTÁS! Asus TUF B550M R7 5700X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 Ti 8GB Rampage SHIVA FSP 700W
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- MAGYAR Larousse Enciklopédia 1-2-3 egyben 2999 ft
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest