- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Yettel topik
- Itt az igazság a Samsung állítólagos Android Auto alternatívájáról
- Google Pixel topik
- Eurós árlista a Google Pixel 10 telefonokhoz
- Xiaomi 13 Pro - szerencsés szám
- Itthon is kapható lesz a kerámia Xiaomi Band 10
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
Új hozzászólás Aktív témák
-
Crytek
nagyúr
Ma is volt Daylight Update semmi hatás
-
jön az új Unreal Tournament, ingyenes lesz (még mikrotranzakció sem lesz benne). Meglátjuk abban hogy fog kinézni.
-
Crytek
nagyúr
válasz
BoneDragon #96 üzenetére
Kb beleraknak már mindent ami létezik ,de nálam sincs semmi hatás.
Mindjárt megnézem mit szól a steam ha skidrow exével felülirom -
BoneDragon
veterán
No eljutott odáig a daylight, hogy inditásnál telepit valamit, aztán megint semmi. Gratulálok a fejlesztőknek.
-
Crytek
nagyúr
Ismét játszható egy UE4-es csoda (Caffeine demója) ami természetesen a Daylighthoz hasonlóan hihetetlen sok embernél ugyanúgy el sem indul mindenféle hibaüzire hivatkozva.
Komoly lesz ez az UE4-es korszak ha egyik game se fog elindulni majd csak warezba. NEVETSÉGES!
-
TESCO-Zsömle
titán
-
jacint78
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #87 üzenetére
Ez igaz lehet egy bizonyos mértékig, de nehogymár az alacsony költségvetésbe csak ennyire gyenge textúrák fértek bele. Olyan, mint valami 10 éve játék a The Suffering jut róla eszembe, bár lehet, hogy még az is szebb volt...
-
jacint78
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #85 üzenetére
Az lehet, de a cikk, most a motor újdonságairól szól és, hogy elvileg milyen szép lenne, ez kifejezetten ronda..
-
TESCO-Zsömle
titán
Szerintem nincs ezzel semmi baj. 10 perc után már borsódzik a hátam és egy ilyen játéknak ez a lényege.
-
joysefke
veterán
válasz
TESCO-Zsömle #82 üzenetére
Ja, hogy ez PC... Azt hittem, hogy X360/PS3
-
joysefke
veterán
Bocs az offért, de jól látom, hogy ez most régi konzolon fut, PC-re mikor jön ki?
J.
-
jacint78
addikt
csak legyen minél több jó játék az eredmény.
És épp ez a lényeg, ugyanis manapság a jó játék annyira ritka, mint a fehér holló. Ez vajon nem azért van, mert már senkit sem érdekel, hogy valódi értéket képviseljen a játék? Csak dőlnek a gagyi mobilos cuccok és, ha valóban ez az irányvonal, akkor ez megmagyarázza, hogy normális platformon miért annyira szarok a mai játékok, hogy jórészük még lewarezolásra sem érdemesek, nem ám megvásárlásra..
-
Psych0
őstag
válasz
TESCO-Zsömle #76 üzenetére
A Half Life, amikor jött a grafikájával is akkorát ütött mint az állat. Ilyet szeretnénk most, ami gyönyörű, és a játékmenet is elképesztő.
-
djculture
félisten
válasz
TESCO-Zsömle #76 üzenetére
Diablo1-2-t nem mondanám rettenetesnek grafikailag sem, szerintem rohadt jól vannak megrajzolva ellentétben a hármassal amit összecsaptak rányomtak egy csomó effektet ugyis elfedi. Effektek miatt persze látványosabb meg felbontásban már trendi de látszik hogy sokkal trehányabban vannak a karakterek is megrajzolva meg minden. Régebben grafikai művészetnek lehetett nevezni egy két játék megvalósitását ma trehány időre készitett gányolásnak aminél ugyis mindegy mert jön ezer patch ami kijavitja ezeket vagy berak pár speckó effektet még hogy ne lásd mit kókányoltak össze.
-
TESCO-Zsömle
titán
Szerintem szomorú, hogy az emberek játékélmény helyett csak grafikát néznek. Legyen minél szebb, lehessen kipörgetni ménél hamarabb és kész. Sokaknak nincs is igényük, hogy minőségi szórakozásban legyen részük, csak el akarják ütni az időt valamivel. Csomó olyan játék van, ami grafikailag sehol nincs mai szemmel nézve, de még mindig rohadt jó velük játszani. Half Life, Imperium Galactica 2, Age of Embires 2, Diablo 2 és sorolhatnám. Grafikailag egyik rettenetesebb, mint a másik.
-
shiftac
aktív tag
A Daylight és a grafika 2 külön dolog.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az üzlet az elsődleges, és ma a mobil eszközpark az üzlet a motor licencelésésre szakosodott cégek számára. Értsd úgy, hogy a konzolra a tehetős stúdiók és kiadók írnak saját motort. Nekik így nem tudsz eladni semmit. Természetesen a platformok támogatása megoldott mindenképp, de elsődleges szerepet a mobil kap, mert az indie csapatok nem rendelkeznek olyan anyagi és szakértői háttérrel, hogy egy motort írjanak a játékuk alá. Ergo ők képviselik a potenciális vásárlóbázist. Láthatod, hogy a licencelés is minden elérhető motornál átváltott a havi szintű fizetésre, ahogy a Unity csinálja egy ideje. Egyszerűen ma már ez adható el.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Ettől a demótól kellett volna elhasalnom és felkaparni az állam a padlóról?
Vicceltek csak, ugye? -
Speed®
titán
Csak 1 hírmorzsa tavalyról hirtelen..negyedévente ~400M mobil. Ennek legyen erős túlzással a fele okosteló, és annak a fele olyan, ami képes is futtatni a komolyabb címeket. Szerinted mekkora piac és mekkora pénz van benne?
A napok alatt elkészült flappy birdsöt ~50M példányban töltöttek le, a srác meg rongyosra kereste magát..és ez csak 1 jó ötlet volt, semmi több..
Egyébként attól azért kár félni, hogy eltűnik az AAA játék fogalma..de az alsóházban komoly dolgok történnek mostanában..és nem biztos, hogy ez rossz. Elég megnézni, mennyi igencsak jóra sikerült indie játék van..szerintem jót tesz a játékiparnak 1 újabb húzóágazat..szóval részemről hajrá, csak legyen minél több jó játék az eredmény. -
jacint78
addikt
És ez akkor azt jelenti, hogy minden a mobilokról szól mamár és gagyinak kell lennie? Ha egy játék motort, nem arra fejlesztenek amin még értelme is lenne, akkor súlyos gondok vannak. Hamarosan következik az, hogy sem PC-n, sem konzolon nem lesz játék, csak ágyfonon vagy hogy is van ez? Nem tudom elhinni, hogy a mobilos gagyi játékokban ekkora pénz lenne.
-
jacint78
addikt
de időközben az Epic is elgondolkodhatott azon, hogy a legfőbb piacuk az Android és az iOS lesz
Én nem értek a mobil a kütyükhöz, de miért? Egy játék motor nem játékkonzolon az elsődleges? Ezt most nem tudom értelmezni..
-
VIC20
őstag
,,Itt alapvetően felmerül az a kérdés..."
Hogy tud egy kérdés ,,alapvetően fölmerülni"?
-
válasz
mefistofeles #64 üzenetére
Igen, igazad van.
-
oraihunter
aktív tag
válasz
BoneDragon #49 üzenetére
Van ez így, néha!
-
Az a baj, hogy nem érted amit írok....
Én nem az enginet fikáztam hanem a gamét. Egy ilyen jellegű játékot így, megcsinálni egy ilyen motorral szerintem tök felesleges. Persze nagyon kevés látszik a videóban de ami igen az azt mondatja velem, hogy kár volt bele. Ezt a látványt egy régebbi generációs motor is hozta volna, max. kevesebb gépigénnyel..... -
PC-rev-RM
tag
válasz
huskydog17 #50 üzenetére
Ilyenkor tényleg nem tudom, sírjak, vagy nevessek. Csak azért kerül egy rongy egy börtöncella ajtaja fölé, hogy legyen benne physx. Tiszta Mirror's edge.
-
@rglaaf
veterán
nah majd talán mutat valamit Unreal Tournament coming back via Unreal Engine 4
-
válasz
mefistofeles #60 üzenetére
-
Én nem vok egy guru de egy új engine képességeit EZZEL prezentálni? Mondjuk ebből a videobol csak annyi jön le nekem, hogy ez ronda. Ebből aztán marha sok lejön a cucc képességeiből! Ezek tényleg ilyen tufák? Mint ha egy engine képességeit a minecrafton szeretnék bemutatni......
-
Abu85
HÁZIGAZDA
PS4-re sokkal egyszerűbb fejleszteni. Az UE4-ben is működne az VCT, ha nem lenne annyi eltérő hardver a piacon.
Ez a probléma, hogy reálisan szemlélve nincs igazából rendes GI. Az SSAO-val valóban le kell számolni, de nem a GI miatt, hanem sokkal inkább az SSDO térnyerése érdekében. Majd egyszer talán nem lesz szükség AO/DO-ra, de az nem az elkövetkező években lesz.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Pedig az aktuális implementációk mellett a GI és az AO nem váltja ki egymást.
Azért az SSAO elég jó minőséget is megüthet, csak ma még korlátozottak hozzá az erőforrások. A manapság alkalmazott algoritmusok túl sok kompromisszumot kötnek.A Sony-nál az ICE team csinálta meg ezt. Főleg a saját stúdióktól érkező új játékokban lesz benne. De a Panta Rhei motor ugyanazt az elvet használja, csak nem a Sony megoldása. A Deep Down kódnevű játékról vannak videók a youtube-on.
-
sirpalee
csendes tag
Abban, hogy az SSAO kell a GI mellé, nem értünk egyet. A hagyományos grafikában is lejátszódott ez, hogy évekig mindent AO-val rendereltek, de aztán szép lassan leszoktak róla (hálistennek, pedig az még kúltúráltabban is nézett ki mint bármelyik ssao).
VCR - nem mondtam, hogy nem lehet megcsinálni konzolon, csak azt hogy lehet nem bírja el. Nem olyan erős az ott lévő videókártya azért. (főleg X1-ben nem)
Azt írtad a Sony megcsinálta, melyik játék is használta eddig? Killzone 4-ben nem volt, és tudtommal Infamous Second Son-ban sem. (és ezek voltak technikailag az élenjáró játékok eddig PS4-en)
-
bbTamas77
aktív tag
Nem véletlen, hogy a Goat Simulator is UE3-mat használ.
-
-
djculture
félisten
válasz
BoneDragon #49 üzenetére
Tudom hogy nem boldogít de én már le is töröltem, ennél unalmasabb játékot még nem láttam... Ilyenkor sajnálatos hogy nincs garancia egy játékra a steam-en mert simán visszakérné mindenki az árát, ez egy euro centet se ér...
-
Crytek
nagyúr
válasz
BoneDragon #49 üzenetére
Lehet maradi vagyok ,de fingjuk sincs szerintem miért nem fut csilliomillió embernek
-
huskydog17
addikt
Hogy mondhatjátok, hogy csúnya a játék, mikor ilyen szép ruha és füst effektek vannak benne?
-
BoneDragon
veterán
Megint jött patch daylight-hoz, természetesen most se indul.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A konzolba már a Sony megcsinálta. Igaz nem Octree adatstruktúrával, hanem PRT-vel, de működik. Stabil és gyors. Az Epic előtt is ott volt ez a lehetőség, de ez csak Mantle és OpenGL (két nem szabványos kiterjesztéssel) alatt kivitelezhető. Szabványosan SVOCT-t csinálni hálátlan feladat, nem véletlen, hogy ráhagyták. Egyébként ehhez low-level API tényleg nem kell, de tudás, mint a tile pool és a PRT kihasználására való kiterjesztés szükséges. A tile pool támogatást a DX-ből hiányzik.
Kell az SSAO a GI mellé. Ezek nem sugárkövetést használó motorok, tehát megvannak a maguk korlátjai. Lehet, hogy részben a GI megoldja az AO problémát, de valójában jobb eredményt, ha ezen egy külön SSAO implementáció dolgozik.
Azért az LPV még nem tökéletes. Az még fejlesztés alatt áll. Nyilván a forráskód ismeretében bárki befejezheti magának, mert az alap ott van, de majd akkor lesz ez hivatalosan része a motornak, ha az Epic befejezi a fejlesztést.
Semmi gond azzal, ahogy az UE4 változott az idők folyamán. Nyilván az Epic is épeszű cég, látták az igények felül is a változást ... érezték, hogy nekik az iOS és az Andriod lesz a fókusz, ahol nagyon jól meg lehet élni a licencelésből. Csak ugye a PC-sek, akik láttak az eredeti demókat nem értik, mert ők másra számítottak. De majd idővel nekik is leesik, hogy a körülmények megváltoztak. Már nem a gigastúdiók és a nagy kiadók jelentik a licencfókuszt. -
válasz
Menthirist #45 üzenetére
Sajnos ez a múlt, a jelen nem ez lett, pont erről szól a fáma.
-
Dark KillerX
addikt
Hát igen amit linkeltél az még egy UT3 engine-nel készített techdemo volt,persze amit erősen felturbóztak
A mostani techdemok amik elérhetők voltak,azok viszont nekem se tetszettek,főleg a textúrák ,nagyon mosótasak ,elnagyolt voltak,szóval látszik rajtuk,hogy nem PC-re akarnak elsődlegesen fejleszteni ,mert ezt a szinten,már évekkel ezelőtt tudták
-
Le lehet szedni pár demót a techpowerup oldaláról, köztük az eredetileg is bemutatott Elemental Demo-t. Azért elég ütősen tud itt-ott kinézni.
-Elemental demo
-Effects Cave
-Realistic Rendering
-Reflections
-Temple mobile
-shooter game -
Én megnéztem, aztán csodálkoztam miért kell fikázni egy játékmotort, amikor ilyen szépen fut telón ezzel a grafikával? majd a végén bejött a ps4 logo... ja így már más
-
Slade92
aktív tag
Én csak pislogtam amikor megláttam a grafikát és a gépigényt...
-
sirpalee
csendes tag
Architektúrálisan alkalmas lehetett rá, viszont úgy néz ki erőben nem.
Inkább arról volt szó, hogy középkat pc-ken és next gen konzolokon nem volt elég erő hozzá. És ez tipikusan olyan feladat, ahol a gpu van nagyon terhelve (nem sok draw call), és ott hiába van egy lower level apid, nem sokat segít.
Itt van unity-ben az egész tech. https://www.youtube.com/watch?v=Z1o_CCHhBTQ
Mivel van forrás szintű hozzáférés az enginehez, előbb utóbb meg fog jelenni. Vagy egyszerűen visszarakják opcióként. (bár az LVP sem lesz olyan rossz, bár tény, hogy a voxel cone raytracingban több a lehetőség)
A jelenlegi nyers LVPről meg itt van videó : https://www.youtube.com/watch?v=8WEi6cH34o4 .
-
maross
nagyúr
En ugy jatszottam vegig, hogy nem tudtam hogy az uj unreal engine 4-nek kene borzasztoan lenyugoznie...hat marhara nem is nyugozott le, veletlenul se futott az fejemben hogy ez nem valami regi tre motor/valami sajat indie ceges cucc.
szerk: mindezt 770oc-val, maxon. Vizeseses resznel 3 masodperc szunet volt barmikor arrafele neztem (meg akkor is, ha fal volt koztem es a vizeses kozott)
-
bozont
veterán
válasz
Dark KillerX #8 üzenetére
Én is, viszont megnéztem ezt a techdemo-t ami kiszivárgott vagy mi, de nem igazán nyerte el a tetszésemet. Nem tudom ez milyen verzió, hol áll a fejlesztési szinten, de semmi extrát nem láttam. Viszont cserébe jól fut a konfigomon.
De igazából, ha ezt a vonalat vitték volna tovább, annak is örülnék. -
broman191
csendes tag
Sajnálom hogy egy ilyen nem túl fényesen sikerült indie játékkal debütált az új Unreal Engine, amely egyszerűen a gameplay jellegéből adódóan sem képes teljes pompájában megmutatni mire is lenne képes a motor a jelenlegi állapotában...remélem hogy az Epic idővel felülkerekedik a nagyobb problémákon és addigra befutnak az emlékezetesebb UE4-es címek is, például egy új BioShock-ot el tudnék viselni vele...
How Bioshock On Unreal Engine 4 Engine would look like:
-
TaS1kaaa
tag
Nagyon szomorú, hogy az új unreal enginet használó első játék nem unreal tournament...
-
chris0000
őstag
itt vmi félreértés van.
erre a daylight játékra úgy kell gondolni,h az UE4 motor is tudja futtatni az ilyen grafikájú játékokat. -
sirpalee
csendes tag
1, a voxel cone tracing elsősorban teljesítmény problémák miatt repült. High end PC-n elmegy, de a next gen konzolok már nem bírták.
2, ha van GI az ssao tökéletesen felesleges. Szvsz az ssao iszonyú mankó, amit mindenki próbál erőltetni, mert nincs rendes GI megoldásuk. Inkább legyen GI és repülhet az ssao.
3, a Light Propagation Volumes már bennevan az UE4-ben, pár sor átírásával lehet engedélyezni. Itt-ott bugos még természetesen, de működik.
4, ami most alapértelmezett prebaked gi, az az esetek nagy részében jól működik. Ha valamelyik játékhoz az nem elég (egy olyan esetben van elég fejlesztő is a csapatban), ott a forrás, bele lehet rakni más megoldást, vagy engedélyezni az LPV-t és azt finomítgatni.
5, a voxel cone tracinges GI jó lett volna, szép lett volna (az LPV-t rendberakva az is jó lesz), de a fő hangsúlyt a workflow gyorsítására tették. Blueprintek, c++ kód menet közben átírása, az asset rendszere ami még mindig a legjobb, a rugalmasság stb... A grafika egy dolog, de manapság már inkább arra kéne helyezni a hangsúlyt, hogy minél gyorsabban lehessen valamivel dolgozni.Egyébként a daylight tényleg nagyon gyenge lett. Egyrészt nem is használták ki az ue4 előnyeit, másrészt elég rosszak az assetek. Amúgy elég durva dolgokat ki lehet hozni belőle.
pl : https://www.youtube.com/watch?v=KEF98JUCbdg
(igen, használom, szórakozok vele, van is vele gondom, de egyáltalán nem a grafikával, azt szidni kicsit erőltetett)
-
lofagi
addikt
Nem tudom, annyira nehe'z elhinni,hogy a fejleszto"knek akadtak proble'ma'i, amit nem tudtak megcsina'lni e's inka'bb kivette'k belo"le,mint hogy u'gy csina'lja'k, mint pl most a DICE a BF4ben? Egyszeru"en azt se tudja'k,h melyik bugot javi'tsa'k ki. Legala'bb nem tettek bele olyan dolgokat, amikro"l tudja'k,h ke'ptelenek hiba'tlanul megoldani. Ha lefu'jta'k volna akkor meg az let volna a baj. Te'ny, h nem erre sza'mi'tott senki sem.
-
#10949376
törölt tag
válasz
Dark KillerX #8 üzenetére
Én a metal gear solid 5 várom ps4-re annak szép lesz a grafikája.
-
Crytek
nagyúr
Nekem pl semmi nem történik felugrik a launcheres dosos ablak eltűnik és ennyi.
A warez meg megy szépen teszi a dolgát.
-
djculture
félisten
válasz
BoneDragon #27 üzenetére
Azon csak kellene mennie. Nemtudom minden esetre mondj egy játékot ami megjelenés után x nappal még nem indul egy csomó hardveren... Amúgy mit csinál fekete képernyő vagy csak tölt és semmi?
-
djculture
félisten
válasz
BoneDragon #23 üzenetére
Én úgy olvastam direkt rakott be az nvidia valami védelmet hogy csak adott kártyákon menjen, dx11 -es level szintekre van fogva.. Lehet hogy kamu de érdekesen a virágbolti meg bármilyen dx11 -es kártyán indul simán egy módosított exével.
Tehát gyanús hogy valami hasonló fos húzás lehet a háttérben és akinek nem megy az adott gépén azon soha nem is fog, legalábbis hivatalosan. -
Crytek
nagyúr
Na az meg a másik véglet. Nagyon kevesen licenszelik lehet nehéz vele dolgozni vagy mert nem lehet rendesen optimalizálni vagy nem tudom kérem kapcsolja ki....
Crymod topikjaiba mindig bemászok,hogy milyen modokat ,pályaelemeket készítenek mezei userek vele.
És sokszor az államat keresem mit ki nem lehet hozni belőle,de game sajna alig épül rá. -
steven84
tag
Ezért kell Cryengine-t használni. Mostanában próbálgatom és nagyon jó!
-
BoneDragon
veterán
Ez még mindig nem a motor hibája, hogy igy néz ki, de látom egyesek agyilag ezt nem képesek felfogni...
Steam most szedett le hozzá patchet, de még mindig nem indul.
Elég nyomi egy fejlesztő gárda ez... -
Zso2
őstag
hát,hát,hááát ezmiez... ?
Menjenek el pcsaba mi a rákot akartak mutatni evvel a bemutatóvideóval?
Fasorba sincs ez az engine ... -
Seikai
aktív tag
Letöltöttem az engine demóját és agyon lett butítva ahhoz képest amit tavaly bemutattak...
Inkább a PS4-es UE4 demójához hasonlít ("nextgen" szintre butították úgy látszik az akkori GTX 680 erősebb volt mint a mostani konzolok GPU-ja....)https://www.youtube.com/watch?v=XTysmqulFwI
találtam itt még Bioshockot UE4-el futtatva, de ez sem néz ki jobban mint az UE3-mal futtatott...
Most komolyan erre kellett éveket várni???
Emlékszem amikor jött az UE3 és a bemutatóvideója a nagy lépegetővel meg minden, a Gears of War, UT3 leesett az állam!
Ez valahogy kicsit felemás, mintha azt mondanák jó ez nektek egyenlőre :/
-
schwartz
addikt
Pedig utosebb grafikat attol amit ki tudtak mar hozni az UE3-as Samaritan Demo-ban en a mai napig nem lattam. (nagy kiadok sajat cuccai ide vagy oda)
-
Crytek
nagyúr
Ez van amikor a csoffadt mobilra fejlesztenek enginet.
Anno ütöt az UE mert még nem igen voltak saját brutál fejlesztésű engine-ek.Mondjuk az UE3 ból amiket még ki tudnak hozni modosítva az beszarás.(Lásd pl az új Batmant)
Annyira nyomatják a mobil frontot készül oda valami UE-e game múgy?
-
xtremez
aktív tag
Nagy kár, hogy az innovatív dolgok mind kimaradtak. EZ így nem ér semmit.. Valamikor viszont fogjuk ezeket látni ? Konzolon nem lenne egyszerűbb megoldani ? Amit a cikk leírt még mit tudott volna a motor ? Fizikára, rombolásra és folyadék szimulációt is vártam volna tőle.
-
BoneDragon
veterán
Ne legyél már megint ennyire csőlátású. Ez nem az engine hibája, hanem a játék fejlesztőké...
Mondjuk az elég gáz hogy nv ezt a játékot adta a kártyák mellé, úgy hogy el se indul. Szerintem erősen analizálják őket... Letölteni meg nem fogom ha már meg van. Várjuk a patchet. -
marquuard
veterán
Hát nem váltotta meg a világot a grafikája.
-
Én épp most próbáltam ki.
Úgy voltam vele, hogy az első játék ami erre épül, tehát közel sem az amit majd tud nyújtani, de egy alapot azért láthatok.Nem esett le az állam, de, hogy őszinte legyek az UE3-nál sem, csak azt mondtam, hogy "oké, nem rossz"
Most is ugyanezt tudom elmondani:
nem rossz és nem is vártam többet, de az tény, hogy úgy vagyok az ilyen sötétben játszódó játékokkal, hogy itt nem jön ki, hogy mire képes egy motor.Rondának semmiképp nem nevezném, sokkal inkább hajlik a szép jelző fele.
-
hemaka
nagyúr
Ahogy olvastam a cikket, igazabol "csak" azok a dolgok maradtak ki, ami miatt vartak az emberek ezt az uj motort. No de majd meglatjuk mit sikerul a kozeljovoben kicsikarni belol mas jatekokban.
-
Lolka Bolka
aktív tag
válasz
Dark KillerX #8 üzenetére
Ezzel szerintem nem vagy egyedül
-
zseko
veterán
Eh, GameWorks...
-
Alkarcsont
senior tag
válasz
Dark KillerX #8 üzenetére
Vagy ezt: [link]
-
bbTamas77
aktív tag
Nagyot akart a szarka, de nem bírta a farka.
Jól összecsapták ezt az Unreal Engine 4-et, egyáltalán minek kellett kiadniuk?
Végül is semmilyen újdonság nincs benne, régi elavult alapokat használja.
iOS-re és Android-ra van ezerszer jobb engine mint ez, pl Unity, igaz nem ennyiért.
Cikk arra miért nem tért ki, hogy mégis miben jobb ez az UE4 mint a UE3? -
Crytek
nagyúr
Szar lett nagyon mármint az engine!
Tele a steam fóruma hogy rengeteg embernek nem indul.
Nem mellesleg ami előnye volt az UE3-nak hogy okosborotván is futott ez meg optimalizálatlan annak ellenére hogy full sötét az egész alig látni valamit és az a valami is ugyanaz az ismétlődő pár db textúra.
Az meg hogy random pályagenerálás sajnos nem lett világmegváltó mert ugyanazt a 3 szobát generálja kb.
Ez így egy nagy katasztrófa. De a játéknak legalább egyszer sikerült megijeszteni annak örültem!Várom szeretettel a raklap patchet amivel el fog indulni az eredeti és nem a warezzal kell játszanom ,mert nem azért fizettem!
-
Dark KillerX
addikt
Ezt a grafikát szeretném látni játékban [link]
-
Duck663
őstag
Ezzel a játékkal akarják a motort reklámozni? Ha csak ezen múlna, csődbe mennének! Ez egy fos!
1-2 napja megjelentek az Unreal-es demok, na hát hogy azok micsoda csalódások! Elmosott textúrák, durván eltúlzott bloom mindenhol, kifejezettel elcseszett árnyékok, szarul alkalmazott tesszeláció (van ahol szép szögletes az objectum) a leomló objektumoknak nincs árnyékuk, de előtte a tűz még visszaverődött róluk, az egész elmosottnak tűnik, gondolom a khm FXAA miatt. Hányinerem van a post AA-októl!
-
Psych0
őstag
looks like shit
-
krystman
őstag
Hát ebbe a játékba aztán tök mindegy, hogy milyen motor van. Olyan sötét, hogy semmi nem látszik belőle. Tiszta röhej, hogy ilyen játékon nyomják először a U4 motort.
-
rodrigez
senior tag
Én azt nem értem, hogyha ezek az újdonságok kikerültek a motorból, akkor minek csináltak még 1-2 hónappal ezelőtt is fejlesztői videókat, ahol bemutatják az engine képességeit, ráadásul pont az ultralátványos Infiltrator demón keresztül? Nyitó címnek, már ami az engine használatot illeti ez borzasztóan rossz választás volt, mert pont az előbb említett demóhoz képest volt irtó halovány. Egy sötétben játszódó horrorjáték, ahol meg sem tudja igazán mutatni magát a motor, ráadásul a 2007-es Bioshock-ban fellelhető homályosságú textúrákkal operáltak, ami valljuk be gáz függetlenül attól, hogy ez a játék az ijesztgetésről szól. Ehhez az UE2.5 is elég lett volna.
-
djculture
félisten
válasz
TESCO-Zsömle #2 üzenetére
Mostani árát nemtudom én 990forintért vettem a cdgalaxisban rá 1 évre a pcguru ujságban is volt teljes játék, később meg már pár dolláros bundle kiadás is rémlik. Mondjuk az eleve ezerszer jobb játék menetileg is mint ez a daylight, ott rendesen lehet parázni itt meg kicsit túlva játszva az egész számomra.
De amit nemértek az a grafika, tegnap nyomtam és ahol a bogarak szaladgálnak a földön ott is ilyen unreal1 textúra figyelt meg ahová megy az ember mindenhol randa elnagyolt a grafika.
-
djculture
félisten
"Maga az Unreal Engine 4 egyébként nem lett rossz"
Nemtudom milyen lesz egy normális játékban de a Daylight az szörnyű grafikailag. Olyan textúrák vannak hogy az amnesia the dark descent hozzá képest egy crysis 3.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Nintendo Switch 2
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Villanyszerelés
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Orvosi kérdések
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE NITRO+ RX 7900 XTX 24GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- MSI GeForce GTX 1660 Super Ventus XS OC 6GB
- MSI GeForce VENTUS 3X RTX 3070 Ti 8GB OC GDDR6X 256bit videokártya
- ASUS TUF Gaming GeForce RTX 3090 24GB GDDR6X
- ASUS TUF Gaming GeForce RTX 3070 Ti OC 8GB GDDR6X 256bit videokártya
- AKCIÓ! "ÚJ" Microsoft Surface 5 13,5 notebook - i5 1235U 8GB RAM 256GB SSD Intel Iris Xe IGP 27% áfa
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- Apple iPhone 14 Plus 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB DDR5 RTX 5060Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Azonnali készpénzes INTEL CPU AMD VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest