- Légies iPhone halvány színei
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Egyesíti a Google az Android és a ChromeOS rendszereket
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Itt az igazság a Samsung állítólagos Android Auto alternatívájáról
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Honor 400 Pro - gép a képben
- Kiszivárgott a Pixel 10 Pro
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
PS4-re sokkal egyszerűbb fejleszteni. Az UE4-ben is működne az VCT, ha nem lenne annyi eltérő hardver a piacon.
Ez a probléma, hogy reálisan szemlélve nincs igazából rendes GI. Az SSAO-val valóban le kell számolni, de nem a GI miatt, hanem sokkal inkább az SSDO térnyerése érdekében. Majd egyszer talán nem lesz szükség AO/DO-ra, de az nem az elkövetkező években lesz.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Pedig az aktuális implementációk mellett a GI és az AO nem váltja ki egymást.
Azért az SSAO elég jó minőséget is megüthet, csak ma még korlátozottak hozzá az erőforrások. A manapság alkalmazott algoritmusok túl sok kompromisszumot kötnek.A Sony-nál az ICE team csinálta meg ezt. Főleg a saját stúdióktól érkező új játékokban lesz benne. De a Panta Rhei motor ugyanazt az elvet használja, csak nem a Sony megoldása. A Deep Down kódnevű játékról vannak videók a youtube-on.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A konzolba már a Sony megcsinálta. Igaz nem Octree adatstruktúrával, hanem PRT-vel, de működik. Stabil és gyors. Az Epic előtt is ott volt ez a lehetőség, de ez csak Mantle és OpenGL (két nem szabványos kiterjesztéssel) alatt kivitelezhető. Szabványosan SVOCT-t csinálni hálátlan feladat, nem véletlen, hogy ráhagyták. Egyébként ehhez low-level API tényleg nem kell, de tudás, mint a tile pool és a PRT kihasználására való kiterjesztés szükséges. A tile pool támogatást a DX-ből hiányzik.
Kell az SSAO a GI mellé. Ezek nem sugárkövetést használó motorok, tehát megvannak a maguk korlátjai. Lehet, hogy részben a GI megoldja az AO problémát, de valójában jobb eredményt, ha ezen egy külön SSAO implementáció dolgozik.
Azért az LPV még nem tökéletes. Az még fejlesztés alatt áll. Nyilván a forráskód ismeretében bárki befejezheti magának, mert az alap ott van, de majd akkor lesz ez hivatalosan része a motornak, ha az Epic befejezi a fejlesztést.
Semmi gond azzal, ahogy az UE4 változott az idők folyamán. Nyilván az Epic is épeszű cég, látták az igények felül is a változást ... érezték, hogy nekik az iOS és az Andriod lesz a fókusz, ahol nagyon jól meg lehet élni a licencelésből. Csak ugye a PC-sek, akik láttak az eredeti demókat nem értik, mert ők másra számítottak. De majd idővel nekik is leesik, hogy a körülmények megváltoztak. Már nem a gigastúdiók és a nagy kiadók jelentik a licencfókuszt.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Milyen videókártyát?
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Kompakt vízhűtés
- Kuponkunyeráló
- Az ASUS legfrissebb analóg billentyűzete az ízületeinket is kímélni szeretné
- Renault, Dacia topik
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- E-roller topik
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 3600 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB THERMALTAKE Core V21 500W
- AKCIÓ! Intel Core i7 8700K 6 mag 12 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Fujitsu USB Port Replicator PR09 docking station (1x5K vagy 2x4K felbontás) (DisplayLink)
- DDR5 8/ 16/ 32GB 4800-5600MHz SODIMM laptop RAM, több db- számla, garancia
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 4060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest