- Mobil flották
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- iPhone topik
- Xiaomi Mi 11 Lite - 4G-vel vagy 5G-vel kéred?
- Motorola G86 - majdnem Edge
- Magisk
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Listázzák az olaszok a Redmi 15C-t
- Megvan a Magic V5 európai startdátuma
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
Új hozzászólás Aktív témák
-
sirpalee
csendes tag
Abban, hogy az SSAO kell a GI mellé, nem értünk egyet. A hagyományos grafikában is lejátszódott ez, hogy évekig mindent AO-val rendereltek, de aztán szép lassan leszoktak róla (hálistennek, pedig az még kúltúráltabban is nézett ki mint bármelyik ssao).
VCR - nem mondtam, hogy nem lehet megcsinálni konzolon, csak azt hogy lehet nem bírja el. Nem olyan erős az ott lévő videókártya azért. (főleg X1-ben nem)
Azt írtad a Sony megcsinálta, melyik játék is használta eddig? Killzone 4-ben nem volt, és tudtommal Infamous Second Son-ban sem. (és ezek voltak technikailag az élenjáró játékok eddig PS4-en)
-
sirpalee
csendes tag
Architektúrálisan alkalmas lehetett rá, viszont úgy néz ki erőben nem.
Inkább arról volt szó, hogy középkat pc-ken és next gen konzolokon nem volt elég erő hozzá. És ez tipikusan olyan feladat, ahol a gpu van nagyon terhelve (nem sok draw call), és ott hiába van egy lower level apid, nem sokat segít.
Itt van unity-ben az egész tech. https://www.youtube.com/watch?v=Z1o_CCHhBTQ
Mivel van forrás szintű hozzáférés az enginehez, előbb utóbb meg fog jelenni. Vagy egyszerűen visszarakják opcióként. (bár az LVP sem lesz olyan rossz, bár tény, hogy a voxel cone raytracingban több a lehetőség)
A jelenlegi nyers LVPről meg itt van videó : https://www.youtube.com/watch?v=8WEi6cH34o4 .
-
sirpalee
csendes tag
1, a voxel cone tracing elsősorban teljesítmény problémák miatt repült. High end PC-n elmegy, de a next gen konzolok már nem bírták.
2, ha van GI az ssao tökéletesen felesleges. Szvsz az ssao iszonyú mankó, amit mindenki próbál erőltetni, mert nincs rendes GI megoldásuk. Inkább legyen GI és repülhet az ssao.
3, a Light Propagation Volumes már bennevan az UE4-ben, pár sor átírásával lehet engedélyezni. Itt-ott bugos még természetesen, de működik.
4, ami most alapértelmezett prebaked gi, az az esetek nagy részében jól működik. Ha valamelyik játékhoz az nem elég (egy olyan esetben van elég fejlesztő is a csapatban), ott a forrás, bele lehet rakni más megoldást, vagy engedélyezni az LPV-t és azt finomítgatni.
5, a voxel cone tracinges GI jó lett volna, szép lett volna (az LPV-t rendberakva az is jó lesz), de a fő hangsúlyt a workflow gyorsítására tették. Blueprintek, c++ kód menet közben átírása, az asset rendszere ami még mindig a legjobb, a rugalmasság stb... A grafika egy dolog, de manapság már inkább arra kéne helyezni a hangsúlyt, hogy minél gyorsabban lehessen valamivel dolgozni.Egyébként a daylight tényleg nagyon gyenge lett. Egyrészt nem is használták ki az ue4 előnyeit, másrészt elég rosszak az assetek. Amúgy elég durva dolgokat ki lehet hozni belőle.
pl : https://www.youtube.com/watch?v=KEF98JUCbdg
(igen, használom, szórakozok vele, van is vele gondom, de egyáltalán nem a grafikával, azt szidni kicsit erőltetett)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- Kingmax 2x2GB DDR3 1333 RAM eladó
- LG 65B4 - 65" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
- Magyarország piacvezető szoftver webáruháza
- Dell Latitude 8-11. gen i5, i7, 2-in-1 szinte minden típus csalódásmentes, jó ár, garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest